MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Primavera Sound (Barcelona)

zoeken in:
herman schreef:
En ik dacht dat we hadden besloten dat jij in plaats van Paap meeging.
Dat moet dan in de notulen staan, die niet zijn gemaakt.

Heeft de vaste notulist, Raymond Papenburg (wie dat ook van jullie mag zijn), weer eens verzaakt?

Lijkt me sterk.

Zijn de hoge heren er al een beetje uit?

Wordt het ook niet tijd voor een naampje of 3 er bij, laatste jaren was er rond deze tijd toch al meer bekend.

Ik doe het ervoor!

ik geloof er niks van

Jammer dat dit festival zo ver weg is. Staan hele mooie namen tussen!

Geweldige lijst, zeg!
El-P, Daft Punk, Eels, Mono, Four Tet, Flying Lotus, ...

Liz Fraser

Yann Samsa
Het is bijna te mooi om waar te zijn...

O jee. Ik moet dit jaar toch echt vrij zien te regelen.

Wow wat een namen!

Ziet er prachtig uit zeg! En als Daft Punk waar is zou dat al helemaal mooi zijn. Hopelijk zien we die dan ook op andere festivals aangezien ik hier niet heen ga

MVW
Wel twee spelfouten op het eerste oog: Deerhof (één O i.p.v. twee O's) en Red Sparrows (twee R's i.p.v. één). Ben benieuwd of dit de daadwerkelijke line-up blijkt te zijn. We shall see...

Mijn godje. Wat een namen. Kwijlemoticon.

Nog een spelfout: Daughter in plaats van Daughters. En geen Shellac op de poster. Ik houd het op nep.

Dat en het feit dat Daughters naar mijn weten nog steeds uit elkaar is, er bestaat wel deze? Daughter (band) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Ik zie ook Field Mouse staan, volgens mij bestaat alleen The Field Mice. Dat zou een leuke naam zijn trouwens.

Edit: RYM kent wel een Field Mouse, maar dat kent praktisch niemand...

Field Mice zou ik zeker toejuichen, maar het juichen bewaar ik nog maar even tot de organisatie zelf met namen naar buiten komt...

Zo, ook eindelijk rond, duurt bij mij altijd wat langer, omdat mijn overtuigingskracht niet zo groot is. Maar heerlijk, fijn appartementje weer.

Zon, strand, bier, muziek, kom maar........

23 januari wordt de line-up bekendgemaakt

Ben ik trouwens de enige die gematigd enthousiast is van de namen op die uitgelekte poster? Voor mij persoonlijk de minste line-up van de afgelopen 5 jaar. Op papier

Cygnus schreef:
Nog een spelfout: Daughter in plaats van Daughters.

Niet als het dezelfde Daughter zou zijn als op Crossing border of Into the great wide open :

Daughter

Vanavond 19:00 uur

Ze schenken dit jaar Heineken ipv San Miguel of eerder Estrella Damm...

Ja, jammer van het bier

Maar verder wel heeeel benieuwd maar vanavond!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:56 uur

geplaatst: vandaag om 06:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.