MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Modeselektor mogen ze van mij wel boeken Pumpkins lijkt me ook wel tof.

Ja. Of stripboeken.

op de vraag hoeveel het maximum aantal mensen zijn dat ze toelaten op best kept secret kwam dit antwoord:

Uit NRC van vorige week: 'We organiseren dit festival voor het eerst, dus een kort antwoord kunnen we hier niet op geven. Laten we het zo zeggen: wanneer er 10.000 mensen op deze eerste editie komen, zijn wij heel blij. Met een paar duizend man meer of minder kunnen we ook tevreden zijn. De sfeer van het festival en de ervaring van de bezoeker staan voor ons voorop en wordt bovenal bepaald door de muziek, ons terrein en de mensen. Niet door het aantal.' ^NA

mooi kan ik nog wachten op de volgende namen

Smashing Pumpkins zou een derde headliner kunnen zijn. Liever zie ik dan wat anders komen.

Overigens hoefde ik jullie (Sam, Co, Joep) gegevens niet op te geven. Dat is alleen als je op de camping verblijft.

Ah, dus je hebt onze gegevens niet misbruikt

Dat wel. Maar niet voor dit festival.

Wat voor stoute dingetjes heb je er dan mee gedaan?

Hij zal wel jullie gegevens hebben gestuurd naar Pickwick. Jullie worden dan uitgenodigd voor een theeproeverij.

Dat zag ik vanmiddag ook op het Pickwick doosje staan ja. Moest meteen aan mijn lieve reisgenootjes denken natuurlijk.

Ah, Rob heeft het best goed met ons voor.

Haha jongens van jullie enthousiasme krijg ik nog meer zin om te gaan!

De kaartjes zijn binnen maar voor mij zit er niet meer in dan de camping (na het werk waren de huisjes al uitverkocht).

Ben benieuwd naar de andere name

Oepsje, jij bent ook altijd welkom voor een kopje thee en een roze koek. Als Teunnis dan ook nog komt gaat het nog eens een gezellige boel worden ook!

Gloeilamp, thanks for the invite! Wie kan er nu roze koeken weerstaan, ik kom langs

MuMe feestje!

Nog meer geruchtjes! http://www.northside.dk/

Nick Cave lijkt mij wel tof.

Nick Cave lijkt mij een mogelijke headliner. Band of Horses mag ook altijd langskomen

Nick Cave zou zeker leuk zijn, maar The Flaming Lips, The Knife en Trentemoller zijn minstens even tof

Met Nick Cave heb ik zelf niet veel, maar de andere namen mogen wat mij betreft zeker langskomen. Ik zit alweer te springen om nieuwe namen... Voorpret!

Misschien is er een kleine kans op The National als laatste headliner. Hopelijk nemen ze dan Youth Lagoon mee, is volgens de website in juni het voorprogramma.

The National zou echt gruwelijk zijn. Dan wil ik eigenlijk wel als een echte fanboy vooraan staan hoor.

Young Jeezy toegevoegd aan de line up.

50 Cent komt mogelijk ook, als ik de geruchten mag geloven.

ANOTHER >50 ARTISTS TO BE ANNOUNCED

The National zou erg mooi zijn, maar is dat echt een headliner? Ik zou het niet erg vinden trouwens, blijft een geweldige band.

Als Arctic Monkeys headliner mag zijn dan The National zeker ! The National ownt the '00

Portishead staat voor Sigur Rós. Waarom zou er niet nog een flinke naam voor of na The National kunnen?

Ik ben stiekem aan het hopen Op Nick Cave en The National

ik hoop sowieso van niet want ik ga die zaterdag naar dead can dance

Tickets en jungalows geregeld!
Ik zie al een hoop mooie geruchten rondzwerven op internet die prima passen op de lineup: Deerhunter (en Atlas Sound), Dan Deacon en Animal Collective (Panda Bear en Avey Tare) staan op ATP hetzelfde weekend. The National zou briljant zijn (nieuwe nummers?). The Knife en Trentemöller zijn in de buurt.

Nog 50 namen te gaan. Leuk!

Ik zie ook net de nieuwe albumcover van Phoenix. Hopelijk gaan bands niet exclusief geboekt worden voor bijvoorbeeld Werchter. Phoenix zie ik daar ook wel langskomen, hoewel zij een paar jaar geleden opvallend vroeg op de dag speelden. Lijkt mij meer een band voor de schemering

Gast
geplaatst: vandaag om 22:54 uur

geplaatst: vandaag om 22:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.