Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 april 2016, 20:19 uur
En ook Viet Cong. Ze heten nu preoccupations. Laat Death maar door de speakers knallen.
0
geplaatst: 22 april 2016, 14:49 uur
DjFrankie schreef:
Ze heten nu preoccupations.
Ze heten nu preoccupations.
Ik zag het ook ineens op Spotify. Dacht dat het een foutje moest zijn. Hoezo deze naamsverandering?
0
geplaatst: 22 april 2016, 15:36 uur
Teunnis schreef:
Ik zag het ook ineens op Spotify. Dacht dat het een foutje moest zijn. Hoezo deze naamsverandering?
(quote)
Omdat ze nogal wat kritiek hebben gekregen op de naam Viet Cong. Is natuurlijk niet de meest politiek correcte bandnaam, zeker in Amerika ligt dat bij veel mensen nogal gevoelig. Toch vind ik het jammer, ik vond het zelf wel een toffe naam.
0
geplaatst: 26 mei 2016, 10:29 uur
Ik twijfel nog, de eerste drie edities ben ik wel geweest. Er zijn trouwens nog maar 1000 weekendkaarten.
0
geplaatst: 26 mei 2016, 10:33 uur
Gewoon gaan oceanvolta, anders krijg je vermoedelijk spijt.
Zijn er nog mensen die interesse hebben in een nieuwe MuMe-meeting daar? Ik vind het altijd om weer nieuwe mensen te ontmoeten op festivals.
Zijn er nog mensen die interesse hebben in een nieuwe MuMe-meeting daar? Ik vind het altijd om weer nieuwe mensen te ontmoeten op festivals.
0
geplaatst: 26 mei 2016, 10:56 uur
Gretz schreef:
Ik ga dit weekend de knoop doorhakken. Ik wil namelijk ook graag naar Down the Rabbit Hole. Vorig jaar overigens naar beide festivals geweest. Dus dat is ook nog een optie.
0
geplaatst: 26 mei 2016, 11:05 uur
Dat laatste doe ik dit jaar. De line-up van DTRH is nu te goed om nog eens te laten schieten.
0
geplaatst: 26 mei 2016, 13:31 uur
Gretz schreef:
Goed plan! Ik ben er alleen op zondag (vanwege Wilco).
0
geplaatst: 26 mei 2016, 18:22 uur
Gretz schreef:
Haha klinkt leuk. Weer tijdens Beach House?

0
geplaatst: 26 mei 2016, 18:32 uur
Ja, of daarna haha. Of bijvoorbeeld bij een merchandise stand vroeg op de dag, zoals toen in 2013 waar ik helaas niet bij aanwezig kon zijn.
0
geplaatst: 31 mei 2016, 09:51 uur
Gretz schreef:
Lijkt me gezellig. Hoe doen wij dat?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 juni 2016, 20:06 uur
Gretz schreef:
Goed plan Geert, ik ben er iedere dag.
0
geplaatst: 6 juni 2016, 20:15 uur
Op een rustig moment (voor mij bij voorkeur begin van de dag) af spreken op een makkelijke plek (bijvoorbeeld bij de infostand). Ik ben niet herkenbaar aan een MusicMeter-shirt (helaas niet in collectie) maar ben vanwege m'n lengte altijd wel een makkelijk herkenningspunt op festivals. Ik ben er ook iedere dag.
Aangezien het middagprogramma iets later begint dan voorgaande jaren is er bijvoorbeeld tussen 12 en 13 voldoende tijd voor een (mini-)meeting.
0
geplaatst: 6 juni 2016, 20:16 uur
MuMe-meeting Best Kept Secret
Zaterdag 12:00 infostand:
- Gretz
Zondag 12:00 infostand:
- Gretz
- Gretz
- Gretz
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 juni 2016, 20:20 uur
Ik slaap thuis, ben er wel iedere dag, maar niet om 12 uur
0
geplaatst: 6 juni 2016, 20:24 uur
Ah, ik wil ook wel op een later moment afspreken. Maar kan op dit moment nog niet goed zeggen wat dan het beste uitkomt, omdat ik nog moet gaan puzzelen met het schema.
0
geplaatst: 6 juni 2016, 20:33 uur
- Gretz
- ArthurDZ
- Gretz
- ArthurDZ
- Gretz
- ArthurDZ
- Gretz
- ArthurDZ
0
geplaatst: 6 juni 2016, 21:20 uur
- Gretz
- ArthurDZ
- Gretz
- ArthurDZ
- Renoir
- Gretz
- ArthurDZ
- Gretz
- ArthurDZ
- Renoir
0
geplaatst: 8 juni 2016, 16:14 uur
Petite Meller en The Japanese House hebben moeten afzeggen, extreem balen dit. Twee van de leukere kleinereartiesten die ik beiden heel graag had willen zien. LISS en Tomorrow Eyes zijn de vervangers.
Ook C Duncan heeft trouwens moeten cancellen, zijn vervanger is Kid Wave.
Ook C Duncan heeft trouwens moeten cancellen, zijn vervanger is Kid Wave.
0
geplaatst: 8 juni 2016, 18:17 uur
En Wilco speelt een kwartier langer. Anderhalf uur is nog steeds kort maar goed..
0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:25 uur
Nog een paar nachtjes slapen. Vandaag de wishlist dan toch maar eens opgesteld:
Vrijdag
Bombino
Mystery Jets
Christine & The Queens
Empress of
Beck
Honne
Zaterdag
Black Box Revelation
Alice On The Roof
Rat Boy
Block Party
Samm Henshaw
Wild Nothing
Editors
Caribou
Zondag
Psychic Ills
Unknown Mortal Orchestra
Israel Nash
Indian Askin
Woodie Smalls
Two Door Cinema Club
Wilco
Afwachten wat er van terecht gaat komen, want uiteraard moet er ook nog ruimte zijn voor eten, drinken, pissen en lopen tussen de stages. Indian Askin, Beck en Editors (3e keer) zijn in ieder geval de no-brainers.
Iemand nog tips voor must-see artiesten?
Vrijdag
Bombino
Mystery Jets
Christine & The Queens
Empress of
Beck
Honne
Zaterdag
Black Box Revelation
Alice On The Roof
Rat Boy
Block Party
Samm Henshaw
Wild Nothing
Editors
Caribou
Zondag
Psychic Ills
Unknown Mortal Orchestra
Israel Nash
Indian Askin
Woodie Smalls
Two Door Cinema Club
Wilco
Afwachten wat er van terecht gaat komen, want uiteraard moet er ook nog ruimte zijn voor eten, drinken, pissen en lopen tussen de stages. Indian Askin, Beck en Editors (3e keer) zijn in ieder geval de no-brainers.
Iemand nog tips voor must-see artiesten?
0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:35 uur
Beach House, maar die staan helaas precies tegenover Empress Of. De ergste clash. Ik denk dat ik Empress Of donderdag nog in Amsterdam ga zien en dan gewoon kies voor Beach House.

En zaterdag een uurtje eerder richting terrein gaan om Julien Baker te zien. Die mag je absoluut niet missen! Hoorde dat ze een van de revelaties was op Primavera, en heeft vorig jaar een prachtdebuut uitgebracht.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 23:41 uur
DIIV en Destroyer wil ik ook graag zien. Heb ze nog nooit live gezien dus weet niet of het echte aanraders zijn.
Julien Baker ga ik nog snel even checken
Julien Baker ga ik nog snel even checken
0
geplaatst: 14 juni 2016, 00:16 uur
oceanvolta schreef:
DIIV en Destroyer wil ik ook graag zien. Heb ze nog nooit live gezien dus weet niet of het echte aanraders zijn.
Ik heb DIIV vorig jaar in de Tolhuistuin nog gezien, klonk toen zeer goed dus ik zou het je wel aanraden.
0
geplaatst: 14 juni 2016, 10:49 uur
Ik ga vooral ook voor Explosions in the Sky (post rock, wel een van de besten in het genre. Moet je van houden...) en ik had heel graag the Slow Show gezien op vrijdag maar helaas, zo vroeg ben ik nog niet op het terrein dit jaar. No-brainers zijn Air, The Editors, Destroyer (die helaas tegenover Bob Moses staat), Band of Horses, Ásgeir en Two Door Cinema Club. Verder laat ik me graag verrassen, helaas laat dit nog wel wat te wensen over: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Hilvarenbeek/4058622
0
geplaatst: 14 juni 2016, 11:41 uur
Dit jaar zit een heel weekend er helaas niet in i.v.m. andere verplichtingen maar een dag ben ik zeker van plan te gaan. Mits de regen geen roet in het eten gaat gooien. Als ze echt rot weer op geven sla ik over.
Voor degene die gaan, Destroyer is absoluut de moeite waard! Ik ben zelf nog op zoek naar onbekende pareltjes in het programma, tot op heden zonder al te veel succes.
Voor degene die gaan, Destroyer is absoluut de moeite waard! Ik ben zelf nog op zoek naar onbekende pareltjes in het programma, tot op heden zonder al te veel succes.
0
geplaatst: 14 juni 2016, 15:33 uur
Gretz schreef:
Beach House, maar die staan helaas precies tegenover Empress Of. De ergste clash. Ik denk dat ik Empress Of donderdag nog in Amsterdam ga zien en dan gewoon kies voor Beach House.
En zaterdag een uurtje eerder richting terrein gaan om Julien Baker te zien. Die mag je absoluut niet missen! Hoorde dat ze een van de revelaties was op Primavera, en heeft vorig jaar een prachtdebuut uitgebracht.
(quote)

Mwah, heb Julien Baker gezien. Mooi hoor, maar ik vond het nou niet heel indrukwekkend. Maar ik ben naar haar optreden geweest vroeg op de dag. Op het festival zelf heb ik haar niet gezien, al zag ik wel heel veel mensen bij haar stage staan.
* denotes required fields.