Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juni 2016, 01:13 uur
Wild Nothing was te gek, Gretz nog ff gesproken, en nu net thuis. Morgen weer terug.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 01:55 uur
DjFrankie schreef:
Wild Nothing was te gek, Gretz nog ff gesproken, en nu net thuis. Morgen weer terug.
Mee eens, vond Wild Nothing veel beter dan 3,4 jaar geleden toen ik ze voor het eerst zag en de performance maar mat was. Editors was ook te gek, hebben de verwachtingen helemaal waargemaakt. Legendarisch optreden wel voor BKS begrippen.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 02:01 uur
Low was dus ook fantastisch! Wel spijt dat ik bij Air ben blijven hangen.
Overigens nog steeds geen MuMe-ers tegengekomen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juni 2016, 10:06 uur
remcodulac schreef:
Dadelijk bij explosions in the Sky? Of Psychic Ills? Of een tijd afspreken bij de houten ingang?
Ik heb een zwart t-shirt aan met Sin erop ( Nine Inch Nails)
0
geplaatst: 19 juni 2016, 10:44 uur
Infostand vanaf 12.00 uur? Groene rugzak en blauwe baseballcap (met de rode B van de Red Sox).
0
geplaatst: 19 juni 2016, 11:23 uur
Ik zit nog te wachten tot ik me weer iets beter voel, maar als ik er ben heb ik een grijs shirt met oranje opdruk van Arstidir aan.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juni 2016, 11:40 uur
remcodulac schreef:
Ik zit nog te wachten tot ik me weer iets beter voel, maar als ik er ben heb ik een grijs shirt met oranje opdruk van Arstidir aan.
Ben je ziek?
0
geplaatst: 19 juni 2016, 11:45 uur
Renoir schreef:
Infostand vanaf 12.00 uur? Groene rugzak en blauwe baseballcap (met de rode B van de Red Sox).
Ik ga het proberen, maar wordt waarschijnlijk wat later aangezien ik eerst m'n spullen nog naar de auto moet brengen.
Zo ben ik in ieder geval ter herkennen: Geert op Twitter: "Vandaag herkennen aan een lichtblauwe korte broek, een lichtblauw shirt met streepjes en uiteraard Nijn. #bks16 https://t.co/KAZOjSr6yZ"
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juni 2016, 12:29 uur
Renoir schreef:
Ben je er nog
0
geplaatst: 19 juni 2016, 13:13 uur
Excuses Renoir, ik haalde het niet meer om voor EitS naar de info stand te komen. Ik sta nu linksvoor bij TWO, iets rechts van de eerste pilaar.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 13:36 uur
Klein dipje. Ben even op bezoek mijn schoonouders en dan gaan we de pendelbus opzoeken. Weet alleen niet of we Psychic Ills nog gaan halen.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 14:29 uur
Explosions muzikaal gezien verreweg het spannendste optreden deze editie. Van wat ik gezien heb.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 14:44 uur
Gretz schreef:
Excuses Renoir, ik haalde het niet meer om voor EitS naar de info stand te komen. Ik sta nu linksvoor bij TWO, iets rechts van de eerste pilaar.
Geen probleem. Net Ryley Walker gezien. Sta nu bij Vant, in het midden bij het hek.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 15:19 uur
Renoir schreef:
Geen probleem. Net Ryley Walker gezien. Sta nu bij Vant, in het midden bij het hek.
(quote)
Was toen even wat eten, niet heel veel van gezien. Nu midden voor bij UMO vlakbij de barrier.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 16:18 uur
Prima optreden van UMO. Ben mooi op tijd voor Half Moon Run. Links voor tegenover het videoscherm.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 16:29 uur
Renoir schreef:
Prima optreden van UMO. Ben mooi op tijd voor Half Moon Run. Links voor tegenover het videoscherm.
Ik ook, Ik ga zoeken in het publiek naar een Red Sox cap. Als jij dan zoekt naar m'n Nijntje waar ok zo mee ga zwaaien. Waarschijnlijk sta ik achter je.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 17:05 uur
Gretz schreef:
Ik ook, Ik ga zoeken in het publiek naar een Red Sox cap. Als jij dan zoekt naar m'n Nijntje waar ok zo mee ga zwaaien. Waarschijnlijk sta ik achter je.
(quote)
Geen nijnetje gespot. Even pauze voor mij. Dan Band of Horses.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 17:11 uur
Helaas ook geen zwarte cap met een rode B gespot. Wel een paar andere petten vlakbij het scherm. Doen we een nieuwe poging bij BoH haha.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 17:16 uur
Gretz schreef:
Helaas ook geen zwarte cap met een rode B gespot. Wel een paar andere petten vlakbij het scherm. Doen we een nieuwe poging bij BoH haha.
(quote)
Blauwe pet! ?
Ik probeer bij BoH vooraan te komen.
Edit: ik sta vooraan!
0
geplaatst: 19 juni 2016, 17:50 uur
Gaat mij niet meer lukken, wil Yeasayer af zien. Anders bij Wilco vooraan?
0
geplaatst: 19 juni 2016, 20:09 uur
0
geplaatst: 20 juni 2016, 01:25 uur
Het was weer een fijne editie van Best Kept Secret, ook al had ik dit jaar beduidend minder echte must-sees.
Ik heb vooral genoten van de optredens van Destroyer, Beck, Unknown Mortal Orchestra, Ryley Walker, Caribou, Christine & the Queens en Samm Henshaw. De laatste twee waren echte verrassingen.
Volgend jaar weer!
Ik heb vooral genoten van de optredens van Destroyer, Beck, Unknown Mortal Orchestra, Ryley Walker, Caribou, Christine & the Queens en Samm Henshaw. De laatste twee waren echte verrassingen.
Volgend jaar weer!
0
geplaatst: 20 juni 2016, 10:32 uur
Wilco, Wilco, Wilco wat doe je me aan.
Iedere keer als ik denk dat het niet beter kan ga je er weer overheen.
Iedere keer als ik denk dat het niet beter kan ga je er weer overheen.
* denotes required fields.