MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Eerst zeiken over mensen die Surfer Blood en The History of Apple Pie in adem noemen en vervolgens Trentemoller en Bloody Beetroots over een kam scheren... Ach, waarom reageer ik eigenlijk überhaupt

Arrie schreef:
Dat is waar. Ik heb hem live gezien, en dat is natuurlijk lang niet zo subtiel als op zijn platen. Maar plat zou ik het toch echt niet willen noemen, vind ik nogal overtrokken.

Nee, plat is het zeker niet. Heb Trentemoller helaas nooit live gezien, maar wel zijn live-ep gehoord en veel op YouTube gezien. Erg gaaf, staat zeker nog op mijn lijstje. Als dj vond ik hem steengoed.
Verder wat Titmeister zegt.

Titmeister schreef:
Eerst zeiken over mensen die Surfer Blood en The History of Apple Pie in adem noemen en vervolgens Trentemoller en Bloody Beetroots over een kam scheren... Ach, waarom reageer ik eigenlijk überhaupt

Ik vergelijk die twee laatste enkel op het gebied van platheid, dat is iets anders dan ze in 1 rijtje noemen als gelijkaardige acts.

herman schreef:
(quote)

Nee, plat is het zeker niet. Heb Trentemoller helaas nooit live gezien, maar wel zijn live-ep gehoord en veel op YouTube gezien. Erg gaaf, staat zeker nog op mijn lijstje. Als dj vond ik hem steengoed.
Verder wat Titmeister zegt.

Ah ja, dat was ik vergeten; het gaat inderdaad om zijn live optreden, dat is gewoon plat vermaak.

traumahelikopter lijkt een zekerheidje. Hopelijk ook een tijdschema deze week.

Hoop tegen beter weten in toch nog wel heel erg op QOTSA.

Over 3 minuten ennogwat seconden wordt het schema bekend gemaakt.

Best Kept Secret Festival | Timetable - bestkeptsecret.nl

(afbeelding)

Ik snap er geen reet van die klok en al die slotjes.

Ik heb al wel gezien dat Fuck Buttons en Arctic Monkeys een pijnlijke overlapping is.

Dat wordt geen Arctics, aangezien Macklemore & Ryan Lewis ervoor spelen. Valt te overzien. Zondag wordt het racen tussen Kurt Vile, Cashmere Cat, Modest Mouse, Portishead en Sigur Ros

Verder wel blij om te zien dat de nachtprogrammering nog grotendeels aangekondigd moet worden.

Klok is aankondiging nieuwe naam, slotjes kan je gewoon op klikken en dan worden ze zichtbaar.

Maar goed een schema maken is iets waar ze de komende jaren nog aan mogen werken.

Wat een gedoe, geef mij nou maar gewoon die namen

Titmeister schreef:

Verder wel blij om te zien dat de nachtprogrammering nog grotendeels aangekondigd moet worden.

Ook nog blij nu blijkt dat dat toch wel vulling is?

Letherette, Koreless, Dimension space controller, Tourist.

De overige nieuwe namen naast willie's lijstje: The Child of Love, Traumahelikopter, Pantha du Prince

Swans speelt om 17:45 Die groep had ik veel liever 's nachts gezien..

(willie) schreef:
(quote)

Ook nog blij nu blijkt dat dat toch wel vulling is?

Letherette, Koreless, Dimension space controller, Tourist.

Ja, aangezien ik Pantha du Prince en Space Dimension Controller erg mooie toevoegingen vind. De rest van je rijtje ken ik niet, maar zal ik eens een kans geven.

Gloeilamp schreef:
Swans speelt om 17:45 Die groep had ik veel liever 's nachts gezien..

Vond ik ook opvallend ja, maar waarschijnlijk zijn ze bang dat Swans anders Damien Rice overstemt

Titmeister schreef:
(quote)

Ja, aangezien ik Pantha du Prince en Space Dimension Controller erg mooie toevoegingen vind. De rest van je rijtje ken ik niet, maar zal ik eens een kans geven.

Pantha du prince was net nog niet bekend, dat is leuk, dimension space controller moet met zo'n naam wel goed zijn, de overigen lijken toch "gewoon" dj sets te zijn.

Dan toch eindelijk die electronic namen met Space Dimension Controller en Pantha Du Prince.

Ik hoop wel dat die T.B.A de vervanger van Belle & Sebastian is. Want een naam van dat kaliber zie ik niet in dit rijtje staan.

En dus geen vervanger voor B&S.

Iemand op Facebook vertelde me dat de T.B.A. vakjes bestemd zijn voor miniconcertjes van The Black Angels.

Dan denk ik dat die persoon een klein grapje met je uithaalt..

Wat denk jij dan dat er zal komen?

Nog een andere naam, waarschijnlijk een onbekende opvuller.

Ik hoop voor de vrijdag nog een leuk klein bandje te begroeten. Categorie FIDLAR of zo. Anders ga ik naar Swim Deep rond die tijd.

FIDLAR zou mooi zijn, van deze nieuwe namen ben ik alleen bekend met traumahelikopter, dat is wel een mooie naam.

En omdat het leuk is, meteen maar eens mijn schema maken:

Vrijdag:
16:45-17:30 DANNY BROWN
18:15-19:15 The Maccabees
20:00-21:00 Bloc Party
21:00-21:30 Macklemore & Ryan Lewis (eventueel, ik wil een goede plek voor de Arctic Monkeys)
21:45-23:00 ARCTIC MONKEYS

Dan een lastige keuze:
23:00-23:30 Fuck Buttons (hopelijk Surf Solar nog meepikken)
of
23:00-23:45 Tyler, The Creator
23:45-1:00 Space Dimension Controller

Zaterdag:
14:45-15:30 Mozes & The Firstborn
15:30-16:15 Efterklang
16:15-17:00 AGNES OBEL
17:00-17:45 BALTHAZAR
17:45-19:00 Swans (en eventueel stukje Iceage)
19:00-19:45 Allah-Las
19:45-20:30 Wavves (eventueel)
21:15-22:00 ALT-J
22:00-23:00 Damien Rice
Dan weer een lastige keuze:
00:00-00:45 Savages
of
00:10-01:00 Pantha du Prince

Zondag:
14:00-14:45 Temples of Traumahelikopter
15:00-15:45 Autre Ne Veut
16:15-17:30 Local Natives
18:00-19:00 KURT VILE
19:00-19:30 Suuns (eerder weg voor MM, of gewoon ff eten)
19:45-20:45 MODEST MOUSE
20:45-21:45 PORTISHEAD
21:45-23:00 SIGUR ROS

Hoogtepunt van het festival zijn toch wel de laatste 3 namen. En dan mis ik helaas Black Angels nog. Ik hoop dat ze het niet te nauw nemen met de timetable, want sommige acts staan wel kort geprogrammeerd.

Natuurlijk hangt mijn schema ook af van mijn kompanen, alleen de dikgedrukten wil ik eigenlijk per se zien.

Gloeilamp schreef:
Iemand op Facebook vertelde me dat de T.B.A. vakjes bestemd zijn voor miniconcertjes van The Black Angels.

Ah, ik had dat gelezen en even met mijn hoofd geschud, maar ik hoopte dat de reactie dat het fijn is, zodat iemand ze toch kon zien spottend bedoeld was.

Gloeilamp schreef:
Wat denk jij dan dat er zal komen?

Geen idee, nog twee (Nederlandse) namen die ze nog ergens uit de hoge hoed toveren misschien. Mister & Mississippi bijvoorbeeld, die had ik eigenlijk nu al verwacht.

Gloeilamp schreef:

Engelse afkorting...

To Be Announced

Edgar18 schreef:
(quote)

Geen idee, nog twee (Nederlandse) namen die ze nog ergens uit de hoge hoed toveren misschien. Mister & Mississippi bijvoorbeeld, die had ik eigenlijk nu al verwacht.

Tot nu toe bleek de organisatie nog niet heel erg vatbaar voor 3FM hypes op een enkele naam na dus wie weet zijn die wel zeer bewust overgeslagen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:50 uur

geplaatst: vandaag om 16:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.