MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Ahh wat heb ik veel zin in vooral Sigur Rós :D

Heb nog altijd erg veel zin in dit festival! Ik kan alleen niemand vinden die mee wil...

Na het concert in Paradiso cancelt King Krule nu ook zijn Best Kept Secret optreden... Beetje jammer dit..

Zonde, stond wel op mijn schema om hem te gaan zien. Ben benieuwd wat ze op zo'n korte termijn nog kunnen regelen ter vervanging. Gelukkig geen grote naam.

MAS
Iemand een vrijdag kaartje te koop? Wilde van de week een kaartje halen bleek die dag al uitverkocht te zijn.

We were promised jetpacks verdient het toch ook wel een keertje om opgepikt te worden, want wederom staan ze in Rotown.

Ook The Child of Lov cancelt BKS

Ik ken ze toch niet, dus ik ben er alleen maar blij om.

Ik ken jou niet.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik ken ze toch niet, dus ik ben er alleen maar blij om.

Het is een jong ventje op een wip met een stomme muts op..... oh nee wacht....

En toen ging ik toch ook

(willie) schreef:
(quote)

Het is een jong ventje op een wip met een stomme muts op..... oh nee wacht....

Dat willie helemaal niet weten.

Dat is waar, mijn Willie verlangt een beetje terug naar die mooie Spaanse meisjes.

Daar lopen er genoeg van rond in Barcelona, zeer begrijpelijk.

Ticket gekocht voor de zondag

Zondag is bijna uitverkocht. Vrijdag was al uitverkocht en ook de weekendtickets lopen nu erg hard.

Niet geheel onbelangrijk...

(afbeelding)

Omwille van Danny Brown had ik toch op Heineken gehoopt. Ook al is Jupiler veel beter bier.

Altijd lachen dat Facebook, spijtig alleen dat al die mongolen die daar stompzinnige vragen stellen schijnbaar wel naar dit festival gaan. Wat een stelletje amateurs.

Blonde Leffe

Wel enorm onhandig gedoe met dat statiegeld. Als je 6 bier plus een tray haalt ben je dus gewoon 25 euri kwijt Belachelijk..

De-noir schreef:
Wel enorm onhandig gedoe met dat statiegeld. Als je 6 bier plus een tray haalt ben je dus gewoon 25 euri kwijt Belachelijk..

Inderdaad vrij vervelend, maar aan de andere kant wel gewoon heel slim vwb de rotzooi.

In Duitsland en Frankrijk doen ze dit al jaren, werkt prima.

De-noir schreef:

Ja en als je dan de volgende 6 gaat halen ben je 9 muntjes kwijt, mits je natuurlijk geen zak hooi bent en je bekers toch wegpleurt.

Op een festival heb ik niet echt veel zin om op mijn lege bekers te letten, en bovendien: wat is er mooier dan een oceaan van lege bekers op de vloer na een goed feestje? Heeft ook zo z'n charme. Maar ik zal het zonder ook wel overleven

Als het aan de Polen, zigeuners en hippies ligt is er geen vloer.

(afbeelding)

En ja die foto heb ik serieus op een festival genomen.

Op Lowlands krijg je volgens mij 1 muntje voor 20 lege bekers, en dat zie je ook van die idioten alleen maar glazen rapen. Sommige gaan zelfs zo ver dat ze je beker bijna uit je hand staren als ie bijna leeg is. Als ik dat zie, stamp ik mn beker altijd voor hun neus fijn. Maar goed, statiegeld dus. Idd in Duitsland al een tijdje gebruikelijk, maar wel vervelend dat je nu dus de hele tijd je glazen bij je moet houden...

Het systeem van Lowlands bevalt mij beter. Dan kan ik mijn bekertje gewoon op de grond gooien want het wordt toch binnen 10 tellen opgeraapt door iemand. Maar met een euro per bekertje wordt dat wel een duur grapje.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:01 uur

geplaatst: vandaag om 22:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.