Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2013, 11:58 uur
Heb nog altijd erg veel zin in dit festival! Ik kan alleen niemand vinden die mee wil... 

0
geplaatst: 27 mei 2013, 14:37 uur
Na het concert in Paradiso cancelt King Krule nu ook zijn Best Kept Secret optreden... Beetje jammer dit..
0
geplaatst: 27 mei 2013, 16:31 uur
Zonde, stond wel op mijn schema om hem te gaan zien. Ben benieuwd wat ze op zo'n korte termijn nog kunnen regelen ter vervanging. Gelukkig geen grote naam.
0
geplaatst: 27 mei 2013, 17:14 uur
Iemand een vrijdag kaartje te koop? Wilde van de week een kaartje halen bleek die dag al uitverkocht te zijn. 

0
geplaatst: 29 mei 2013, 12:15 uur
We were promised jetpacks verdient het toch ook wel een keertje om opgepikt te worden, want wederom staan ze in Rotown.
0
geplaatst: 30 mei 2013, 12:45 uur
Het is een jong ventje op een wip met een stomme muts op..... oh nee wacht....
0
geplaatst: 30 mei 2013, 16:15 uur
(willie) schreef:
(quote)
Dat willie helemaal niet weten.
0
geplaatst: 30 mei 2013, 16:16 uur
Dat is waar, mijn Willie verlangt een beetje terug naar die mooie Spaanse meisjes.
0
geplaatst: 3 juni 2013, 19:08 uur
Zondag is bijna uitverkocht. Vrijdag was al uitverkocht en ook de weekendtickets lopen nu erg hard.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 15:23 uur
Omwille van Danny Brown had ik toch op Heineken gehoopt. Ook al is Jupiler veel beter bier.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 15:38 uur
Altijd lachen dat Facebook, spijtig alleen dat al die mongolen die daar stompzinnige vragen stellen schijnbaar wel naar dit festival gaan. Wat een stelletje amateurs.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 17:02 uur
Wel enorm onhandig gedoe met dat statiegeld. Als je 6 bier plus een tray haalt ben je dus gewoon 25 euri kwijt
Belachelijk..
Belachelijk..
0
geplaatst: 4 juni 2013, 17:13 uur
De-noir schreef:
Wel enorm onhandig gedoe met dat statiegeld. Als je 6 bier plus een tray haalt ben je dus gewoon 25 euri kwijt
Belachelijk..
Belachelijk.. Inderdaad vrij vervelend, maar aan de andere kant wel gewoon heel slim vwb de rotzooi.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 19:52 uur
De-noir schreef:
Belachelijk..
Belachelijk.. Ja en als je dan de volgende 6 gaat halen ben je 9 muntjes kwijt, mits je natuurlijk geen zak hooi bent en je bekers toch wegpleurt.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 20:04 uur
Op een festival heb ik niet echt veel zin om op mijn lege bekers te letten, en bovendien: wat is er mooier dan een oceaan van lege bekers op de vloer na een goed feestje? Heeft ook zo z'n charme. Maar ik zal het zonder ook wel overleven 

0
geplaatst: 4 juni 2013, 20:15 uur
Als het aan de Polen, zigeuners en hippies ligt is er geen vloer.

0
geplaatst: 4 juni 2013, 21:48 uur
Op Lowlands krijg je volgens mij 1 muntje voor 20 lege bekers, en dat zie je ook van die idioten alleen maar glazen rapen. Sommige gaan zelfs zo ver dat ze je beker bijna uit je hand staren als ie bijna leeg is. Als ik dat zie, stamp ik mn beker altijd voor hun neus fijn. Maar goed, statiegeld dus. Idd in Duitsland al een tijdje gebruikelijk, maar wel vervelend dat je nu dus de hele tijd je glazen bij je moet houden...
0
geplaatst: 4 juni 2013, 23:13 uur
Het systeem van Lowlands bevalt mij beter. Dan kan ik mijn bekertje gewoon op de grond gooien want het wordt toch binnen 10 tellen opgeraapt door iemand. Maar met een euro per bekertje wordt dat wel een duur grapje.
* denotes required fields.