Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 juni 2013, 16:55 uur
Waarschijnlijk ga ik die dag bob spelen en dan naturel van Black Angels genieten
0
geplaatst: 6 juni 2013, 10:12 uur
NEEE
Kaartje gekocht voor de zondag voor B&S, Modest Mouse en Portishead, maar daar hebben nu al twee van afgezegd
.
Kaartje gekocht voor de zondag voor B&S, Modest Mouse en Portishead, maar daar hebben nu al twee van afgezegd
.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 10:30 uur
:(

Die reden ook.
Lijkt bijna wel een trend te worden. Haim cancelde een tijdje geleden ook al hun gehele Europese tour omdat ze meer tijd nodig om hun album af te ronden. Toch een beetje onrespectvol naar de fans.

Die reden ook.
Modest Mouse schreef:
After much thought, we have decided to cancel our EU/UK tour to continue work on our forthcoming album. We do appreciate our fans and promise that we will make it up to you next year.
After much thought, we have decided to cancel our EU/UK tour to continue work on our forthcoming album. We do appreciate our fans and promise that we will make it up to you next year.
Lijkt bijna wel een trend te worden. Haim cancelde een tijdje geleden ook al hun gehele Europese tour omdat ze meer tijd nodig om hun album af te ronden. Toch een beetje onrespectvol naar de fans.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 10:58 uur
Gewoon een kutstreek, Sharon Jones heeft een tumor, lijkt me zo'n beetje de enige geldige reden om een tour af te zeggen.
Er kan altijd wat gebeuren zodat er een optreden uitvalt, maar dit is absoluut onverteerbaar, en dat alleen maar omdat ze te lui zijn geweest om door te werken en hun plaat af te maken. Dan komt die plaat volgend jaar maar, het is niet zo dat het recente werk nu bij het beste hoort.
Belle & Sebastian ook al met zo'n klotereden.
Bah, hopelijk schuift Portishead of The black angels door naar de plek van Modest mouse, kan ik in ieder geval nog The Black angels zien.
Er kan altijd wat gebeuren zodat er een optreden uitvalt, maar dit is absoluut onverteerbaar, en dat alleen maar omdat ze te lui zijn geweest om door te werken en hun plaat af te maken. Dan komt die plaat volgend jaar maar, het is niet zo dat het recente werk nu bij het beste hoort.
Belle & Sebastian ook al met zo'n klotereden.
Bah, hopelijk schuift Portishead of The black angels door naar de plek van Modest mouse, kan ik in ieder geval nog The Black angels zien.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 11:30 uur
Belachelijke reden zeg. Net als B&S inderdaad. Al spant Child of Lov natuurlijk de kroon, maar dat valt lastig te toppen.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 11:31 uur
Jezus, echt super kut dit!! Zonder Modest Mouse en Belle & Sebastian was de kans een stuk kleiner geweest dat ik een weekend ticket had gekocht. Hier moet echt een goede vervanger voor komen.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 11:47 uur
Wat een ongelooflijke naaistreek van Modest Mouse. Er zijn genoeg mensen die waarschijnlijk een kaartje hebben gekocht vanwege Modest Mouse.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 11:51 uur
Misschien is er dan eindelijk geld om Kane naar Hilvarenbeek te halen...
0
geplaatst: 6 juni 2013, 11:58 uur
Godverrrrrrrrr wat kut! B&S en Modest Mouse wilde ik ZEKER zien 
Hopelijk komen ze met een fatsoenlijke vervanger. Of eigenlijk vervangerS. Voor B&S is er nog geen grote naam in de plaats gekomen..

Hopelijk komen ze met een fatsoenlijke vervanger. Of eigenlijk vervangerS. Voor B&S is er nog geen grote naam in de plaats gekomen..
0
geplaatst: 6 juni 2013, 12:33 uur
"Unexpected circumstances' volgens hun site..
June Festivals Cancelled | Belle and Sebastian - belleandsebastian.com
June Festivals Cancelled | Belle and Sebastian - belleandsebastian.com
0
geplaatst: 6 juni 2013, 12:37 uur
Echt balen, had wel weer zin om ze een keer te zien. Maakt de dag toch een stuk minder maar wie weet kan de organisatie nog voor een prettige vervanger zorgen. Maar of die kans groot is...
0
geplaatst: 6 juni 2013, 12:45 uur
Nou duimen met zn allen! Wie zien jullie het liefst als vervanger(s)??
0
geplaatst: 6 juni 2013, 12:46 uur
Ja, dat is dus geen reden.
Maar de onofficiele reden is dat Stuart nog met een filmproject rondom God help the girl bezig is en dat ook niet op tijd af was.
Heb dan ook gewoon de kloten om dat te zeggen dan kunnen we tenminste gegrond boos worden

0
geplaatst: 6 juni 2013, 12:48 uur
El StepperiƱo schreef:
Cave heeft zaterdag de 22e een optreden in Ierland, daarna een week niets, ik zou het wel weten als ik BKS was. Maar ja of Nick daar zin in heeft. En of Lowlands daar roet voor in het eten kan strooien.
Dat is op dit moment het enige van formaat dat ik kan vinden en gezien zijn optreden van anderhalve week geleden zeker geen straf.
1 van de weinig goede suggesties op Facebook: Mew, die lijken ook nog wel een gat te hebben in hun schema.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 13:05 uur
Verdomme
Modest Mouse was een naam die ik heel graag wou zien! Hopen op een goede vervanger..
Modest Mouse was een naam die ik heel graag wou zien! Hopen op een goede vervanger..
0
geplaatst: 6 juni 2013, 13:46 uur
0
geplaatst: 6 juni 2013, 14:31 uur
De-noir schreef:

Daar zijn meerdere kleine namen voor in de plaats gekomen. Er zijn ook meer dan de beloofde 50 artiesten geboekt.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 14:37 uur
(willie) schreef:
daar hoop ik nu ook op, al heb ik gisteren wel tickets gekocht voor concert van The Black Angels in september.Bah, hopelijk schuift Portishead of The black angels door naar de plek van Modest mouse, kan ik in ieder geval nog The Black angels zien.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 14:38 uur
Er worden nog wel 5 namen binnenkort bekend gemaakt. En er is nog geen vervanger voor B&S, daar zijn ze ook nog mee bezig.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 15:05 uur
Teunnis schreef:
Daar zijn meerdere kleine namen voor in de plaats gekomen. Er zijn ook meer dan de beloofde 50 artiesten geboekt.
(quote)
Had liever een wat grotere naam in de plaats gezien zoals ik op Facebook ook aangeef. Heel fijn dat voor hen 'het festival als geheel telt' en ze de 'juiste combinatie van spannende nieuwe namen en bekende acts' willen boeken - maar met die wat grotere namen onderscheiden ze zich net. B&S en Modest Mouse zie je niet op de kleinere na - en voorjaarsfestivals en ook niet op juni concurrent Pinkpop.
Categorietje Nick Cave, Animal Collective, Girzzly Bear of Tame Impala moet toch best te doen zijn voor dit festival. En anders: een uitgebreider nachtprogramma!
0
geplaatst: 6 juni 2013, 15:06 uur
Wat een waardeloze actie van Modest Mouse. Was mijn voornaamste reden om te gaan. Dat nieuwe album kan maar beter een 5*-album worden. Echt zeer respectloos naar je fans toe, zeker voor een band die Europa toch al niet heel vaak aandoen.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 15:11 uur
El StepperiƱo schreef:
Waka Flocka Flame
Atmosphere (moet toch wel haalbaar zijn)
0
geplaatst: 6 juni 2013, 15:29 uur
De-noir schreef:
Had liever een wat grotere naam in de plaats gezien zoals ik op Facebook ook aangeef. Heel fijn dat voor hen 'het festival als geheel telt' en ze de 'juiste combinatie van spannende nieuwe namen en bekende acts' willen boeken - maar met die wat grotere namen onderscheiden ze zich net. B&S en Modest Mouse zie je niet op de kleinere na - en voorjaarsfestivals en ook niet op juni concurrent Pinkpop.
Categorietje Nick Cave, Animal Collective, Girzzly Bear of Tame Impala moet toch best te doen zijn voor dit festival. En anders: een uitgebreider nachtprogramma!
(quote)
Ah was jij dat, ik reageer niet op Facebook omdat ik absoluut niet tussen een stelletje onwetende otjes terecht wil komen (wat een onzin komt daar voorbij), maar zo krijg ik alsnog mijn kans
; Motel mozaique had in 2011 nog B&S. Into the great wide open had Modest mouse in 2010. Dus zo onderscheidend zijn die namen niet echt. Wat er nu gebeurt is niet toe te schrijven aan BKS en het zijn ook weer niet de headliners die cancellen, maar is gewoon een zwakke actie van beide bands. Uiteraard hopen op gelijke acts, maar als BKS dit niet kan bewerkstelligen, maar dat toch anders op lost dan is dat een pluim voor de organisatie, veel festivals met Pinkpop 2009 als meest sprankelende voorbeeld, maken zich er toch gemakkelijker vanaf.
* denotes required fields.