MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Teunnis schreef:
Lijkt me leuk(er) om vrijdag ook/al af te spreken. Dan kom je elkaar later misschien nog af en toe tegen.

Dat lijkt me ook wel fijn, al weet ik niet of ik er op tijd kan geraken.

Co Jackso schreef:
13:15-13:30 bij Festivalmarket/Lockers/Music Shop of Podium 3 of 4. Kies maar

Voor vrijdag dan 16:00-16:15.

Arrie gaf al de Festivalmarket aan. Dat lijkt mij prima! Zullen we die spot voor alle dagen aanhouden dan? Tijden lijken me ook in orde.

Lijkt me een prima plan. Zeker ook om ook op zaterdag alvast te meeten bij die festivalmarket rond 13:15-13:30 dan begint het programma toch ook wat later

DjFrankie (moderator)
Dit wordt mijn schema, zondag.

13.15 meeting Mume
13.45 No / Temples
15.00 Autre Ne Veut
16.15 Local Natives
17.30 No Age
18.00 Palma Violets
18.50 Suuns
eten
20.30 Black Angels (zal lekker rustig zijn
21.45 Sigur ros

Morgen om 15:30 dan ook een meeting aan festivalmarket?

Teunnis schreef:
(quote)

Doe je wel een hoedje op tijdens het controleren van de tickets? Dan kunnen we je herkennen

Als het mag van de organisatie zal ik dat doen, mijn hoedje zit in mijn tas

Vrijdag zal ik er op zijn vroegst om 19:00 zijn, schat ik zo in (eerst nog even een dagje werken).
Zondag ben ik er met mijn lief en ik weet niet of ik haar zo gek krijg om extra vroeg te gaan om een paar muzieknerds te ontmoeten.
Is er niet zoiets als een MuMe-teken waaraan ik jullie kan herkennen?

DjFrankie (moderator)
remcodulac schreef:
Vrijdag zal ik er op zijn vroegst om 19:00 zijn, schat ik zo in (eerst nog even een dagje werken).
Zondag ben ik er met mijn lief en ik weet niet of ik haar zo gek krijg om extra vroeg te gaan om een paar muzieknerds te ontmoeten.
Is er niet zoiets als een MuMe-teken waaraan ik jullie kan herkennen?

Ja ik denk bij The Black Angels gaan kijken ipv Portishead (bijna prive feestje denk ik, ken niemand die daarvoor kiest.

Lasers
Iedereen vormt met zijn rechter hand het Westside teken (W). Omgekeerde M van Music. Benieuwd wat er op Stage 4 voorbij komt!

Zin an!

DjFrankie schreef:
(quote)

Ja ik denk bij The Black Angels gaan kijken ipv Portishead (bijna prive feestje denk ik, ken niemand die daarvoor kiest.

Zal bij de Black Angels best nog druk zijn, denk ik. Zijn toch aardig up and coming. Maar inderdaad, als er voor mij een zekerheidje is op dit festival, dan is het wel dat ik Portishead nog eens wil zien.

By the way, kent een van jullie nog iemand die heel toevallig een kaartje voor de zondag zoekt?

arcade monkeys schreef:
Morgen om 15:30 dan ook een meeting aan festivalmarket?

Doe maar gewoon net als zondag: 16.00 uur. Handig voor mensen die wat aan de late kant zijn.

Ik vertrek nu, zin in! Vooral in Kurt Vile, Autre Ne Veut, Braids en Portishead.

Zo ook de laatste voorbereidingen treffen en dan richting Hilvarenbeek

Ik zit nu ook in de trein en ben er natuurlijk ook bij de meetingz

DjFrankie (moderator)
ziet er gaaf uit, heb er zin in morgen.

Lasers
Was zeker leuk. Tyler the Creator was een goede afsluiter voor mijn dag, wat een chaos hahah. Nu.nl schreef negatief over het optreden van Bloc Party, vond dat zeker niet terecht, klonk goed en het publiek deed lekker mee . Top dag!

Volgend jaar weer als er leuke artiesten staan, de sfeer en het terrein zijn top.

Heb nog een examen op maandag... Heb dus geen tickets besteld voor BKS, maar ik wens iedereen nog plezier vanavond en morgen

Wow, zojuist twee abnormaal goede shows gezien. Damien Rice was buitenaards goed en Savages gaf een van de meest dampende en felle optredens die ik ooit zag.

Lasers schreef:
Was zeker leuk. Tyler the Creator was een goede afsluiter voor mijn dag, wat een chaos hahah. Nu.nl schreef negatief over het optreden van Bloc Party, vond dat zeker niet terecht, klonk goed en het publiek deed lekker mee . Top dag!

Volgend jaar weer als er leuke artiesten staan, de sfeer en het terrein zijn top.

Ik vond Bloc Party ook goed, al haalde ze het niet bij The Maccabees en Arctic Monkeys.

Ik heb er zin in! Het wordt een relaxed festival dagje met Sigur Rós als hoogtepunt
Er zijn verder maar weinig acts die ik écht wil zien; naast SR eigenlijk alleen Local Natives en Black Angels. Wie weet word ik nog ergens door verrast.

MAS
Sigur Ros lijkt me eerder een dieptepunt.

Tracklist:
Allah-Las - Sacred Sands
Mozes And The Firstborn - Bloodsucker
Two Door Cinema Club - What You Know
Thomas Azier - Angelene

Mededeling: cookies - 3voor12.vpro.nl

BKS 2013 live op de luisterpaal.
Zowel beeld als audio.

Wat een fijn festival! Volgend jaar wellicht een weekendticket, mits het programma ok is

Top 5:

1. Portishead
2. Tyler, the Creator
3. Melody's Echo Chamber
4. Swans
4. Wavves
4. Sigur Rós

Shit, zes namen. En nog vergeet ik Aart de bij en Snoeperd in mijn lijstje op te nemen

Heerlijk festival. Volgend jaar weer als de kwaliteit van de line-up hetzelfde blijft.

Top 5:

1. Arctic Monkeys
2. Sigur Rós
3. Damien Rice
4. Wavves
5. Local Natives

Portishead haalt het net niet maar was voor mij wel een aangename verrassing (live veel spannender). Als ik wat meer van voren had gestaan waren ze waarschijnlijk een stuk hoger geëindigd. Melody's Echo Chamber had mijn top 5 vermoedelijk ook wel gehaald als ik die niet had gemist.

Vet festival! Veel goeie bands gezien en het publiek was echt machtig, ondanks het kutweer.

Top 5:

1. Savages
2. Arctic Monkeys
3. Sigur Ros
4. Alt-j
5. Kiezen tussen Efterklang en Bloc Party, zot feestje

Damien Rice was ook wel echt de moeite, al miste ik soms wel eens bandbegeleiding.
En Savages was gewoonweg 5*. Gekke wijven

Waar was die geniale drummer eigenlijk naar toe van Bloc Party? Nu, die vrouw heeft het ook wel goed gedaan en was ook wel aangenaam om naar te kijken

Heerlijk festival gehad, ondanks het weer

Top 5:
1. Arctic Monkeys
2. Portishead
3. Damien Rice
4. Sigur Ros
5. Pantha Du Prince

Gast
geplaatst: vandaag om 11:19 uur

geplaatst: vandaag om 11:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.