MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Down The Rabbit Hole

zoeken in:
Kaartje in tha pocket, word 1e keer DTRH dus dit jaar

Kaartje bemachtigd! Ik ga lekker in mijn eentje. Met deze line-up leek het mij voor de hand dat ik dit jaar dit festival eens uitprobeer.

+ Savages, Daughter, John Talabot, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, Matisyahu, Kelela, MY BABY, Rhodes, Car Seat Headrest, Douglas Fire en Daniel Docherty

Daughter, Savages en John Talabot zijn namen die ieder festival wel zou willen hebben. Topsegment. Car Seat Headrest zou ook nog wel eens kunnen verrassen.

Mooie naam!

Nieuwe namen:

Lianne La Havas
Suede
De Staat
Michael Kiwanuka

Rico & Sticks #OpgezwolleTotNu
Sivert Høyem
Factory Floor
Parquet Courts
DMA’s
Frightened Rabbit
PAUW
Spidergawd
Howard

Mooie update ! Zitten zeker een aantal namen bij die ik wel graag wil zien.

Op zich mooi rijtje namen allemaal, maar als ik dan een puntje van kritiek mag aandragen, vind ik het wel een relatief veilig rijtje; een frequent festivalbezoeker als ik heeft vrijwel al deze namen al ergens op een Nederlands festival gezien de afgelopen jaren... Ik mis een beetje 1 of 2 leuke exotische verrassingen.

Spidergawd, heerlijk!! Met de bassist en drummer van Motorpsycho! Betekent dat ze wel nog een aantal shows in deze contreien zullen geven rond die periode, neem ik aan... Ben nog steeds ondersteboven van die zalige, ruige stoner rock & roll op het concert van 3 weken geleden.

Ik heb mij ook maar een kaartje gekocht. BKS valt weer net te vroeg dit jaar (examens) en met zo'n line up kan dit festival eigenlijk niet misgaan.

Nieuwe namen, waaronder Eefje, Whitney en Everything Everything.
http://cookiesv2.publiekeomroep.nl/?npo_cc_url=http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/hooikoorts-2016/down-the-rabbit-hole-2016.html

Zou zomaar zo kunnen dat DTRH voor het eerst een betere line-up heeft dan BKS.

Zitten weer paar mooie namen bij

Klinkt veelbelovend. Ben benieuwd, eerste keer DTRH en eerste keer deze eeuw weer in een tentje...

Haha, ik dacht dat het bij mij erg was: het wordt mijn eerste festival met tent (en uberhaupt in een tent slapen) sinds Sziget 2007.

Met onze eigen luc011190! (1/3 van The Love Triangle)

Nice, dat was vorig jaar een van de hoogtepunten van Lowlands

Wauw, met dank

En het blokkenschema staat eindelijk online! schema (pdf) Op het eerste gezicht geen onoverkomelijke clashes.

Krijg er al gelijk nog meer zin in, terwijl ik ervoor ook nog naar Primavera ga. Wordt een mooi festivalzomer.

Wel jammer dat Factory Floor meteen na PJ Harvey komt, dat wordt rennen.

herman rennen, echt? Is dat terrein zo groot? Hoe ver is afstand Teddy Widder > Hotot ?

Heel jammer dat Ty Segall And The Muggers een beetje overlapt met The National. Wel een dikke plus dat ze om 23:30 geprogrammeerd staan. Verder zie ik niet echte clashes, hoogstens een paar keer dat een band die ik wil zien direct begint na een andere band die ik wil zien.

Kan iemand me trouwens vertellen hoe groot de afstanden zijn tussen de Hotot, Teddy Widder en Fuzzy Lop?

Ik begrijp dat White Denim eigenlijk de hoofdact is. Terecht!

De afstanden zijn heel goed te doen VladTheImpaler. Twee van de drie tenten staan redelijk dicht bij elkaar, nog geen vijf minuten lopen. De grootste tent is iets verder weg maar ivm de afstanden op bijvoorbeeld Lowlands is het heel goed te doen. Misschien 8 minuten lopen. Bovendien is de grote tent heel groot in vergelijking met het aantal bezoekers waardoor er altijd genoeg ruimte is. Je kunt makkelijk helemaal naar voren lopen.

Klinkt goed die afstanden. Heb ook veel zin in Ty Segall, daar laat ik The National graag voor schieten.

Dank voor de info oceanvolta, klinkt prima te doen allemaal. Voor mij zal het rennen worden van The National naar Ty Segall.

Ik kan niemand aanraden om The National helemaal te skippen, daar zijn ze gewoon te goed voor. Gaan normaal weer gewoon tot de hoogtepunten behoren, zoals zo'n beetje elk festival dat ze headlinen.

Buiten Ty Segall/The National zie ik geen problematische overlappingen. Ik had Ty graag eens aan het werk gezien maar The National is een absolute must-see hier.
Car Seat Headrest staat wel opvallend vroeg geprogrammeerd.

Hotot, Teddy Widder en Fuzzy Lop zijn overigens konijnenrassen. Holden... voor al uw nutteloze festival trivia.

Dat vind ik nou best een leuk weetje Holden, dank.

Ik heb trouwens ook een kaartje gekocht. Ben er weer bij!

Ik ga voor de eerste keer, oceanvolta. Maar ik heb er wel zin in.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:23 uur

geplaatst: vandaag om 15:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.