menu

Muziek / MusicMeter Live! / Down The Rabbit Hole

zoeken in:
avatar van Noere
Bah, ik hoopte eigenlijk dat Massive Attack de vrijdag op bks zou afsluiten.

avatar van Dance Lover
Massive Attack en Anderson.Paak zeggen af. Donderdag nieuwe namen.

Heel jammer, zou alleen voor Massive Attack al bijna een kaartje kopen.....

avatar van herman
Hmm, Massive Attack was eigenlijk de enige artiest die ik echt graag zou willen zien, de rest van het programma geloofde ik wel. Jammer.

avatar van Arrie
Jeetje, dat waren de twee beste namen...

Ben benieuwd of zo nog een naam van dat kaliber kunnen regelen. Zal helaas wel niet.

avatar van remcodulac
Kennelijk Bear's Den, maar dat is toch niet helemaal in dezelfde categorie.

remcodulac schreef:
Kennelijk Bear's Den, maar dat is toch niet helemaal in dezelfde categorie.


insider information?
Prima naam, maar klinkt meer als een verschuiving in de programmering.

avatar van remcodulac
scorsese schreef:
(quote)


insider information?
Prima naam, maar klinkt meer als een verschuiving in de programmering.


Festileaks

avatar van Edgar18
Het is toch wel enorm zuur als je hierheen gaat en twee van de drie beste boekingen vallen weg. Ik ben ook heel benieuwd waar ze morgen mee komen.

Oei nu ben nog blijer dat ik naar BKS ga, nu met afstand de 2 beste namen van DTRH hebben afgezegd. Lullig natuurlijk als je een kaartje voor DTRH hebt.

avatar van herman
Edgar18 schreef:
Het is toch wel enorm zuur als je hierheen gaat en twee van de drie beste boekingen vallen weg. Ik ben ook heel benieuwd waar ze morgen mee komen.

Wat is de derde dan?

avatar van Edgar18
herman schreef:
Wat is de derde dan?
Benjamin Clementine.

avatar van herman
Edgar18 schreef:
(quote)
Benjamin Clementine.

Ah, okay. Wist niet dat dat zo'n grote boeking was, maar op MuMe iig wel een gewaardeerde naam.
En eentje die niet op elke festivalposter staat. Zelf heb ik er niet zoveel mee.

avatar van Edgar18
herman schreef:
Ah, okay. Wist niet dat dat zo'n grote boeking was, maar op MuMe iig wel een gewaardeerde naam. En eentje die niet op elke festivalposter staat. Zelf heb ik er niet zoveel mee.
Ik bekijk dit ook uit persoonlijk oogpunt hoor. Voor mij persoonlijk zijn MA, Paak en Clementine de drie mooiste boekingen van het konijnenhol. Objectief gekeken kun je stellen dat MA de enige echt grote boeking is die ze hadden.

Nou Anderson .Paak is toch ook behoorlijk groot geworden het afgelopen jaar. Vind het iig een grotere boeking dan Oscar & The Wolf, dat als headliner staat.

avatar van MVW
MVW
23 nieuwe namen bekend gemaakt zojuist (o.a. Moderat, Nicolas Jaar); typisch dat op hun eigen website de YouTube-link niet werkt... Word er verder niet heel warm of koud van, mis toch wat 'spannends'. Daarnaast de meeste namen die ik leuk vind al wel eens gezien dus dan is de noodzaak wat minder groot.

Enfin, blij dat ik vorig jaar ben geweest; die line-up was toch wel een stukje beter.

avatar van Arrie
MVW schreef:
23 nieuwe namen bekend gemaakt zojuist (o.a. Moderat, Nicolas Jaar); typisch dat op hun eigen website de YouTube-link niet werkt... Word er verder niet heel warm of koud van, mis toch wat 'spannends'. Daarnaast de meeste namen die ik leuk vind al wel eens gezien dus dan is de noodzaak wat minder groot.

Enfin, blij dat ik vorig jaar ben geweest; die line-up was toch wel een stukje beter.

Nicolas Jaar is wel spannende muziek, toch? Geweldige toevoeging verder, die het toch een beetje compenseert.

avatar van MVW
MVW
Arrie schreef:
(quote)

Nicolas Jaar is wel spannende muziek, toch? Geweldige toevoeging verder, die het toch een beetje compenseert.

Scherp, dat is nou net één van de weinige acts die ik wel graag zou willen zien inderdaad.

avatar van Gretz
MVW schreef:
23 nieuwe namen bekend gemaakt zojuist (o.a. Moderat, Nicolas Jaar); typisch dat op hun eigen website de YouTube-link niet werkt... Word er verder niet heel warm of koud van, mis toch wat 'spannends'. Daarnaast de meeste namen die ik leuk vind al wel eens gezien dus dan is de noodzaak wat minder groot.

Deze 23 namen:
Moderat, Nicolas Jaar, Bear's Den, Cage The Elephant, Daphni, Father John Misty, Rag'n'Bone Man, SOHN, Spoon, Trentemøller en Weval, Nao, Holly Macve, Joep Beving, Klangstof, Mr. Scruff, Maggie Rogers, Nathan Fake, Pink Oculus, Temples, The Lemon Twigs, WAND en Warhaus.

Uitstekende worp, die het gemist van Massive Attack al weer aardig compenseert!
Ik heb ook al flink wat namen gezien, maar dat zijn wel allemaal fantastische artiesten die ik zeer graag nog eens zie (Moderat, Nicolas Jaar, FJM, Sohn, Trentemøller, Nathan Fake, Temples, Nao).

Ik denk dat we wel kunnen stellen dat DTRH het in de breedte voorlopig wint van BKS.

avatar van herman
Er komen ook nog namen bij.

Joep Beving is wel erg mooi, ben benieuwd waar hij gaat spelen. Het zal wel niet in een van de drie tenten zijn lijkt me. Weet nog niet of ik ga, maar Nicolas Jaar, Daphni, Spoon en Trentemoller ben ik wel blij mee. Die laatste alleen ooit als DJ gezien, maar nooit met band. Father John Misty heb ik wel eens gezien, maar die is wel zo goed live dat nog een keer geen kwaad kan.

avatar van Arrie
Nathan Fake vind ik ook een erg mooie naam. Anderhalf jaar terug nog live gezien en dat was zeer de moeite waard. En spannend.

avatar van Edgar18
Ik vind Moderat, Jaar en Nao de mooiste namen. Als geheel vind ik het ook niet erg spannend maar slecht is het zeker niet.

Joep Beving staat ook op MoMo, wat jou betreft een aanrader herman?

avatar van herman
Ik heb Beving in een kerkje gezien op ITGWO op Vlieland, vorig jaar. Was erg mooi. Beving is klassiek pianist, beetje in de stijl van de Nils Frahm voor ie met electronica in de weer ging.

Oei, Nicolas Jaar, Trentemøller, Nathan Fake, Daphni, SOHN, Father John Misty, Warhaus, Temples en Maggie Rogers zijn namen, die ik graag op BKS had gezien. Ze lijken iig ingespeeld te hebben op de kritiek op de nachtprogrammering van vorig jaar, met ook nog Mr. Scruff en Moderat erbij, al vind ik het een beetje een zwaktebod dat die laatste zowel op DRTH als Lowlands staat.

avatar van Gretz
herman schreef:
Er komen ook nog namen bij.

Joep Beving is wel erg mooi, ben benieuwd waar hij gaat spelen. Het zal wel niet in een van de drie tenten zijn lijkt me. Weet nog niet of ik ga, maar Nicolas Jaar, Daphni, Spoon en Trentemoller ben ik wel blij mee. Die laatste alleen ooit als DJ gezien, maar nooit met band. Father John Misty heb ik wel eens gezien, maar die is wel zo goed live dat nog een keer geen kwaad kan.

Ik heb Trentemøller vorige maand in Nijmegen gezien met live band. Fantastisch optreden dat mijn verwachtingen ruimschoots overtrof. Marie Fisker deed alle vocalen, prima zangeres

En Father John Misty is inderdaad ook een uitstekende live performer.

Paar namen waar ik wel benieuwd naar ben. Maar vraag me toch af wie de twee andere headliners zijn naast Oscar and the Wolf.............Ik neem aan dat die nog bekend gemaakt moeten worden.

Toevallig gisteren Klangstof gezien. Die wil ik best nog wel een keertje zien in juni.

avatar van Rvdz
scorsese schreef:
Paar namen waar ik wel benieuwd naar ben. Maar vraag me toch af wie de twee andere headliners zijn naast Oscar and the Wolf.............Ik neem aan dat die nog bekend gemaakt moeten worden.


Gezien de placering op de poster lijken me dat Moderat en Nicolas Jaar, toch? Vind Moderat wel headlinerwaardig, al heb ik er zelf niks mee, ze stonden wel in een goed gevulde HMH in oktober, maar Nicolas Jaar heb ik zo mijn twijfels bij.

avatar van herman
scorsese schreef:
Paar namen waar ik wel benieuwd naar ben. Maar vraag me toch af wie de twee andere headliners zijn naast Oscar and the Wolf.............Ik neem aan dat die nog bekend gemaakt moeten worden.

Ik zou toch denken Moderat. Die zijn groter dan Oscar and the Wolf.
Nicolas Jaar is wel een mooie naam, maar die trad recent nog op in Paradiso en Tivoli Vredenburg, als ik het goed heb. Dan ben je geen headliner op een festival.

herman schreef:
(quote)

Ik zou toch denken Moderat. Die zijn groter dan Oscar and the Wolf.
Nicolas Jaar is wel een mooie naam, maar die trad recent nog op in Paradiso en Tivoli Vredenburg, als ik het goed heb. Dan ben je geen headliner op een festival.


Ik mag het toch hopen dat er toch een andere headliner bekend wordt gemaakt ipv het eventuele Moderat en Nicolas Jaar. Zou nogal een verschil zijn met afgelopen jaren waarin oa PJ Harvey, The National, Damien Rice, Iggy Pop en The War on drugs mochten headlinen.

avatar van VladTheImpaler
Moderat zal wel een headliner zijn en Nicholas Jaar denk ik niet, maar die zal wel een mooie spot krijgen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:45 uur

geplaatst: vandaag om 23:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.