Muziek / Toplijsten en favorieten / Het MuMe Top 1000 Project #2 - Discussietopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2021, 16:24 uur
Voor mij hebben ze weinig aan kracht ingeboet. Ik draai Animal Collective weliswaar wat minder dan toen ik 18 was, maar elke keer dat ik hun beste werk op leg is het toch weer genieten. Ze stonden nog steeds 4 keer in de top 100 van mijn lijst hier. En Person Pitch stond daar ook niet ver buiten.
7
geplaatst: 8 april 2021, 19:20 uur
Oh, ik dacht even dat aerobag hier een nieuwe update geplaatst had. Maar dat zou inderdaad wat al te gek zijn geweest
2
geplaatst: 8 april 2021, 19:40 uur
ArthurDZ schreef:
Oh, ik dacht even dat aerobag hier een nieuwe update geplaatst had. Maar dat zou inderdaad wat al te gek zijn geweest
Ik heb nog een jaar
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 april 2021, 20:17 uur
Strawberry Jam en Merriweather Post Pavilion zijn mij ook best sympathiek (beide 3,5*; op zeker moment leerde een marathon dat het Animal Collective-verhaal voor mij daar ook wel weer eindigt), maar dat was niet genoeg voor een Top 500-notering. Ik zou er ook van opgekeken hebben als ze de Top 1000 wél gehaald hebben (vooruit, iets minder nu ik net de albumstatistieken even gecheckt heb).
0
geplaatst: 8 april 2021, 21:49 uur
Ja, hopelijk krijgen we er toch iets van in. Person Pitch en MPP zullen vrijwel zeker een flinke bump krijgen met mijn steun, maar of ze die lijst ook zullen halen is een andere vraag.
Bij M83 was ik ook verrast dat ze er niet in stonden. Al is mijn favoriet album tot nu toe van hen dan ook nog ééns van hun minder bekendere. M83 - Dead Cities, Red Seas & Lost Ghosts (2003).
Bij M83 was ik ook verrast dat ze er niet in stonden. Al is mijn favoriet album tot nu toe van hen dan ook nog ééns van hun minder bekendere. M83 - Dead Cities, Red Seas & Lost Ghosts (2003).
0
geplaatst: 8 april 2021, 22:08 uur
Ja, dat vind ik ook hun beste album van wat ik heb gehoord.
Maar ik zag ze ooit een keer live op MoMo en dat was zó slecht (ze leken er ook totaal geen zin in te hebben), dat ik voor altijd op hun muziek ben afgeknapt.
Maar ik zag ze ooit een keer live op MoMo en dat was zó slecht (ze leken er ook totaal geen zin in te hebben), dat ik voor altijd op hun muziek ben afgeknapt.
0
geplaatst: 28 januari 2022, 19:01 uur
Komt er eigenlijk dit jaar een nieuwe editie of is dat nog niet gekend?
3
geplaatst: 28 januari 2022, 19:45 uur
We gaan speciaal met de nieuwe editie wachten tot ie eindelijk is uitgeluisterd. Kom aan aerobaggy, geef er eens een flinke slinger aan ofzo. En zet ondertussen ook even een plaatje op uit de lijst, die van Carly Rae Jepsen ofzo. Kusjes
0
geplaatst: 10 februari 2022, 16:35 uur
Voorlopig de volledige top 10 van de vorige editie al geluisterd. En 64 albums uit de top 100 beluisterd. Eigenlijk is dat een stuk meer dan verwacht, maar niet elk album zit even fris in mijn hoofd. En de meerderheid zal mijn lijst bij een volgende editie wellicht ook niet halen. Nick Drake - Five Leaves Left op 23 is het hoogst genoteerde album dat ik nog niet beluisterd heb.
2
geplaatst: 10 februari 2022, 18:38 uur
Ja dit prestigeproject is in erbarmelijke toestand getreden. Wellicht dat ik het op een rustiger moment eens oppak, maar dat is voorlopig nog niet in verschiet.
Misschien ga ik er nog eens wat selectieve parels uit pikken. Nog suggesties? Zal ik Carly Rae maar eens spinnen?
1
geplaatst: 10 februari 2022, 20:14 uur
aerobag schreef:
Ja dit prestigeproject is in erbarmelijke toestand getreden. Wellicht dat ik het op een rustiger moment eens oppak, maar dat is voorlopig nog niet in verschiet.
Misschien ga ik er nog eens wat selectieve parels uit pikken. Nog suggesties? Zal ik Carly Rae maar eens spinnen?
Sweet. Wel eerst 149 pagina's aan naslagwerk over CRJ-songteksten lezen he? Anders ben je een neppe x(quote)
3
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 21 april 2022, 21:32 uur
TornadoEF5 schreef:
Nu is het wel tijd om deze vraag te herhalen. Komt er nog een nieuwe editie chevy93?
7
geplaatst: 22 april 2022, 10:47 uur
cosmic kid schreef:
Nu is het wel tijd om deze vraag te herhalen. Komt er nog een nieuwe editie chevy93?
Zeker! Ik ga binnenkort het topic maken.(quote)
2
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 22 april 2022, 10:53 uur
Veel beter nieuws zal deze vrijdag niet brengen. Goede vrijdag was een week te vroeg dit jaar
0
geplaatst: 22 april 2022, 11:23 uur
Ach een kletsnatte F1 kwalificatie vanmiddag is ook best leuk nieuws hoor.
Ik ga alvast weer eens mijn excel bestand onder het digitale stof vandaan halen. Heb daar flink wat albums aan toe te voegen.
Ik ga alvast weer eens mijn excel bestand onder het digitale stof vandaan halen. Heb daar flink wat albums aan toe te voegen.
2
geplaatst: 22 april 2022, 15:00 uur
Tof dat je het opnieuw organiseert. Ik zal zeker en vast voor de eerste keer deelnemen,
1
geplaatst: 22 april 2022, 16:58 uur
Leuk Chevy. Normaal sloeg ik deze editie altijd over, ik vond een top 20 al onmogelijk laat staan een nog langere lijst. Maar vorige keer is me wel goed bevallen, dus ik ben wel weer van de partij.
1
geplaatst: 25 april 2022, 17:48 uur
* denotes required fields.