Muziek / Toplijsten en favorieten / Het MuMe Top 1000 Project #2 - Discussietopic
zoeken in:
1
geplaatst: 12 juli 2020, 18:17 uur
chevy93 schreef:
Nog even voor de duidelijkheid: de officiële deadline is morgen, maar ik moet a) mijn eigen lijst nog afmaken (ik heb de 500 albums geselecteerd, nu nog op volgorde zetten) en b) de uitslag nog voorbereiden. Mijn streven is op komend weekend met de uitslag te beginnen. Als je lijst dus nog ergens in de loop van de week wil inleveren doe ik daar niet moeilijk over (mits je een lijst met id's aanlevert, want dan kan ik je lijst makkelijk verwerken).
Inclusief de (verwachte) lijst van ondergetekende zitten we al op 33 lijstjes. Vorige editie eindigden we op 39. Met de toezeggingen die er nog zijn zou we op z'n minst weer rond de 40 lijsten uit moeten komen.
Zo mis ik o.a. nog lijsten van 123poetertjes arcade monkeysFinidi GrafGantz Kronos Lying Mouth en mauricedegier. En ook de toezeggingen van aerobag, Barney Rubble, Cannondale, cosmic kid, Dwejkk_, ForWhomThePeteTolls, Gretz, herman, Koenr, madmadder, Marty McFly, Mat_, PB 82 en Snoeperd verwacht ik nog.
Ook heb ik het idee dat de lijsten gemiddeld genomen langer zijn dan vorige keer.
Nog even voor de duidelijkheid: de officiële deadline is morgen, maar ik moet a) mijn eigen lijst nog afmaken (ik heb de 500 albums geselecteerd, nu nog op volgorde zetten) en b) de uitslag nog voorbereiden. Mijn streven is op komend weekend met de uitslag te beginnen. Als je lijst dus nog ergens in de loop van de week wil inleveren doe ik daar niet moeilijk over (mits je een lijst met id's aanlevert, want dan kan ik je lijst makkelijk verwerken).
Inclusief de (verwachte) lijst van ondergetekende zitten we al op 33 lijstjes. Vorige editie eindigden we op 39. Met de toezeggingen die er nog zijn zou we op z'n minst weer rond de 40 lijsten uit moeten komen.

Zo mis ik o.a. nog lijsten van 123poetertjes arcade monkeysFinidi GrafGantz Kronos Lying Mouth en mauricedegier. En ook de toezeggingen van aerobag, Barney Rubble, Cannondale, cosmic kid, Dwejkk_, ForWhomThePeteTolls, Gretz, herman, Koenr, madmadder, Marty McFly, Mat_, PB 82 en Snoeperd verwacht ik nog.
Ook heb ik het idee dat de lijsten gemiddeld genomen langer zijn dan vorige keer.
Ik ga dus dan gebruik maken van die regeling met de ID's om het een paar dagen later te doen. Had verwacht dat het me minder moeite zou kosten. Woensdag 23.59 is mijn eigen deadline. Voor donderdag heb je de mijne dus. En ik had geen zin om genres door elkaar mikken. Strictly Hip Hop dus!!
0
geplaatst: 12 juli 2020, 20:30 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
En ik had geen zin om genres door elkaar mikken. Strictly Hip Hop dus!!
Zonder ook maar enige kennis van de uitslag van dit jaar... lijkt me dat een welkome toevoeging. En ik had geen zin om genres door elkaar mikken. Strictly Hip Hop dus!!

0
geplaatst: 12 juli 2020, 23:41 uur
Heb ze alle 500 op volgorde gezet. De excel goed zetten met de id's krijg ik vanavond niet meer gedaan, maar ik mail mijn lijst morgen door.
0
geplaatst: 13 juli 2020, 01:02 uur
Fijn, aantal dagen respijt. Zal hem, voorzien van alle ID's, ook woensdag aanleveren
0
geplaatst: 13 juli 2020, 22:47 uur
Mijn eigen lijst vanavond ook afgemaakt. Dat brengt het totaal momenteel op 38 lijsten. Nog één om het aantal van vorige keer te evenaren. 

1
geplaatst: 13 juli 2020, 23:16 uur
Heb je de mijne al gekregen? Heb hem gistermiddag opgestuurd als het goed is 

5
geplaatst: 14 juli 2020, 19:37 uur
Ik heb nu 42 lijsten ontvangen. Samen goed voor 16.983 albums. Dat zijn er al 5.000 meer dan vorige keer. 

9
geplaatst: 14 juli 2020, 21:35 uur
Met de lijst van nedbed erbij nu dus 43 lijsten. Ik heb nu ook mijn uitslagenbestand klaargemaakt en ik heb het bestand zo gedaan dat ik zelf ook niet weet wat de uitslag gaat worden, dus voor mij is het ook nog spannend. 
Wel kan ik alvast verklappen dat de nummer 1000 op dit moment 641,75 punten heeft en dus minimaal twee gebruikers een album genoemd moeten hebben. En op dit moment zie ik zo'n 250 nieuwe albums in de lijst.
Ik verwacht dit weekend met de uitslag te starten, maar daar zal ik nog een topic over openen in de loop van de week.

Wel kan ik alvast verklappen dat de nummer 1000 op dit moment 641,75 punten heeft en dus minimaal twee gebruikers een album genoemd moeten hebben. En op dit moment zie ik zo'n 250 nieuwe albums in de lijst.

Ik verwacht dit weekend met de uitslag te starten, maar daar zal ik nog een topic over openen in de loop van de week.
0
geplaatst: 14 juli 2020, 22:43 uur
chevy93 schreef:

Al enig zicht op dat er bepaalde nr 1's van users gaan sneuvelen?
0
geplaatst: 15 juli 2020, 02:45 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Zonder ook maar enige kennis van de uitslag van dit jaar... lijkt me dat een welkome toevoeging.
Door persoonlijke issues kan ik er deze week niet meer toe komen die lijst af te maken, ik moet dus verstek laten gaan. Ik vind het echt naar, want ik hou van lijstjes maken....
0
geplaatst: 15 juli 2020, 12:48 uur
In theorie: ja. Maar ik heb er nog niet naar gekeken. Sowieso moeten er nog lijsten komen en met één medestander kun je het in theorie alsnog halen.
0
geplaatst: 15 juli 2020, 13:10 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Door persoonlijke issues kan ik er deze week niet meer toe komen die lijst af te maken, ik moet dus verstek laten gaan. Ik vind het echt naar, want ik hou van lijstjes maken....
(quote)
Misschien wat je wel heb gewoon inleveren ?
2
geplaatst: 16 juli 2020, 07:41 uur
zaaf schreef:
er staat niet: verschillende albums....
er staat niet: verschillende albums....
500 keer Ween is ook zo wat...
Maar ik juich het toe
0
geplaatst: 16 juli 2020, 10:48 uur
Cannondale schreef:
Fijn, aantal dagen respijt. Zal hem, voorzien van alle ID's, ook woensdag aanleveren
Snoeperd schreef:
Ik kom nog met een lijst!
Ik kom nog met een lijst!
PB 82 schreef:
Een Top 100 moet minstens lukken !
Een Top 100 moet minstens lukken !
Riesdude schreef:
Ik ga ermee aan de slag, 100 moet lukken.
Ik ga ermee aan de slag, 100 moet lukken.
AbleMable schreef:
Ik zal ook aan een top nogwat gaan werken. Had hier al een top 100 Country albums en een top 100 Soul albums gepubliceerd...dus mooi vertrek punt om met een top 300 minimaal te komen.
Ik zal ook aan een top nogwat gaan werken. Had hier al een top 100 Country albums en een top 100 Soul albums gepubliceerd...dus mooi vertrek punt om met een top 300 minimaal te komen.
Nr.4 schreef:
Potver, da's een klus. Maar wel een leuke, eens kijken of ik er de rust voor kan vinden komende tijd.
Potver, da's een klus. Maar wel een leuke, eens kijken of ik er de rust voor kan vinden komende tijd.
Screenager schreef:
Bedankt voor de tag.
Gelet op deze coronamaatregelen moet het wel mogelijk zijn om (minstens) een top 100 in te sturen tegen juli!
Bedankt voor de tag.
Gelet op deze coronamaatregelen moet het wel mogelijk zijn om (minstens) een top 100 in te sturen tegen juli!
GrafGantz schreef:
Hm, ik zal eens zoeken of ik m'n top 500 van 2 jaar terug nog heb. Ik gok dat het niet veel meer gaat worden dan wat posities verschuiven en wat albums uit de onderste regionen vervangen door nieuwe ontdekkingen.
Hm, ik zal eens zoeken of ik m'n top 500 van 2 jaar terug nog heb. Ik gok dat het niet veel meer gaat worden dan wat posities verschuiven en wat albums uit de onderste regionen vervangen door nieuwe ontdekkingen.
bennerd schreef:
Toch wel eens fijn om te doen. Ik waag een poging, Chef!
Niet gelukt?Toch wel eens fijn om te doen. Ik waag een poging, Chef!
0
geplaatst: 16 juli 2020, 10:59 uur
Nope, van mij komt er geen lijst is me de laatste tijd en op het moment teveel geconcentreer wat ik door auto ongeluk van 2 maanden terug niet kan opbrengen. Mede staat daardoor ook de door mij georganiseerde 1967Meter al sinds die tijd stil....Muziek luisteren lukt me wel, er soms een stukkie over schrijven ook maar gepriegel met getallen, titels, id's en op volgorde zetten...nope... 

0
geplaatst: 16 juli 2020, 12:32 uur
Vanavond is prima.
AbleMable schreef:
Nope, van mij komt er geen lijst is me de laatste tijd en op het moment teveel geconcentreer wat ik door auto ongeluk van 2 maanden terug niet kan opbrengen. Mede staat daardoor ook de door mij georganiseerde 1967Meter al sinds die tijd stil....Muziek luisteren lukt me wel, er soms een stukkie over schrijven ook maar gepriegel met getallen, titels, id's en op volgorde zetten...nope...
Geen probleem. Sterkte met je herstel!Nope, van mij komt er geen lijst is me de laatste tijd en op het moment teveel geconcentreer wat ik door auto ongeluk van 2 maanden terug niet kan opbrengen. Mede staat daardoor ook de door mij georganiseerde 1967Meter al sinds die tijd stil....Muziek luisteren lukt me wel, er soms een stukkie over schrijven ook maar gepriegel met getallen, titels, id's en op volgorde zetten...nope...
2
geplaatst: 16 juli 2020, 12:53 uur
chevy93 schreef:
Met de lijst van nedbed erbij nu dus 43 lijsten. Ik heb nu ook mijn uitslagenbestand klaargemaakt en ik heb het bestand zo gedaan dat ik zelf ook niet weet wat de uitslag gaat worden, dus voor mij is het ook nog spannend.
.

.
Had je al wel deze formule verwijderd?
=als(ID = false; “Supertramp, Crime of the Century”)
0
geplaatst: 16 juli 2020, 13:17 uur
0
geplaatst: 16 juli 2020, 13:31 uur
EttaJamesBrown schreef:
Ik zag wel dat het id 2919 bovenaan stond. Maar geen idee welke dat is. (quote)

0
geplaatst: 16 juli 2020, 14:33 uur
Oh excuses! Uit het oog verloren, maar op mijn laptop nochtans wel aan begonnen. Een top 130 ofzoiets heb ik normaal wel 'afgewerkt'. Probeer er vanavond aan te denken om hem door te sturen!
0
geplaatst: 16 juli 2020, 16:39 uur
[/quote]Niet gelukt? [/quote]
Heb wel een top 200 gemaakt maar ben vergeten de id's erbij te zetten. Dat gaat me vandaag ook niet meer lukken helaas.
Heb wel een top 200 gemaakt maar ben vergeten de id's erbij te zetten. Dat gaat me vandaag ook niet meer lukken helaas.
* denotes required fields.