MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Juul1998B schreef:
Snap nooit wat mensen in the rolling stones zien of horen. Ik vind het maar stoffige simpele oude mannen rock, die ik normaal goed kan hebben, maar hun... nahh.

Op een paar nummers na, vind ik er ook niet veel aan. Ik leg het nog één keer uit: er is een correct antwoord op de vraag: 'De Beatles of de Stones?' Dat antwoordt luidt 'de Beach Boys'.

De DAB voor Steve Harley valt tegen. Ben normaal niet zo van dit soort kitsch, maar Sebastian blijf ik toch wel een mooi nummer vinden.

Titmeister schreef:
De DAB voor Steve Harley valt tegen. Ben normaal niet zo van dit soort kitsch, maar Sebastian blijf ik toch wel een mooi nummer vinden.

Oké, speciaal voor jou dan:
https://media.tenor.com/Cs_aR4IppMkAAAAM/betty-white-dab.gif

Slowgaze schreef:
(quote)

Op een paar nummers na, vind ik er ook niet veel aan. Ik leg het nog één keer uit: er is een correct antwoord op de vraag: 'De Beatles of de Stones?' Dat antwoordt luidt 'de Beach Boys'.

Overschat bandje, die Beach Boys

Dat niemand die krekel in de studio heeft dood geslagen bij het opnemen van Black & White.

En dan nu the Band GODEN!

Ik heb Sebastian - Cockney Rebel nu zo'n 4x gehoord. En ook nu heb ik het weer als zeer onprettig ervaren.

Onweerwolf
Dirruk schreef:
Ik heb Sebastian - Cockney Rebel nu zo'n 4x gehoord. En ook nu heb ik het weer als zeer onprettig ervaren.

In je hele leven? Wtf?

Titmeister schreef:
(quote)

Overschat bandje, die Beach Boys
Klopt helemaal. Daar vind ik echt niets aan.

LEMON TREE, KLASSIEKER

Wat vinden we hier van Lemon Tree?

Joren999 schreef:

Classic

Frans duits.

Eagles zijn zaaddodend saai

Lemon Tree is altijd wel fijn. Vond het wel een mooie eindsprint met Cash-Fools Garden-Eagles. New Kid In Town vind ik wel 1 van de leukere Eagles.

Joren999 schreef:

Anticonceptiemiddel.

Opmerkelijk: acht keer Marco Borsato, maar R. Kelly is blijkbaar wél gecanceld door de stemmers. Ik zou die acht nummers zo inruilen voor 'Ingnition (Remix)' tho.

Slowgaze schreef:
Opmerkelijk: acht keer Marco Borsato, maar R. Kelly is blijkbaar wél gecanceld door de stemmers. Ik zou die acht nummers zo inruilen voor 'Ingnition (Remix)' tho.

Of When a Woman's Fed Up.

Zou Joe Jackson al spijt hebben van deze uitvoering? Een keertje is leuk maar het is onderhand wel weer tijd voor de superieure studioversie.

Slowgaze schreef:
(quote)

Anticonceptiemiddel.
Hater.

Joren999 schreef:
Zou Joe Jackson al spijt hebben van deze uitvoering? Een keertje is leuk maar het is onderhand wel weer tijd voor de superieure studioversie

Amen.

Ik denk dat het hem genoeg heeft opgeleverd. Best een geinig nummer. Maar een beetje vaak gehoord, en Joe Jackson vind ik een zeer slechte zanger.

Deze van Venice hoor ik voor het eerst. Vlees-noch-vis.

Venice, zaaddodend saai, soort CSN van de Temu.

Ja dat was echt helemaal niets.

Weer gifjes voer voor Gretz dit.

(Emmely doet haar beste Mick Jagger imitatie)

Start Me Up! Blijft een powerplaat.

We all love emmely.

Amy winehouse is goed maar overschat imo door haar image

Juul1998B schreef:
Amy winehouse is goed maar overschat imo door haar image

Terwijl juist net dit een steengoed nummer is. Bij Rehab en Valerie kan ik je volgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:54 uur

geplaatst: vandaag om 18:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.