MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Een gezond en gelukkig Nieuwjaar!

Ik wens ook iedereen een gelukkig en gezond 2021.

Gelukkig nieuwjaar allen!

Het was een heerlijke Top 2000 editie. Heb er meer dan ooit tevoren van genoten.

Onweerwolf
De beste wensen voor 2021, iedereen.

Iedereen de beste wensen en een mooi muzikaal jaar!

Overigens kijk ik nu naar Jools Holland op BBC2, een leuk weetje... wisten jullie trouwens dat hij...

Vroeger bij Squeeze zat? Ja, dat is toch algemeen bekend?

Hier ook Joolz. Net alweer genoten van Kiwanuka.

Toeval of niet, nu Cool for Cats

Happy 2021.

Old town

vielip schreef:
Old town
die had er echt in moeten staan

Gretz schreef:

Correctie, het wordt een interview van meerdere minuten met de grootste Zeeuw aller tijden

Jan Raas? Wat heeft die met de Top 2000 te maken?

Marty McFly schreef:
(quote)

Jan Raas? Wat heeft die met de Top 2000 te maken?

Het kan ook nog Peter van Vossen zijn

Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Bedankt voor de gezelligheid op dit forum.

Mooi hoor, je hoort vandaag alle nummers die (net) niet in de top2000 terecht zijn gekomen. Staat ook meer dan genoeg fraais tussen!

Younger days nu. Na 1 jaar alweer uit de lijst gekieperd helaas...

Fok, dit topic, ik ga stuk hier. Wat geweldig amusant om bij te lezen op een katerdag als deze. Die Slowgaze en Onweerwolf, heerlijk

Gelukkig nieuwjaar allen!!

Gelukkig nieuw jaar iedereen!

Nieuwe ava van Onweerwolf

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Deze feestdagen weer semi verplicht veel top 2000 gehoord. Vroeger vond ik het leuker om naar te luisteren want toen viel er nog veel te ontdekken en was er minder nieuwerwetse zooi (voor mijn gevoel in elk geval). Het was pijnlijk om te zien hoe mijn dochters (2 en 4) los gingen op Have You Ever Been Mellow van The Party Animals, maar hun neus ophaalden voor Alice In Chains.

Zelf merk ik dat ik Aretha Franklin meer ben ga waarderen, maar ook dat ik Kensington wel echt een vreselijk overschatte band vind. Andre Hazes (beide) roepen nog steeds walging op. Beetje jammer dat het enige nummer waarvan ik dacht: wauw, dit ken ik nog niet!, alweer vergeten ben.

RuudC schreef:
Het was pijnlijk om te zien hoe mijn dochters (2 en 4) los gingen op Have You Ever Been Mellow van The Party Animals, maar hun neus ophaalden voor Alice In Chains.
Ook nog de beste wensen.

Denk je niet dat dat voor (vrijwel) alle 2-4-jarigen zal gelden? Bij hen zal het vast meer om de basale melodie gaan.

Ik ga ook liever los op Have You Ever Been Mellow dan op Alice in Chains (maar misschien ben ik in mijn peuterperiode blijven hangen).

Onweerwolf
Ook ik heb nog nooit een dochter gehad die los ging op Alice in Chains.

cosmic kid (moderator)
Poeha schreef:
(quote)
Ook nog de beste wensen.

Denk je niet dat dat voor (vrijwel) alle 2-4-jarigen zal gelden? Bij hen zal het vast meer om de basale melodie gaan.

Ik zou me oprecht zorgen maken als mijn dochters van 2 & 4 meer los gingen op Alice In Chains dan The Party Animals

Nu is mijn dochter 21 en ik vermoed dat zij The Party Animals nog steeds leuker vindt dan AIC. En wat maakt het ook allemaal uit?

Lijkt me ook normaal en allesbehalve een diskwalificatie van de muziek van Alice in Chains. Die vind ik zelf ook beter, maar AIC draaien staat wel garant voor een grim feestje...

Is er ergens trouwens een lijstje van de NetNietTop2000 die gisteren werd gedraaid? Of moet ik gewoon de playlist van Radio 2 in duiken?

Joren999 schreef:
Is er ergens trouwens een lijstje van de NetNietTop2000 die gisteren werd gedraaid? Of moet ik gewoon de playlist van Radio 2 in duiken?
Ik gok dat daar geen lijst van is. Ze draaiden volgens mij lukraak van alles door elkaar, inclusief verzoekjes. Ik heb wel twee keer Sausalito Summernight gehoord van Diesel. Schrijf die maar alvast op.

Onweerwolf
stoepkrijt schreef:
(quote)
Ik gok dat daar geen lijst van is. Ze draaiden volgens mij lukraak van alles door elkaar, inclusief verzoekjes. Ik heb wel twee keer Sausalito Summernight gehoord van Diesel. Schrijf die maar alvast op.

Dat is omdat het het lijflied is van Leo Blokfluit.

Ik ben toch maar de playlist ingedoken, het waren voornamelijk (iets) minder bekende liedjes van bekende artiesten die er gespeeld werden. Verder nog een boel one hit wonders (Torn, Always Look on the Bright Side of Life, Popmuzik). Wel grappig om te zien

Sausalito Summernight! Ik wist niet eens dat dat een Nederlands nummer was joh, klinkt zo Amerikaans. Zou er eigenlijk ook wel in moeten staan, maar ja, zo kan ik er nog wel 100 opnoemen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:49 uur

geplaatst: vandaag om 08:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.