MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Ben benieuwd naar de bonus van Chris Rea volgend jaar in de Top 2000.

Dirruk schreef:
Ben benieuwd naar de bonus van Chris Rea volgend jaar in de Top 2000.

Wat betreft de Top 2000 heeft hij zo'n beetje het slechtst mogelijke moment van overlijden. Dus ik vrees dat er geen grote DAB gaat volgen in 2026.

Maar wel extra vaak deze kerst!

Volgend jaar de discussie voeren of het terecht is dat de Miss Montreal versie van Stil In Mij hoger staat dan het origineel?

Onweerwolf
Die kunnen we nu al voeren over Door de Wind.

Onweerwolf
Over talentloze, overgewaardeerde feesten- en partijenzangeressen gesproken: leeft Do eigenlijk nog of is die inmiddels Don't geworden?

Geen idee. Jammer wel eigenlijk. Gelukkig is Claudia wel een plakkertje.

Eerder Stop It, Please…

Ik was al bang dat ze Queen gingen vergeten. Nu alleen Coldplay, en dan is de bingokaart vol.

DeWolff is toch wel één van de betere (live)bands die Nederland heeft te bieden. De kwaliteit en het spelplezier druipen ervan af, en die jongens kunnen spelen als een malle. Het wordt mijn eerste concert van volgend jaar, in de Neushoorn. Zin in!

Zeker waar. Zowaar nog wel een leuke uitvoering van Radar Love. Toch ben ik nooit echt benieuwd geweest naar hun platen verder. Misschien ooit eens even proberen.

Dirruk schreef:
Zeker waar. Zowaar nog wel een leuke uitvoering van Radar Love. Toch ben ik nooit echt benieuwd geweest naar hun platen verder. Misschien ooit eens even proberen.

Live And Outta Sight 3 is een aanrader. Een mooie doorsnee van hun oeuvre en fantastisch spel. Eén van de betere liveplaten die ik ken ook.

Van een albumtrack van Pink Floyd naar een banger van Gaga & Beyonce en dan een Nederlandse pestplaat. Het Top 2000 gevoel begint al aardig te komen

Daar gaan we!

Heerlijk The Sweet!

Een Coldplay die wél leuk is.

Voor wie android heeft, de Hitlijsten app van calaris is elk jaar weer echt perfect voor het volgen van de uurlijstjes en alle stats die je maar wilt. Gratis en reclamevrij

Ik ben er vroeg bij, de kleine was om 4:00 wakker. Waarschijnlijk ook spanning voor de Top 2000!

Gretzalarm! Een van de twee National noteringen, veel te laag natuurlijk.

Never forget

Alweer 4 jaar geleden

Dit laat weer horen waarom ik niets met Coldplay heb. Wat een zeikplaat

Joren999 schreef:
Gretzalarm! Een van de twee National noteringen, veel te laag natuurlijk.

Vergeet Coney Island niet he, die telt eigenlijk ook

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:24 uur

geplaatst: vandaag om 06:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.