MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Real Men nu al? Dat is echt veel te laag zeg!

harm1985 schreef:

Boomers willen het niet horen maar wat Taylor Swift neerzet qua populariteit en fan dedication zit ze op het niveau Beatles.

Gretz en Slowgaze lezen jullie mee?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Gretz en Slowgaze lezen jullie mee?

Uiteraard. Dit is nog maar het prille begin van de popularieteitsboom van TayTay. Komt op haar 33e aardig in de buurt van wat de 4 Kevers samen bereikt hadden op diezelfde leeftijd

Tay is nu precies zo'n artiest die een universele groep mensen aanspreekt. Dat doen weinig supersterren haar na

Adem Je In

De een-na-beste Nederlandstalige binnenkomer van 2022!

Een van m'n fave AM's zit zometeen wederom in de shift van Gijs, net als in 2020. Toen https://streamable.com/f2yyo3]las hij mijn recensie voor (zie link)

Nu ben ik helaas vergeten om op Fluorescent Adolescent te stemmen [url=https://www.forumsmileys.nl[/url]

Die ultieme snoozeband van een Racoon staat ook elke 20 nummers een keer genoteerd ofzo

Where Is My Mind

tnf
Titmeister schreef:
Die ultieme snoozeband van een Racoon staat ook elke 20 nummers een keer genoteerd ofzo

Qua hedendaagse radiovriendelijke Nederpop vind ik ze juist positief opvallen.

De haat bewaar ik liever voor de muziek van types als Flemming (inmiddels al in de Top 2000) en Antoon (volgend jaar ongetwijfeld).

Human blijft prachtig! the killers

tnf schreef:
(quote)

De haat bewaar ik liever voor de muziek van types als Flemming (inmiddels al in de Top 2000) en Antoon (volgend jaar ongetwijfeld).
Nederpop anno 2022 is inderdaad behoorlijk matig. Dit zeg ik terwijl De Dijk langskomt, om te laten horen hoe het wel kan.

harm1985 schreef:

Boomers willen het niet horen maar wat Taylor Swift neerzet qua populariteit en fan dedication zit ze op het niveau Beatles.
Zelfs op Rangiauria hebben ze tegenwoordig internet, dus komt ze makkelijker aan fans dan de Beatles toentertijd. Ook de wereldbevolking is schrikbarend toegenomen. Qua absolute cijfers mag je niet vergelijken, voor zover je dat deed Laat onverlet dat ze superpopulair is en flink verkoopt en dat haar concerten binnen minuten uitverkocht zijn. Ze staat zeker haar mannetje. Niks mis mee.

tnf schreef:
(quote)

Hoezo? Artiesten die hun eigen muziek schrijven en zo Nederlandstalige muziek populair maken bij jongeren. Catchy popmuziek, zoals Taylor Swift die ook maakt.

Ik ieder geval beter te pruimen dan die John Ewbank meuk waar MB ons jaren mee heeft lastig gevallen.

tnf
Catchy popmuziek hoeft niet per definitie iets lelijks te zijn te zijn, alleen houd ik van een wat natuurlijker ondertoon. Het kan best samen gaan, maar het is nu niet de norm.

Zometeen Bassie en Adriaan muziek! Eens kijken wat Twitter daarvan vindt.

Is dit nummer serieus langer dan Echoes?

harm1985 schreef:
Zometeen Bassie en Adriaan muziek! Eens kijken wat Twitter daarvan vindt.

Is dit nummer serieus langer dan Echoes?

1:33 langer.

Hahah Frank van ‘t Hof als de Plaaggeest voor t pand

Overigens is Tubular Bells nooit gebruikt in de Plaaggeest maar leuk voor het sentiment iig

Wat duurt dit lang zeg

Leuk voor de fans, zullen we maar zeggen.

Ik heb dit nooit wat gevonden en dan is 25 minuten een fikse zit.

Ligt het aan mij of deze AM iets gepitcht?

Joren999 schreef:
Ligt het aan mij of deze AM iets gepitcht?
Yep. Helaas gebruikt Radio 2 altijd deze gepitchte versie voor Why'd You Only Call Me When You're High.

Zonde, ik zal ze eens een bericht sturen. Bij andere nummers is het me (nog) niet opgevallen.

The War On Drugs doet het niet alleen goed in De Witte Trui, maar ook bij de Roze Trui!

Ik dacht hij komt met een verhaal aanzetten over dopingcontrole

Mocht er nog iemand wakker zijn tussen 03:00-05:00; spot mij in t cafe

Eerste de infantiele wals met Van Inkel https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/emo.gif

En direct daar overheen De Hûnekop. Ze hebben de twee ergste dingen ooit geclusterd

Zelfs als grap is dit totaal niet leuk https://www.forumsmileys.nl

Als je net De Hûnekop hebt moeten doorstaan wordt Marillion opeens de eerste band ooit

#WyKamFromFryslân

catdog schreef:
Mocht er nog iemand wakker zijn tussen 03:00-05:00; spot mij in t cafe

Nice! Waar moeten we op letten?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:34 uur

geplaatst: vandaag om 23:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.