Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
geplaatst: 29 december 2022, 04:23 uur
2
geplaatst: 29 december 2022, 05:37 uur
Ik ga de beelden later op m'n gemakje terugkijken en zal dan kijken of ik je kan spotten
(indien gewenst is het ook mogelijk om gifjes te produceren
)
2
geplaatst: 29 december 2022, 08:36 uur
Like a Hurricane! Toch zo'n 698 plekken te laag.
Ooit dik in de top 100
Ooit dik in de top 100

0
geplaatst: 29 december 2022, 12:20 uur
Terecht dat dit verschrikkelijk irritante nummer van The Doors gestaag aan het dalen is 

0
geplaatst: 29 december 2022, 12:22 uur
Joren999 schreef:
Terecht dat dit verschrikkelijk irritante nummer van The Doors gestaag aan het dalen is
Hoogtepunt dit uur!
Mininaal top 50 niveau
0
geplaatst: 29 december 2022, 12:23 uur
Haha, ik kan er echt niets mee. Maar dat ligt echt aan mij, ik hoor wel dat het heel goed in elkaar zit.
0
geplaatst: 29 december 2022, 12:24 uur
Joren999 schreef:
Haha, ik kan er echt niets mee. Maar dat ligt echt aan mij, ik hoor wel dat het heel goed in elkaar zit.
Tsja The Doors zijn nou eenmaal een van mn favo bands,
En dan vind ik dit nog niet eens hun beste

1
geplaatst: 29 december 2022, 12:54 uur
Ik heb niets met Van Halen, maar deze blijft fantastisch zeg!
0
geplaatst: 29 december 2022, 12:59 uur
Dirruk schreef:
Geef mij maar Hot For Teacher, wat een briljant nummer is dat zeg.
0
geplaatst: 29 december 2022, 13:15 uur
laxus11 schreef:
(quote)
Over welke Doors-kraker ging het, waarde medeDoorsfanaat Lex?
0
geplaatst: 29 december 2022, 13:16 uur
2
geplaatst: 29 december 2022, 13:22 uur
4
geplaatst: 29 december 2022, 13:29 uur
Weer ingeschakeld met een mooi rijtje met Hey You (voor altijd opgedragen aan mijn vader
) en 2 van mijn favoriete 80's-hits. Zo ook nog het Lichtje 
) en 2 van mijn favoriete 80's-hits. Zo ook nog het Lichtje 
3
geplaatst: 29 december 2022, 13:59 uur
Het Lichtje is alweer uit, dat gaan we hopelijk in 2023 beter doen. En 2 Smiths plaatjes meer zou ook niet verkeerd zijn.
1
geplaatst: 29 december 2022, 14:09 uur
Dat The Kinks er nog maar 2x in staan en dat dit live-gedrocht dan ook nog veruit de hoogste is... Tjongejonge
0
geplaatst: 29 december 2022, 14:21 uur
kaj_666 schreef:
Dat The Kinks er nog maar 2x in staan en dat dit live-gedrocht dan ook nog veruit de hoogste is... Tjongejonge
Cliff Richard, ooit met iets van 15 noteringen, is al enkele jaren helemaal verdwenen.
1
geplaatst: 29 december 2022, 14:25 uur
Gretz schreef:
Op zich enige winst ja, maar blijft natuurlijk compleet van de zotte dat de keuzelijst tegenwoordig 9000+ nummers telt en dat daar niets van The National bij staat
Terwijl een random (in Nederland lang niet zo succesvolle) alt rockgroep als Stereophonics wel al jaren met 2 nummers in de Top 2000 staat, precies omdat dat ook de enige twee nummers op de keuzelijst zijn
Op zich enige winst ja, maar blijft natuurlijk compleet van de zotte dat de keuzelijst tegenwoordig 9000+ nummers telt en dat daar niets van The National bij staat

Terwijl een random (in Nederland lang niet zo succesvolle) alt rockgroep als Stereophonics wel al jaren met 2 nummers in de Top 2000 staat, precies omdat dat ook de enige twee nummers op de keuzelijst zijn
Stereophonics is in Nederland toch aanzienlijk succesvoller dan The National, als je ziet hoe lang ze al in de HMH/AFAS Live optreden en kijkt naar het aantal top40-hits dat hebben gescoord. Wereldwijd ook 20 keer zoveel albums verkocht als The National. Zo gek vind ik het niet. Maar over een jaar of 10 hebben ze ook vast een top2000-notering te pakken.
Titmeister schreef:
Dat dacht ik al; ben niet verbaasd dat ie erin staat, wel dat ie nu pas binnenkomt. Zelfde verhaal als o.a. Where Is My Mind en Red Right Hand dus.
Dat dacht ik al; ben niet verbaasd dat ie erin staat, wel dat ie nu pas binnenkomt. Zelfde verhaal als o.a. Where Is My Mind en Red Right Hand dus.
Bij Red Right Hand werd expliciet verwezen naar Peaky Blinders. Denk dat dat i.c.m. met het feit dat Cave de afgelopen 10 jaar een bekend popicoon is geworden wel mee heeft geholpen.
0
geplaatst: 29 december 2022, 14:28 uur
Nu een mooi blokje, te beginnen met het avontuurlijke Halo of Flies!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.