MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Gretz schreef:
(quote)

Nice! Waar moeten we op letten?

De Pink Panther trui heb ik aan

catdog schreef:
(quote)

De Pink Panther trui heb ik aan

Ik ga de beelden later op m'n gemakje terugkijken en zal dan kijken of ik je kan spotten (indien gewenst is het ook mogelijk om gifjes te produceren )

Slaapt Gretz überhaupt tijdens deze dagen?

Like a Hurricane! Toch zo'n 698 plekken te laag.

Ooit dik in de top 100

US And Them

Beste AM

Johnny Marr schreef:
Slaapt Gretz überhaupt?

Nee.

jordidj1 schreef:
(quote)

Nee.

Gasten slapen overdag zodat ze 's nachts de man zijn?

Nog een mooi souvenirtje meegenomen catdog?

Terecht dat dit verschrikkelijk irritante nummer van The Doors gestaag aan het dalen is

Joren999 schreef:
Terecht dat dit verschrikkelijk irritante nummer van The Doors gestaag aan het dalen is

Hoogtepunt dit uur!

Mininaal top 50 niveau

Haha, ik kan er echt niets mee. Maar dat ligt echt aan mij, ik hoor wel dat het heel goed in elkaar zit.

Joren999 schreef:
Haha, ik kan er echt niets mee. Maar dat ligt echt aan mij, ik hoor wel dat het heel goed in elkaar zit.

Tsja The Doors zijn nou eenmaal een van mn favo bands,

En dan vind ik dit nog niet eens hun beste

Ik ben het met je tweede zin eens

Ik heb niets met Van Halen, maar deze blijft fantastisch zeg!

Dirruk schreef:
Ik heb niets met Van Halen, maar deze blijft fantastisch zeg!

Geef mij maar Hot For Teacher, wat een briljant nummer is dat zeg.

laxus11 schreef:
(quote)

Tsja The Doors zijn nou eenmaal een van mn favo bands,

En dan vind ik dit nog niet eens hun beste

Over welke Doors-kraker ging het, waarde medeDoorsfanaat Lex?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Over welke Doors-kraker ging het, waarde medeDoorsfanaat Lex?

Light my Fire.

Gretz schreef:
(indien gewenst is het ook mogelijk om gifjes te produceren )

Make it happen.

Weer ingeschakeld met een mooi rijtje met Hey You (voor altijd opgedragen aan mijn vader ) en 2 van mijn favoriete 80's-hits. Zo ook nog het Lichtje

Rick Astley

Geweldig

Het Lichtje is alweer uit, dat gaan we hopelijk in 2023 beter doen. En 2 Smiths plaatjes meer zou ook niet verkeerd zijn.

Dat The Kinks er nog maar 2x in staan en dat dit live-gedrocht dan ook nog veruit de hoogste is... Tjongejonge

kaj_666 schreef:
Dat The Kinks er nog maar 2x in staan en dat dit live-gedrocht dan ook nog veruit de hoogste is... Tjongejonge

Cliff Richard, ooit met iets van 15 noteringen, is al enkele jaren helemaal verdwenen.

Gretz schreef:
Op zich enige winst ja, maar blijft natuurlijk compleet van de zotte dat de keuzelijst tegenwoordig 9000+ nummers telt en dat daar niets van The National bij staat

Terwijl een random (in Nederland lang niet zo succesvolle) alt rockgroep als Stereophonics wel al jaren met 2 nummers in de Top 2000 staat, precies omdat dat ook de enige twee nummers op de keuzelijst zijn

Stereophonics is in Nederland toch aanzienlijk succesvoller dan The National, als je ziet hoe lang ze al in de HMH/AFAS Live optreden en kijkt naar het aantal top40-hits dat hebben gescoord. Wereldwijd ook 20 keer zoveel albums verkocht als The National. Zo gek vind ik het niet. Maar over een jaar of 10 hebben ze ook vast een top2000-notering te pakken.

Titmeister schreef:
Dat dacht ik al; ben niet verbaasd dat ie erin staat, wel dat ie nu pas binnenkomt. Zelfde verhaal als o.a. Where Is My Mind en Red Right Hand dus.

Bij Red Right Hand werd expliciet verwezen naar Peaky Blinders. Denk dat dat i.c.m. met het feit dat Cave de afgelopen 10 jaar een bekend popicoon is geworden wel mee heeft geholpen.

FF genieten van Halo Of Flies

Nu een mooi blokje, te beginnen met het avontuurlijke Halo of Flies!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:51 uur

geplaatst: vandaag om 21:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.