MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Onweerwolf
Als je Wham! ook meerekent wordt het een dubbelalbum zelfs.

Dirruk schreef:
Had Heart of Gold eigenlijk wel als hoogste notering van Neil Young verwacht. In ieder geval wel boven Rockin in the Free World

Old Man is de hoogste, slechts op 250. Neil Young hoort toch op zijn minst met één nummer in de top 100 te staan? Desnoods met Heart of Gold.

In ieder geval een nummer op 31 december. Het verbaasd me echt.

Die komt morgen met Blinding Lights

Het beste duet ooit dames en heren.

George en Elton?

Aantal dagen geleden werd hier gesproken over een nogal witte lijst.

Nu meerdere keren top 2000 café gekeken en ik zie alleen maar witte mensen.

Wat zijn we toch een racistisch land.

vigil schreef:
ik vind deze vooral errug saai

Mijn idee.

November

Society ook

Die heeft na 2007 nooit meer ingelogd op de site, maar zich ook nooit uitgeschreven.

Onweerwolf
Sick & Nimon > Freak & Suzan

Fijn stel, toch.

harm1985 schreef:
(quote)

Old Man is de hoogste, slechts op 250. Neil Young hoort toch op zijn minst met één nummer in de top 100 te staan? Desnoods met Heart of Gold.
Maar in ieder geval met Rocking in the Free World. Men zal het wel nooit snappen.

Poeha schreef:
Fijn stel, toch.

(quote)
Maar in ieder geval met Rocking in the Free World. Men zal het wel nooit snappen.
Helemaal mee eens dat Neil Young in de top 100 hoort. Helaas is dat al geruime tijd geleden: Like A Hurricane haalde in het verleden, dat wil zeggen t/m 2010, regelmatig de top 100 met als pieknotering 84. Inmiddels jammer genoeg ver afgezakt in de lijst: nr.651 in 2020.

Hoorde overigens vanavond Fade to Black van Metallica: dat vind ik eigenlijk ook een nummer dat een top 100 notering verdient, maar daarbij zit blijkbaar teveel concurrentie van de andere Metallica noteringen heb ik het idee. Daarnaast is het van 279 naar de top 100 nog een forse stap: zal niet snel gebeuren.

Mooi nummer net van de 'Britse The National' (met die afschuwelijke bandnaam ) #elleboogvandeweek

https://i.imgur.com/wrjweyB.jpg
https://i.imgur.com/80c3P0S.jpg

Geen nummer die me vrolijker krijgt dan ‘Walk of Life’. Genieten.

Onweerwolf schreef:
Sick & Nimon > Freak & Suzan

Dat zeg je ook enkel omdat ze Onweerwolfstaanbaar hebben opgenomen.

Billie.

En ze spelen het outro. Wordt normaal gesproken altijd afgekapt. Heerlijk.

laxus11 schreef:
(quote)

Dat is Hoe Het Danst al

Dat is Music al

catdog schreef:
(quote)

Stem volgend jaar dan mee op Everytime.

Spring Breakers Genot

Zack
Britney Spears ?

Kijk, 1ste nummer na t opstaan!

Kayleigh

Waar zijn al die Pokémon liefhebbers nou?

Zack
De Top 200 (oude Top 100 voor de helft ) noteert een handvol goede nummers van deze eeuw en als ik iets ruimhartiger ben misschien 10 die goed tot ok zijn, los van mijn smaak.....dat is 5% . De rest is slecht en of een hype/emo.

De muziek van de huidige eeuw dat dan wel sterk is staat er amper in....

Zack
vigil schreef:
Waar zijn al die Pokémon liefhebbers nou?
Die komen nu niet meer dus.... (of juist wel ) .

Afgelopen nacht o.a. Man in the mirror gehoord. Heb niet veel met de muziek van MJ maar dat nummer viel me 'ineens' op. Had 'm al héél lang niet gehoord. Toch echt één van z'n betere nummers als je het mij vraagt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:49 uur

geplaatst: vandaag om 07:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.