Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
6
geplaatst: 27 december 2023, 20:38 uur
harm1985 schreef:
Het ontbreekt Queen fans helaas aan realiteitszin. (Beatles, Stones, en andere bands met 20+ nummers idem dito)
Ter vergelijking, je zult hier op MuMe geen grotere Neil Young dan vinden dan ik, maar desondanks is een nummer of 4 a 5 van Young in de lijst de lijsten meer dan genoeg.
Het ontbreekt Queen fans helaas aan realiteitszin. (Beatles, Stones, en andere bands met 20+ nummers idem dito)
Ter vergelijking, je zult hier op MuMe geen grotere Neil Young dan vinden dan ik, maar desondanks is een nummer of 4 a 5 van Young in de lijst de lijsten meer dan genoeg.
Je hebt hier gewoon een legitiem punt, al ben ik blij met twaalf keer Taytay. Het is zonde dat classicrockbands met twintig nummers of meer in de lijst voor een te grote homogeniteit zorgen; zeker wanneer de zoveelste Queen of Rolling Stones ten koste gaat van Public Enemy en Miles Davis.
De populariteit van Queen snap ik overigens wel enigszins: ondanks al dat geneuzel over progrock is het een ontzettend behoudende band, hoempapahardrock met wat excentrieke kantjes; tikkeltje gay, maar niet te nichterig, dus het 'ik vind homo's prima, zolang ze niet aan me zitten'-publiek kan er ook naar luisteren. Zoals cosmic kid terecht zegt: geen trendsetters, maar -volgers.
0
geplaatst: 27 december 2023, 20:44 uur
Semi-sentimenteel
Wat erna volgt word ik ook niet vrolijk van...
Wat erna volgt word ik ook niet vrolijk van...
2
Je moet wel echt stront in je oren hebben mocht je doelbewust op Flemming hebben gestemd.
2
Liverpool Rain vind ik wel prima hoor.
Deze kleuterpop daarentegen...
Deze kleuterpop daarentegen...
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2023, 20:45 uur
Arrie schreef:
Nooit geweten dat mensen iets tegen de Nederlandse Slimste Mens hebben. Ik heb het altijd met veel plezier gekeken.
Maar ik hou dan ook van quizzen.
Nooit geweten dat mensen iets tegen de Nederlandse Slimste Mens hebben. Ik heb het altijd met veel plezier gekeken.
Maar ik hou dan ook van quizzen.
Die Nederlandse had ik nooit gezien maar is er nu toevallig op. Dodelijk saai maar niet zo vervelend als die Vlaamse, waar ze geforceerd grappig proberen te zijn en daar heel hard in falen.
3
geplaatst: 27 december 2023, 20:45 uur
Ik ken Flemming nog uit 2000, toen zongen ze nog in het Engels.
7
geplaatst: 27 december 2023, 20:46 uur
Ik ken Flemming vooral als degene die persoonlijk Fortuna in de Eredivisie hield.
1
geplaatst: 27 december 2023, 20:47 uur
AM was leuk voor 1 album en een jaartje, toen wel gezien...
4
geplaatst: 27 december 2023, 20:47 uur
ABDrums schreef:
Je moet wel echt stront in je oren hebben mocht je doelbewust op Flemming hebben gestemd.
Ik ken wel iemand die fan is van Flemming. Maar die zit nog op de basisschool.

Mijn Flemming top 3:
1. Zian
2. De Britpopband
3. Die van de top 2000
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2023, 20:50 uur
Die Fleming heeft een hoofd waarbij het zo goed als zeker is dat er nog wel eens ergens in de toekomst een metoo skeletje uit een closet kruipt. Als het zover is download ik dan zijn greatest hits wel.
4
geplaatst: 27 december 2023, 20:53 uur
Die I follow Rivers grap is al jaren uitgewerkt. Volgend jaar Lykke lI op die plek.
3
geplaatst: 27 december 2023, 20:54 uur
Kunnen we Emmely overigens niet vier uren laten presenteren in plaats van twee? Dat is in ieder geval een stap in de goede richting.
2
Niet mijn smaak, maar dit is tenminste muziek ivm die paar gedrochten hiervoor...
1
Nu 2 soulklassiekers die best een plek of 1000 hoger mogen, achter elkaar 

1
geplaatst: 27 december 2023, 20:56 uur
Nou ik ben bang dat alles wat een beetje op soul lijkt binnen 5 jaar uit de lijst is verdwenen. Op Prince na dan.
1
geplaatst: 27 december 2023, 20:56 uur
luigifort schreef:
Niet mijn smaak, maar dit is tenminste muziek ivm die paar gedrochten hiervoor...
Ja prima soul deze, volgende ook. Klassiekers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.