Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
geplaatst: 29 december 2023, 11:56 uur
catdog schreef:
Hmm ietsjes langer dan vorig jaar maar weer een korte versie van Happier Than Ever helaas
Hmm ietsjes langer dan vorig jaar maar weer een korte versie van Happier Than Ever helaas
Ik dacht ook al: wat gaat Billie er snel doorheen. De Top 2000-dj's en nieuwere muziek helemaal draaien, het blijft een ongelukkige combinatie.
2
geplaatst: 29 december 2023, 12:00 uur
Slowgaze schreef:
wat gaat Billie er snel doorheen
wat gaat Billie er snel doorheen
That's what she did.
0
geplaatst: 29 december 2023, 12:12 uur
Zien jullie ook elke ochtend de zelfde kale gast? Hij heeft elke keer bandmerch aan, gisteren en eergisteren Slayer en vandaag Metallica. Ik hou wel van dat die hard gedrag alleen zal ik het zelf nooit doen...
0
geplaatst: 29 december 2023, 12:15 uur
Somebody That I Used To Know vind ik echt een heel goed popnummer. Jammer dat het een one-hit-wonder is gebleken. Lees je mee, Arrie?
0
geplaatst: 29 december 2023, 12:18 uur
lennert schreef:
Het hele powermetalgenre (Helloween, Gamma Ray, Running Wild, Primal Fear, Rage, Blind Guardian) weerlegt dit al zo makkelijk op Duits vlak
(quote)
Het hele powermetalgenre (Helloween, Gamma Ray, Running Wild, Primal Fear, Rage, Blind Guardian) weerlegt dit al zo makkelijk op Duits vlak
Is niet Duitstalig; net zo min als Scorpions

Gotye is wel een schoolvoorbeeld one-hit-wonder idd.
Nu een van mijn favo PFs

1
geplaatst: 29 december 2023, 12:18 uur
ABDrums schreef:
Somebody That I Used To Know vind ik echt een heel goed popnummer. Jammer dat het een one-hit-wonder is gebleken. Lees je mee, Arrie?
Ja hoor, het is toch rustig op werk.
Somebody That I Used to Know
Harde shit is dat, zijn we het zomaar met elkaar eens!
0
geplaatst: 29 december 2023, 12:21 uur
Trouwens, ABDrums, er is een reggaeton producer genaamd Ovy on the Drums. Bij een nummer dat hij geproduceerd heeft hoor je in de intro altijd zijn producer tag 'Ovy on the Drums!'. Jouw username is in mijn hoofd altijd AB on the Drums met diezelfde stem.
1
geplaatst: 29 december 2023, 12:31 uur
Wat een afschuwelijk nummer, 'Let Me Entertain You'; komt ook omdat ik net iets te veel coverbands - waaronder de lerarenband op mijn middelbare - heb gehoord die van het toch al weinig subtiele nummer een volslagen lomp geval hebben gemaakt.
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2023, 12:36 uur
Kondoro0614 schreef:
Zien jullie ook elke ochtend de zelfde kale gast? Hij heeft elke keer bandmerch aan, gisteren en eergisteren Slayer en vandaag Metallica. Ik hou wel van dat die hard gedrag alleen zal ik het zelf nooit doen...
Bandmerch dragen en kaal zijn is die-hard gedrag?
0
geplaatst: 29 december 2023, 12:40 uur
Nee, maar het statement was dat Duitsers er misschien niet van zouden houden

1
geplaatst: 29 december 2023, 12:42 uur
Immigrant Song: met kop, schouder, navel en knieën boven alle andere Led Zeppelin-nummers. 

0
geplaatst: 29 december 2023, 12:51 uur
Nee, alleen wel als je de hele dagen door in dat cafe te vinden bent

0
geplaatst: 29 december 2023, 12:59 uur
We moeten iets voorzichtiger zijn met die objectief kut lijst. Ik krijg het gevoel dat het zijn kracht aan het verliezen is.
Wat een uur krijgen we trouwens! En wat zal Claude nog verschrikkelijker zijn dan normaal. Dat nummer is echt een dikke vette 1.
Wat een uur krijgen we trouwens! En wat zal Claude nog verschrikkelijker zijn dan normaal. Dat nummer is echt een dikke vette 1.
1
geplaatst: 29 december 2023, 13:02 uur
Dirruk schreef:
We moeten iets voorzichtiger zijn met die objectief kut lijst. Ik krijg het gevoel dat het zijn kracht aan het verliezen is.
Oh, ik zag het juist als inspiratie voor mijn stemlijst van volgend jaarWe moeten iets voorzichtiger zijn met die objectief kut lijst. Ik krijg het gevoel dat het zijn kracht aan het verliezen is.
0
geplaatst: 29 december 2023, 13:06 uur
Ja in grote lijnen kan ik mij ook wel vinden in die prachtlijst. Maar hier en daar staan wel wat extremistische dingen.
1
geplaatst: 29 december 2023, 13:11 uur
Ergens had ik de verwachting dat Nightswimming in een lijst met Suzan en Freek e.d. wat positiever zou afsteken, maar het blijft een vreselijke draak.
Sowieso wordt het nu doorbijten tot nr 645.
2
geplaatst: 29 december 2023, 13:12 uur
Fathead schreef:
Immigrant Song: met kop, schouder, navel en knieën boven alle andere Led Zeppelin-nummers.
Wat een ontzettend cringe-nummer vind ik dat; het Lord of the Rings-gehalte is me veel te hoog.
1
geplaatst: 29 december 2023, 13:13 uur
Titmeister schreef:
Ergens had ik de verwachting dat Nightswimming in een lijst met Suzan en Freek e.d. wat positiever zou afsteken, maar het blijft een vreselijke draak.
Ga je mond spoelen joh, nightswimming is objectief een van de mooiste nummers ooit.
5
Iedereen Nightswimming gehoord van R.E.M? Mooi. Mag dan "Ballad van R.E.M. " van de lijst af?
2
Titmeister schreef:
Nee joh, prima nummer, al word ik er altijd wat ongemakkelijk van wanneer Michael Stipe over naakt zijn zingt. Dat komt namelijk: na mijn ouders, is Michael Stipe wel de allerlaatste van wie ik me voor wil stellen dat hij seks heeft. Bah.
0
geplaatst: 29 december 2023, 13:16 uur
Sigh, wat Als Ik Je Weer Zie zo hoog in de lijst doet, is mij een raadsel...
0
geplaatst: 29 december 2023, 13:18 uur
Commercieel een geweldige comeback van Acda en de Munnik. Maar de muziek is niet perse leuker geworden.
0
geplaatst: 29 december 2023, 13:21 uur
Dirruk schreef:
Iedereen Nightswimming gehoord van R.E.M? Mooi. Mag dan "Ballad van R.E.M. " van de lijst af?
Volgens mij niet, volgens mij is een notering op de lijst wel definitief. Maar de regels zijn nog fluïde dus er kan nog anders besloten worden.Iedereen Nightswimming gehoord van R.E.M? Mooi. Mag dan "Ballad van R.E.M. " van de lijst af?
0
geplaatst: 29 december 2023, 13:21 uur
Arrie schreef:
Trouwens, ABDrums, er is een reggaeton producer genaamd Ovy on the Drums. Bij een nummer dat hij geproduceerd heeft hoor je in de intro altijd zijn producer tag 'Ovy on the Drums!'. Jouw username is in mijn hoofd altijd AB on the Drums met diezelfde stem.
Hahahaha ik ben benieuwd welk nummer dat dan is. Zodadelijk kan ik mijn eigen username ook niet meer normaal lezen…

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.