Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
3
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2023, 15:41 uur
Joren999 schreef:
Maar Canon in D is objectief mooi.
Maar Canon in D is objectief mooi.
Sterker nog: Pachelbel's meesterwerk is het mooiste klassieke stuk uit de geschiedenis.
https://i.imgur.com/r3hImmI.jpg
❤️
0
geplaatst: 29 december 2023, 15:42 uur
Ik kan heel héél veel van Maroon 5 hebben maar dat Memories zo populair is snap ik dus echt niet. Met afstand hun kutste single
2
geplaatst: 29 december 2023, 15:47 uur
3 Doors Down Syndrome, raap me op
mag ook bij de objectief kut lijst!
mag ook bij de objectief kut lijst!
1
geplaatst: 29 december 2023, 15:47 uur
ABDrums schreef:
Hahahaha ik ben benieuwd welk nummer dat dan is. Zodadelijk kan ik mijn eigen username ook niet meer normaal lezen…
(quote)
Hahahaha ik ben benieuwd welk nummer dat dan is. Zodadelijk kan ik mijn eigen username ook niet meer normaal lezen…
Geldt voor elk nummer dat ie produceert (daarom dat het zo in m'n systeem zit). Hier een voorbeeld, in de eerste seconden: https://youtu.be/vb8wloc4Xpw?si=43BxIKIrxpZ2lxrB
2
geplaatst: 29 december 2023, 15:50 uur
Joren999 schreef:
Check, raap me op in de lijst.
Check, raap me op in de lijst.
Of, in het Engels: rape me up.
0
geplaatst: 29 december 2023, 15:55 uur
Lekker hoor, Whitney, niets mis met een beetje uitsloverij.
0
geplaatst: 29 december 2023, 16:14 uur
Zelfs in de uitvoering van Dolly Parton amper te verdragen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2023, 16:17 uur
Ik kan dat niet meer los zien van dat hilarische filmpje met die tweeling. Wat moest ik daar hard om lachen. 

1
geplaatst: 29 december 2023, 16:21 uur
1
geplaatst: 29 december 2023, 16:24 uur
catdog schreef:
Ik kan heel héél veel van Maroon 5 hebben maar dat Memories zo populair is snap ik dus echt niet. Met afstand hun kutste single
Waarschijnlijk omdat het hun meest recente hit is, en Maroon 5-fans nogal kort van memorie zijn

1
geplaatst: 29 december 2023, 16:25 uur
Hun recentste hit is Beautiful Mistakes, dat 14 weken in de Top 40 stond met als hoogste positie 30. Kan gewoon tegenwoordig.
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2023, 16:27 uur
Whitney is wel een stuk legendarischer natuurlijk dan de huidige lichting populaire zangeressen zoals Lorde, Swift, P!NK en die ene uit Albanië.
1
geplaatst: 29 december 2023, 16:27 uur
Joren999 schreef:
Hun recentste hit is Beautiful Mistakes, dat 14 weken in de Top 40 stond met als hoogste positie 30. Kan gewoon tegenwoordig.
He? Volgens de site vd Top 40 kwam die niet verder dan de Tipparade.
2
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2023, 16:30 uur
Joren verzint gewoon dingen. Straks klopt de Objectief Kut lijst die hij bijhoudt ook niet. 

0
geplaatst: 29 december 2023, 16:42 uur
The Boss heeft nummers waar ik goed mee uit de voeten kan en nummers waar ik dat niet mee heb. Thunder Road behoort helaas tot die laatste categorie voor mij. Al zou ik het ook niet als objectief kut bestempelen.
0
geplaatst: 29 december 2023, 16:44 uur
Welke vind je wel goed dan?
Thunder Road vind ik met afstand zijn beste. Bizar dat ie maar een paar plaatsen hoger staat dan die live-cover...
Thunder Road vind ik met afstand zijn beste. Bizar dat ie maar een paar plaatsen hoger staat dan die live-cover...
2
geplaatst: 29 december 2023, 16:45 uur
Thunder Road is echt een heel goede plaat. Ik ga altijd ontzettend goed op de pianopartij van dit nummer, die echt klasse is gecomponeerd.
0
geplaatst: 29 december 2023, 16:51 uur
Titmeister schreef:
Welke vind je wel goed dan?
Ervan uitgaande dat die vraag aan mij gericht is: ironisch genoeg vind ik van het album waar Thunder Road op staat Born To Run, Meeting Across The River en Jungleland al een stuk beter. Verder zou ik hetzelfde zeggen van nummers als I'm On Fire, Streets Of Philadelphia, Secret Garden en ook wel Badlands. Met The River, een van zijn meest bewierookte nummers, kan ik dan weer een stuk minder, net als met bijv. Tougher Than The Rest.Welke vind je wel goed dan?
0
geplaatst: 29 december 2023, 16:52 uur
Lucid Dreams > Shape of my Heart
Nee valt mee, maar opvallend hoe dit een hiphopbeat kan zijn.
Nee valt mee, maar opvallend hoe dit een hiphopbeat kan zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.