Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
3
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 31 december 2020, 14:38 uur
Deze site in zijn algemeenheid en dit topic in het bijzonder is niet de plaats voor bovengenoemde opmerking over de kenmerken van een achterbuurt. Graag bij de muziek en de lijst houden.
2
Onweerwolf
geplaatst: 31 december 2020, 14:42 uur
Hedser schreef:
maar dat vreselijke gekwaak van die zanger is niet om aan te horen.
maar dat vreselijke gekwaak van die zanger is niet om aan te horen.
Dat kan zeker wel beter ja, dat kwaken.

0
geplaatst: 31 december 2020, 14:46 uur
Slowgaze schreef:
Radio Oranje
Je haalt Radio Oranje en Radio Hollandio door elkaar hoop ik?Radio Oranje
On-topic: Iron Sky is toch wel weer indrukwekkend. Ik moet 'm niet te vaak horen, maar een paar keer per jaar in dit soort eindejaarslijsten mag wel.
1
geplaatst: 31 december 2020, 14:48 uur
0
Zack
Haha....niet best. Totaal geen muziekkennis ,wel goed in roeptoeteren
0
0
geplaatst: 31 december 2020, 14:49 uur
1
geplaatst: 31 december 2020, 14:54 uur
Want AC/DC en Springsteen niet goed vinden betekent dat je geen muziekkennis hebt? Laat ook maar.
0
geplaatst: 31 december 2020, 14:54 uur
Ik zou echt een slechte DJ zijn. Daar ben ik veel te stoïcijns voor.
0
geplaatst: 31 december 2020, 14:57 uur
De meme ken ik, maar was dit ook bij Beste Zangers of na een afwijzing bij een datingshow?
0
geplaatst: 31 december 2020, 14:59 uur
harm1985 schreef:
De meme ken ik, maar was dit ook bij Beste Zangers of na een afwijzing bij een datingshow?
Dit komt uit De Beste Singer-Songwriter van Nederland. Giel Beelen is hier specifiek aan het huilen om een nummer van Maaike Ouboter genaamd Dat Ik Je Mis.(quote)
Maar de opties die jij aangaf waren ook goed mogelijk geweest.

0
geplaatst: 31 december 2020, 15:03 uur
Een van de vele pareltjes die ik heb ontdekt dóór de Top 2000.
0
geplaatst: 31 december 2020, 15:09 uur
Slaap inhalen ☺️
Heb Somewhere Only We Know en Sterrenstof nog wel meegemaakt

6
geplaatst: 31 december 2020, 15:11 uur
Ik ben gestopt met luisteren, maar ik vind het wel mooi hoe jullie elkaar vandaag door deze muzikale beproeving heen slepen. Gedeelde smart is halve smart.
1
geplaatst: 31 december 2020, 15:12 uur
Ja toch!? Beetje ouwehoeren en af en toe jennen over muziek. Biertje en oliebol erbij....héél soms is het (l)even makkelijk om je te vermaken

0
geplaatst: 31 december 2020, 15:17 uur
herman schreef:
Ik ben gestopt met luisteren, maar ik vind het wel mooi hoe jullie elkaar vandaag door deze muzikale beproeving heen slepen. Gedeelde smart is halve smart.
Ach, de serieuze lijsten heb ik in november en december al in z'n volledigheid gehad (al moet ik de nummers 1001 t/m 2000 van de Ladder nog luisteren). Dit is gewoon niets-aan-de-hand vermaak.
Heb ook bewust m'n slaapuren gepland om een hoop bagger in de ochtend en begin middag te mijden

1
geplaatst: 31 december 2020, 15:20 uur
Gretz schreef:
Heb ook bewust m'n slaapuren gepland om een hoop bagger in de ochtend en begin middag te mijden
Haha, dat gaat wel heel ver. Maar ik snap de appeal van de toplijsten wel - deze maand heb ik ook veel plezier beleefd aan de MuMeLadder, de Witte Trui en ook wel de Top 2000.
1
geplaatst: 31 december 2020, 15:22 uur
Ik ben ook wel lijstjesfreak en heb me er ook wel mee vermaakt. Ben nu wel even afgehaakt, de laatste dag is toch vaak de minste, aangezien het vol staat met klassiekers die ik niet meer hoef te horen en de waan van de dag, waar ik vaak ook minder mee heb.
0
geplaatst: 31 december 2020, 15:25 uur
Het is inderdaad niet allemaal even schitterend wat er in de Top 2000 staat, maar de lijst is inmiddels zo'n monument dat ik me niet kan voorstellen dat ik ooit een jaar níét naar de Top 2000 zal luisteren op 31 december.
Tussendoor maak ik wel altijd even wat tijd vrij om wat van mijn favoriete liedjes van het afgelopen jaar terug te luisteren. Dat is inmiddels ook een traditie bij mij.
Now playing: Phoebe Bridgers - I Know the End. Tussen 4 en 5 stem ik sowieso weer af op Radio 2! Leuk uurtje.
Tussendoor maak ik wel altijd even wat tijd vrij om wat van mijn favoriete liedjes van het afgelopen jaar terug te luisteren. Dat is inmiddels ook een traditie bij mij.

Now playing: Phoebe Bridgers - I Know the End. Tussen 4 en 5 stem ik sowieso weer af op Radio 2! Leuk uurtje.
1
geplaatst: 31 december 2020, 15:26 uur
Ach, ik schakel straks inderdaad wel weer in! Nu eerst even nog een plaat Beach House, kijken of het kwartje nog eens wil vallen 

0
geplaatst: 31 december 2020, 15:27 uur
Joren999 schreef:
Ik ben ook wel lijstjesfreak en heb me er ook wel mee vermaakt. Ben nu wel even afgehaakt, de laatste dag is toch vaak de minste, aangezien het vol staat met klassiekers die ik niet meer hoef te horen en de waan van de dag, waar ik vaak ook minder mee heb.
Vind de laatste dag ook met enige afstand de minste, maar dat geeft weer de gelegenheid om nog wat terug te luisteren of even over te schakelen naar de Tijdloze of de Snob
0
geplaatst: 31 december 2020, 15:29 uur
vielip schreef:
Ja toch!? Beetje ouwehoeren en af en toe jennen over muziek. Biertje en oliebol erbij....héél soms is het (l)even makkelijk om je te vermaken
Precies, er is al genoeg ellende in de wereld, dan is Marco Borsato de minste van mijn problemen.
Vieux cola voor mij overigens.
Riders in the Storm doet mij beseffen dat ik veel te weinig Doors luister.
1
geplaatst: 31 december 2020, 15:31 uur
Gretz schreef:
Ach, de serieuze lijsten heb ik in november en december al in z'n volledigheid gehad (al moet ik de nummers 1001 t/m 2000 van de Ladder nog luisteren). Dit is gewoon niets-aan-de-hand vermaak.
(quote)
Ik hoor het al, nog kinderloos. Die bepalen het ritme hier.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.