Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2024, 11:33 uur
Haha, spreken over een epische gitaar riff, dan een Coldplay nummer draaien en vervolgens komt Voodoo Chile.
3
geplaatst: 27 december 2024, 11:39 uur
Om een bekend bouw spandoek te parafraseren: Niet iedereen kan een fan van Radiohead of Pink Floyd zijn. Leer je kind dat het OK is om naar Bruno Mars of Harry Styles te luisteren.
2
geplaatst: 27 december 2024, 11:43 uur
harm1985 schreef:
Om een bekend bouw spandoek te parafraseren: Niet iedereen kan een fan van Radiohead of Pink Floyd zijn. Leer je kind dat het OK is om naar Bruno Mars of Harry Styles te luisteren.
Leer je kind dat het OK is om op een computer naar Bruno of harry te luisteren

0
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2024, 11:49 uur
Is dit nou die Zoom dinges waarvan je zei dat ik er aan mee moest doen?
1
geplaatst: 27 december 2024, 11:53 uur
Iedereen nog veel plezier met het luisteren en kijken, ik moet (helaas) weer werken 
Komen veel toppers voorbij vandaag, dus dat moet goedkomen

Komen veel toppers voorbij vandaag, dus dat moet goedkomen

0
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2024, 11:55 uur
Titmeister schreef:
Haha ik denk dat Armin ook niet meer cool is bij de jeugd, eerder bij dertigers en veertigers
(quote)
Haha ik denk dat Armin ook niet meer cool is bij de jeugd, eerder bij dertigers en veertigers
Alleen dertigers dan.
0
geplaatst: 27 december 2024, 11:59 uur
Mwa, ik vermoed dat de gemiddelde leeftijd van de Armin Only-bezoeker inmiddels wel in de 40 ligt

1
geplaatst: 27 december 2024, 12:02 uur
Komend uur Taylor Swift met the National.
De muziek van Taylor Swift heeft voor mij dit jaar een nieuwe dimensie gekregen. Sowieso was ik al fan van 1989, Folklore en Evermore, maar dankzij het aanstekelijke enthousiasme van een nieuwe collega van me ben ik me meer in haar muziek gaan verdiepen, in ruil voor een playlist met haar 30 favoriete Taylor Swift nummers heb ik wat playlists van Neil Young en Ryan Adams gemaakt.
En ze vond beiden voorwaar leuk! Sowieso is ze naast Taytay liefhebber van Country en Pop, dus ook haar aanbeveling voor Kacey Musgraves opgevolgd.
Niet voor niks ook gestemd op een aantal nummers, zoals ATWTMVTVFTV, Cruel Summer, Cardigan en Willow.
De muziek van Taylor Swift heeft voor mij dit jaar een nieuwe dimensie gekregen. Sowieso was ik al fan van 1989, Folklore en Evermore, maar dankzij het aanstekelijke enthousiasme van een nieuwe collega van me ben ik me meer in haar muziek gaan verdiepen, in ruil voor een playlist met haar 30 favoriete Taylor Swift nummers heb ik wat playlists van Neil Young en Ryan Adams gemaakt.
En ze vond beiden voorwaar leuk! Sowieso is ze naast Taytay liefhebber van Country en Pop, dus ook haar aanbeveling voor Kacey Musgraves opgevolgd.
Niet voor niks ook gestemd op een aantal nummers, zoals ATWTMVTVFTV, Cruel Summer, Cardigan en Willow.
2
geplaatst: 27 december 2024, 12:05 uur
Outlaw104 schreef:
De prachtige overgang van SM new wave naar SM mainstream.
De prachtige overgang van SM new wave naar SM mainstream.
https://media1.giphy.com/media/l2SqcLkHQMPLNs3N6/giphy.gif?cid=6c09b9525e485gvdh0ehvbnmm1j4jb1hh3vspv860fupc8yn&ep=v1_internal_gif_by_id&rid=giphy.gif&ct=g
1
geplaatst: 27 december 2024, 12:08 uur
2
geplaatst: 27 december 2024, 12:09 uur
1
geplaatst: 27 december 2024, 12:10 uur
Juul1998B schreef:
Michael jackson is objectief kut.
Michael jackson is objectief kut.
Wat in zijn voordeel spreekt is dat niet elk obscuur b kantje of album track in de lijst staat. Zoals bij Queen.
0
geplaatst: 27 december 2024, 12:11 uur
Matige cover van Guns n Roses nummer dit. Hij doet niet eens het Hey Hey Hey stukje.
Gelukkig wordt het vroegtijdig afgekapt.
Gelukkig wordt het vroegtijdig afgekapt.
0
geplaatst: 27 december 2024, 12:17 uur
Ik heb nog nooit van Rosie of Claw Boys Claw gehoord. Op Spotify net aan 6 miljoen streams. Hoezo staat dit wel in de top 2000 en Eefje de Visser niet?
0
geplaatst: 27 december 2024, 12:20 uur
harm1985 schreef:
Ik heb nog nooit van Rosie of Claw Boys Claw gehoord. Op Spotify net aan 6 miljoen streams. Hoezo staat dit wel in de top 2000 en Eefje de Visser niet?
Toch best een bekend nummer denk ik zo

0
geplaatst: 27 december 2024, 12:20 uur
Ik ken het wel en ben eigenlijk wel positief verrast dat ie zo hoog staat.
Pleonasme. GnR-covers mogen ook wel op de OK-lijst.
harm1985 schreef:
Matige cover van Guns n Roses
Matige cover van Guns n Roses
Pleonasme. GnR-covers mogen ook wel op de OK-lijst.
1
geplaatst: 27 december 2024, 12:26 uur
Alle nummers van Muse zijn kut. Voor deze maak ik graag geen uitzondering.
1
geplaatst: 27 december 2024, 12:30 uur
2
geplaatst: 27 december 2024, 12:31 uur
Ik zou ook niet meer voor iemand leven die denkt dat de aarde niet meer rond is.
1
geplaatst: 27 december 2024, 12:33 uur
4
geplaatst: 27 december 2024, 12:33 uur
Taylor *en* The National. En Gretz ligt waarschijnlijk te slapen 

1
geplaatst: 27 december 2024, 12:36 uur
Heb The National een paar keer geprobeerd, maar helaas NMD. Maar dit combineert wel lekker hoor. Wel jammer dat de meeste Taylor Swift nummers op onmogelijke tijden worden gedraaid.
3
geplaatst: 27 december 2024, 12:36 uur
harm1985 schreef:
Omdat dit een hit is geweest en Eefje de Visser niet eens een entry op top40.nl heeft?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.