MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Haha, spreken over een epische gitaar riff, dan een Coldplay nummer draaien en vervolgens komt Voodoo Chile.

Wel een lekker vrolijke van Bruno Mars.

Om een bekend bouw spandoek te parafraseren: Niet iedereen kan een fan van Radiohead of Pink Floyd zijn. Leer je kind dat het OK is om naar Bruno Mars of Harry Styles te luisteren.

harm1985 schreef:
Om een bekend bouw spandoek te parafraseren: Niet iedereen kan een fan van Radiohead of Pink Floyd zijn. Leer je kind dat het OK is om naar Bruno Mars of Harry Styles te luisteren.

Leer je kind dat het OK is om op een computer naar Bruno of harry te luisteren

Genieten van Simple Minds

De prachtige overgang van SM new wave naar SM mainstream.

Onweerwolf
Gretz schreef:
NSFW
(afbeelding)

Is dit nou die Zoom dinges waarvan je zei dat ik er aan mee moest doen?

Heb wel een zwak voor Nelis Diamant

Iedereen nog veel plezier met het luisteren en kijken, ik moet (helaas) weer werken
Komen veel toppers voorbij vandaag, dus dat moet goedkomen

Onweerwolf
Titmeister schreef:
(quote)

Haha ik denk dat Armin ook niet meer cool is bij de jeugd, eerder bij dertigers en veertigers

Alleen dertigers dan.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Alleen dertigers dan.

Mwa, ik vermoed dat de gemiddelde leeftijd van de Armin Only-bezoeker inmiddels wel in de 40 ligt

Komend uur Taylor Swift met the National.

De muziek van Taylor Swift heeft voor mij dit jaar een nieuwe dimensie gekregen. Sowieso was ik al fan van 1989, Folklore en Evermore, maar dankzij het aanstekelijke enthousiasme van een nieuwe collega van me ben ik me meer in haar muziek gaan verdiepen, in ruil voor een playlist met haar 30 favoriete Taylor Swift nummers heb ik wat playlists van Neil Young en Ryan Adams gemaakt.

En ze vond beiden voorwaar leuk! Sowieso is ze naast Taytay liefhebber van Country en Pop, dus ook haar aanbeveling voor Kacey Musgraves opgevolgd.

Niet voor niks ook gestemd op een aantal nummers, zoals ATWTMVTVFTV, Cruel Summer, Cardigan en Willow.

Michael jackson is objectief kut.
ABDrums back me up

Juul1998B schreef:

Meestal volg ik je wel maar hier

Juul1998B schreef:

Wat in zijn voordeel spreekt is dat niet elk obscuur b kantje of album track in de lijst staat. Zoals bij Queen.

Matige cover van Guns n Roses nummer dit. Hij doet niet eens het Hey Hey Hey stukje.

Gelukkig wordt het vroegtijdig afgekapt.

Ik heb nog nooit van Rosie of Claw Boys Claw gehoord. Op Spotify net aan 6 miljoen streams. Hoezo staat dit wel in de top 2000 en Eefje de Visser niet?

harm1985 schreef:
Ik heb nog nooit van Rosie of Claw Boys Claw gehoord. Op Spotify net aan 6 miljoen streams. Hoezo staat dit wel in de top 2000 en Eefje de Visser niet?

Toch best een bekend nummer denk ik zo

Ik ken het wel en ben eigenlijk wel positief verrast dat ie zo hoog staat.

harm1985 schreef:
Matige cover van Guns n Roses

Pleonasme. GnR-covers mogen ook wel op de OK-lijst.

Alle nummers van Muse zijn kut. Voor deze maak ik graag geen uitzondering.

Ik ook niet, alle nummers van Muse zijn geweldig.

Nu een van de weinige acceptabele Marco B.'s

Titmeister schreef:
Nu een van de weinige acceptabele Marco B.'s

Ik dacht zowaar hetzelfde.

Ik zou ook niet meer voor iemand leven die denkt dat de aarde niet meer rond is.

Taylor en The National op de radio. Gretz alert! Gretz alert!

Taylor *en* The National. En Gretz ligt waarschijnlijk te slapen

Heb The National een paar keer geprobeerd, maar helaas NMD. Maar dit combineert wel lekker hoor. Wel jammer dat de meeste Taylor Swift nummers op onmogelijke tijden worden gedraaid.

harm1985 schreef:

Omdat dit een hit is geweest en Eefje de Visser niet eens een entry op top40.nl heeft?

GrafGantz schreef:
Taylor *en* The National. En Gretz ligt waarschijnlijk te slapen

Ik nu ook, muzikale valium.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:42 uur

geplaatst: vandaag om 09:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.