Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
5
geplaatst: 27 december 2024, 10:32 uur
royh schreef:
Imagine Dragons: deze mogen ook in de categorie objectief k **. Wat een bagger !
Imagine Dragons: deze mogen ook in de categorie objectief k **. Wat een bagger !
Staan ze gelukkig al. De administrator loopt alleen te fluimen

Ik weet overigens niet wat objectief kutter is: Hoe Het Danst, Suzan & Freek of met je ballen in een bankschroef...
1
geplaatst: 27 december 2024, 10:32 uur
Hoe Het Danst, Imagine Dragons, Suzan & Freek en 7 Years zijn vaandeldragers van een andere lijst.
0
geplaatst: 27 december 2024, 10:35 uur
Joren999 schreef:
Hoe Het Danst, Imagine Dragons, Suzan & Freek en 7 Years zijn vaandeldragers van een andere lijst.
Het klinkt inderdaad alsof de zanger ergens tussen in is gekomen met een lichaamsdeel. Gek genoeg vind ik Blauwe Dag best een mooi nummer, maar goed iedereen heeft zo zijn afwijkingen ..Hoe Het Danst, Imagine Dragons, Suzan & Freek en 7 Years zijn vaandeldragers van een andere lijst.
2
geplaatst: 27 december 2024, 10:35 uur
Even los van wat je verder van Marco en zijn muziek vindt, hoe bestaat het dat dit knutselwerkje met Davina en Armin gewoon in de lijst staat en een - for better or worse - klassieker als Dromen Zijn Bedrog niet?? 

0
geplaatst: 27 december 2024, 10:36 uur
Leuk, Kenny Rogers!
Had best meer country in de lijst gemogen wat mij betreft!
Had best meer country in de lijst gemogen wat mij betreft!
0
geplaatst: 27 december 2024, 10:37 uur
kaj_666 schreef:
Even los van wat je verder van Marco en zijn muziek vindt, hoe bestaat het dat dit knutselwerkje met Davina en Armin gewoon in de lijst staat en een - for better or worse - klassieker als Dromen Zijn Bedrog niet??
Ik denk simpelweg omdat het moderner is, zowel qua tijd van uitkomen en qua type muziek. Daarbij is Armin van Buuren ook voor de jeugd cool, Marco B. niet.Even los van wat je verder van Marco en zijn muziek vindt, hoe bestaat het dat dit knutselwerkje met Davina en Armin gewoon in de lijst staat en een - for better or worse - klassieker als Dromen Zijn Bedrog niet??
1
geplaatst: 27 december 2024, 10:38 uur
Één keer per jaar is het nog wel te doen. En er zijn ergere nummers in de lijst. Heb persoonlijk meer moeite met een hoop pretentieus geneuzel van Boudewijn de Groot en Ramses Shaffy.
3
geplaatst: 27 december 2024, 10:39 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Ik denk simpelweg omdat het moderner is, zowel qua tijd van uitkomen en qua type muziek. Daarbij is Armin van Buuren ook voor de jeugd cool, Marco B. niet. Haha ik denk dat Armin ook niet meer cool is bij de jeugd, eerder bij dertigers en veertigers

2
geplaatst: 27 december 2024, 10:39 uur
De administrator heeft het even laten liggen omdat er geluiden waren dat die lijst niet zo gewaardeerd meer werd. Maar gezien de vraag toch ook groot lijkt te zijn zal ik de lijst later vandaag weer eens plaatsen.
1
geplaatst: 27 december 2024, 10:40 uur
harm1985 schreef:
Één keer per jaar is het nog wel te doen. En er zijn ergere nummers in de lijst. Heb persoonlijk meer moeite met een hoop pretentieus geneuzel van Boudewijn de Groot en Ramses Shaffy.
Die 2 pretentieus geneuzel noemen en dan Eefje in je top 10 hebben
(sorry moet even gezegd worden geen haat verder
)
1
geplaatst: 27 december 2024, 10:44 uur
laxus11 schreef:
)
(quote)
) Ja, maar ze artikuleert haar teksten tenminste niet alsof ze het polygoon journaal voorleest.
1
geplaatst: 27 december 2024, 10:45 uur
harm1985 schreef:
Ja, maar ze artikuleert haar teksten tenminste niet alsof ze het polygoon journaal voorleest.
(quote)
Ja, maar ze artikuleert haar teksten tenminste niet alsof ze het polygoon journaal voorleest.
Articuleert ze überhaupt?

1
geplaatst: 27 december 2024, 10:53 uur
Afgelopen uur heeft echt een flinke deuk in m'n Top2000 gevoel geslagen. Deze van Dire Straits is een echte troost. We moeten verder, ook na deze ellende.
0
geplaatst: 27 december 2024, 10:57 uur
Ik hou enorm van Dire Straits, maar als ik Why Worry hoor dan snap ik ineens precies waarom zoveel mensen Dire Straits slaapverwerkkend vinden
1
geplaatst: 27 december 2024, 11:13 uur
kaj_666 schreef:
Ik hou enorm van Dire Straits, maar als ik Why Worry hoor dan snap ik ineens precies waarom zoveel mensen Dire Straits slaapverwerkkend vinden
Dan zijn er ook weer mensen die Walk of Life haten maar wel met droge ogen het album Love over Gold, met daarop Industrial Desease de hemel in prijzen.
For the record: I love them both.
1
geplaatst: 27 december 2024, 11:23 uur
harm1985 schreef:
Dan zijn er ook weer mensen die Walk of Life haten maar wel met droge ogen het album Love over Gold, met daarop Industrial Desease de hemel in prijzen.
Industrial Disease is dezelfde categorie als Walk of Life: niets aan de hand huppeldeuntjes. Ik hou zelf enorm van Dire Straits, maar iedere band/artiest heeft zo zijn mindere nummers. Alleen al voor Telegraph Road en Private Investigations is Love Over Gold de moeite waard.(quote)
0
geplaatst: 27 december 2024, 11:27 uur
royh schreef:
(quote)
Industrial Disease is dezelfde categorie als Walk of Life: niets aan de hand huppeldeuntjes. Ik hou zelf enorm van Dire Straits, maar iedere band/artiest heeft zo zijn mindere nummers. Alleen al voor Telegraph Road en Private Investigations is Love Over Gold de moeite waard. Je zal maar Neil Young fan zijn, die heeft in 10 jaar maar één fatsoenlijk album uitgebracht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.