MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit

zoeken in:
Laurie Anderson - O Superman
The Cheeky Girls - Cheeky Song

Ja, die laatste herinner ik me nog wel. Vooral die clip.

Rizz schreef:
Nyan Cat

Aan het eind heb je hoofdpijn (als je zo sportief bent om het af te luisteren)

(Succes met je hoofdpijn)

laxus11 schreef:
laxus11 schreef:
Je valt in herhaling, maar ik zie dat je hem al minder slecht vindt dan een paar maanden geleden.

Voor mij een 5*-nummer.

'Cause when love is gone, there's always justice.
And when justice is gone, there's always force.
And when force is gone, there's always Mom. Hi Mom!

Titmeister schreef:
(quote)

(Succes met je hoofdpijn)

Jippie, een hyperlink in een emoticon

De laatste van Rihanna komt wel redelijk in aanmerking voor deze titel....

herman schreef:
(quote)
(quote)
Je valt in herhaling, maar ik zie dat je hem al minder slecht vindt dan een paar maanden geleden.

Voor mij een 5*-nummer.

Nee Sorry Herman ik vind hem nog even slecht als toen

Teunnis schreef:
(quote)

Deze kwam ik laatst tegen. Ik heb best wel medelijden met deze mensen.
(embed)

Geweldig juist, ze nemen die hele wanhopige deathmetal-scene in de zeik.
Heb me hier hartstikke mee vermaakt.

Het trio Niet of nooit geweest, De kapitein deel 2 en Het regent zonnestralen horen bij de vreselijkste nummers ooit gemaakt wat mij betreft, de rest van Acda en de Munnik vind ik ook niks. Verder is bijna alle Hollandse meuk van artiesten als Marianne Weber, Jan Smit, Koos Alberts, Willeke Alberti, Jannes, Dries Roelvink, Frans Bauer, Frans Duijts, Grad Damen, Django Wagner etc. etc. superslecht.
Daarnaast ook alles van rappers als Snoop Dogg, 50 Cent, Nelly, Akon, Lil' Wayne, P.Diddy, Ludacris etc.
En ook nog het hele repertoire van Justin Timberlake, Destiny's Child, R. Kelly, de Jeugd van Tegenwoordig, Sean Paul, Shaggy en misschien nog een aantal waar ik nu even niet op kan komen.

Ik vind dat je Snoop Dogg nu wel wat gemakkelijk wegzet bij het grof vuil.
En ik ben niet eens een hiphop-kenner...

Drop It Like It's Hot is briljant. Echt.

Nee, dat is dan juist weer net níet briljant. Nou goed, soms. Als je in van die slechte k*tdisco's staat is dat het beste wat er langs zal komen.

Well he's a fool, D.R.

kaztor schreef:

Ja, evenals De Jeugd, Justin Timberlake en wat mij betreft zelfs Destiny's Child die toch een hele trits goede tot briljante singles hadden. Maar goed, de stemmenlijst van dhr. Robinson bekijkend verbaast deze tirade me ook weer niet eigenlijk.

Inderdaad, mooi staaltje bevooroordeeldheid en het schoolvoorbeeld van rockisme. Alsof er in de meer commerciele genres geen goede nummers gemaakt worden...

En toch vind ik dat nummer van R. Kelly (The World's Greatest) echt leuk. Maar dat komt misschien door de opgeleukte versie van Will Oldham - die maakt 'm potdorie briljant. En daarom mag ik 't origineel ook. Maar geef toe: die melodielijn is verdomd catchy!

Voor mijzelf persoonlijk is de plek waar echt (nee, écht) de verschrikkelijkste muziek vandaan komt die je ooit zult horen: Disney Channel en gerelateerde zenders. Gadverdamme. Staat nog wel eens (veel te vaak) op bij ons (zusjes) en ik kan gewoon niet in de kamer blijven als bijvoorbeeld Sita langskomt. Verder heb je nog al die kutblagen die interessant gaan lopen zingen met zo'n (vaak nog bewerkte) kutstem op zo'n kutmanier waarvan bij mij écht de nekharen overeind gaan staan. Gaat gewoon verder dan ergeren

En laatst hoorde ik een bewerking van het nummer Imagine door de serie 'Glee'

niels94 schreef:
Voor mijzelf persoonlijk is de plek waar echt (nee, écht) de verschrikkelijkste muziek vandaan komt die je ooit zult horen: Disney Channel en gerelateerde zenders. Gadverdamme. Staat nog wel eens (veel te vaak) op bij ons (zusjes) en ik kan gewoon niet in de kamer blijven als bijvoorbeeld Sita langskomt.

Ja-ja! Je zet het toch wel op voor Phineas and Ferb? Minstens?

Met Dr. Doofenshmirtz als ultieme slechterik..

Nee ook niet Al is dat nog zo'n beetje het minst irritante programma, dat heeft nog een zekere charme. Maar dat is ook geen Disney Channel. Hannah Montana en de Josti Brothers enzo

niels94 schreef:
een bewerking van het nummer Imagine door de serie 'Glee'

Hahaha wat erg

Voor Mij is het allerslechtste nummer ooit:

The Black Eyed Peas - The Time

Een groter gedrocht bestaat niet

GrafGantz schreef:
(quote)

Ja, evenals De Jeugd, Justin Timberlake en wat mij betreft zelfs Destiny's Child die toch een hele trits goede tot briljante singles hadden. Maar goed, de stemmenlijst van dhr. Robinson bekijkend verbaast deze tirade me ook weer niet eigenlijk.

En "Jij denkt maar dat je alles mag van mij" is ook een echte klassieker.

kaztor schreef:
En ik ben niet eens een hiphop-kenner...

Alle nummers die ik van hem heb gehoord zou ik inderdaad bij het grof vuil neerzetten.

GrafGantz schreef:
Ja, evenals De Jeugd, Justin Timberlake en wat mij betreft zelfs Destiny's Child die toch een hele trits goede tot briljante singles hadden.

Ieder zijn smaak toch? De een hoort er iets briljants in, maar ik kan aan alle nummers van genoemde artiesten niks goeds ontdekken, ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan alle nummers van deze acts, met name aan De Jeugd en de heer Timberlake.

Onweerwolf
herman schreef:
(quote)
(quote)

Voor mij een 5*-nummer.

O Superman (For Massenet) is een meesterwerk!

Onweerwolf
kaztor schreef:
(quote)

Geweldig juist, ze nemen die hele wanhopige deathmetal-scene in de zeik.
Heb me hier hartstikke mee vermaakt.

1) Het is black metal niet death metal.
2) Sinds wanneer is de deathmetal-scene wanhopig?

Robinson schreef:
(quote)

Alle nummers die ik van hem heb gehoord zou ik inderdaad bij het grof vuil neerzetten.

Dan heb je zijn eerste album niet gehoord denk ik, daar staan een aantal briljantjes op.

Robinson schreef:
(quote)

Ieder zijn smaak toch?

Inderdaad, de een moet kotsen van Destiny's Child, de ander geeft 5* aan Nickelback en Ilse de Lange

Goed dat je even Nickelback aanhaalt; ik vind Rockstar van Nickelback een afschuwelijk nummer. How You Remind Me is ook ronduit walgelijk.

Yann Samsa
laxus11 schreef:

Ga je mond spoelen.... Laurie Anderson

ik vind het ronduit BRILJANT dat iedereen op de vorige pagina er vanuit gaat is dat The Black Satans een serieus bedoeld project is.

Speciaal voor hen nog zo'n fantastisch truie video.

This latest music video made by The Black Satans was shot in the mountains of wintery Norway during the darkest time of the year, except that it was in Finland and in midsummer. Nevertheless this is the evilest and blackest black metal music video ever made by The Black Satans.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:31 uur

geplaatst: vandaag om 04:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.