Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
luisteraart
geplaatst: 17 juni 2007, 09:57 uur
Is het vreselijke 'Shout' van Tears for Fears al genoemd?
0
geplaatst: 17 juni 2007, 10:14 uur
rudiger schreef:
helemaal mee eens
nog een paar ( no 1 hits )
1 borriquito - peret
2 rote rosen - freddy dreck
3 den uyl is in den olie - vader abraham
4 hey mal yo - johnny rodrigues
5 dansez maintenant - dave
6 shine up - doris d and the pins
7 fame - irene cara
8 wake me up - wham
9 tarzan boy - baltimora
10 me myself and i - de la soul
er zijn er nog meer
(quote)
helemaal mee eens
nog een paar ( no 1 hits )
1 borriquito - peret
2 rote rosen - freddy dreck
3 den uyl is in den olie - vader abraham
4 hey mal yo - johnny rodrigues
5 dansez maintenant - dave
6 shine up - doris d and the pins
7 fame - irene cara
8 wake me up - wham
9 tarzan boy - baltimora
10 me myself and i - de la soul
er zijn er nog meer
Rudiger houdt niet van vrolijke muziek?

(Nummers 1 en 10 vind ik persoonlijk uitstekend.)
0
geplaatst: 17 juni 2007, 10:20 uur
[quote]tnf schreef:
jawel hoor 1 keer per jaar klinkt het fantastische nummer lang zal hij leven op mijn verjaardag :
(quote)
jawel hoor 1 keer per jaar klinkt het fantastische nummer lang zal hij leven op mijn verjaardag :
0
geplaatst: 25 juni 2007, 05:40 uur
http://www.youtube.com/watch?v=229IVeufaSU
Yes-R heeft een nieuwe plaat uit die inmiddels héél hoog is binnengekomen in mijn all time hate-list.
"Hey schatje hey schatje kom met me mee schatje ik laat jou de wereld zien dus kom maar met me mee schatje." Brrr, wat voor mensen kopen zoiets nou.
Idem voor Brace's 'Pomp je booty' (al eerder proberen te vermelden, maar toen was ik de titel vergeten).
Yes-R heeft een nieuwe plaat uit die inmiddels héél hoog is binnengekomen in mijn all time hate-list.
"Hey schatje hey schatje kom met me mee schatje ik laat jou de wereld zien dus kom maar met me mee schatje." Brrr, wat voor mensen kopen zoiets nou.

Idem voor Brace's 'Pomp je booty' (al eerder proberen te vermelden, maar toen was ik de titel vergeten).
0
geplaatst: 25 juni 2007, 10:57 uur
Yes-R maakte zich gisteren bij de Mike & Thomas-show volstrekt belachelijk met een dramatische freestyle.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 12:09 uur
levenvergeten schreef:
Yes-R maakte zich gisteren bij de Mike & Thomas-show volstrekt belachelijk met een dramatische freestyle.
En met de opmerking `zijn er ook vragen voor MAVO-mensen` o.i.d.
0
geplaatst: 27 juni 2007, 01:15 uur
slechtste nummer ooit volgens rroady:schnappie!
wat kan muziek een ski vakantie verknallen....saalbach hinterglemm....vor eeuwig gelinkt aan das kleine krokodil...zucht!
wat kan muziek een ski vakantie verknallen....saalbach hinterglemm....vor eeuwig gelinkt aan das kleine krokodil...zucht!
0
geplaatst: 27 juni 2007, 01:22 uur
Qua tekst, zang, instrumentatie, performance, etc, etc.
Double Date - Email to Berlin
Met stip op nummer 1!
Met stip op nummer 1!
0
geplaatst: 27 juni 2007, 10:35 uur
L_T_B schreef:
Met stip op nummer 1!
Met stip op nummer 1!
Zoiets heet humor

0
geplaatst: 29 juni 2007, 16:12 uur
Laffy Taffy - D4L
http://youtube.com/watch?v=Bvy63Yl7qU8
Dat synthesizer deuntje lijkt mij gemaakt door een 3 jarig kind, of door een geestelijk gehandicapt persoon. Of hadden ze maar 4 toetsen op hun keyboard over omdat ze de rest eraf hadden geramt omdat hij geen geluid maakte voordat hun was uitgelegd wat een aanknop was?
Dat synthesizer deuntje lijkt mij gemaakt door een 3 jarig kind, of door een geestelijk gehandicapt persoon. Of hadden ze maar 4 toetsen op hun keyboard over omdat ze de rest eraf hadden geramt omdat hij geen geluid maakte voordat hun was uitgelegd wat een aanknop was?
0
geplaatst: 30 juni 2007, 10:26 uur
Bon Jovi - Livin' on a prayer
Mr. Big - To be with you
De Poema's - Houten hart
Mr. Big - To be with you
De Poema's - Houten hart
0
geplaatst: 30 juni 2007, 21:42 uur
GarnalenPeller schreef:
Laffy Taffy - D4L
Laffy Taffy - D4L
sjezus.. dies idd slecht
0
FatBottomedGirl
geplaatst: 30 juni 2007, 23:33 uur
Nainamo schreef:
...
Mr. Big - To be with you
...
...
Mr. Big - To be with you
...
Jahahahaha, die staat ook in mijn lijstje, vreselijk stoere clip bij een ballad...
verder ook:
Whitney Houston - I will always love you
4 Non Blondes - What's up
Meat Loaf - Iґd Do Anything For Love
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 2 juli 2007, 16:49 uur
Als ik er dan toch absoluut ééntje moet uitkiezen
blijf ik bij : Sun of Jamaica van Goombay Dance Band
màn, màn, màn wàt slecht!
blijf ik bij : Sun of Jamaica van Goombay Dance Band
màn, màn, màn wàt slecht!
0
geplaatst: 18 juli 2007, 15:51 uur
Oejoej wat zie ik hier veel liedjes langskomen die inderdaad ook echt verschikkelijk zijn
Verschikkelijk nummer! Dat mensen fan van die gast kunnen zijn..
Galithos schreef:
Crazy frog
Crazy frog
tnf schreef:

Verschikkelijk nummer! Dat mensen fan van die gast kunnen zijn..
0
geplaatst: 18 juli 2007, 18:59 uur
Raar hoeveel Eminem-haters er zijn, maar ergens geef ik ze gelijk. Ik ben een enorme hiphop-fan, en ik weet dat Eminem vele sleche nummers heeft gemaakt. Maar vergeet niet dat ie ook fantastische songs heeft neergeschreven (Stan, Lose Yourself, Rock Bottom,...)
Queen met Bohemian Rhapsody is idd zwaar overrated maar slecht? Mja
Snow van de Peppers slechte tekst, maar het is een goed nummer
Wat ik slechte nummers vind, is vooral die troep van Crazy Frog enz
Wat ik nog verschrikkelijker vind, is dat klasgenoten van me Hips don't lie en al die dingen zo goed vinden
Verder moet je me toch uitleggen waarom er gestemd is op Tainted Love en Hotel California
Queen met Bohemian Rhapsody is idd zwaar overrated maar slecht? Mja
Snow van de Peppers slechte tekst, maar het is een goed nummer
Wat ik slechte nummers vind, is vooral die troep van Crazy Frog enz
Wat ik nog verschrikkelijker vind, is dat klasgenoten van me Hips don't lie en al die dingen zo goed vinden

Verder moet je me toch uitleggen waarom er gestemd is op Tainted Love en Hotel California
0
chocoloco
geplaatst: 25 juli 2007, 14:59 uur
k vind alabama song van the doors zenuwslopend, en het hele oeuvre van toto opgetrokken uit plastiek bollekespapier (platnijpen die hap) en dan di vervelende zeurderige nasale stem van de zanger van level 42....help vaporub!
0
geplaatst: 25 juli 2007, 15:14 uur
wat mij betreft: Please Forgive Me - Bryan Adams
Het was een moeilijke, want meneer Adams heeft een aardig aantal legendarisch slechte nummers gemaakt.
En nee, ik heb 't hem niet vergeven.....
Het was een moeilijke, want meneer Adams heeft een aardig aantal legendarisch slechte nummers gemaakt.
En nee, ik heb 't hem niet vergeven.....
0
geplaatst: 25 juli 2007, 16:51 uur
Alles van Anastacia.
Echt verschrikkelijk die dichtgeknepen-neus-stem. En Shakira kan ik ook niet echt uitstaan. Die kan zo tussen een kudde schapen gezet worden, je zult praktisch geen verschil horen in al dat geblaat (of moet ik zeggen: gemekker?).
Echt verschrikkelijk die dichtgeknepen-neus-stem. En Shakira kan ik ook niet echt uitstaan. Die kan zo tussen een kudde schapen gezet worden, je zult praktisch geen verschil horen in al dat geblaat (of moet ik zeggen: gemekker?).
0
eazyfan
geplaatst: 25 juli 2007, 17:07 uur
Voor Hip Hop gelden deze vind ik:
van rotartiesten:
1. Mims - This Is Why I'm Hot
2. Jibbs - Chain Hang Low
3. Nelly - Hot In Here
van respectabele artiesten:
1. The Notorious B.I.G. - Playa Hater
2. Nas - Hate Me Now
3. Canibus - 4 albums maar liefst waarvan 90% toch behoorlijk bagger is
van rotartiesten:
1. Mims - This Is Why I'm Hot
2. Jibbs - Chain Hang Low
3. Nelly - Hot In Here
van respectabele artiesten:
1. The Notorious B.I.G. - Playa Hater
2. Nas - Hate Me Now
3. Canibus - 4 albums maar liefst waarvan 90% toch behoorlijk bagger is

0
chocoloco
geplaatst: 25 juli 2007, 23:18 uur
vegeet z'n stinkende opvolger niet, so hollow of zoiets, waarop ie meodramatisch in de bijbehorende clip op bed ligt te grienen om z'n grietje
0
geplaatst: 26 juli 2007, 00:51 uur
'Goodbye my lover' heette dat. Verschrikkelijke plaat inderdaad. Gek genoeg vind ik 'Wiseman' erg leuk. 

0
chocoloco
geplaatst: 27 juli 2007, 10:08 uur
Clouseau (het zit van binnen, nobelprijs), die koen wauters schreeuwt alsof zn schoenen in brand staan en die pseudo-intelectuele teksten die helemaal verkeerd in de melodie gepropt zijn.
bwark!
en dan tearjerker nummer en (en nu ga ik tegn vele karren rijden): rem: everybody hurts daar krijg ik zin om inderdaad ens een flinke mep uit te delen hahhaha en dan het hele oeuvre van guns and roses, dat volledig uit nepleer opgetrokken is. Axl rose, het would be enfant terrible, is in z'n jeugjaren en fanatiek koorknaapje geweest;
bwark!
en dan tearjerker nummer en (en nu ga ik tegn vele karren rijden): rem: everybody hurts daar krijg ik zin om inderdaad ens een flinke mep uit te delen hahhaha en dan het hele oeuvre van guns and roses, dat volledig uit nepleer opgetrokken is. Axl rose, het would be enfant terrible, is in z'n jeugjaren en fanatiek koorknaapje geweest;
0
geplaatst: 27 juli 2007, 19:53 uur
Ik weet niet of het iets is om trots op te zijn, maar Axl Rose is toch echt geen wannabe enfant terrible. De man is een grote klootzak die schijt heeft aan iedereen.
* denotes required fields.