Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juli 2007, 20:39 uur
Echt een allerslechtste nummer ooit weet ik zo gauw niet. Als er echter een nummer ronduit tenenkrommend is, dan is het wel de cover (lees: verkrachting) van Nothing Else Matters door Lucie Silvas 

0
chocoloco
geplaatst: 28 juli 2007, 10:49 uur
vind ik ook, een klootzak ,maar als ik hem live zag vond ik al die poses en dat ruig gedoe zooooo fake en vond ik hetgrappig om me hem voor te stllen in z jonge jaren avé maria zingend hihi
0
madonnagirl3
geplaatst: 28 juli 2007, 12:25 uur
frans bauer- heb je even voor mij *kots* 
en alle andere nederlands taalige nummers
en alles van die james blunt
voor de rest weer ik even niet te verzinnen kom der wel weer op 

0
Raekwon the chef
geplaatst: 28 juli 2007, 13:12 uur
Zonder twijfel Mims - This Is Why I'm Hot, geeft meteen een goed beeld van hoe kortzichtig de massa is.
0
chocoloco
geplaatst: 29 juli 2007, 10:26 uur
ik weet nog een hele foute! katrina and the waves: love shine a light en ook rennen voor je leven als 'behind blue eyes' van limp bizkit op de radio komt, anders zit dat stomme liedje garantie heel de dag in je hoofd
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 09:40 uur
Elke popidioot en fake artiest die het verschil niet weet tussen do en re maar zich wel "muzikant" noemt. Van Natalia tot Pim en alles ertussen!
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 20:56 uur
Joy4ever schreef:
Conga van the Miami Sound Machine komt in de buurt
Conga van the Miami Sound Machine komt in de buurt

Of Dr. Beat (is dat Gloria Esteban of Miami.. beide waarschijnlijk de slechtste gebeurtenissen op muziekgebied in de jaren 80.. later kregen we nog J-Lo met Let's Get Loud
) Ik hááááát latin!!!
0
geplaatst: 4 augustus 2007, 08:16 uur
madonnagirl3 schreef:

Jij hebt duidelijk nog niet van een Boudewijn De Groot gehoord? Of andere kleinkunst?
0
geplaatst: 4 augustus 2007, 08:49 uur
Zou ik wel een paar miljoen liedjes voor kunnen nomineren,omdat ze toch allemaal zo nietszeggend zijn.
Maar kent iemand Crank yankers van MTV?Dat is een show met poppen,en een pop begeleidend op ik geloof een xylofoon zingt dan bij een aflevering:''My eyes are ok,my feet are really nice''of zoiets,dat zou ik wel het slechtste nummer ooit vinden,al is dat nooit uitgebracht.Maar het is gewoon zo slecht dat het bijna aangenaam is,want ik denk dat er wel over nagedacht is om het zo vergaard te laten klinken.
Maar kent iemand Crank yankers van MTV?Dat is een show met poppen,en een pop begeleidend op ik geloof een xylofoon zingt dan bij een aflevering:''My eyes are ok,my feet are really nice''of zoiets,dat zou ik wel het slechtste nummer ooit vinden,al is dat nooit uitgebracht.Maar het is gewoon zo slecht dat het bijna aangenaam is,want ik denk dat er wel over nagedacht is om het zo vergaard te laten klinken.
0
geplaatst: 16 oktober 2007, 08:40 uur
Gisteren ontdekt (was ik nou maar niet gaan zappen toen de muziek op de zender die ik eerst luisterde tegen viel...): De nieuwe van Ali B, Yes-R en nog een paar van dat soort types meer. Het heet 'Groupie love' en de tekst is weer eens ronduit verschrikkelijk. Over dushi's, booty's in strakke broekjes en chickies.
Ik gooi het maar gelijk in dit topic, misschien niet het slechtste nummer óóit (o.a. Crazy Frog is nog erger) maar binnen het jaar 2007 komt het erg dicht in de buurt.
http://www.youtube.com/watch?v=MLtlUuPg9y0
Ik gooi het maar gelijk in dit topic, misschien niet het slechtste nummer óóit (o.a. Crazy Frog is nog erger) maar binnen het jaar 2007 komt het erg dicht in de buurt.
http://www.youtube.com/watch?v=MLtlUuPg9y0
0
Lost Highway
geplaatst: 17 oktober 2007, 11:19 uur
Ook nog maar pas ontdekt; de nieuwe van Wiill van de beruchte black eyed peas, iets in de aard van 'Where do you get that body from'. Wat een vreselik irritant k*tnummer is dat toch.
Verder:
Black Eyed Peas/Fergie : My Humps, pump it, london bridge; het hele repertoire.
Krezip - I would stay
Pcd - Buttons (en eigenlijk ook het hele repertoire )
J-LO : Dat verschrikkelijke nummer van een aantal jaren geleden, met dat trompetje
Kane : Rain Down on me
Rihanna : Unfaithfull
Barry White : You're my first,....
Lumidee : Never leave you
Gwen Stefani : If I were a rich girl, dat bananas liedje, het hele repertoire zeg maar.
Alcazar : Crying at the discotheque
Christina Aguilera : Beautiful
The Cure : Hot hot hot!
Tokio Hotel : Monsoon
Lady Marmelade ( in al zijn versies )
Chic - Le Freak
Kraak & Smaak : Money in the bag
Ik vergeet er wrs wel nog enkele tientallen.
Verder:
Black Eyed Peas/Fergie : My Humps, pump it, london bridge; het hele repertoire.
Krezip - I would stay
Pcd - Buttons (en eigenlijk ook het hele repertoire )
J-LO : Dat verschrikkelijke nummer van een aantal jaren geleden, met dat trompetje
Kane : Rain Down on me
Rihanna : Unfaithfull
Barry White : You're my first,....
Lumidee : Never leave you
Gwen Stefani : If I were a rich girl, dat bananas liedje, het hele repertoire zeg maar.
Alcazar : Crying at the discotheque
Christina Aguilera : Beautiful
The Cure : Hot hot hot!
Tokio Hotel : Monsoon
Lady Marmelade ( in al zijn versies )
Chic - Le Freak
Kraak & Smaak : Money in the bag
Ik vergeet er wrs wel nog enkele tientallen.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 19 oktober 2007, 20:29 uur
Zonder enige twijfel is dat voor mij :
Sun Of Jamaica van The Goombay Dance Band.
Van dat nummer word je gewoon kotsmisselijk !

0
clutch
geplaatst: 20 oktober 2007, 11:36 uur
Zo ongeveer alles wat in de top 10 van deze user staat 

0
fastpulseboy
geplaatst: 20 oktober 2007, 11:46 uur
sow, dat is echt om te huilen idd.....
ws klopt die leeftijd niet. anders is ie voorgoed verloren.
(met 13/14 kan het nog net he....)
0
fastpulseboy
geplaatst: 20 oktober 2007, 11:48 uur
EVANSHEWSON schreef:

vergeetachtig?
(in iedergeval heb je het al genoemd, nog op dezelfde pagina van dit topic nu. en volgensmij zelfs al eerder ook.......)
0
geplaatst: 20 oktober 2007, 19:32 uur
Top40 brengt meestal wel héél wat afgrijselijks voort. 
Teveel om op te noemen!

Teveel om op te noemen!
0
geplaatst: 20 oktober 2007, 21:48 uur
fastpulseboy schreef:
Ach, hij is 18, het kan nog goed komen. Ik (nu 26) begon zelf pas op mijn negentiende een beetje op te groeien in muzikaal opzicht, luisterde kort daarvoor nog de meest platte clubtrance en hier en daar ook nog een skihut-nummer.

(Wat heeft me in godsnaam bezield, vraag ik me achteraf af.)
0
VB1
geplaatst: 22 oktober 2007, 13:12 uur
Brain Stew schreef:
Donn-€ - Gekke Players
Donn-€ - Gekke Players
Die is toch wel vrij briljant. ''Ze staan te springen om die grote bana''

Slechtste nummer vind ik moeilijk om te zeggen, omdat ik soms ook plezier kan hebben van slechte muziek. Maar muziek waar ik niks mee heb is toch wel ziel- en melodieloze house muziek, zoals dat put your hands of for detroit. Al kan ik er wel weer op dansen als ik aardig onder invloed ben. Daarom dus.. Lastig.
0
VB1
geplaatst: 22 oktober 2007, 13:15 uur
Raekwon the chef schreef:
Zonder twijfel Mims - This Is Why I'm Hot, geeft meteen een goed beeld van hoe kortzichtig de massa is.
Zijn mensen kortzichtig als ze geen behoefte hebben aan wat moeilijkere muziek? Of als ze het geen eens kennen?
0
clutch
geplaatst: 22 oktober 2007, 14:02 uur
VB1 schreef:
Zijn mensen kortzichtig als ze geen behoefte hebben aan wat moeilijkere muziek? Of als ze het geen eens kennen?
(quote)
Muziek hoeft niet altijd moeilijk te zijn om goed te zijn, maar Mims... komop zeg..

0
geplaatst: 22 oktober 2007, 15:44 uur
VB1 schreef:
Maar muziek waar ik niks mee heb is toch wel ziel- en melodieloze house muziek, zoals dat put your hands of for detroit.
(quote)
Maar muziek waar ik niks mee heb is toch wel ziel- en melodieloze house muziek, zoals dat put your hands of for detroit.
Uitzonderingen daargelaten heb ik ook een beetje moeite met die Sneakerz-achtige sound, terwijl ik wel van dance houd. Niks tegen een beetje toegankelijk, bovendien.
Maar Sneakerz & consorten is me echt te 'leeg'. En daardoor saai voor mij.
0
VB1
geplaatst: 22 oktober 2007, 16:24 uur
clutch schreef:
Muziek hoeft niet altijd moeilijk te zijn om goed te zijn, maar Mims... komop zeg..
(quote)

Kijk ik vind het ook geen goed nummer hoor (verschrikkelijk zelfs), maar om mensen die dat wel leuk vinden nou kortzichtig te noemen vind ik een beetje flauw en elitair.
0
geplaatst: 4 januari 2008, 09:27 uur
In Genres > Overigen > Welk nummer kun je niet aanhoren?:
Robbie Williams - Millenium
Op mijn werk staat Sky Radio aan, jarenlang zeker 4 keer per dag, los daarvan een vreselijk nummer, vre-se-lijk!
4 Non Blondes - What's Up
Lighthouse Family - High
Wat een slap zeiknummer
Shakira - Beneath Your Clothes
Phil Collins - Can't Stop Loving You
De man had ooit talent, maar dat was in zijn Genesis periode.
Wordt vervolgd..
Jullie?
Robbie Williams - Millenium
Op mijn werk staat Sky Radio aan, jarenlang zeker 4 keer per dag, los daarvan een vreselijk nummer, vre-se-lijk!
4 Non Blondes - What's Up
Lighthouse Family - High
Wat een slap zeiknummer
Shakira - Beneath Your Clothes
Phil Collins - Can't Stop Loving You
De man had ooit talent, maar dat was in zijn Genesis periode.
Wordt vervolgd..
Jullie?
0
geplaatst: 4 januari 2008, 11:20 uur
Mika - Love Today
Robbie Williams - Feel (eigenlijk alles)
Fun Fun - Happy Station
Abba - Dancing Queen
Robbie Williams - Feel (eigenlijk alles)
Fun Fun - Happy Station
Abba - Dancing Queen
0
geplaatst: 4 januari 2008, 13:16 uur
Whitney Houston - I Will Always Love You
er is een periode geweest dat een huisgenoot van mij dit 100x per dag luisterde, vre-se-lijk
er is een periode geweest dat een huisgenoot van mij dit 100x per dag luisterde, vre-se-lijk

* denotes required fields.