MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit

zoeken in:
by the rivers of babylon - boney m

vin13 schreef:
Artieste?- Hemelbedpolka

Jopie Vogelvang......

Hoe weet je dit nu weer, Middelburg mooie stad man. Even gekeken naar je top 10, goed. Door naar de volgende ronde.

bikkel
Natuurlijk heel veel nederlandstalig repertoire.Die Volendamse opmars(3 J's,Jan Smit,Nick en Simon) momenteel..........vermoeiend.
Kroes,Roelvink,Joling,Bauer....Het is zo'n kitch.Gelukkig is er een knop op tv en radio om dit te ontwijken.Best moeilijk soms,want ze zijn er te veel en te vaak.

music_kaza
Heemskerktollie schreef:
Helemaal me eens. En dan die tekst ook hé. Verschrikkelijk.

tnf
Weer een uit de categorie 'mislukte nieuwe releases'. Akon blijkt een nieuwe te hebben. OMG...

http://www.youtube.com/watch?v=XhOgbRQo-wk

Blijft toch een geniaal nummer - het origineel dan. Die draai ik er nu dan ook maar achteraan.

Heemskerktollie
Pink Martini - Hey Eugene

HOU OP!!!!!

tip_of.yourstar
Clouseau - En Dans

Dit vind ik echt onuitstaanbaar...

Die Alzheimer poezie van Bluf. En met mijn voorgangster hierboven kan ik het ook wel eens worden.

Limp Bizkit - Behind Blue Eyes

Vind ik echt een kotslieke, kweet ni of ik de enige ben...

Heemskerktollie
Het orgineel van The Who is wel erg goed, maar van Bizkit is het inderdaad 3x kut.

Hmm, moeilijke vraag dit. Ik zou iets van R n B of rap ofzo kunnen noemen, maar daar erger ik me minder aan als al die mainstream rock die je constant op de radio hoort.

Tokio Hotel bijvoorbeeld. Wat een verschrikkelijke boutmuziek! En dan die zanger

En oja Nickelback, wiens gehele ouvre ongeveer uit hetzelfde nummer bestaat = http://www.thewebshite.net/nickelback.htm

Furry happy monsters

Me komt niet meer bij hier

Nu kan het nummer dus echt NIET meer stuk

sdr
Dat keep bleeding nummer! Zo'n 5 keer per dag ben ik verplicht er naar te luisteren op werk en steeds weer afzien. Die verschrikkelijke uithalen , zelden zoiets slechts gehoord.

Leona Lewis - Bleeding Love?

Vind het trouwens ook niet veel.

Ik zou zeggen het nr. Bier en tieten, geen idee van wie het is eigelijk, maar de tekst zegt genoeg denk ik.

Spijtoptant
'Pierrot' van Bonje St. Claire.

Griezelig slecht lied.

tnf
sdr schreef:
Dat keep bleeding nummer! Zo'n 5 keer per dag ben ik verplicht er naar te luisteren op werk en steeds weer afzien. Die verschrikkelijke uithalen , zelden zoiets slechts gehoord.

Ik vond er ergens anders op het web nog een treffende omschrijving van:

"Leona Lewis... een soort Celine Dion met een mislukt-hippe beat eronder. Wat een zogenaamd vlotte ouwetaartenmuziek!"

Empyrium
Er is zoveel troep verschenen dus onmogelijk om iets zinnigs te noemen.

Maar als bijvoorbeeld Blof langskomt ben ik wel geneigd om het knopje op de radio een zetje naar links te geven.

douwens schreef:
Ik zou zeggen het nr. Bier en tieten, geen idee van wie het is eigelijk, maar de tekst zegt genoeg denk ik.

van de SRV-mannen dat is idd slecht, maar wel gewoon humor. Ik erger me dan meer wat sommige serieuze artiesten uitbraken...

Het allerslechtste wat ik ooit gehoord heb is "Axel F" van Crazy Frog. Daar krijg ik echt zenuwen van en artistiek is dat nul komma nul, er zit kraak noch smaak in!

Er is heel veel shit gemaakt maar als ik dan toch iets moet noemen zeg ik

Holleboer - busje komt zo. Daarvan raak ik aan de dunne!!

wat dachten jullie van onze Volendamse vrienden van BZN!!
yeppa!yeppa!yeppa!....yeppa!yeppa!!yeppa!! o riellierielliedan..o riellierielliedan..my name is dan,im the banjoman!...i,nm the banjo man! pearly dumm,santa domingo en mon ,lamour,meesterlijke klassiekers!
en...komt tie dan he!komt die.......komt tie dan he!!DJ DARKRAVER!
en wat verde terug...jij daar...in de radio11hoe kom jij daar biiinnuh,jij daar..in de raadioo.hoe kom jij daar in.
jijdaar!!!voor de radio..ik laat artiesten zinguh!jijdaar..voor de radio,kom is voor mij staan! en verder niet te vergeten het gehele oeuvre van dr alban.2unlimited,culture beat,T/spoon,2 brothers on the 4th floor,vengaboys Ook legendarisch!!

ooo kleine jodeljonge,jij hep voor mij gezonge!!

Gish
"Goodbye my lover" van James Blunt en
"Lovely Day" van Bill Withers.
Bweehhhh !!!

Bill withers?Is dat niet dat zogenaamd vrolijk optimistische musical-goslelliedje.Dat is inderdaa ook verschrikkelijk!

en sorry,maar ik vind james blunt best wel m iets aparts hebben.
Alhoewel ik dat ook niet te vaak moet horen want dan val ik ook in slaap.

ik ben trouwens gek op ashanti,rihanna,2pac,teh game,Yes-R,the partysquad,mariah carey en whitnney houston,destiny,s child,eternal,Usher,ginuwine en R.kelly. Ik heb zo,n bang vermoeden dat menigeen hier mij dat ook niet in dank zal afnemen.
Vind bijvoorbeeld wham!culture club,spandau ballet , imagination,village people en the ritchie family legendarische bandjes!

Whitney Houston en Mariah Carey vond ik in het begin goed, maar wat ze de laatste jaren uitbrengen vind ik wel van bedenkelijke kwaliteit.

Ach,touch my body touch my numb nog gehoord.°°)shit,toetsfunctie vraagteken doet het niet)Is wel een leuk catchy liedje.Maar dat beide Beste dames hun beste tijd hebben gehad daar kan ik je zeker geen ongelijk in geven.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:28 uur

geplaatst: vandaag om 07:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.