MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit

zoeken in:
Daarnet passeerde hier op mijn werk een nummer van Within Temptation. Ik heb op slag last van acute diarree.

Slechste nummer? Tsja, ik kan met zoveel namen komen waarvan m'n zenuwen bijna kapot springen als ik er naar luister (okee, een paar: Fugees en aanverwant satanisme/sadisme, Black-Eyed Pis en aanverwant satanisme/sadisme, Rihanna, Akon, dat kolere-nummer van Sean Kingston, ene mevrouw Dion) maar ik laat nog liever (in wakkere toestand) m'n vel er met een scherp slagersmes afstrippen en vervolgens al mijn botten splijten door middel van een mokerhamer en een scherpe drevel dan dat ik naar de Macarena luister!

LucM schreef:
Dit zouden (volgens de gemiddelde Nederlander) de 50 slechtste nummers ooit zijn.

http://joostvanerp.web-log.nl/joostvanerp/draak_van_een_plaat/index.html

Wat weten Nederlanders nou?
De gemiddelde Nederlandse smaak is zo geloofwaardig als Paris Hilton die avant-gardistische jazz-fusion probeert te spelen.

Antonio
kaztor schreef:
(quote)

De gemiddelde Nederlandse smaak is zo geloofwaardig als Paris Hilton die avant-gardistische jazz-fusion probeert te spelen.

''Most people wouldn't know good music if it came up and bit them in the ass...'' (Frank Zappa)

erwku
kaztor schreef:

wat wil je , in een land waar Frans Bauer als een goede zanger gezien wordt

erwku
LucM schreef:
Dit zouden (volgens de gemiddelde Nederlander) de 50 slechtste nummers ooit zijn.

http://joostvanerp.web-log.nl/joostvanerp/draak_van_een_plaat/index.html

allemachtig! op nr 39 Druppels van Linda Roos en Jessica, die was echt compleet uit mijn geheugen verdwenen!

Maar moet zeggen nu ik het terug hoor, dat ik de melodie niet eens zo heel slecht vindt, (RELATIEF dan he) maar die tekst gaat echt nergens over!

WAT EEN CAMP!!!!

YouTube - linda roos en jessica - druppels

Die melodie van "druppels"" is dan ook geript van en bekend Jaren,80 melodietje. maar ik weet niet meer welke

DANCE van Justice

Kingsnake
- We Built This City on Rock 'n Roll

- We Got the Whole World in Our Hands

- The Hardest Button to Button

- The Ketchup Song

etc. etc.

Van wie zijn die eerste twee? The Ketchup Song is inderdaad niet al te best, maar The Hardest Button To Button vind ik juist een lekker nummer! The White Stripes hebben wel slechtere nummers, vind ik.

Kingsnake
Nee The Hardest Button is voor mij de samenvatting van crap van the White Stripes. Mijn god, wat is dat slecht.

We Built this City... is van Starship (een vervolg op Jefferson Starship, welke weer een vervolg is van Jefferson Airplane) Echt pure bagger.

The Whole World... is een song van weet ik wie, maar ze gebruiken het in een reclame van zo'n game-apparaat.

RedLightCityBoy
riiiiiiiii schreef:
DANCE van Justice

Je liegt.

In Muziek > Algemeen > Allerslechtste nummer (single) ooit gemaakt.:

Zonder twijfel Broadday Light

Zo'n beetje alle jumpstyle.

Sir Spamalot (crew)
Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You

Kingsnake schreef:
The Whole World... is een song van weet ik wie, maar ze gebruiken het in een reclame van zo'n game-apparaat.

Je bent waarschijnlijk niet bekend met het feit dat er ook mooie uitvoeringen van dat nummer zijn.

Het nummer is overigens een oude spiritual. En ik kan begrijpen dat je hier een beetje nerveus van wordt.

Kingsnake
L_T_B schreef:
(quote)

Je bent waarschijnlijk niet bekend met het feit dat er ook mooie uitvoeringen van dat nummer zijn.

Het nummer is overigens een oude spiritual. En ik kan begrijpen dat je hier een beetje nerveus van wordt.

Bedankt voor de genomen moeite.
En ook al ben ik een bewonderaar van Nina en de liederen die ze heeft vertolkt maar ook deze versie vind ik niks.
Het is toch gewoon het nummer dat ik niks vind.

Father McKenzie
Sir Spamalot schreef:
Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You

Geheel akkoord, man!

En ook zeker deze draak;

Sun Of Jamaica (Goombay Dance Band)
Volare (Al Martino)
James Brown Is Dead (zelfs uitvoerende "artiesten" vergeten!)
Zowat alles van Bon Jovi (vreselijke meuk!)
héél veel rap en hiphop!

Dj2Jelle
Mims - This is why i'm hot

En die Soulja boy zooi.

Oja, dat nummer van Chingy. Stop Right Thurr.

Father McKenzie schreef:

James Brown Is Dead (zelfs uitvoerende "artiesten" vergeten!)

L.A. Style. Luister maar eens heel goed , dan hoor je dat de stem van Wessel van Diepen is

Pastichio Rocker
James Brown is Dead is helemaal niet slecht. Nostalgie ten top!

Nirvana - Come As You Are. Dat is pas een slecht nummer. Slecht geschreven, zeurderige zang, flauwe drums, te veel herhaling en een hoop heisa om niks. Gewoon troep.

"James Brown is Dead" vind ik ook erg slecht (in tegenstelling tot "Come As You Are" van Nirvana) dit is hersenloos gedreun, maar ik ken helaas nog slechter (zie eerdere berichten).

Kingsnake
Firestarter van the Prodigy is ook een van mijn meeste gehate nummers.

Ik vind het al een overschatte sh*tband maar dit nummer zuigt zo hard.

Arrie schreef:
Zo'n beetje alle jumpstyle.

Mee eens

Alles wat ik eerder zei in dit topic neem ik terug, bij deze het meest maaginhoud-omhoogbrengende nummer ooit:

T.I. feat Rihanna - Live Your Life

Gewoon de manier waarop Rihanna het refrein zingt doetn mijn tenen krommen en mijn nekharen overeind staan, om dan maar te zwijgen over de gebruikte O-Zone sample

Breath Gently is ook echt zo slecht!

jumpstyle4life schreef:
(quote)

Mee eens

Dan zou ik een nieuw account aanmaken als ik jou was, met zo'n naam kom je niet echt geloofwaardig over.
Oh en luister eens wat meer muziek die je leuk vindt, je hebt namelijk wel erg veel 0,5*-stemmen.

Pastichio Rocker
Aqua - Barbie Girl is ook ontieglijk kut, vooral omdat het gelijk in je hoofd zit.

Father McKenzie
Barbie Girl is inderdaad ongelooflijke troep, nog te slecht als kindermuziek! Dàn nog liever K3 al is dat ook niet aan mij besteed!

Ik herinner mij nog dat "Barbie Girl" door de Britten als ergerlijkste nr.1-hit ooit werd uitgeroepen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:41 uur

geplaatst: vandaag om 12:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.