Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
geplaatst: 13 november 2010, 19:30 uur
Touch my bum, this is life
Alleen die zin geeft het nummer al bestaansrecht. Epic.
Alleen die zin geeft het nummer al bestaansrecht. Epic.
0
geplaatst: 13 november 2010, 20:06 uur
Koenr schreef:
En Wonderwall hoort natuurlijk juist op 1. Met afstand het irritantste gezever ooit op plaat gezet.
(quote)
En Wonderwall hoort natuurlijk juist op 1. Met afstand het irritantste gezever ooit op plaat gezet.
Juist, daar kan weinig tegen op.
Overigens ben ik geneigd Duck Sauce - Barbra Streisand ook te noemen in dit topic, ik word nu al gek van dat nummer. Kwam vandaag op m'n werk ook meerdere malen voorbij, en daarna zat iedereen nog dat oehoehoe na te doen.

0
geplaatst: 20 december 2010, 20:29 uur
Nicki Minaj ft. Will.I.Am - Check It Out
Ik wordt er altijd spontaan chagrijnig van, echt, vre-se-lijk.
Ik wordt er altijd spontaan chagrijnig van, echt, vre-se-lijk.
0
geplaatst: 20 december 2010, 22:07 uur
*Gruwelt* Brrrr... Dat gaat echt ver, dat je dat aan kan
. Ik zou mezelf meteen knarsetandent ziek melden.
0
geplaatst: 21 december 2010, 18:19 uur
ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die dit wel aardig vindt. slaat gewoon totaal nergens op.
0
geplaatst: 21 december 2010, 20:09 uur
0
geplaatst: 23 december 2010, 00:07 uur
Revolution #9 wekte natuurlijk controversie op, het is een geluidscollage dat op de dubbele witte staat. Ik kan wel begrijpen dat sommigen dit skippen (doe ik soms ook) maar anderzijds is het wel bijzonder. Ik kan dit beter aanhoren dan dit hier :
Lou Reed - Metal Machine Music
of dit
John Lennon - Two Virgins
of dit
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 december 2010, 12:16 uur
En hier is de tweede.
Ik draai 'm ook niet altijd, maar ik vind het wel interessant, en toch ook best aardig. Metal Machine Music vind ik ook nog wel oké, Two Virgins is wel ronduit slecht.
Ik draai 'm ook niet altijd, maar ik vind het wel interessant, en toch ook best aardig. Metal Machine Music vind ik ook nog wel oké, Two Virgins is wel ronduit slecht.
0
geplaatst: 23 december 2010, 13:24 uur
LucM schreef:
Ik kan dit beter aanhoren dan dit hier :
of dit
Ik kan dit beter aanhoren dan dit hier :
of dit
En wat te denken van Trans of Landing On Water van Neil Young?
Bar en boos!
Alhoewel, Trans is eigenlijk best grappig....
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 december 2010, 18:05 uur
Trans heeft natuurlijk wel een schitterende symboliek, en 't is denk ik Neil Young's meest persoonlijke plaat.
Muzikaal bevalt dat robot-rock-stijltje me echter ook niet echt.
Muzikaal bevalt dat robot-rock-stijltje me echter ook niet echt.
0
Yann Samsa
geplaatst: 7 maart 2011, 14:21 uur
jasper1991 schreef:
THE BEATLES - REVOLUTION 9
ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die dit wel aardig vindt. slaat gewoon totaal nergens op.
THE BEATLES - REVOLUTION 9

Geniaal nummer. Wat doet dat in dit topic...
0
geplaatst: 8 maart 2011, 10:12 uur
jasper1991 schreef:
(embed)
(embed)
Ieder z'n meug, natuurlijk. Ik vind, eerlijk gezegd, wel dat je je misschien een beetje laat leiden door deceptie. Dit is nl. een genre apart en zowel qua smaak als gevoelsmatig vind ik dat er een hele, hele grote hoop 'normale' (pop)-liedjes hier ver onder zitten. Mensen noemen bv. hardrock of metal al snel 'lawaai'. Avant garde is ook zo'n bij velen ongewenst verschijnsel. Daar laat objectiviteit ze vaak in de steek. Maar ja, zoals ik al eerder zei: Ieder z'n meug...
0
geplaatst: 8 maart 2011, 13:43 uur
kaztor schreef:
Ieder z'n meug, natuurlijk. Ik vind, eerlijk gezegd, wel dat je je misschien een beetje laat leiden door deceptie. Dit is nl. een genre apart en zowel qua smaak als gevoelsmatig vind ik dat er een hele, hele grote hoop 'normale' (pop)-liedjes hier ver onder zitten. Mensen noemen bv. hardrock of metal al snel 'lawaai'. Avant garde is ook zo'n bij velen ongewenst verschijnsel. Daar laat objectiviteit ze vaak in de steek. Maar ja, zoals ik al eerder zei: Ieder z'n meug...
ook binnen dit "genre" stelt het weinig voor mijns inziens. alleen maar omdat het de beatles zijn wordt het nummer nog enigzins serieus genomen.(quote)
0
geplaatst: 9 maart 2011, 13:55 uur
Ik heb net Revolution 9 even geluisterd en ik vond het eigenlijk wel goed 
Avant-Garde achtig, interessante muziek. Het houdt de aandacht vast. Daarnaast heeft dit ook nog iets beangstigends, dus het doet echt nog iets met je ook. De golfbeweging in de muziek, eerst opbouw en dan weer rust, is zelfs lichtelijk geniaal
6:45
Jawel, ik vind dit nummer wel erg goed.
Ik heb The White Album niet op CD, maar zou dit nummer zeker niet standaard skippen, maar ik zou hier ook niet altijd zin in hebben.
Het zou me niks verbazen als dit trouwens behoorlijk invloedrijk is geweest

Avant-Garde achtig, interessante muziek. Het houdt de aandacht vast. Daarnaast heeft dit ook nog iets beangstigends, dus het doet echt nog iets met je ook. De golfbeweging in de muziek, eerst opbouw en dan weer rust, is zelfs lichtelijk geniaal
6:45
Jawel, ik vind dit nummer wel erg goed. Ik heb The White Album niet op CD, maar zou dit nummer zeker niet standaard skippen, maar ik zou hier ook niet altijd zin in hebben.
Het zou me niks verbazen als dit trouwens behoorlijk invloedrijk is geweest

0
geplaatst: 19 maart 2011, 17:16 uur
Het slechtste liedje OOIT
Rebecca Black kan op school maar beter een vak leren. Zingen is aan haar niet besteed. De 13-jarige zangeres is volgens deskundigen namelijk verantwoordelijk voor het slechtste liedje OOIT gemaakt. Haar nummer 'Friday' faalt op alle fronten.
Het liedje is inmiddels al meer dan 20 mijoen keer (!) bekeken op YouTube. Op Twitter staat de zangeres al dagen in de lijst trending topics. Vrijwel iedereen op de interwebz is negatief over het liedje.
De zangeres is naar eigen "gechoqueerd" door de reacties. "Het voelt als cyberpesten".
Kan erger wat mij betreft, maar goed is anders.
Rebecca Black kan op school maar beter een vak leren. Zingen is aan haar niet besteed. De 13-jarige zangeres is volgens deskundigen namelijk verantwoordelijk voor het slechtste liedje OOIT gemaakt. Haar nummer 'Friday' faalt op alle fronten.
Het liedje is inmiddels al meer dan 20 mijoen keer (!) bekeken op YouTube. Op Twitter staat de zangeres al dagen in de lijst trending topics. Vrijwel iedereen op de interwebz is negatief over het liedje.
De zangeres is naar eigen "gechoqueerd" door de reacties. "Het voelt als cyberpesten".
Kan erger wat mij betreft, maar goed is anders.
0
geplaatst: 19 maart 2011, 17:30 uur
Is dit niet gewoon precies wat je van een 13 jarig Amerikaans meisje verwacht?
Wat ik schokkender vind is dat er blijkbaar een "rapper" bestaan die bereid was hieraan mee te werken. Dat kan geen goede carrière move zijn.
Wat ik schokkender vind is dat er blijkbaar een "rapper" bestaan die bereid was hieraan mee te werken. Dat kan geen goede carrière move zijn.
0
geplaatst: 19 maart 2011, 17:39 uur
Nu ja, ze zingt niet slechter dan bv. Ke$ha, Rihanna of Eva Simons en autotune is standaard geworden bij dit soort nummers. Het heeft tenminste wel een aanstekelijke melodie.
0
geplaatst: 19 maart 2011, 17:43 uur
Ik heb ze eigenlijk wel erger gehoord ja, hoewel dit wel behoorlijk dramatisch is hoor. De stem is het probleem niet, (wel erg slecht, maar dat is bij Ke$ha ook zo) de tekst en de manier waarop het gebracht wordt
Op de één of andere manier is het zo knullig dat ik liever Ke$ha hoor, vooral ook omdat het serieus bedoelt is. Toch blijft Check It Out slechter.
Op de één of andere manier is het zo knullig dat ik liever Ke$ha hoor, vooral ook omdat het serieus bedoelt is. Toch blijft Check It Out slechter.
0
geplaatst: 19 maart 2011, 17:44 uur
Maar Tik Tok is ook een erg leuk nummer. 

niels94 schreef:
Toch blijft Check It Out slechter.
Die clip zou ik zo nomineren voor één van de slechtste clips ooit.Toch blijft Check It Out slechter.
0
geplaatst: 19 maart 2011, 18:06 uur
Die award ligt te rotten in het huis van een van de Vengaboys voor We're Going to Ibiza.
0
geplaatst: 19 maart 2011, 18:20 uur
chevy93 schreef:
[i]Het slechtste liedje OOIT.
[i]Het slechtste liedje OOIT.
Hij is idd wel heel erg slecht... Zal wel weer een grote hit worden...
0
geplaatst: 19 maart 2011, 18:46 uur
Qua tekst en zang zit het zeker wel in de categorie "slechtste ooit". Ze heeft een hele nare stem en die moet dan ook nog eens enorme ge-autotuned worden.
* denotes required fields.