Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
geplaatst: 10 november 2010, 21:43 uur
Paalhaas schreef:
(embed)
Kadanz - In het donker
(embed)
Kadanz - In het donker
Geweldige plaat.

0
geplaatst: 10 november 2010, 21:56 uur
Slechtste nummer ooit zal het niet zijn maar ik vind dit echt gruwelijk.
0
Allmusic
geplaatst: 10 november 2010, 21:59 uur
......veruit het slechtste nummer ooit.[edit] LucM was me voor zie ik nu [/edit]
0
geplaatst: 10 november 2010, 22:33 uur
Geeft niet, dit nummer kan niet genoeg verguisd worden. Nu ik toch hier ben, dit is wel het allerslechtste wat ik dit jaar heb gehoord, daartegenover is zelfs Justin Bieber een verademing.
0
geplaatst: 10 november 2010, 22:42 uur
Zojuist even gekeken welke nummers er in aanmerking komen als slechtste nummer ooit. Ik kwam zoveel tegen dat ik het niet kon laten om het in een lijstje te gieten
.
Ik weet trouwens niet wat het slechtste nummer ooit is, wel waar ik me rot aan erger. Dit zijn de nummers waarvan ik meteen de radio voor uitzet.
Oasis, U2, Kings of Leon en Deep Purple hebben ook de lijst gehaald. Misschien kunnen deze jongens heel goed hun instrumenten bespelen en ik weet ook dat het bands zijn die hier gewaardeerd worden, maar deze nummers van hun kan ik gewoon echt niet meer van ze horen.
1. Iglu & Hartly - In This City
Gelukkig is dit niet zo'n grote hit geworden, maar wat walgde ik van die clip toen ik 'm voor het eerst zag. Hippe dudes die ook maar een bandje beginnen omdat ze ergens hebben gehoord dat meisjes dat leuk vinden. Het refrein is verschrikkelijk inspritatieloos met dieptrieste rijmelarij en dan ook die uitspraak van die zanger (hoe die de woorden 'hair' en 'disappear' uitspreekt.....pijnlijk).
2. Kid Rock – All Summer Long
Hele nare verkrachting van Warren Zevon's Werewolves of London. Dat dit een zomerhit is geworden vind ik nog steeds onbegrijpelijk.
3. Robbie Williams – Let Me Entertain You
Lijkt wel of dit bij elke talkshow de openingstune is (tenminste zo voelt het). Helemaal naar word ik er van als het wordt ingezet, popiejopie zeiknummer #1.
4. Simple Plan – Welcome to My Life
Welcome to My Life, we worden dus even uitgenodigd om een kijkje te nemen in het leven van een random stoere rocker. En dan dit: And no one understands you, Do you ever wanna runaway?, Do you , lock yourself in your room?, With the radio on turned up so loud , That no one hears you screaming.
Blablabla wat een gezeur en mij er ook nog eens mee lastig vallen. Zou deze jongen graag een kopietje willen geven van Black Box Recorder's Child Psychology: Life is unfair, kill yourself or get over it.
5. Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold
Beetje zelfde probleem als #1. Ik trek die gozer gewoon heel slecht en dat koppel ik ook meteen aan het nummer. Verder is het ook een hele flauwe cover.
6. Kings of Leon – Use Somebody
"Woo ho howowoo". Sta je weer ergens op een willekeurig feestje, wordt dit weer ingezet om even gezellig met z'n alle te wo-wo-wo'en. Verschrikkelijk. Wat een clichénummer, dat mensen er nog in trappen.
7. Daniel Powter – Bad Day
Een echte classic die je hoort bij de tandarts, de supermarkt, de openbare toilet of de bus. En je vraagt er niet eens om. Maarja, is niet anders. Verder is het gewoon een heel naar klef liedje dat onder elke emotionele scene in een romkom wordt ingezet, niet echt origineel meer.
8. Fall Out Boy – Beat It
Verschrikkelijke cover, wat een nare stem heeft die jonge toch.
9. Mary J. Blidge & U2 - One
Vooral deze versie is zo erg. Totaal overbodig en alsnog een megahit. Onbegrijpelijk.
10. Pink – U and Ur Hand
Ik kan die nummers van haar niet meer uit elkaar halen. Het lijkt allemaal zo erg op elkaar.
11. Pitbull – I Know You Want Me
12. Nickelback – Photograph
13. Oasis – Wonderwall
14. David Guetta – When Love Takes Over
15. Deep Purple – Smoke On the Water
16. Mims – This Is Why I’m Hot
17. Meredith Brooks – Bitch
18. James Blunt – Goodbye My Lover
19. Maroon 5 – She Will Be Loved
20. Train – Drops of Jupiter Tell Me
21. Travie McCoy - Billionaire
22. Starship – We Built This City
23. Good Charlotte – Girls and Boys
24. Enrique Iglesias – Hero
25. Within Temptation – Stand My Ground
.Ik weet trouwens niet wat het slechtste nummer ooit is, wel waar ik me rot aan erger. Dit zijn de nummers waarvan ik meteen de radio voor uitzet.
Oasis, U2, Kings of Leon en Deep Purple hebben ook de lijst gehaald. Misschien kunnen deze jongens heel goed hun instrumenten bespelen en ik weet ook dat het bands zijn die hier gewaardeerd worden, maar deze nummers van hun kan ik gewoon echt niet meer van ze horen.
1. Iglu & Hartly - In This City
Gelukkig is dit niet zo'n grote hit geworden, maar wat walgde ik van die clip toen ik 'm voor het eerst zag. Hippe dudes die ook maar een bandje beginnen omdat ze ergens hebben gehoord dat meisjes dat leuk vinden. Het refrein is verschrikkelijk inspritatieloos met dieptrieste rijmelarij en dan ook die uitspraak van die zanger (hoe die de woorden 'hair' en 'disappear' uitspreekt.....pijnlijk).
2. Kid Rock – All Summer Long
Hele nare verkrachting van Warren Zevon's Werewolves of London. Dat dit een zomerhit is geworden vind ik nog steeds onbegrijpelijk.
3. Robbie Williams – Let Me Entertain You
Lijkt wel of dit bij elke talkshow de openingstune is (tenminste zo voelt het). Helemaal naar word ik er van als het wordt ingezet, popiejopie zeiknummer #1.
4. Simple Plan – Welcome to My Life
Welcome to My Life, we worden dus even uitgenodigd om een kijkje te nemen in het leven van een random stoere rocker. En dan dit: And no one understands you, Do you ever wanna runaway?, Do you , lock yourself in your room?, With the radio on turned up so loud , That no one hears you screaming.
Blablabla wat een gezeur en mij er ook nog eens mee lastig vallen. Zou deze jongen graag een kopietje willen geven van Black Box Recorder's Child Psychology: Life is unfair, kill yourself or get over it.
5. Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold
Beetje zelfde probleem als #1. Ik trek die gozer gewoon heel slecht en dat koppel ik ook meteen aan het nummer. Verder is het ook een hele flauwe cover.
6. Kings of Leon – Use Somebody
"Woo ho howowoo". Sta je weer ergens op een willekeurig feestje, wordt dit weer ingezet om even gezellig met z'n alle te wo-wo-wo'en. Verschrikkelijk. Wat een clichénummer, dat mensen er nog in trappen.
7. Daniel Powter – Bad Day
Een echte classic die je hoort bij de tandarts, de supermarkt, de openbare toilet of de bus. En je vraagt er niet eens om. Maarja, is niet anders. Verder is het gewoon een heel naar klef liedje dat onder elke emotionele scene in een romkom wordt ingezet, niet echt origineel meer.
8. Fall Out Boy – Beat It
Verschrikkelijke cover, wat een nare stem heeft die jonge toch.
9. Mary J. Blidge & U2 - One
Vooral deze versie is zo erg. Totaal overbodig en alsnog een megahit. Onbegrijpelijk.
10. Pink – U and Ur Hand
Ik kan die nummers van haar niet meer uit elkaar halen. Het lijkt allemaal zo erg op elkaar.
11. Pitbull – I Know You Want Me
12. Nickelback – Photograph
13. Oasis – Wonderwall
14. David Guetta – When Love Takes Over
15. Deep Purple – Smoke On the Water
16. Mims – This Is Why I’m Hot
17. Meredith Brooks – Bitch
18. James Blunt – Goodbye My Lover
19. Maroon 5 – She Will Be Loved
20. Train – Drops of Jupiter Tell Me
21. Travie McCoy - Billionaire
22. Starship – We Built This City
23. Good Charlotte – Girls and Boys
24. Enrique Iglesias – Hero
25. Within Temptation – Stand My Ground
0
geplaatst: 10 november 2010, 22:48 uur
U + Ur Hand vind ik juist Pinks leukste nummer... leuk overdreven meeschreeuwrefrein. 
Edit: oke nu ik het terugluister, vind ik het toch een stuk minder...

Edit: oke nu ik het terugluister, vind ik het toch een stuk minder...
0
geplaatst: 10 november 2010, 22:51 uur
De meeste nummers in de lijst van Dwejkk_ vind ik ook slecht zoals die van Fall Out Boy (ik heb een hekel aan verkrachtingen van popklassiekers), Iglu & Hartly, Simple Plan, Pitbull, Nickelback ... maar die van Deep Purple vind ik dan weer geweldig. Die van Robbie Williams, Kings of Leon en Oasis zijn ook OK voor mij.
Wat zou Dwejkk_ vinden van het nummer van Oh Oh Cherso? Slechter kan nauwelijks voor mij.
Wat zou Dwejkk_ vinden van het nummer van Oh Oh Cherso? Slechter kan nauwelijks voor mij.
0
geplaatst: 10 november 2010, 22:51 uur
Kan ik wel begrijpen (net als de nummers van Meredith Brooks, Deep Purple en Oasis), maar iets in mij trekt het niet
.Deep Purple is een beetje hetzelfde probleem als Kings of Leon voor mij.
Dat Oh Oh Cherso nummer had er ook wel ingemogen
, maar laat ik dat maar niet al te serieus nemen.(Edit) Grappig dat je in je edit over Oh Oh Cherso typte. Had zojuist opgeschreven dat het er ook wel in had gepast. (Maarja ik blijf een Hagenees, dus toch maar niet
)
0
geplaatst: 10 november 2010, 22:59 uur
Stijn_Slayer schreef:
Bob Dylan kan niet spelen en niet zingen, maar is toch onwijs populair.
agree!Bob Dylan kan niet spelen en niet zingen, maar is toch onwijs populair.
alhoewel zijn teksten moeilijk te peilen zijn, is denk ik ook een belangrijk onderdeel van zijn muziek
0
sxesven
geplaatst: 10 november 2010, 23:36 uur
Harsh noise, zulks een paupergenre 
Als ge dan toch zulks een kloteherrie wil uitkiezen kun je beter de minder sophisticated dingen noemen. Wat te denken van
Deche
Charge
noisecore 4 life brahs.
crackergeniale shit, misschien nog beter zijn nog wel de bandjes die zich door deze hommels laten inspireren, zoals het stelletje ongeschikten op de tape "3 Way Occurrence of Vaginal Liquidization", WC/peopgeluidjes + drumcomputer + gromknullen. De shiiiiit. Zo'n Epiploenterocele Pusliquid Wormchunk enzo.

Als ge dan toch zulks een kloteherrie wil uitkiezen kun je beter de minder sophisticated dingen noemen. Wat te denken van
Deche
Charge
noisecore 4 life brahs.crackergeniale shit, misschien nog beter zijn nog wel de bandjes die zich door deze hommels laten inspireren, zoals het stelletje ongeschikten op de tape "3 Way Occurrence of Vaginal Liquidization", WC/peopgeluidjes + drumcomputer + gromknullen. De shiiiiit. Zo'n Epiploenterocele Pusliquid Wormchunk enzo.
0
geplaatst: 10 november 2010, 23:37 uur
@ Dwejkk_ Wonderwall had wat mij betreft juist wel op nummer 1 mogen staan. 

0
geplaatst: 10 november 2010, 23:40 uur
Good Charlotte is voor mij jeugdsentiment, dus die twee genoemde nummers kan ik niet tot het slechtste ooit rekenen. Simpelweg omdat ik op m'n 12e/13e groot fan was. 
Maar dat vierde album heb ik nog geprobeerd, dat vond ik wel troep.

Maar dat vierde album heb ik nog geprobeerd, dat vond ik wel troep.
0
sxesven
geplaatst: 10 november 2010, 23:45 uur
Dat Lifestyles-trackje waar ze eerst zo populair mee werden is nog wel een acceptabel stukje popijopipunk, maar dit is toch wel zo het muzikale equivalent van een druiper, krijg er jeuk aan m'n kruis van. Echt, alles, alles, alles aan deze track ademt muzikale verpaupering, van de nikszeggendheid via de uts-uts drumtrack tot de
falsetto
Mijn god

Sorry Arrie
falsetto
Mijn god

Sorry Arrie

0
geplaatst: 10 november 2010, 23:52 uur
Ach, ik ben al een tijdje geen 13 meer, dus ik vind het niet erg hoor. 

0
sxesven
geplaatst: 10 november 2010, 23:54 uur
bien 
Wat te denken van dit trouwens

where are you dad?
mum's looking sad.
what's up with that?
it's dark in here.

Ik heb hier niet genoeg kotssmileys voor

+ de meest tenenkrommende plaat van het moment:

Wat te denken van dit trouwens

where are you dad?
mum's looking sad.
what's up with that?
it's dark in here.

Ik heb hier niet genoeg kotssmileys voor

+ de meest tenenkrommende plaat van het moment:

0
geplaatst: 11 november 2010, 08:19 uur
Haha! Je kan zelfs geen commentaar meer geven op YouTube op die video, zal wel een reden hebben. Was sowieso al geen fan van autotune, maar dit slaat echt alles. Als dit ook nog eens een hit is (geweest) dan is het maar droevig gesteld. Wat een droeftoeter.
[EDIT] op internet wordt ie echt overal de pan in gehakt.
@LucM: dit is niet slechter dan wat je gemiddeld in de kroeg hoort. Is ook niet zo erg, omdat dit echt niet serieus is bedoeld. Zoals Giel Belen al tegen ze zei: pak alles aan wat je pakken kan, neem een single op, maar NU moet je cashen, dat hebben ze gedaan. Wat erger is, is types als Falvor Flav die met serieuze bedoelingen zo'n nummer opnemen.
[EDIT] op internet wordt ie echt overal de pan in gehakt.
@LucM: dit is niet slechter dan wat je gemiddeld in de kroeg hoort. Is ook niet zo erg, omdat dit echt niet serieus is bedoeld. Zoals Giel Belen al tegen ze zei: pak alles aan wat je pakken kan, neem een single op, maar NU moet je cashen, dat hebben ze gedaan. Wat erger is, is types als Falvor Flav die met serieuze bedoelingen zo'n nummer opnemen.
0
geplaatst: 11 november 2010, 09:49 uur
Net alsof je Flavor Flav serieus kan nemen met die stationsklok om zn nek 
Terecht lijstje overigens van Dwejkk_, alleen Smoke on the Water en Cupid's Chokehold zijn wel ok, de rest is idd verschrikkelijk.

Terecht lijstje overigens van Dwejkk_, alleen Smoke on the Water en Cupid's Chokehold zijn wel ok, de rest is idd verschrikkelijk.
0
geplaatst: 11 november 2010, 10:09 uur
Het gebruik van autotune zoals bij Flavor Flav vind ik verschrikkelijk. Ruben Hein is wel aan te horen hoewel erg standaard.
Dat van Merzbow en Deche Charge vind ik ook verschrikkelijk (even erg als Oh Oh Cherso) maar ik heb ook een hekel aan a-melodieuze kloteherrie, dit noem ik geen muziek.
Dat van Merzbow en Deche Charge vind ik ook verschrikkelijk (even erg als Oh Oh Cherso) maar ik heb ook een hekel aan a-melodieuze kloteherrie, dit noem ik geen muziek.
0
geplaatst: 11 november 2010, 10:12 uur
0
geplaatst: 12 november 2010, 23:14 uur
Aaah, één heel belangrijk nummer vergeten op te nemen in mijn lijst, Pearl Jam - Alive
. De status die Black heeft snap ik nog wel, maar Alive is toch net Nickelback? Nee is waarschijnlijk het antwoord
. maar ik zie het verschil niet, sorry 
. De status die Black heeft snap ik nog wel, maar Alive is toch net Nickelback? Nee is waarschijnlijk het antwoord
0
geplaatst: 13 november 2010, 12:40 uur
Nickelback is net als Creed gewoon een flauwe rip-off van Pearl Jam maar dan zonder goede songs en bezieling. Succesvolle bands worden nu éénmaal gekopieerd, zo kregen wij in de jaren '60 ook talrijke Beatles-klonen, in de jaren '70 Abba-klonen net als wij recentelijk heel wat flauwe Radiohead- en Coldplay-klonen te horen krijgen. Scheer de trendzetters niet over dezelfde kam als de epigonen.
0
geplaatst: 13 november 2010, 12:48 uur
Dwejkk_ schreef:
Aaah, één heel belangrijk nummer vergeten op te nemen in mijn lijst, Pearl Jam - Alive
Eensch. Behalve dat ze eerder waren is er volgens mij ook weinig verschil.
En Wonderwall hoort natuurlijk juist op 1. Met afstand het irritantste gezever ooit op plaat gezet.

0
geplaatst: 13 november 2010, 14:53 uur
ook een goede kanshebber denk ik, niks klopt aan dit nummer:
volwassenen vinden het te flauw en voor kinderen is het nog net te stout, ze zien er niet uit, ze zingen vals, hun uitspraak is belabberd(bewust of onbewust, charme heeft het gedepriveerde balkan-accent allerminst), het moet een vrolijk nummer zijn maar de melodie is dat helemaal niet.
volwassenen vinden het te flauw en voor kinderen is het nog net te stout, ze zien er niet uit, ze zingen vals, hun uitspraak is belabberd(bewust of onbewust, charme heeft het gedepriveerde balkan-accent allerminst), het moet een vrolijk nummer zijn maar de melodie is dat helemaal niet.
0
geplaatst: 13 november 2010, 15:11 uur
Cheeky Song is inderdaad zo erg fout dat ik ermee kan lachen (vanwege de lulligheid). Zowat in hetzelfde straatje als bv. Comment Ca Va (the Shorts). Artistiek 0,0 maar minder erg dan Oh Oh Cherso (daar kan ik helemaal niet mee lachen).
* denotes required fields.