MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Rene's Hip Hop Tips

zoeken in:
Atmosphere: 9,25 (maar niet mijn favoriet )
Pete Rock & C.L. Smooth: 9,9

2 toppers weer. Sowieso een mooie lijst Rene! Heb al wat leuke dingen ontdekt. (bijv. Substantial en Binary Star)

MAS
Dat nummer van Substantial heb ik al vaak gedraaid sinds ik hem heb ontdekt in dit topic.

Rene1979
Daar ben ik heel blij om mannen... Morgen de top 3 waarschijnlijk is het bij de mensen die mij een beetje kennen wel bekend..

panjoe (moderator)
5. Dope nummer van Atmosphere, die ik nog niet kende. Mits goed uitgevoerd kan Atmosphere vette rauwe shit maken. Dikke ongekookte stront. 8,5

4. Klassieker natuurlijk. Op de trompetsample na (ik vind hem altijd té onaf klinken) de perfecte laid back beat. 9

Rene1979
Nummer 2 en 3 komen nu en dan nummer 1 morgen.....

3. Cyne - Steady

Alles klopt aan deze plaat. Zwaar verslavende beats, en voor mij de beste MC van vandaag Cisse Star.

2. Viktor Vaughn - Let me Watch

MF Doom op dit briljante stukje muziek! Samen met Apani die prima haar mannetje staat..

panjoe (moderator)
Twee dikke tienen.

Rene1979
Wat zal de nummer 1 zijn

CYNE: 8,25
Viktor Vaughn: 9,25

Rene1979 schreef:
Wat zal de nummer 1 zijn

Ik hoop The Gates van CunninLynguists ft Tonedeff.

Rene1979
Nee.... Dat is m niet....

Asheru & Blue Black of the Unspoken Heard - Soon Come dan?

Rene1979
Nee ook niet...

CYNE twee keer in je top 3 verwacht ik niet. Dan toch iets van Atmosphere - WLGYL. Wellicht Music Box of Yesterday omdat je daar het positiefst over bent bij het album zelf.

Rene1979
Nee.... Sorry ook niet... Het wordt niet iets van Cyne maar 1 ervan doet wel mee.

Laat ik het maar zeggen nummer 1, de grootste producer allertijden werkelijk geen slechte beat van te ontdekken....

1. Nujabes - Feather

Rest in Peace NUJABES...

Dan maak je het te makkelijk nu. Ik weet 'em iig en geef het een 8,5.

In dat geval geef ik je lijst gemiddeld een 8,6.

Rene1979
Ik vind het gewoon een geweldig nummer.!

Oow, dat nummer is beter. Ik had Bop Alloy verwacht.

Ik geef het een 9,5

panjoe (moderator)
Ah. dat hadden we kunnen weten. Dit is natuurlijk een prachtig nummer, 9,5.

Mijn gemiddelde zal wel ergens rond de 9 liggen .

Rene1979
Nee joh een nummer uit 2010 kan toch nooit al in deze lijst staan. ja mischien op 40.. Al is dat wel n vette track

Bazen nummer 1 hoor

Rene1979 schreef:
Nee joh een nummer uit 2010 kan toch nooit al in deze lijst staan. ja mischien op 40.. Al is dat wel n vette track

Je weet het maar nooit met onze favoriete moderator.

Rene1979
Haha Nee dat kan natuurlijk nog niet.. Maar ook over tien jaar staat die niet op 1... Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn lijst.. Over een paar dagen als dit ingewerkt is. Zal ik een top 50 van albums plaatsen.

Rhythm & Poetry schreef:

Je weet het maar nooit met onze favoriete moderator.

Wat is er?

Maar mooie lijst hoor, Rene!

Rene1979 schreef:
Haha Nee dat kan natuurlijk nog niet.. Maar ook over tien jaar staat die niet op 1... Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn lijst.. Over een paar dagen als dit ingewerkt is. Zal ik een top 50 van albums plaatsen.

In dit topic? Want dat vind ik dat het een top 40 moet zijn. Haha. Wellicht dat andere users ook hun top 40 willen plaatsen en dat het stokje op die manier over wordt genomen. In andere topics komt dit ook soms voor.

Rene1979
Ok omdat jij het wilt wordt het een top 40.. Dan draag ik daarna het stokje over aan jou.

Ah ik had een track van Cyne verwacht op nummer één maar deze track van Nujabes verdient ook zeker de nummer één plek. De nummer drie en twee zijn ook geniaal.

Ik vond het een hele toffe lijst. Ik ben benieuwd naar je album top 40.

P-DawG
Alleen maar classics Rene. Jammer genoeg weinig dat ik nog niet kende, maar het is dan ook je all-time top 40 dus zo gek is dat niet. Mooie nummer 1 ook, de beste combinatie tussen CYNE en Nujabes vind ik wel Highs 2 Lows maar dit is natuurlijk ook een heerlijk nummer.

Ben het overigens meer dan eens met je stelling dat Cise Starr de beste emcee is die op dit moment op deze wereld loopt.

Hele mooie nummer 1 .

Nog effe de andere tracks beoordelen :
6. Jedi Mind Tricks - Uncommon Valor 9.5* Tja de verse van R.A.
5. Atmosphere - Tryin to Find a Balance 8.5* Dope beat en een (altijd) dope Slug.
4. Pete Rock & CL Smooth - TROY 9* Album moet ik sowieso echt checken.
3. CYNE - Steady 8.5*
2. Viktor Vaughn - Let me Watch 9* MF DOOM
1. Nujabes - Feather 10* Ik denk dat dit mijn favoriete Nujabes nummer is (van wat ik ken).

Rene1979
Misschien komen er bij de komende 40 albums wat verrassingen. Het is zowiezo lastig omdat alles aan verandering onderhevig is. Maar de komende top 40 zijn wel albums die ik over het algemeen gewoon een 4.5 of 5 zou geven.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:44 uur

geplaatst: vandaag om 09:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.