MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's hiphop top 500 Pt. III

zoeken in:

(afbeelding)
Ik geef dit nummer een bosje bloemen .

MAS
Dope nummer! Atmosphere wil ik ook nog graag live zien.

To all my killers and my hundred dollar billers
To emo kids that got too many feelings

Harco zal het nooit begrijpen .

Slug in het huis alsof ie altijd thuis komt.

Inderdaad. Geweldig nummer. Wat een duo toch, die Slug & Ant!

Zou ook dit niet tot de top van Atmosphere (en dus ook niet de top van de hip-hop) zien maar het is wederom, uiteraard met Atmosphere, een heerlijk nummer.

En de tip voor mijn nummer 6: een beroemd boek.

Hele zooi onzin verwijderd.

En nummer 6: Killah Priest - B.I.B.L.E.

En nee. Bovendien wat geeft jou het recht om alle andere gokkansen weg te halen en wel die van jezelf te plaatsen?

Spelverneuker.

Dit hoort bij het Topic....

Zet maar weer terug Arrie.

Inderdaad, het is een ongeschreven regel dat ik in mijn eigen topic wel wat lol mag maken. Dit weten alle moderators en crewleden, behalve Arrie. Die afspraak is tijdens 'Het verzet van den Zotten' getekend door Herman, L_T_B en aERodynamIC. 24 juni 2009.

Ja zet maar terug!

namens swaggaricious OEH

Rhythm & Poetry schreef:

En nee. Bovendien wat geeft jou het recht om alle andere gokkansen weg te halen en wel die van jezelf te plaatsen?

Ik zag geen serieuze gokkansen... wellicht heb ik per ongeluk een bericht te veel verwijderd, maar een gok als 'oeh' slaat natuurlijk nergens op.

En Rob, je moet nu ondertussen wel weten dat het hier geen chatroom is. MuMe is niet de plaats voor een "plaatjeswedstrijd". Een top 500 is prima, maar niet als er meer spamberichten staan dan berichten van/over de top 500 zelf.

Timmie schreef:
namens swaggaricious OEH

pssst het is eigenlijk $waggaliciou$

Volgende bestemming $waggaliciou$: Beverwijk. Neem je guns mee.

Kijk maar uit, dadelijk sluit de grote boze Arrie dit topic en krijgen we allemaal een ban. Daarom gaan we het weer centraal houden. Nog een tip wat betreft mijn nummer 6: de zon.

6. DJ Shadow - Stem/Long Stem ** Transmission 2

Het album waar dit nummer op te vinden is, staat dus in het Guinness Book omdat deze plaat voor het eerst uit volledig gesampled materiaal bestaat. Maar goed, of het nu in de bijbel staat of in een telefoonboek, het gaat om de muziek. En laat die toevallig ook eens briljant zijn. Stem/Long stem is alles. Maar het is vooral sfeer. Het is een koude nacht. Het is eenzaam bij een meer verblijven. Het is spannend. Het is kil. Het is emotie. Het is fantastische triphop. Zoals het ook hoort te zijn: een trip.

Dope!

Zeer dope top 500 tot nu toe. Heel dope.

DOPE DOPE DOPE. ofniet? Rob de bijbel heb je van mij he

TANTOE SWEETIE LIEDJE
nee serieus, hij is echt dope.

Dope nummer.

Stoom bouwen met graanzout is doper.

Geweldig nummer!

Deze trip is harder dan een daguitstap.

Ik kijk al uit naar de top vijf!

Endtroducing...

Kijk morgen (overdag) naar boven als je buiten bent naar de lucht en je ontvangt je tip voor mijn nummer 5!

Ik heb me vergist, dacht dat het vandaag een stralende dag zou worden.

sunshine hmm van atmosphere. denk het niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:56 uur

geplaatst: vandaag om 10:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.