Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's hiphop top 500 Pt. III
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2011, 20:35 uur
To all my killers and my hundred dollar billers
To emo kids that got too many feelings

Harco zal het nooit begrijpen
.
To emo kids that got too many feelings

Harco zal het nooit begrijpen
.
0
geplaatst: 3 juni 2011, 21:57 uur
Zou ook dit niet tot de top van Atmosphere (en dus ook niet de top van de hip-hop) zien maar het is wederom, uiteraard met Atmosphere, een heerlijk nummer.
0
geplaatst: 4 juni 2011, 17:08 uur
Hele zooi onzin verwijderd.
En nummer 6: Killah Priest - B.I.B.L.E.
En nummer 6: Killah Priest - B.I.B.L.E.
0
geplaatst: 4 juni 2011, 17:09 uur

En nee. Bovendien wat geeft jou het recht om alle andere gokkansen weg te halen en wel die van jezelf te plaatsen?
0
geplaatst: 4 juni 2011, 17:15 uur
Inderdaad, het is een ongeschreven regel dat ik in mijn eigen topic wel wat lol mag maken. Dit weten alle moderators en crewleden, behalve Arrie. Die afspraak is tijdens 'Het verzet van den Zotten' getekend door Herman, L_T_B en aERodynamIC. 24 juni 2009.
0
geplaatst: 4 juni 2011, 17:16 uur
Rhythm & Poetry schreef:

En nee. Bovendien wat geeft jou het recht om alle andere gokkansen weg te halen en wel die van jezelf te plaatsen?

Ik zag geen serieuze gokkansen... wellicht heb ik per ongeluk een bericht te veel verwijderd, maar een gok als 'oeh' slaat natuurlijk nergens op.
En Rob, je moet nu ondertussen wel weten dat het hier geen chatroom is. MuMe is niet de plaats voor een "plaatjeswedstrijd". Een top 500 is prima, maar niet als er meer spamberichten staan dan berichten van/over de top 500 zelf.
0
geplaatst: 4 juni 2011, 17:17 uur
0
geplaatst: 4 juni 2011, 17:20 uur
Kijk maar uit, dadelijk sluit de grote boze Arrie dit topic en krijgen we allemaal een ban. Daarom gaan we het weer centraal houden. Nog een tip wat betreft mijn nummer 6: de zon.
0
geplaatst: 4 juni 2011, 19:08 uur
6. DJ Shadow - Stem/Long Stem ** Transmission 2
Het album waar dit nummer op te vinden is, staat dus in het Guinness Book omdat deze plaat voor het eerst uit volledig gesampled materiaal bestaat. Maar goed, of het nu in de bijbel staat of in een telefoonboek, het gaat om de muziek. En laat die toevallig ook eens briljant zijn. Stem/Long stem is alles. Maar het is vooral sfeer. Het is een koude nacht. Het is eenzaam bij een meer verblijven. Het is spannend. Het is kil. Het is emotie. Het is fantastische triphop. Zoals het ook hoort te zijn: een trip.
Het album waar dit nummer op te vinden is, staat dus in het Guinness Book omdat deze plaat voor het eerst uit volledig gesampled materiaal bestaat. Maar goed, of het nu in de bijbel staat of in een telefoonboek, het gaat om de muziek. En laat die toevallig ook eens briljant zijn. Stem/Long stem is alles. Maar het is vooral sfeer. Het is een koude nacht. Het is eenzaam bij een meer verblijven. Het is spannend. Het is kil. Het is emotie. Het is fantastische triphop. Zoals het ook hoort te zijn: een trip.
0
geplaatst: 4 juni 2011, 21:43 uur
Geweldig nummer!
Deze trip is harder dan een daguitstap.
Ik kijk al uit naar de top vijf!
Deze trip is harder dan een daguitstap.
Ik kijk al uit naar de top vijf!

0
geplaatst: 5 juni 2011, 00:00 uur
Kijk morgen (overdag) naar boven als je buiten bent naar de lucht en je ontvangt je tip voor mijn nummer 5!
0
geplaatst: 5 juni 2011, 06:29 uur
Ik heb me vergist, dacht dat het vandaag een stralende dag zou worden. 

* denotes required fields.