Muziek / Toplijsten en favorieten / Masimo & AOVV presenteren: Bob Dylan (Het Grote Artiest-v/d-week-topic) (A. A. A. A. A. A. Anderworpen)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 13:38 uur
Jij hebt het helemaal niet voor het zeggen Niels. En maar goed ook. Hiphop is verderfelijk.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 13:53 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Jij hebt het helemaal niet voor het zeggen Niels. En maar goed ook. Hiphop is verderfelijk.
Ja.
Of we doen Sage Francis, ik weet dat Masimo daar stiekem een gigantische fan van is
Nee, maar dat hij het wel waardeerde.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 13:54 uur
Ik meen me een geheel andere uitspraak van Masimo te herinneren. Even zoeken...
Masimo schreef:
Als ik deze verderfelijke muziekvorm hoor, dan ween ik stilletjes. Dhr. Sage Francis is een eerste klas koekenbakker en met muziek heeft dit weinig van doen.
Als ik deze verderfelijke muziekvorm hoor, dan ween ik stilletjes. Dhr. Sage Francis is een eerste klas koekenbakker en met muziek heeft dit weinig van doen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 oktober 2012, 14:47 uur
Ik wil niet zeuren, maar nu krijgen we toch niet elke keer dit soort berichtjes met 'ik hoop dat het ..... wordt'? 

0
geplaatst: 15 oktober 2012, 14:51 uur
Ik wil niet zeuren maar je zin beginnen met "Ik wil niet zeuren..." en dan vervolgens toch zeuren. 
Doe het dan ook niet potdomme!

Doe het dan ook niet potdomme!
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 19:05 uur
Wat Niels betreft: wie vraagt wordt overgeslaagd. Wat de rest betreft: noem gerust namen, die brengen ons voor de toekomst wellicht ook op ideeën. (en dan hoeft 't niet per se eenzelfde artiest te zijn, wellicht weer een associatie, of iets) Alleen de kans dat we dezelfde week dezelfde artiest kiezen bestaat dan puur uit toeval, want een artiest bedenken we al in een vroeger stadium van de week.
Voor de knapen die wél hebben opgelet in het topic: deze week is het een rustweek, muv vandaag, want vandaag is het officieel Felabration (overigens de rest van de week ook, maar wij houden dan slechts een rustweek)
Een week om weer bij te benen en uit te rusten.
Rösti-week!
Voor de knapen die wél hebben opgelet in het topic: deze week is het een rustweek, muv vandaag, want vandaag is het officieel Felabration (overigens de rest van de week ook, maar wij houden dan slechts een rustweek)
Een week om weer bij te benen en uit te rusten.

Rösti-week!
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 19:19 uur
Juist!
Ik heb Felabration gevierd met de - blijkt nu, ik had de plaat nog nooit eerder gehoord - geweldige liveplaat 'Live in Amsterdam'. Alleen dat eerste nummer al!
Wie de volgende artiest wordt, weet ik nog niet, maar ik denk dat het een leuke, toffe, prettige, aangename artiest zal zijn.
Ik heb Felabration gevierd met de - blijkt nu, ik had de plaat nog nooit eerder gehoord - geweldige liveplaat 'Live in Amsterdam'. Alleen dat eerste nummer al!

Wie de volgende artiest wordt, weet ik nog niet, maar ik denk dat het een leuke, toffe, prettige, aangename artiest zal zijn.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 19:20 uur
Rösti vind ik een erg goede band.
O wacht, het is een rustweek.
O wacht, het is een rustweek.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 19:23 uur
Ik dacht even aan Bökröt Rödebröt Trio, maar het zijn er meer dan 3
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 19:36 uur
Oef, die heb ik al lang niet meer beluisterd. De eerstes BRT was wel meteen de beste.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 20:26 uur
The Scientist schreef:
Dan is het dus eigenlijk een kwartet, of ...

0
geplaatst: 16 oktober 2012, 14:55 uur
Dus ik Zombie van Fela Kuti luisteren. Lekker zeg! Erg fijn album 

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 19:58 uur
Mocht je een keer een hiphopartiest/groep voorbij laten komen in dit topic, dan is het natuurlijk handig dat die artiest veel platen heeft gemaakt. Dan kom je bijvoorbeeld uit bij Madlib, MF DOOM of J Dilla. Ook Atmosphere en El-P (als je ook zijn werk met Company Flow en zijn werk voor bijvoorbeeld Cannibal Ox en Killer Mike neemt) zijn dan geschikt. Er zijn natuurlijk meer mogelijkheden (denk aan een Pete Rock of DJ Premier) maar deze zullen denk ik minder in de smaak vallen.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 20:08 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik wil niet zeuren maar je zin beginnen met "Ik wil niet zeuren..." en dan vervolgens toch zeuren.
Uit de categorie "Met alle respect, maar...".Ik wil niet zeuren maar je zin beginnen met "Ik wil niet zeuren..." en dan vervolgens toch zeuren.
Atmosphere vind ik een goed idee. Of The Roots.

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 20:10 uur
Maar hiphop is geen noodzaak hoor voor dit topic. Ik maak ook graag kennis met artiesten en groepen uit andere stromingen. Zoals Fela Kuti. 

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 20:15 uur
Mss kunnen crossoverbands als Us3? Jazz en hiphop dat samen pop wordt 
Of japzop, mocht dat een woord zijn.

Of japzop, mocht dat een woord zijn.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 20:16 uur
Nee.
Ik zeg Atmosphere. Maar het is niet aan ons. Nu is het Fela Kuti. En dat is leuk, want ik word blij van Fela Kuti
Ik zeg Atmosphere. Maar het is niet aan ons. Nu is het Fela Kuti. En dat is leuk, want ik word blij van Fela Kuti

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 23:44 uur
Maandag komt elke dag weer wat dichterbij, en ik kan het blije bericht de wereld insturen dat Masimo en ik onderhandelingen hebben aangeknoopt om over te gaan tot de volgende artiest. Hiermee bedoel ik eigenlijk gewoon dat we erover zijn beginnen nadenken. Een tipje van de sluier: kijk naar de namen die al gepasseerd zijn in dit topic, en trek uw conclusie.
In principe helemaal geen tipje van de sluier dus. Of toch wel?...
In principe helemaal geen tipje van de sluier dus. Of toch wel?...
0
geplaatst: 18 oktober 2012, 03:00 uur
Er is nog wel aardig wat materiaal van The La's dat niet op Spotify staat, alles bij elkaar kom je nog wel aan 6, 7 uur muziek denk ik.
Ik doe verder niet aan verzoekjes, ik ben al verguld met Bowie, Bjork en Fela. Vandaag wat nieuwe platen van Fela beluisterd en ook meteen hoog gewaardeerd. Echt veel fout doen kon die man niet, al blijft Gentleman mijn favoriet.
Er is trouwens keuze genoeg qua artiesten, maar ik bedacht me dat het misschien ook leuk is om eens een label of specifieke scene (ik noem maar wat: Excelsior in de 90s, de scene rondom GYBE of Elephant 6) in de spotlight te zetten. Al kan dat ook wel in een ander topic.
0
geplaatst: 18 oktober 2012, 08:43 uur
herman schreef:
Ik doe verder niet aan verzoekjes,...
... maar ik bedacht me dat het misschien ook leuk is om ...
Ik doe verder niet aan verzoekjes,...
... maar ik bedacht me dat het misschien ook leuk is om ...

0
geplaatst: 20 oktober 2012, 14:15 uur
Fela Kuti maakt me nog steeds blij
Dansen, koude pintjes, dat soort dingen. Ben wat meer van zijn werk aan het luisteren en dat bevalt uitstekend. Leuke ontdekking via dit topic. Hoewel, ontdekking: ik was hoe dan ook van plan iets van hem te gaan luisteren, maar dat had nog lang kunnen duren 
Dansen, koude pintjes, dat soort dingen. Ben wat meer van zijn werk aan het luisteren en dat bevalt uitstekend. Leuke ontdekking via dit topic. Hoewel, ontdekking: ik was hoe dan ook van plan iets van hem te gaan luisteren, maar dat had nog lang kunnen duren 
0
geplaatst: 20 oktober 2012, 14:26 uur
Goedzo, knul 
De nieuwe artiest is ook al bekend. Bij ons dan. En bij de expert. Verder is alles geheim.
't Label-idee vind ik puik, en soortgelijke ideeën spoken ook bij ons rond - maar vooralsnog gaat 't met de artiesten nog niet vervelen, dus, 't is vooralsnog slechts toekomstmuziek.

De nieuwe artiest is ook al bekend. Bij ons dan. En bij de expert. Verder is alles geheim.
't Label-idee vind ik puik, en soortgelijke ideeën spoken ook bij ons rond - maar vooralsnog gaat 't met de artiesten nog niet vervelen, dus, 't is vooralsnog slechts toekomstmuziek.

* denotes required fields.