Muziek / Toplijsten en favorieten / 1000 nummer 1 hits uit de vorige eeuw
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2013, 23:35 uur
Zoals hierboven al aangestipt wordt is dit uitstekende muziek om op te sexen.
Cijfer: 9
Cijfer: 9
0
geplaatst: 12 mei 2013, 23:42 uur
Mjuman schreef:
MIsschien moet je toch de jongere users hier eens wat explicietere info geven, wat je bedoelt. Zoals het er staat - 'hij lag bovenop haar' als correcte omschrijving - lijkt het erop alsof je niet verder bent gekomen dan les 1 van het SV-handboek (sexuele vaardigheid). Echter artieste gaan nl vaak achterom (artiesteningang) en naast liggend is ook staand en zittend een optie.
Ik had al eerder aangestipt dat ze man en vrouw waren en niets over hun sexual intercourse onthuld; zuks is a private matter.
(quote)
MIsschien moet je toch de jongere users hier eens wat explicietere info geven, wat je bedoelt. Zoals het er staat - 'hij lag bovenop haar' als correcte omschrijving - lijkt het erop alsof je niet verder bent gekomen dan les 1 van het SV-handboek (sexuele vaardigheid). Echter artieste gaan nl vaak achterom (artiesteningang) en naast liggend is ook staand en zittend een optie.
Ik had al eerder aangestipt dat ze man en vrouw waren en niets over hun sexual intercourse onthuld; zuks is a private matter.
Wat is het nu, moet ik explicietere info geven of juist niet want het is "a private matter"?
Verder heb ik het SV boek al in de praktijk doorlopen, maar jij weet net zo goed als ik dat de gemiddelde muzieknerd hier niet heel veel verder komt dan schuchter om een hoekje gluren zodra een vrouwmens in de buurt is. Dus wilde ik het niet gelijk al te ingewikkeld maken

0
geplaatst: 13 mei 2013, 00:01 uur
vigil schreef:
Wat is het nu, moet ik explicietere info geven of juist niet want het is "a private matter"?;-)
Wat is het nu, moet ik explicietere info geven of juist niet want het is "a private matter"?;-)
Oh, voor mij is het een private matter. Maar als je toch een boek opendoet ...
vigil schreef:
Verder heb ik het SV boek al in de praktijk doorlopen, maar jij weet net zo goed als ik dat de gemiddelde muzieknerd hier niet heel veel verder komt dan schuchter om een hoekje gluren zodra een vrouwmens in de buurt is. Dus wilde ik het niet gelijk al te ingewikkeld maken
Ik vond niks zo fijn als de cursus Neuken doe je zo die Bridget M. presenteerde; ik hou van aanschouwelijke instructie en duidelijkheid.
En net als GrafG mag ik graag praktiseren op passende muziek - vandaar mijn verzoek. Zelf vond en vind ik (nog steeds) Tosca (Suzuki) uitermate geschikt.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 12:59 uur
0070. Nirvana - Smells Like Teen Spirit (1992)
Nummer 1 in BE (1 week).
Tja, als we die Belgen niet hadden, dan hadden we geen Nirvana in dit topic.
Nummer 1 in BE (1 week).
Tja, als we die Belgen niet hadden, dan hadden we geen Nirvana in dit topic.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 13:31 uur
Daar waren we vast ook wel weer overheen gekomen 
6,5
Ik vind dit, in tegenstelling tot hele volksstammen, allemaal niet zo bijzonder.

6,5
Ik vind dit, in tegenstelling tot hele volksstammen, allemaal niet zo bijzonder.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 mei 2013, 13:38 uur
vigil schreef:
Ik ook niet zo, maar de singles waren dan nog beduidend beter dan de rest van het album.
6,8
0
geplaatst: 13 mei 2013, 17:25 uur
Doe mij maar geen Nirvana - ik ben ook geen Belg 
6
(niet ieder die boven een 7 geeft, hoeft te verkassen naar B. - hij komt alleen wel in een nacompetitie met Belgen die dit album < 6 geven).

6
(niet ieder die boven een 7 geeft, hoeft te verkassen naar B. - hij komt alleen wel in een nacompetitie met Belgen die dit album < 6 geven).
0
geplaatst: 13 mei 2013, 18:44 uur
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Ik sluit me aan bij mijn voorganger : een klassieker maar wat overrated. Toch een 7-tje...
Ik sluit me aan bij mijn voorganger : een klassieker maar wat overrated. Toch een 7-tje...
0
geplaatst: 13 mei 2013, 18:51 uur
Natuurlijk een rockklassieker van jewelste, bracht de rock een nieuw elan. Typisch een nummer dat mij positieve energie geeft.
Cijfer: 10
Cijfer: 10
0
geplaatst: 13 mei 2013, 22:11 uur
9.5
Dit zette mijn (muziek)leven op z'n kop voor heel wat jaartjes.
Dit zette mijn (muziek)leven op z'n kop voor heel wat jaartjes.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 22:50 uur
Gek genoeg vond ik het tijdens uitkomen eigenlijk maar een onzinnige bak herrie.
Gelukkig bekeerd geraakt en alsnog geniet ik van dit nummer wat de wat ingeslapen popmuziek een enorme boost gaf.
Misschien in aanleg geen bijzondere song, maar de enorme energie is enorm aanstekelijk.
De nuanche's van rustig naar hard beheerste Nirvana als geen ander.
Dus...... 8,5.
Gelukkig bekeerd geraakt en alsnog geniet ik van dit nummer wat de wat ingeslapen popmuziek een enorme boost gaf.
Misschien in aanleg geen bijzondere song, maar de enorme energie is enorm aanstekelijk.
De nuanche's van rustig naar hard beheerste Nirvana als geen ander.
Dus...... 8,5.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 23:20 uur
0071. Freek de Jonge & Stips - Leven na de Dood (1997)
Nummer 1 in Nederland (2 weken).
Ook in Vlaanderen in een aangepaste versie goed voor de top 10.
Nummer 1 in Nederland (2 weken).
Ook in Vlaanderen in een aangepaste versie goed voor de top 10.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 23:27 uur
Komieken moeten niet gaan zingen (André van Duin/Urbanus/Herman Finkers/Youp van het Hek). Zijn meestal van die melige nummers. Ook Freek niet dus. Maar dat is mijn mening.
Cijfer: 3.5
Cijfer: 3.5
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 mei 2013, 09:32 uur
Sommige komieken mogen best gaan zingen.
6,5
6,5
0
geplaatst: 14 mei 2013, 11:26 uur
Het gelach van het publiek is ook zo irritant, na 2 al-dan-niet grappige regels moet er automatisch geschaterd worden. Ondertussen is de tekst ook behoorlijk gedateerd, maar zo'n dingen zijn ook niet bedoeld om de tijd echt te doorstaan.
De mini-mashup die hij doet met Marina vond ik wel een leuk detail.
5
De mini-mashup die hij doet met Marina vond ik wel een leuk detail.
5
0
geplaatst: 14 mei 2013, 13:08 uur
Komieken/cabaretiers die gaan zingen, blijven genant. Zelfs een ska-achtig ritme redt dit nummer niet. Zat smakeloosheid in WvSr, zat half Nederland regelmatig in de bak 
4

4
0
Misterfool
geplaatst: 14 mei 2013, 13:19 uur
Heb dit nummer ooit eens bij het vak levensbeschouwing moeten beluisteren, ik vond het toen al niks aan. 3.5
* denotes required fields.