Muziek / Toplijsten en favorieten / 2001 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2016, 12:43 uur
De gezamenlijke weeklijst van week 18:
18 17 AW
01 01 04 Electronic - Get the Message 78 (4) #3
02 08 02 Seal - Future Love Paradise 51 (4)
03 05 04 Mylène Farmer - Désenchantée 51 (3)
04 07 13 Massive Attack - Unfinished Sympathy 46 (3) #1
05 10 06 Ride - Vapour Trail 44 (3)
06 04 07 Chapterhouse - Pearl 43 (3)
07 03 04 This Mortal Coil - You And Your Sister 43 (3)
08 13 02 Sonic Youth - Dirty Boots 39 (2)
09 02 05 Blur - There's No Other Way 37 (4)
10 12 03 Oleta Adams - You've Got To Give Me Room 37 (2)
11 RE 04 World of Twist - Sons of the Stage 34 (3)
12 09 12 R.E.M. - Losing My Religion 33 (3) #8
13 11 09 Rain Tree Crow - Blackwater 32 (2)
14 ---- 01 The KLF - Last Train to Trancentral (Live from the Lost Continent) 31 (3)
15 18 03 De La Soul - Ring Ring Ring (Ha Ha Hey) 30 (2)
16 20 02 Morrissey - Sing Your Life 30 (2)
17 17 03 Mike & the Mechanics - Word of Mouth 30 (2)
18 06 04 The Wonderstuff - The Size Of A Cow 29 (2)
19 14 09 The Mock Turtles - Can You Dig It? 24 (2)
20 19 02 The Pilgrims - White Men 24 (2)
Doordat we met 9 man verder gaan, wat opmerkelijke verschuivingen in de lijst.
Seal en Mylene Farmer bestormen het podium omdat Blur en This Mortal Coil veel punten verliezen door het wegvallen van de lijst van 50tracks.
Toch maar EEN nieuwe song en zowaar een re-entry. World of Twist stond al drie weken in de lijst en keert na drie weken afwezigheid terug dankzij een niet verwachte opmars in Ranboy's lijst. Ik ben er blij mee, want het is een geweldig nummer!
The KLF scoorden in 1990 ook al met Last Train To Trancentral in enkele lijsten, maar de hitversie haalt nu ook de weeklijst.
Verdwenen:
Primal Scream - Movin' On Up (8 wk)
Queensryche - Silent Lucidity (7 wk)
18 17 AW
01 01 04 Electronic - Get the Message 78 (4) #3
02 08 02 Seal - Future Love Paradise 51 (4)
03 05 04 Mylène Farmer - Désenchantée 51 (3)
04 07 13 Massive Attack - Unfinished Sympathy 46 (3) #1
05 10 06 Ride - Vapour Trail 44 (3)
06 04 07 Chapterhouse - Pearl 43 (3)
07 03 04 This Mortal Coil - You And Your Sister 43 (3)
08 13 02 Sonic Youth - Dirty Boots 39 (2)
09 02 05 Blur - There's No Other Way 37 (4)
10 12 03 Oleta Adams - You've Got To Give Me Room 37 (2)
11 RE 04 World of Twist - Sons of the Stage 34 (3)
12 09 12 R.E.M. - Losing My Religion 33 (3) #8
13 11 09 Rain Tree Crow - Blackwater 32 (2)
14 ---- 01 The KLF - Last Train to Trancentral (Live from the Lost Continent) 31 (3)
15 18 03 De La Soul - Ring Ring Ring (Ha Ha Hey) 30 (2)
16 20 02 Morrissey - Sing Your Life 30 (2)
17 17 03 Mike & the Mechanics - Word of Mouth 30 (2)
18 06 04 The Wonderstuff - The Size Of A Cow 29 (2)
19 14 09 The Mock Turtles - Can You Dig It? 24 (2)
20 19 02 The Pilgrims - White Men 24 (2)
Doordat we met 9 man verder gaan, wat opmerkelijke verschuivingen in de lijst.
Seal en Mylene Farmer bestormen het podium omdat Blur en This Mortal Coil veel punten verliezen door het wegvallen van de lijst van 50tracks.
Toch maar EEN nieuwe song en zowaar een re-entry. World of Twist stond al drie weken in de lijst en keert na drie weken afwezigheid terug dankzij een niet verwachte opmars in Ranboy's lijst. Ik ben er blij mee, want het is een geweldig nummer!
The KLF scoorden in 1990 ook al met Last Train To Trancentral in enkele lijsten, maar de hitversie haalt nu ook de weeklijst.
Verdwenen:
Primal Scream - Movin' On Up (8 wk)
Queensryche - Silent Lucidity (7 wk)
0
geplaatst: 9 mei 2016, 13:02 uur
johan de witt schreef:
wat te denken van The Wonder Stuff

0
geplaatst: 10 mei 2016, 00:08 uur
Het gebeurt me niet vaak, maar toegegeven dit zijn twee zeer fraaie ontdekkingen die ik uit jouw lijst haal. Weet niet of er iemand anders ook al deze nummers had laten binnenkomen dan de credits aan die persoon.
Vooral Out of Grace is wonderschoon. Heeft veel weg van The Cure en de laatste (ruim een) minuut is al helemaal genieten. Heeft weer wat weg van de gitaarsolo van Gary Moore in zijn magistrale Empty Rooms.
Vooral Out of Grace is wonderschoon. Heeft veel weg van The Cure en de laatste (ruim een) minuut is al helemaal genieten. Heeft weer wat weg van de gitaarsolo van Gary Moore in zijn magistrale Empty Rooms.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 00:25 uur
Poeha schreef:
(quote)
Het gebeurt me niet vaak, maar toegegeven dit zijn twee zeer fraaie ontdekkingen die ik uit jouw lijst haal. Weet niet of er iemand anders ook al deze nummers had laten binnenkomen dan de credits aan die persoon. Id van Johan!
De Ajacieden al uit je achtertuin verdwenen?

0
geplaatst: 10 mei 2016, 00:31 uur
Ha, ha, ja die zijn uiteindelijk allemaal afgedropen. Viel hier niets meer te behalen. Staan nog wel wat filmpjes van op internet (o.a. Dumpert) wat ze aan het uitvreten waren. Maar de rust is hier wedergekeerd.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 00:42 uur
Mooi zo..ms kan die Smeets schuilen bij je 
Succes bij de nacompetitie (komend van een Ajacied
)

)
0
geplaatst: 10 mei 2016, 00:43 uur
Ondanks dat ik voor week 18 geen tijdige lijst kon produceren, nog wel even de nieuwe binnenkomers:
Lonnie Gordon - Gonna Catch You
Vooral bekend van de 1990 hit Happenin' All Over Again, maar deze mag er ook zeker zijn.
Queen - Headlong
Het Was It All Worth It (The Miracle) van het Innuendo album en daarmee meteen één van hun beste tracks van de afgelopen pak 'em beet 40 jaar.
Urban Soul - Alright
Samen met Blue Pearl's Naked in the Rain (1990) één van de meest bezwerende nummers die ik ken.
The Essence - Out Of Grace
Michael W. Smith - Place in the World
Dit zal de meesten hier niet zo bevallen (type Glenn Medeiros ? ) maar na even doorzetten, doet het wel wat met me en dus heeft het recht op een stekkie in m'n weeklijst.
Vooral bekend van de 1990 hit Happenin' All Over Again, maar deze mag er ook zeker zijn.
Queen - Headlong
Het Was It All Worth It (The Miracle) van het Innuendo album en daarmee meteen één van hun beste tracks van de afgelopen pak 'em beet 40 jaar.
Urban Soul - Alright
Samen met Blue Pearl's Naked in the Rain (1990) één van de meest bezwerende nummers die ik ken.
Dit zal de meesten hier niet zo bevallen (type Glenn Medeiros ? ) maar na even doorzetten, doet het wel wat met me en dus heeft het recht op een stekkie in m'n weeklijst.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 00:50 uur
luigifort schreef:
)

) Had je deze al gezien, luigifort?
Foto met die vrachtwagen die de platte kar van PSV trekt. Dan toch iets van matchfixing?

0
geplaatst: 10 mei 2016, 00:55 uur
Haha mooi 
Zie je wel
Mart zat achter t stuur zeker
En die wil ooit nog aan de bak bij Ajax

Zie je wel

Mart zat achter t stuur zeker

En die wil ooit nog aan de bak bij Ajax

0
geplaatst: 10 mei 2016, 01:00 uur
Blij dat jij het tenminste nog sportief opvat als Ajacied (wat ik niet wist overigens, maar dat doet er verder niet toe).
Nu weer verder met muziek, he Johan
Nu weer verder met muziek, he Johan

0
geplaatst: 10 mei 2016, 01:03 uur

Ik was altijd een fanatieke Ajacied thuis dan he..nauwelijks in stadion geweest..maar sinds n flink aantal jaar kan t me nauwelijks nog boeien vooral vanwege het spel eigenlijk. Volg het ook nog nauwelijks..dat was vroeger wel anders..maar eens een Ajacied altijd n Ajacied zeggen ze

Ms ga ik t ooit weer intensiever volgen..maar ik wacht al jaren op beter spel en bevliegingen..
0
geplaatst: 10 mei 2016, 01:12 uur
Ik ben dan weer van huis uit Feyenoorder (en nog steeds), maar sinds ik in 1995 in Doetinchem ben gaan wonen, leef ik ook behoorlijk met De Graafschap mee. Ga af en toe wel eens kijken (kaartjes via m'n werk), al was het maar vanwege de sfeer.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 01:30 uur
Klinkt goed 
Ik ben niet zo'n 110 % Anti-010 Ajacied..ik vond t mooi dat Feyenoord de Uefa Cup won met mooi spel (helaas door vakantie de wedstrijd tegen PSV niet kunnen zien)
Om toch even n muzikale noot erin te gooien
Ik ben niet zo van Queen maar kon altijd wel genieten van We Are The Champions tijdens de CL hoogtijdagen voor Ajax mid jaren 90

Ik ben niet zo'n 110 % Anti-010 Ajacied..ik vond t mooi dat Feyenoord de Uefa Cup won met mooi spel (helaas door vakantie de wedstrijd tegen PSV niet kunnen zien)
Om toch even n muzikale noot erin te gooien

Ik ben niet zo van Queen maar kon altijd wel genieten van We Are The Champions tijdens de CL hoogtijdagen voor Ajax mid jaren 90

0
geplaatst: 10 mei 2016, 08:51 uur
Poeha schreef:
Het gebeurt me niet vaak, maar toegegeven dit zijn twee zeer fraaie ontdekkingen die ik uit jouw lijst haal. Weet niet of er iemand anders ook al deze nummers had laten binnenkomen dan de credits aan die persoon.
Klopt, had zo op Disintegration gekund wat mij betreft

De band komt uit Rotterdam trouwens en treedt nog steeds op.
Typisch zo'n band, net als Xymox bijvoorbeeld, die buiten Nederland bekender is dan er binnen.
Fijn dat het je kan smaken, en Pete Astor ook.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 09:50 uur
Poeha schreef:
Queen - Headlong
Queen - Headlong
40 jaar is wel heel ruim maar het is idd een sterke single. Veel sterker (in mijn ogen) dan de Slightly Mad single. Die kwam dan ook niet bij mij binnen, dat gaat Headlong zeker wel doen. Helaas zoals vaker bij de hardrock singles van Queen geen hit.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 22:05 uur
Poeha schreef:
Ondanks dat ik voor week 18 geen tijdige lijst kon produceren, nog wel even de nieuwe binnenkomers:
Queen - Headlong
Urban Soul - Alright
Queen - Headlong
Urban Soul - Alright
Urban Soul ga ik meenemen

Vreemd want ik ken dit nummer (nu aan het luisteren) niet in deze clubby setting (op Cooltempo), ken de vocal alleen maar over rave beats van cassettes van rond die tijd
0
geplaatst: 12 mei 2016, 21:54 uur
19 18 AW
01 01 03 Sonic Youth - Dirty Boots #4
02 03 02 Saint Etienne - Nothing Can Stop Us Now
03 02 14 Massive Attack - Unfinished Sympathy #6
04 04 07 Mylène Farmer - Désenchantée
05 05 12 Primal Scream - Movin' On Up
06 06 08 The Rembrandts - Someone
07 07 07 808 State ft. Björk - Ooops
08 11 06 The Darkside - Waiting for the Angels
09 09 12 Inner City - Till We Meet Again
10 12 06 Seal - Future Love Paradise
11 10 05 Tom Petty and the Heartbreakers - Learning to Fly
12 15 02 N.W.A. - Alwayz Into Somethin'
13 08 09 The Blackeyed Susans - Glory Glory
14 14 07 Black Box - Strike It Up
15 16 09 World of Twist - Sons of the Stage
16 19 04 Shades of Rhythm - Sweet Sensation
17 20 07 The Field Mice - September's Not So Far Away
18 22 03 Spectrum - (I Love You) To The Moon & Back
19 21 04 Urban Dance Squad - Fast Lane
20 13 09 The Mock Turtles - Can You Dig It?
21 17 06 Blur - There's No Other Way
22 28 02 The Wendys - The Sun's Gonna Shine For Me Soon
23 26 03 Violent Femmes - American Music
24 31 02 Beats International - Echo Chamber
25 ** 01 The Prodigy - What Evil Lurks
26 ** 01 Curve - Coast Is Clear
27 27 03 Outlander - Vamp
28 ** 01 Siouxsie and the Banshees - Kiss Them For Me
29 18 08 Brand Nubian - Slow Down
30 30 03 Paul Weller - Into Tomorrow
31 ** 01 Liaisons D - Future FJP
32 32 03 T99 - Anasthasia
33 33 04 Deee-lite - Good Beat
34 ** 01 Mudhoney - You Got It
35 ** 01 The Posies - Suddenly Mary
36 23 07 Shack - Al's Vacation
37 25 07 Mariah Carey - Someday
38 ** 01 Manic Street Preachers - You Love Us
39 ** 01 R.E.M. - Shiny Happy People
40 34 02 The Wendys - Pulling My Fingers Off
exit:
Secchi ft. Orlando Johnson - I Say Yeah
Spectrum - Brazil
Ride - Unfamiliar
A Tribe Called Quest - I Left My Wallet In El Segundo
The KLF - Last Train to Trancentral
K-Klass - Rhythm is a Mystery
De La Soul - Ring Ring Ring
DNA - La Serenissima
Liefst 8 nieuwe platen binnen deze week. The Prodigy is de hoogste nieuwe binnenkomer met hun debuutrelease. What Evil Lurks is de leadtrack van het gelijknamige EP'tje en meteen al een klapper. Lekkere frisse ravesound en al snel zouden nog veel fijnere nummers volgen. Op de EP staat ook nog Android, welke ik nog een stukje beter vind. Ook een dance-klapper is Future FJP van het Belgische Liaisons D. Hier zit Frank DeWulf achter, een Belgische dancepionier. Ik geloof dat ik deze recent heb herontdekt via Turn Up The Bass - House Party I.
Curve's debuteert bij mij in de lijst met Coast is Clear. Ten Little Girls haalde het net niet, maar Coast is Clear haalt het overtuigend. Heb het nummer deze week ontdekt en vind het behoorlijk fantastisch. Fantastische melodie, geweldige sound... het is overigens ook wel duidelijk waar Garbage de mosterd vandaan heeft.
Qua sound zit Siouxsie and the Banshees wel een beetje in de buurt voor mijn gevoel. Heb het idee dat ze hun sound redelijk succesvol hebben aangepast aan de tijdsgeest. Gaaf nummer hoe dan ook, dat ik op de een of andere manier al kende, maar geen idee waarvan...
Tenslotte nog wat gitaarmuziek van Sub Pop-pers Mudhoney, The Posies, R.E.M. en Manic Street Preachers. Shiny Happy People is nogal een love-it-or-hate-it-plaat en misschien wel hun slechtste single ooit, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen mijn favoriete band als tiener niet binnen te laten komen.
01 01 03 Sonic Youth - Dirty Boots #4
02 03 02 Saint Etienne - Nothing Can Stop Us Now
03 02 14 Massive Attack - Unfinished Sympathy #6
04 04 07 Mylène Farmer - Désenchantée
05 05 12 Primal Scream - Movin' On Up
06 06 08 The Rembrandts - Someone
07 07 07 808 State ft. Björk - Ooops
08 11 06 The Darkside - Waiting for the Angels
09 09 12 Inner City - Till We Meet Again
10 12 06 Seal - Future Love Paradise
11 10 05 Tom Petty and the Heartbreakers - Learning to Fly
12 15 02 N.W.A. - Alwayz Into Somethin'
13 08 09 The Blackeyed Susans - Glory Glory
14 14 07 Black Box - Strike It Up
15 16 09 World of Twist - Sons of the Stage
16 19 04 Shades of Rhythm - Sweet Sensation
17 20 07 The Field Mice - September's Not So Far Away
18 22 03 Spectrum - (I Love You) To The Moon & Back
19 21 04 Urban Dance Squad - Fast Lane
20 13 09 The Mock Turtles - Can You Dig It?
21 17 06 Blur - There's No Other Way
22 28 02 The Wendys - The Sun's Gonna Shine For Me Soon
23 26 03 Violent Femmes - American Music
24 31 02 Beats International - Echo Chamber
25 ** 01 The Prodigy - What Evil Lurks
26 ** 01 Curve - Coast Is Clear
27 27 03 Outlander - Vamp
28 ** 01 Siouxsie and the Banshees - Kiss Them For Me
29 18 08 Brand Nubian - Slow Down
30 30 03 Paul Weller - Into Tomorrow
31 ** 01 Liaisons D - Future FJP
32 32 03 T99 - Anasthasia
33 33 04 Deee-lite - Good Beat
34 ** 01 Mudhoney - You Got It
35 ** 01 The Posies - Suddenly Mary
36 23 07 Shack - Al's Vacation
37 25 07 Mariah Carey - Someday
38 ** 01 Manic Street Preachers - You Love Us
39 ** 01 R.E.M. - Shiny Happy People
40 34 02 The Wendys - Pulling My Fingers Off
exit:
Secchi ft. Orlando Johnson - I Say Yeah
Spectrum - Brazil
Ride - Unfamiliar
A Tribe Called Quest - I Left My Wallet In El Segundo
The KLF - Last Train to Trancentral
K-Klass - Rhythm is a Mystery
De La Soul - Ring Ring Ring
DNA - La Serenissima
Liefst 8 nieuwe platen binnen deze week. The Prodigy is de hoogste nieuwe binnenkomer met hun debuutrelease. What Evil Lurks is de leadtrack van het gelijknamige EP'tje en meteen al een klapper. Lekkere frisse ravesound en al snel zouden nog veel fijnere nummers volgen. Op de EP staat ook nog Android, welke ik nog een stukje beter vind. Ook een dance-klapper is Future FJP van het Belgische Liaisons D. Hier zit Frank DeWulf achter, een Belgische dancepionier. Ik geloof dat ik deze recent heb herontdekt via Turn Up The Bass - House Party I.
Curve's debuteert bij mij in de lijst met Coast is Clear. Ten Little Girls haalde het net niet, maar Coast is Clear haalt het overtuigend. Heb het nummer deze week ontdekt en vind het behoorlijk fantastisch. Fantastische melodie, geweldige sound... het is overigens ook wel duidelijk waar Garbage de mosterd vandaan heeft.
Qua sound zit Siouxsie and the Banshees wel een beetje in de buurt voor mijn gevoel. Heb het idee dat ze hun sound redelijk succesvol hebben aangepast aan de tijdsgeest. Gaaf nummer hoe dan ook, dat ik op de een of andere manier al kende, maar geen idee waarvan...
Tenslotte nog wat gitaarmuziek van Sub Pop-pers Mudhoney, The Posies, R.E.M. en Manic Street Preachers. Shiny Happy People is nogal een love-it-or-hate-it-plaat en misschien wel hun slechtste single ooit, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen mijn favoriete band als tiener niet binnen te laten komen.
0
geplaatst: 13 mei 2016, 09:47 uur
herman schreef:
Ze gebruiken dezelfde sample als Chapterhouse met Pearl onlangs, misschien daarvan.
herman schreef:
Shiny Happy People is nogal een love-it-or-hate-it-plaat en misschien wel hun slechtste single ooit, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen mijn favoriete band als tiener niet binnen te laten komen.
Shiny Happy People is nogal een love-it-or-hate-it-plaat en misschien wel hun slechtste single ooit, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen mijn favoriete band als tiener niet binnen te laten komen.
Heerlijk zomerse single juist, met geweldige backing vocals van Kate Pierson. Ze hebben echt heel wat slechtere singles gemaakt wat mij betreft

0
geplaatst: 13 mei 2016, 10:13 uur
Ah, bij mij bleef Pearl nooit hangen, terwijl ik hem veel heb gedraaid omdat ie best hoog aangeslagen wordt (en o.a. bij jou erg goed scoort). Zal hem nog eens draaien ter vergelijk.
Van Shiny Happy People kan je iig niet zeggen dat ie niet blijft hangen.
Soms vind ik hem bloedirritant, maar het is ook wel weer jeugdsentiment. Maar ik denk dat de singles Near Wild Heaven en Radiosong beter gaan scoren bij mij.
Van Shiny Happy People kan je iig niet zeggen dat ie niet blijft hangen.
Soms vind ik hem bloedirritant, maar het is ook wel weer jeugdsentiment. Maar ik denk dat de singles Near Wild Heaven en Radiosong beter gaan scoren bij mij.
0
geplaatst: 13 mei 2016, 10:19 uur
herman schreef:
Op de EP staat ook nog Android, welke ik nog een stukje beter vind..
Op de EP staat ook nog Android, welke ik nog een stukje beter vind..
Potver, wij waren nog niet eens met koelkastformaat mobieltjes bezig en hun hadden al Android

0
geplaatst: 13 mei 2016, 10:20 uur
johan de witt schreef:
Heerlijk zomerse single juist, met geweldige backing vocals van Kate Pierson. Ze hebben echt heel wat slechtere singles gemaakt wat mij betreft
Daar denken ze zelf anders over

0
geplaatst: 13 mei 2016, 10:26 uur
Jij spreekt ze nog 
Ik denk dat ze er best trots op zijn. Sowieso hun enige single die zowel in UK als US de top 10 haalde.
In elk geval de leukste parodie op een shiny happy popsingle die ik ken
Near Wild Heaven vind ik ook heerlijk, Radio Song wat minder.

Ik denk dat ze er best trots op zijn. Sowieso hun enige single die zowel in UK als US de top 10 haalde.

0
geplaatst: 13 mei 2016, 10:40 uur
johan de witt schreef:
Jij spreekt ze nog
Jij spreekt ze nog

Ja, Radio Song klinkt heel gedateerd door het rapgedeelte, maar ook wel charmant daardoor. Zal bij mij geen grote hit worden, maar sowieso de lijst halen.
As we speak trouwens Losing My Religion weer op Q-music. Die had ik al lang niet gehoord.

0
geplaatst: 13 mei 2016, 10:42 uur
Jazeker, ik had laatst nog tegen Michael gezegd dat hij zijn baard moest afscheren maar dat heeft hij volgens mij nog niet gedaan

http://www.laut.de/bilder/upload/2016/04/04/bartstipe.jpg
0
geplaatst: 13 mei 2016, 10:46 uur

Hij zou hem op zijn minst wat bij kunnen knippen. Maar wat een verschil met de krullenbol uit de jaren '80.
De laatste 2 albums (en bijbehorende singles) van R.E.M. ken ik niet zo, maar alle singles daarvoor vind ik wel leuker dan Shiny Happy People. Alleen Tongue van Monster heb ik mijn twijfels over.
0
geplaatst: 13 mei 2016, 11:02 uur
Mag ie meteen die sliert spaghetti uit zn neus verwijderen 
Tongue is een pareltje..What If We Give It Away ook

Tongue is een pareltje..What If We Give It Away ook

0
geplaatst: 13 mei 2016, 11:27 uur
herman schreef:
.
.
die dance riff wordt door heel veel acts gebruikt, ik moest zelf denken aan Cry Sisco-Afro dizzy act, maar ook Garbage, Ellis Beggs and Howard en DJ Rap hebben dat ritme gebruikt
0
geplaatst: 13 mei 2016, 15:32 uur
Top 40 18-05-1991 week 20
01 02 03 Sonic Youth - Dirty Boots
02 01 05 Sting - The Soul Cages
03 04 05 World Party - Thank you world
04 06 04 Yes - Lift me up
05 03 06 Temple of the dog - Say hello 2 heaven
06 12 01 R.E.M. - Shiny happy people
07 05 06 Seal - Future love paradise
08 14 02 Simple Minds - See the Lights
09 10 04 ELO pt. 2 - Honest Man
10 09 04 Glenn Frey - Part of me part of you
11 17 03 Paul Weller - Into tomorrow
12 22 02 World of Twist - Sons of the Stage
13 07 07 Damn Yankees - Come again
14 15 03 EMF - Children
15 11 05 Tom Petty - Learning to Fly
16 19 03 Urban dance squad - Fast Lane
17 20 03 Chris Isaak - Dancin'
18 18 04 Wendys - Pulling my fingers off
19 21 04 Big dish - Big town
20 13 06 Toto - Can you hear what I'm saying
http://images.45cat.com/pop-will-eat-itself-92-boilerhouse-the-birth-mix-rca-s.jpg
21 --- 01 Pop will eat itself - 92 degrees
22 --- 01 Queen - Headlong
23 08 11 Lenny Kravitz - Always on the run
24 --- 01 The Wonderstuff - Caught in my shadow
25 27 02 This Mortal Coil - You and your sister
26 28 02 KLF - Last train to transcentral
27 --- 01 Rolling Stones - Ruby Tuesday (live)
28 --- 01 The Scene - Blauw
29 --- 01 Lenny Kravitz - It ain't over
30 16 09 The Origin - Growing old
Verdwenen:
Huey Lewis and the News - Couple days off
Golden Earring - Going to the run
The Wonderstuff - The Size of a cow
Scorpions - Winds of Change
R.E.M. - Losing my religion
ZZ Top - My head's in Mississippi
De onmiskenbare opvolgers, waarbij ik Queen beter vind dit keer dan Lenny Kravitz.
En het nummer van Pop will eat itself was al weer helemaal vergeten. Maar dat is natuurlijk altijd het charme van deze topics.
01 02 03 Sonic Youth - Dirty Boots
02 01 05 Sting - The Soul Cages
03 04 05 World Party - Thank you world
04 06 04 Yes - Lift me up
05 03 06 Temple of the dog - Say hello 2 heaven
06 12 01 R.E.M. - Shiny happy people
07 05 06 Seal - Future love paradise
08 14 02 Simple Minds - See the Lights
09 10 04 ELO pt. 2 - Honest Man
10 09 04 Glenn Frey - Part of me part of you
11 17 03 Paul Weller - Into tomorrow
12 22 02 World of Twist - Sons of the Stage
13 07 07 Damn Yankees - Come again
14 15 03 EMF - Children
15 11 05 Tom Petty - Learning to Fly
16 19 03 Urban dance squad - Fast Lane
17 20 03 Chris Isaak - Dancin'
18 18 04 Wendys - Pulling my fingers off
19 21 04 Big dish - Big town
20 13 06 Toto - Can you hear what I'm saying
http://images.45cat.com/pop-will-eat-itself-92-boilerhouse-the-birth-mix-rca-s.jpg
21 --- 01 Pop will eat itself - 92 degrees
22 --- 01 Queen - Headlong
23 08 11 Lenny Kravitz - Always on the run
24 --- 01 The Wonderstuff - Caught in my shadow
25 27 02 This Mortal Coil - You and your sister
26 28 02 KLF - Last train to transcentral
27 --- 01 Rolling Stones - Ruby Tuesday (live)
28 --- 01 The Scene - Blauw
29 --- 01 Lenny Kravitz - It ain't over
30 16 09 The Origin - Growing old
Verdwenen:
Huey Lewis and the News - Couple days off
Golden Earring - Going to the run
The Wonderstuff - The Size of a cow
Scorpions - Winds of Change
R.E.M. - Losing my religion
ZZ Top - My head's in Mississippi
De onmiskenbare opvolgers, waarbij ik Queen beter vind dit keer dan Lenny Kravitz.
En het nummer van Pop will eat itself was al weer helemaal vergeten. Maar dat is natuurlijk altijd het charme van deze topics.
0
geplaatst: 13 mei 2016, 15:37 uur
Week 19:
01 01 06 Electronic - Get the Message #2
02 03 06 This Mortal Coil - You and Your Sister
03 04 06 Mylène Farmer - Désenchantée
04 02 08 Ride - Vapour Trail #3
05 06 07 Morrissey - Sing Your Life
06 09 05 The Railway Children - Something So Good
07 05 10 Chapterhouse - Pearl #2
08 14 04 The Boo Radleys - The Finest Kiss
09 07 07 Blur - There's No Other Way
10 18 02 R.E.M. - Shiny Happy People
11 10 06 Northside - Take 5
12 08 07 The Wonderstuff - The Size of a Cow
13 15 05 The Darkside - Waiting for the Angels
14 13 05 Codeine - D
15 17 05 808 State feat Björk - Ooops
16 21 04 The Wendys - Pullling My Fingers Off
17 20 06 The Waterboys - A Man Is In Love
18 26 02 Saint Etienne - Nothing Can Stop Us
19 11 10 World of Twist - Sons of the Stage
20 12 07 The High - More...
21 24 04 Peter Holsapple & Chris Stamey - Angels
22 25 03 Flowered Up - Take It
23 23 04 Elvis Costello - The Other Side of Summer
24 16 08 The Pooh Sticks - Who Loves You
25 22 05 De La Soul - Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)
26 28 03 The Wedding Present - Dalliance
27 29 03 Violent Femmes - American Music
28 37 02 Peter Astor - Chevron
29 38 02 Jack Frost - Thought That I Was Over You
30 39 02 The Essence - Out of Grace
31 19 07 The Milltown Brothers - Here I Stand
32 32 04 The Tragically Hip - Twist My Arm
33 ---- 01 Manic Street Preachers - You Love Us
34 ---- 01 Siouxsie and the Banshees - Kiss Them For Me
35 35 03 EMF - Children
36 ---- 01 Kirsty MacColl - Walking Down Madison
37 40 02 The Pilgrims - White Men
38 ---- 01 The Wonderstuff - Caught in my Shadow
39 34 03 Urban Dance Squad - Fast Lane
40 ---- 01 The Scene - Blauw
Verdwenen:
R.E.M. - Losing My Religion #6 (12 wk)
The Mock Turtles - Can You Dig It? (11 wk)
The Hummingbirds - If A Vow (7 wk)
Julian Cope - East Easy Rider (4 wk)
Sonic Youth - Dirty Boots (3 wk)
01 01 06 Electronic - Get the Message #2
02 03 06 This Mortal Coil - You and Your Sister
03 04 06 Mylène Farmer - Désenchantée
04 02 08 Ride - Vapour Trail #3
05 06 07 Morrissey - Sing Your Life
06 09 05 The Railway Children - Something So Good
07 05 10 Chapterhouse - Pearl #2
08 14 04 The Boo Radleys - The Finest Kiss
09 07 07 Blur - There's No Other Way
10 18 02 R.E.M. - Shiny Happy People
11 10 06 Northside - Take 5
12 08 07 The Wonderstuff - The Size of a Cow
13 15 05 The Darkside - Waiting for the Angels
14 13 05 Codeine - D
15 17 05 808 State feat Björk - Ooops
16 21 04 The Wendys - Pullling My Fingers Off
17 20 06 The Waterboys - A Man Is In Love
18 26 02 Saint Etienne - Nothing Can Stop Us
19 11 10 World of Twist - Sons of the Stage
20 12 07 The High - More...
21 24 04 Peter Holsapple & Chris Stamey - Angels
22 25 03 Flowered Up - Take It
23 23 04 Elvis Costello - The Other Side of Summer
24 16 08 The Pooh Sticks - Who Loves You
25 22 05 De La Soul - Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)
26 28 03 The Wedding Present - Dalliance
27 29 03 Violent Femmes - American Music
28 37 02 Peter Astor - Chevron
29 38 02 Jack Frost - Thought That I Was Over You
30 39 02 The Essence - Out of Grace
31 19 07 The Milltown Brothers - Here I Stand
32 32 04 The Tragically Hip - Twist My Arm
33 ---- 01 Manic Street Preachers - You Love Us
34 ---- 01 Siouxsie and the Banshees - Kiss Them For Me
35 35 03 EMF - Children
36 ---- 01 Kirsty MacColl - Walking Down Madison
37 40 02 The Pilgrims - White Men
38 ---- 01 The Wonderstuff - Caught in my Shadow
39 34 03 Urban Dance Squad - Fast Lane
40 ---- 01 The Scene - Blauw
Verdwenen:
R.E.M. - Losing My Religion #6 (12 wk)
The Mock Turtles - Can You Dig It? (11 wk)
The Hummingbirds - If A Vow (7 wk)
Julian Cope - East Easy Rider (4 wk)
Sonic Youth - Dirty Boots (3 wk)
0
geplaatst: 13 mei 2016, 16:15 uur
Week 19
01. (01.) Electronic-Get the Message #2
02. (02.) Orchestral Manoeuvres in the dark – Sailing on the Seven Seas #4
03. (05.) Mylène Farmer - Désenchantée
04. (03.) Rain Tree Crow - Blackwater
05. (07.) The Wonder stuff - The Size of a Cow
06. (09.) EMF - Children
07. (04.) Pet Shop Boys - Where the Streets Have No Name (I Can't Take My Eyes off You)
08. (06.) Jesus Jones - Who, Where, Why
09. (10.) Blur - There's No Other Way
10. (15.) KLF - Last Train To Trancentral
11. (08.) INXS – By My Side
12. (13.) Moby - Go
13. (14.) Joe Jackson - Stranger Than Fiction
14. (11.) Simple Minds - Let There be Love
15. (17.) Seal - Future Love Paradise
16. (12.) The Rembrandts – Someone #1
17. (20.) Sting - The Soul Cages
18. (18.) Ride - Vapour Trail
19. (21.) The Waterboys - A Man is in Love
20. (23.) Tom Petty - Learning to Fly
21. (16.) Extreme-Get the Funk out
22. (26.) The Boo Radleys - The Finest Kiss
23. (28.) World Party - Thank You World
24. (19.) The Shamen - Hyperreal
25. (27.) The Alarm - Raw
26. (22.) The Mock Turtles - Can You Dig It?
27. (31.) The Pilgrims - White Men
28. (35.) BC & The Basic Boom - Baby Come Back
29. (--) The Candy Skins – Space i’m In
30. (33.) Roachford-Get Ready
31. (--) Simple Minds - See the Lights
32. (--) Queen - Headlong
33. (34.) Cathy Dennis - Touch Me (All Night Long)
34. (30.) Nits - Long Forgotten Story
35. (--) R.E.M. - Shiny Happy People
36. (--)The Wonder Stuff - Caught in my Shadow
37. (38.) The Farm - Don't Let Me Down
38. (--) Kirsty MacColl - Walking Down Madison
39. (39.) Urban Dance Squad - Fast Lane
40. (--) Dannii Minogue - Success
http://cps-static.rovicorp.com/3/JPG_250/MI0003/525/MI0003525792.jpg?partner=allrovi.com
Verdwenen:
Susanna Hoffs - My Side of the Bed
Queensryche - Silent Lucidity
Pet Shop Boys - How Can You Expect to Be Taken Seriously? #3
Julian Cope - East Easy Rider
The Wedding Present - Dalliance
Amy Grant – Hope Set High
LL Cool J - Mama Said Knock You Out
01. (01.) Electronic-Get the Message #2
02. (02.) Orchestral Manoeuvres in the dark – Sailing on the Seven Seas #4
03. (05.) Mylène Farmer - Désenchantée
04. (03.) Rain Tree Crow - Blackwater
05. (07.) The Wonder stuff - The Size of a Cow
06. (09.) EMF - Children
07. (04.) Pet Shop Boys - Where the Streets Have No Name (I Can't Take My Eyes off You)
08. (06.) Jesus Jones - Who, Where, Why
09. (10.) Blur - There's No Other Way
10. (15.) KLF - Last Train To Trancentral
11. (08.) INXS – By My Side
12. (13.) Moby - Go
13. (14.) Joe Jackson - Stranger Than Fiction
14. (11.) Simple Minds - Let There be Love
15. (17.) Seal - Future Love Paradise
16. (12.) The Rembrandts – Someone #1
17. (20.) Sting - The Soul Cages
18. (18.) Ride - Vapour Trail
19. (21.) The Waterboys - A Man is in Love
20. (23.) Tom Petty - Learning to Fly
21. (16.) Extreme-Get the Funk out
22. (26.) The Boo Radleys - The Finest Kiss
23. (28.) World Party - Thank You World
24. (19.) The Shamen - Hyperreal
25. (27.) The Alarm - Raw
26. (22.) The Mock Turtles - Can You Dig It?
27. (31.) The Pilgrims - White Men
28. (35.) BC & The Basic Boom - Baby Come Back
29. (--) The Candy Skins – Space i’m In
30. (33.) Roachford-Get Ready
31. (--) Simple Minds - See the Lights
32. (--) Queen - Headlong
33. (34.) Cathy Dennis - Touch Me (All Night Long)
34. (30.) Nits - Long Forgotten Story
35. (--) R.E.M. - Shiny Happy People
36. (--)The Wonder Stuff - Caught in my Shadow
37. (38.) The Farm - Don't Let Me Down
38. (--) Kirsty MacColl - Walking Down Madison
39. (39.) Urban Dance Squad - Fast Lane
40. (--) Dannii Minogue - Success
http://cps-static.rovicorp.com/3/JPG_250/MI0003/525/MI0003525792.jpg?partner=allrovi.com
Verdwenen:
Susanna Hoffs - My Side of the Bed
Queensryche - Silent Lucidity
Pet Shop Boys - How Can You Expect to Be Taken Seriously? #3
Julian Cope - East Easy Rider
The Wedding Present - Dalliance
Amy Grant – Hope Set High
LL Cool J - Mama Said Knock You Out
* denotes required fields.