Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2017, 15:15 uur
'het doet er ook helemaal niet toe wat ik ervan vind' Haha nee inderdaad, maar misschien handig als je de volgende net iets eerder tot dit inzicht komt
0
geplaatst: 29 december 2017, 15:21 uur
En toch... vind ik
Staverman niet zo irritant als de anderen hier.
Het was wel een lompe uitspraak inderdaad die hij nog probeert te redden, maar dat was al te laat. Ik geef m overigens wel gelijk wat betreft Lana del Rey
De Wild vind ik de enige non toevoeging aan npo2.
Staverman niet zo irritant als de anderen hier.Het was wel een lompe uitspraak inderdaad die hij nog probeert te redden, maar dat was al te laat. Ik geef m overigens wel gelijk wat betreft Lana del Rey

De Wild vind ik de enige non toevoeging aan npo2.
0
geplaatst: 29 december 2017, 15:24 uur
Ik zit niet te luisteren... maar geleuter door de intro van Jungleland? 

0
geplaatst: 29 december 2017, 15:24 uur
Die Staverman irritant en die Ruud de Wild heeft er niet zo zin meer in geloof ik.
Ik ben wel zeer tevreden over Annemieke en Evelien, toch maar meer vrouwelijke DJ's voor volgend jaar
Dat is de top 2000, geleuter door al je favo intro's haha
Ik ben wel zeer tevreden over Annemieke en Evelien, toch maar meer vrouwelijke DJ's voor volgend jaar

Dat is de top 2000, geleuter door al je favo intro's haha
0
geplaatst: 29 december 2017, 15:45 uur
Jeetje... Coldplay staat hoog met vlakke songs zeg.... en hun oudere (imo veel interessantere werk) is al eerder terug te vinden....
En dan... Raccoon... effe tijd om lang te plassen...
En dan... Raccoon... effe tijd om lang te plassen...
3
geplaatst: 29 december 2017, 15:47 uur
Dit nummer is toch wel een van de grootste draken van 2017. Die immens voorspelbare, saaie beats van The Chainsmokers en dan die fluttekst van Coldplay, met als dieptepunt dat tu-du-tu tu-du-tu...
1
geplaatst: 29 december 2017, 15:49 uur
Ja en zo'n nummer krijgt dan meer stemmen dan Let It Happen, het is toch niet te geloven

0
geplaatst: 29 december 2017, 15:49 uur
Blijkbaar heeft Coldplay met Viva en hun werk erna vooral publiek aangeboord wat de 1e 3 albums minder waardeert... zegt wel veel over de switch die de band helaas heeft gemaakt.
0
geplaatst: 29 december 2017, 15:55 uur
Ik vond X&Y nog en leuk album maar daarna zijn ze mij kwijt geraakt als fan. En wat ik op YouTube zo nu en dan tegenkom van live conceren is ook maar droevig.
En inderdaad dat praten door de intro's heen is heel storend, viel me vanmorgen bij Ziggy Stardust ook al op.
En inderdaad dat praten door de intro's heen is heel storend, viel me vanmorgen bij Ziggy Stardust ook al op.
0
geplaatst: 29 december 2017, 15:56 uur
Ik ben blij met de Foute 500. Veel prettiger dan wat hier op het laatst voorbij komt.
Viva is trouwens stukken fijner dan dat vervelende Let It Happen. Ben dat nummer nu al behoorlijk beu.
Viva is trouwens stukken fijner dan dat vervelende Let It Happen. Ben dat nummer nu al behoorlijk beu.
1
geplaatst: 29 december 2017, 16:42 uur
Van mij mag die sidekick de stoel van Ruud krijgen. Heb ik nog meer reden om niet alleen te luisteren maar de stream ook aan te houden.
0
geplaatst: 29 december 2017, 16:42 uur
1
geplaatst: 29 december 2017, 16:54 uur
Oei, gaat ook zo snel hier. Had nog een pagina terug gekeken maar stond dus nog verder terug. Nou ja, gezien de likes die ik kreeg waren er nog meer die het gemist hebben

5
geplaatst: 29 december 2017, 16:57 uur
Altijd grappig, met m'n Amerikaanse vrouw naar de Top 2000 luisteren en kijken. Ze heeft net vol afgrijzen Rood van Borsato aangehoord (en gekeken naar het bijbehorende feest in de studio met hossende en zingende mensen) en weet nu zeker dat we hier in Nederland echt alleen maar slechte muziek maken. Ze snapt niet wat zo'n vreselijk nummer überhaupt in de lijst doet, laat staan dat het ook nog eens zo hoog staat. Die blik toen ik vertelde dat dat een nummer 1 hit was hier 

0
geplaatst: 29 december 2017, 17:01 uur
Slechte muziek wordt in alle landen gemaakt, al is Rood wel echt heel erg slecht inderdaad.
3
geplaatst: 29 december 2017, 17:09 uur
Ik moet duidelijk Alice In Chains gaan checken: mooiste ontdekking tot nu toe
2
Martial
geplaatst: 29 december 2017, 17:21 uur
Don't Fear The Reaper 
Is en blijft een heerlijk nummer

Is en blijft een heerlijk nummer

4
Misterfool
geplaatst: 29 december 2017, 17:25 uur
Wel een nummer dat wat meer koebellen kan gebruiken.
2
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2017, 17:39 uur
Die haat voor 'Rood' heb ik nooit zo begrepen. Is toch wel een van z'n beste nummers wat mij betreft.
0
geplaatst: 29 december 2017, 17:42 uur
Onweerwolf schreef:
Die haat voor 'Rood' heb ik nooit zo begrepen. Is toch wel een van z'n beste nummers wat mij betreft.
?
2
geplaatst: 29 december 2017, 17:43 uur
Ruud de Wild noemt Mumford & Sons "herrie". Net als ik het volmondig met hem eens wilde zijn (ik zat te eten) maakt hij er "fijne herrie" van. Schiet mij maar lek...
1
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2017, 17:44 uur
Ja echt.
Ik vind 'Waarom nou jij', 'Margherita', 'De Waarheid' & 'De bestemming' nog beter maar 'Rood' mag er zeker wel zijn.
3
geplaatst: 29 december 2017, 18:09 uur
Misterfool schreef:
http://www.reactiongifs.com/r/2013/11/More-cowbell.gif
0
geplaatst: 29 december 2017, 18:20 uur
GrafGantz schreef:
Altijd grappig, met m'n Amerikaanse vrouw naar de Top 2000 luisteren en kijken. Ze heeft net vol afgrijzen Rood van Borsato aangehoord (en gekeken naar het bijbehorende feest in de studio met hossende en zingende mensen) en weet nu zeker dat we hier in Nederland echt alleen maar slechte muziek maken. Ze snapt niet wat zo'n vreselijk nummer überhaupt in de lijst doet, laat staan dat het ook nog eens zo hoog staat. Die blik toen ik vertelde dat dat een nummer 1 hit was hier
Daarop zong jij uiteraard meteen I'm proud to be an Okie from Muskogee, the place where even squares can have a ball
Laat je niet gek maken, alles wat hier erg is, is daar vele malen erger

0
geplaatst: 29 december 2017, 18:21 uur
Die Ruud de Wild blijft n' vreemde. Mumford & Sons kwalificeren als "(fijne) herrie" en over You'll Be In My Heart zeggen dat het "niet zo bekend is".
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.