MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Wrathchild1
Ok ....ik wist niet dat het pas in’94 op single uit kwam.

De volgende van Bruce vind ik een prachtig nummer. Heb het album waar het op staat ook

Ik was het aan het opzoeken vanwege mijn verbazing. Dit is geen parate kennis ( gelukkig)

Wrathchild1
Oh ....

gigage schreef:
Beetje moeilijk in te schatten waar de populariteit van Estranged vandaan komt. Song is uit 91 en als laatste single uitgebracht in 94 tijdens het spaghetti incident. 3 weken in de charts.
ik heb hem destijds voor 1 gulden gekocht. Heel wat beter dan Patience die even eerder langskwam.

Estranged is altijd wel een fan-favoriet geweest. Voor degenen die de hits te populair vinden . Vind hem zelf niet zo bijzonder.

gigage schreef:
Beetje moeilijk in te schatten waar de populariteit van Estranged vandaan komt.

Gewoon, omdat het een kapot geniaal nummer is?

gigage schreef:
Beetje moeilijk in te schatten waar de populariteit van Estranged vandaan komt. Song is uit 91 en als laatste single uitgebracht in 94 tijdens het spaghetti incident. 3 weken in de charts.

Hun beste nummer

Wrathchild1
Ik kende het nummer niet goed genoeg , maar blijkbaar vinden velen dit een sterk nummer inderdaad.

Had ik al eens vermeld dat ik destijds Rockin' in the free world in het Steunfonds gestort heb, waarna deze na 7 dagen de Erelijst haalde, en zo in ieder geval op de radio flink gedraaid werd? (ja, al een keer of vijf )

Gijs Staverman vergat helemaal door het intro van Avicii te praten. Zou alles wel goed zijn met Gijs?

Arrie schreef:
(quote)

Hun beste nummer

Arrie snapt en weet dingen.

ranboy schreef:
Had ik al eens vermeld dat ik destijds Rockin' in the free world in het Steunfonds gestort heb, waarna deze na 7 dagen de Erelijst haalde, en zo in ieder geval op de radio flink gedraaid werd? (ja, al een keer of vijf )

Ik heb dit verhaal inmiddels wel heel vaak gehoord, Rob.

Arrie onthoudt dingen

ranboy schreef:
Ben je er nog steeds erkentelijk voor, hoe vaak je het hier ook benoemd

ranboy schreef:

Ik ben je er minder dankbaar voor, draakje van Ome Neil, vind ik dan helaasch.

Lou Gramm is inmiddels retired, dus een Foreigner reünie gaat er niet meer van komen. Enorm geplugd liedje dit , wel sterk gezongen.

Wrathchild1
Nu even kijken ....Guus Meeuwis . Ik word een beetje misselijk en niet van de al aanwezige oliebollen

Lou Gramm

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ik ben je er minder dankbaar voor, draakje van Ome Neil, vind ik dan helaasch.

Draakje??? foei johnny

Saxofoon, matige solo

gigage schreef:
Lou Gramm is inmiddels retired, dus een Foreigner reünie gaat er niet meer van komen. Enorm geplugd liedje dit , wel sterk gezongen.

Volgens mij zingt ome Lou nog regelmatig met de band mee tijdens concerten.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Gewoon, omdat het een kapot geniaal nummer is?

Absoluut! Net als Breakdown een gruwelijk onderschat nummer wat mij betreft.

Slowgaze schreef:
(afbeelding)

Weet je dat ik altijd "I wrote the addresses on Imperfect" verstond? Ik dacht: 'nee duh, tuurlijk ontvangt ie je brieven niet'.

Gretz schreef:
(quote)

(embed)

catdog schreef:
(quote)

Weet je dat ik altijd "I wrote the addresses on Imperfect" verstond? Ik dacht: 'nee duh, tuurlijk ontvangt ie je brieven niet'.

Rot op van mij

This Is What It Feels Like heeft praktisch alles dat ik in muziek haat.

The Whole of the Moon! Zo'n beetje het eerste fatsoenlijke nummer sinds Stan.

Slowgaze schreef:
Ik bemoei niet, maar ik heb echt nog nooit iemand anders dan de dj's de Top 2000 'de schatkamer van de popmuziek' horen noemen.

Au sérieux? Want er kwam net een soort Josti-band langs die "lekker op de trekker" loeiden, heel vaak.

Meer het rommelhok van de popmuziek.

Slowgaze schreef:
The Whole of the Moon! Zo'n beetje het eerste fatsoenlijke nummer sinds Stan.

Daar doe je Free bird, Take it easy en Redemption song ernstig te kort mee wat mij betreft. En misschien vergeet ik er nog enkele...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.