Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 5 december 2012, 12:33 uur
Goedbeschouwd is de intro van Stairway ook een cover.
0
Cured
geplaatst: 5 december 2012, 12:42 uur
Over een dag (of twee) begint de Veronica Top 1000 aller tijden; heb ik sowieso liever als die Top 2000 (ik ken de lijst overigens nog niet
)
)
0
geplaatst: 5 december 2012, 13:12 uur
Die van veronica ben ik nooit echt enthousiast over. Liever radio2.
0
geplaatst: 5 december 2012, 13:36 uur
De censuur op Veronica is nog vele malen erger dan op Radio2. Wat is dat toch een matige lijst.
0
geplaatst: 5 december 2012, 13:38 uur
herman schreef:
Toch wel triest dat er zoveel geld wordt gestopt in een lijst die vervolgens helemaal geen afspiegeling is van waar het volk naar luistert. Het zou toch mooi zijn als er éénmaal echt een lijst der lijsten werd gemaakt.
Toch wel triest dat er zoveel geld wordt gestopt in een lijst die vervolgens helemaal geen afspiegeling is van waar het volk naar luistert. Het zou toch mooi zijn als er éénmaal echt een lijst der lijsten werd gemaakt.
Dat zou het pas zijn als alle Nederlanders (of alle luisteraars naar de Top 2000 als je wilt) 1 keer konden stemmen, met of zonder keuzelijst. Ik vraag me af of je van zo n lijst vrolijk zou worden.
0
geplaatst: 5 december 2012, 14:10 uur
0
geplaatst: 5 december 2012, 14:17 uur
herman schreef:
Nouja, jij hebt zelfs de Windows 8 reclame niet gezien die voor elk YouTube-filmpje zat en veel op tv kwam, dus dat is niet echt maatgevend.
al eens over nagedacht om adblock te installeren? (quote)
Nouja, jij hebt zelfs de Windows 8 reclame niet gezien die voor elk YouTube-filmpje zat en veel op tv kwam, dus dat is niet echt maatgevend.
Ik krijg nooit reclame voor een youtubefilmpje en tv kijk ik ook bijna nooit
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:19 uur
herman schreef:
En Chevy nu wellicht ook, want hij zit natuurlijk ook in de reclameblokken rondom de wedstrijd van Ajax.
Ik heb 'm gezien, bij fitness vandaag. Zonder geluid, dus over die ergernis van laatst kan ik niet oordelen. En Chevy nu wellicht ook, want hij zit natuurlijk ook in de reclameblokken rondom de wedstrijd van Ajax.

Under the Milky Way wordt overigens regelmatig op Arrow gedraaid:
Zoeken op Church - watiseropderadio.nl
(Radio 1 en 2 vallen niet onder deze site)
Cured schreef:
Over een dag (of twee) begint de Veronica Top 1000 aller tijden; heb ik sowieso liever als die Top 2000 (ik ken de lijst overigens nog niet
)
Radio Veronica heeft ieder jaar ook weer een leuke lijst. Bands als Metallica, New Order en Nirvana waren daar al jaren, voordat Radio 2 die had en ik heb daardoor ontdekt. Top 2000 is vooral 60s/70s, Radio Veronica meer 80s/90s. En Radio Veronica heeft het altijd over "De grootste hits aller tijden" en nummers die geen hit geweest zijn, komen ook niet in de lijst, dus de censuur waar Co naar verwijst, lijkt me nogal overdreven. Dat er veel Bon Jovi, Bryan Adams etc. in staat, vind ik ook wel leuk. Het hoeft niet altijd serieuze, diepgaande, emotionele muziek te zijn.Over een dag (of twee) begint de Veronica Top 1000 aller tijden; heb ik sowieso liever als die Top 2000 (ik ken de lijst overigens nog niet
)
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 5 december 2012, 15:44 uur
ClassicProgRock1 schreef:
Tony schreef:
Oh ja? Waarvan dan?
Oh ja? Waarvan dan?
0
geplaatst: 5 december 2012, 16:03 uur
Tony schreef:
Zeg kaztor, heb jij eigenlijk nog op Dancin' Fool gestemd? Staat 662 om precies te zijn, dit jaar.
Zeg kaztor, heb jij eigenlijk nog op Dancin' Fool gestemd? Staat 662 om precies te zijn, dit jaar.

Frank is baas.
tsjong schreef:
Die van veronica ben ik nooit echt enthousiast over.
Die van veronica ben ik nooit echt enthousiast over.
Die van Veronica hoor je eigenlijk elke dag al op dat station.
Puur afgestemd op hun playlist.
Ik vind het alleen maar een promotiecampagne voor het station zelf.
chevy93 schreef:
Radio Veronica heeft het altijd over "De grootste hits aller tijden" en nummers die geen hit geweest zijn, komen ook niet in de lijst, dus de censuur waar Co naar verwijst, lijkt me nogal overdreven. Dat er veel Bon Jovi, Bryan Adams etc. in staat, vind ik ook wel leuk. Het hoeft niet altijd serieuze, diepgaande, emotionele muziek te zijn.
Radio Veronica heeft het altijd over "De grootste hits aller tijden" en nummers die geen hit geweest zijn, komen ook niet in de lijst, dus de censuur waar Co naar verwijst, lijkt me nogal overdreven. Dat er veel Bon Jovi, Bryan Adams etc. in staat, vind ik ook wel leuk. Het hoeft niet altijd serieuze, diepgaande, emotionele muziek te zijn.
Nee, dat is allemaal best, maar het moet toch wel goede muziek zijn, toch?

0
ClassicProgRock1
geplaatst: 5 december 2012, 21:18 uur
Frank is baas, maar wie is de baas der bazen?
0
Cured
geplaatst: 6 december 2012, 10:03 uur
Veronica's lijst luistert bij prettiger weg, wat wat anders is dan dat het een goeie, diverse afgemeten lijst zou zijn, want dat is het niet.
0
geplaatst: 6 december 2012, 11:25 uur
0
geplaatst: 6 december 2012, 11:39 uur
David - sinds the Thin White Duke tour 
Tsjek, vanaf 0:48, maar met name vanaf 2:12

Tsjek, vanaf 0:48, maar met name vanaf 2:12
0
geplaatst: 6 december 2012, 12:51 uur
Nah, Bowie staat er 10x in, waarvan 1x met Tina (foutje David) en 1x met Queen (mooi nummer!). Ondanks David Baawie, Rockgod... 

0
geplaatst: 6 december 2012, 12:53 uur
17x om precies te zijn en daar tellen ook de het duet tussen Jagger & Bowie en Pat Metheny Groep bij.
0
geplaatst: 6 december 2012, 13:45 uur
laxus11 schreef:
het duet tussen Jagger & Bowie
het duet tussen Jagger & Bowie
Oei, heeft die draak het ook tot de Top2000 geschopt?
0
geplaatst: 6 december 2012, 13:49 uur
Die heeft er M.u. van 2000 altijd ingestaan en meestal ook in de top 1000
Edit: Dit jaar op 1371
Edit: Dit jaar op 1371
0
Cured
geplaatst: 6 december 2012, 13:50 uur
Leuk nummer, vooral vanwege Mick.(het past David niet)
0
geplaatst: 6 december 2012, 19:21 uur
Ik mag hopen dat het origineel er ook in staat? Oh wacht, zwarte muziek is bij de top 2000 van radio 2 ook een beetje een ondergeschoven kindje. 

0
geplaatst: 6 december 2012, 19:22 uur
Orgineel heeft er nooit ingestaan, zou eigenlijk wel moeten want het is leuk nummer.
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 6 december 2012, 19:26 uur
Dancing in the Dark staat heel toepasselijk wel in de lijst.
0
geplaatst: 6 december 2012, 19:36 uur
laxus11 schreef:
Orgineel heeft er nooit ingestaan, zou eigenlijk wel moeten want het is leuk nummer.
Veel leuker dan die cover ook. Nowhere to Run vind ik zelfs nog leuker!

0
geplaatst: 6 december 2012, 19:42 uur
Arrie schreef:
Ik mag hopen dat het origineel er ook in staat? Oh wacht, zwarte muziek is bij de top 2000 van radio 2 ook een beetje een ondergeschoven kindje.
Ja, ook dat nog inderdaad.

0
geplaatst: 6 december 2012, 20:02 uur
Is er niet een hele prachtige lijst, een Top 1000, met alleen maar "zwarte" muziek?
Ja, dat is zeker waar, het is in ieder geval een keer geweest. Dus ik vind niet dat jullie hier dan erg moeten blijven jammeren over de inhoud van de Top 2000.
Als je tot de conclusie komt dat er 400.000 mensen in Nederland op de Top 2000 stemmen en dat dat (volgens jullie zelf) géén jongeren zijn, niemand bij jullie uit de omgeving en ook geen mensen die specifiek van "zwarte" muziek houden, dan moet je niet klagen over de inhoud van de lijst zoals die dan uiteindelijk overblijft.
Dan start je hier gewoon ook een topic rond de Top 1000 van zwarte nummers en dan hou je op met jammeren over de Top 2000. De aanhoudende kritiek heeft inmiddels net zo'n baard als de Top 2000 zelf en ik dacht dat die man net het land uit was.
Ja, dat is zeker waar, het is in ieder geval een keer geweest. Dus ik vind niet dat jullie hier dan erg moeten blijven jammeren over de inhoud van de Top 2000.
Als je tot de conclusie komt dat er 400.000 mensen in Nederland op de Top 2000 stemmen en dat dat (volgens jullie zelf) géén jongeren zijn, niemand bij jullie uit de omgeving en ook geen mensen die specifiek van "zwarte" muziek houden, dan moet je niet klagen over de inhoud van de lijst zoals die dan uiteindelijk overblijft.
Dan start je hier gewoon ook een topic rond de Top 1000 van zwarte nummers en dan hou je op met jammeren over de Top 2000. De aanhoudende kritiek heeft inmiddels net zo'n baard als de Top 2000 zelf en ik dacht dat die man net het land uit was.
0
geplaatst: 6 december 2012, 20:06 uur
musician schreef:
Is er niet een hele prachtige lijst, een top 1000, met alleen maar "zwarte" muziek elk jaar?
Is er niet een hele prachtige lijst, een top 1000, met alleen maar "zwarte" muziek elk jaar?
Volgens mij is er ook al een specifieke lijst voor blanke rockmuziek op Arrow Rock of niet? Rare drogreden weer van je.
Maargoed, er is dus al een lijst voor zwarte muziek dus hoeft er niet zoveel zwarte muziek in de lijst der lijsten te staan. Is dat ook weer duidelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.