MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
herman schreef:
(quote)

Dat is inmiddels meer iets voor de lijst van radio nostalgia.

70% van de top2000 komt voor die lijst in aanmerking
Maar goed ook want anders was er helemáál niet naar te luisteren.

Snoeperd schreef:
Ja, Spinvis staat er maar 1x in. Terwijl Smalfilm, Bagagedrage, Aan de Oevers van de Tijd en Oostende niet zouden misstaan. En ook Eefje, Roosbeef en Jan de Wilde bijvoorbeeld.

Vooral Smalfilm en Bagagedrager, ik ken geen teksten die zo door de ziel snijden als die twee.

Purple Rain in de volledige versie

En wat een opluchting! Heb daarop gestemd dus dat was even billen knijpen toen hij werd ingestart. Zelfs het outro werd volledig gedraaid.

Sgt. Revolver schreef:
(quote)

Ik vond het rijtje van Muse, Frank Boeijen en Kate Bush wel erg mooi. "Video Games" van Lana Del Rey is ook prachtig.

Vergeet niet dat daar gelijk Bob Dylan, Michael Jackson (Billie Jean veels te laag genoteerd) en Led Zeppelin achteraan kwamen! Heb een half uurtje lopen genieten tijdens het boodschappen doen.

Cured
Het voordeel van de Top 2000 is dat er veel goeie muziek langs komt, het nadeel dat van na 2000 zowat het ergste.

Zo , nu vind ik het wel prima met dat MM.

Mag ik dan bij jou even overgeven?

Ik denk niet dat Claudia de Brij blieft.

Claudia de Brij blaft?

Claudia de Balkenbrij. Met klontjes.

Volgend jaar doet ze de oudejaarsconference, kan ik die ook overslaan.

The public gets what the public wants zong Paul Weller, gisteravond bij Jools met o.m. Start. De BBC is een oase in de tv-woestijn. Als ik op Oudejaarsavond naar NPO* kijk, bekruipt me altijd het gevoel dat de ooievaar te vroeg instructies heeft gekregen om uit te kijken naar een landingsplaats, alsmede het gevoel dat wij NL wel een heel 'fijn' volk moeten zijn om zulke k* programma's voorgeschoteld te krijgen.

De top2000, het concert van de toppers - stel je dat je daarover moet vertellen aan buitenlandse vrienden. Hoe breng je dat verhaal? Het poldermodel uitleggen is stukken gemakkelijker

Het tv aanbod op oudjaarsavond is in geen jaren zo goed geweest vind ik. En als het je dan alsnog niet kan bekoren dan zet je 'm toch uit?! Lekker muziekje opzetten naar eigen smaak

Sowieso moet je dat doen, achterlijk fenomeen om bij een of andere lijst 50 k*tnummers uit te zitten totdat er iets komt wat je wel leuk vindt, slaat helemaal nergens op

herman schreef:
Dat is wel heel stom ja... heb je de unieke kans een stukje DSotM achter elkaar te draaien, doe je het niet.

Nou ren ik niet weg voor Radio 2, maar het blijft natuurlijk een station dat ook knulligheid de hemel in durft te prijzen...

Berichten verwijderd. Het mag hier best wat uitwaaieren, maar dan toch wel graag nog met enige link naar het onderwerp Top 2000.

Die Mien Dobbelsteen is wel even flink aan het poetsen geweest op de Dag des Heeren Wordt er nu wel even een top2000 van gewiste berichten gemaakt?

Volgend jaar Claudia de Breij om het jaar uit te lijden - de NPO kan wat mij betreft de ...

Nee hoor, ik begreep dat Imagine de komende 10 jaar een patent op de eerste plek heeft

Claudia B doet de eindejaarsconference.

T2000 in Concert was verrassend goed. Ben zelf geen fan van acts als VanVelzen en Jett Rebel, maar coveren kunnen ze zeker wel! Vertigo (VanVelzen) en Logical Song (Jett Rebel) rockten als de neten!

En geen Lee Towers, dus het was sowieso beter.

Di-Rect vond ik ook wel aardig, Van Velzen idem. Ik ben afgehaakt toen Nick en Simon met Acda en de Munnik kwamen.

Backstreet Boys in de lijst.
Moest dat nou?

Hopelijk dat ons collectieve geheugen het 11 maanden kan onthouden dat Bowie is overleden zodat hij ook een mooie eerste plaats krijgt de volgende Top 2000

vigil schreef:
Hopelijk dat ons collectieve geheugen het 11 maanden kan onthouden dat Bowie is overleden zodat hij ook een mooie eerste plaats krijgt de volgende Top 2000

Heroes

Nou ja, als het moet dan moet dat maar ik hoor liever een andere.

Life on Mars bv.

vigil schreef:

Ik hoop met je mee, maar denk dat top 10 het hoogst haalbare is.

Tja en dan op 1 vrouwtje De Breij zeker

vigil schreef:
Tja en dan op 1 vrouwtje De Breij zeker

Ik wist niet dat ze terminaal was?

1 zal wel niet lukken, al zou het best terecht zijn. Denk dat Heroes de enige plaat is die evt. in aanmerking zou komen.

Kans is vrij groot denk ik, alle Bowie aanhangers collectief op Heroes stemmen, dan ben je al heel ver, titel is gelijk mooi eerbetoon
In plaats van Space Oddity stem ik in dec op Heroes!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:21 uur

geplaatst: vandaag om 01:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.