MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
weer terug
lambf schreef:
Bij het even voortellen topic:
(quote)

En dit is leuk ofzo

weer terug schreef:
(quote)

En dit is leuk ofzo

Misschien omdat jij dan naar onbekende muziek luisterd

Kronos schreef:
nou zeg eens eerlijk nijntje
al luister je voor een schijntje
naar axl's puberaal gekrijs
ook dan mis je wel een vijs

dix
De dood is niet om te lachen, maar een glimlach kon ik niet onderdrukken toen ik bij het derde bericht de source van deze obituary las ....
RedLightCityBoy schreef:
Bij MC Breed - The New Breed (1993):
MC Breed R.I.P.
Jorge-E schreef:
Oh nee, shit! Is hij aan zijn nieraandoening gestorven??? Dat is zwaar kut!
Hoe weet je dit, link please!

Subtiel, ja...

dix schreef:
De dood is niet om te lachen, maar een glimlach kon ik niet onderdrukken toen ik bij het derde bericht de source van deze obituary las ....
(quote)
(quote)
(quote)

Inderdaad, ik kan er niet aan doen maar ik vind dit echt een hilarische quote.
Excusez-moi.

Bro legt aan bobiej uit hoe het alles met elkaar verbonden is:

bro schreef:
Cd-hoezen zijn als vrouwen, bobiej. De schoonheid zit van binnen....

MDV
Weer een leuke van buitenaf:

''I was thinking about looking into Norwegian black metal (I'm quite new to the genre) earlier and, oddly enough, listening to Bob Marley when suddenly a very odd question came to mind, is black metal influenced by reggae?
If you look at the core of black metal's use of instruments you can notice many similarities to reggaes usage, such as the speed some black metal is played, the riffing/chord progressions, the lack of solos, the drumming (for example, compare Burzum's Dunkelheit to any reggae artists.''

Sommige mensen denken te veel na over muziek...

En weer leuk als altijd.

Als mensen per se quotes van buitenaf willen plaatsen, stel ik dit topic voor.

Frank Langeweg schreef:
Holy moly!

Death Magnetic is voor mij eigenlijk de eerste echte ontdekking van Metallica. Ik had eigenlijk nooit iets met de heren. Ik luister dus kennelijk anders naar dit album dan vele anderen en ik moet zeggen dat ik dit toch echt wel DE!-KNALLER!-VAN!-2008!!! vind!!! Heb hem dan ook als nr 1 in mijn eindlijst van 2008 gezet.
Ik kon hem wekenlang maar niet uit mijn spelers krijgen...
Trekken, zuigen, gieren, brullen, pompen, knallen en hier en daar ook nog een subtiele noot...HEERLIJK! Laat maar komen!!!! En HARD!!!
Waarschijnlijk klinkt dit voor velen van u niet als muziek in de oren maar voor mij is dit echt een rocker Eerste Klas en een goede reden tot verder onderzoek naar het verleden van Metallica, maar deze zal altijd een bijzondere plek houden in de 'rock-kwab' van mijn muzikaal geheugen...!

Hetgeen schuin staat is echt
Krijg ik weer vieze gedachten

RedLightCityBoy schreef:
Air - Moon Safari
...
Of je vindt dit geniaal, of je vindt er niks aan.
Ik zitter er tussen in.

Cruijff

Hahaha, erg mooie inderdaad.

In de categorie: je kan ook te ver gaan in de bejubeling van je helden:

herman schreef:
Mooie hoes, zoals zovelen van The Smiths.
aERodynamIC schreef:
Ja daar hadden de heren wel kijk op!

Dit ding was het gespreksonderwerp...

Duh Apollinisch, ze waren ironisch, duh!

Duh Apollinisch, ze hadden het over een andere poster, duh!

dix
Inderdaad weer een mooie hoes van The Smiths ... maar wat is je punt ?

Sheplays
De persoon (edit: niet Sheila, maar Candy Darling) op de hoes was transgender, misschien dat aERo het ironisch bedoelde? Ik zie de waarde als memorabele quote eigenlijk niet.

*edit: De dame is dezelfde als op dit album van Antony and the Johnsons.

Sheplays schreef:
Sheila was transgender, misschien dat aERo het ironisch bedoelde?

Nee hoor: ik bedoel het zoals het er staat. De mannen van The Smiths hadden kijk op het afleveren van mooie, opvallende hoezen. Ik beaam dus wat herman zegt. Nergens ironie.
Dit is duidelijk een kwestie van dingen uit z'n context halen en als dit niet zo is dan het bekende 'over smaak valt uiteraard niet te twisten' dus ik snap net als dix het punt niet zo
Maar ik denk dat Apollinisch de hoes gewoon niet zo mooi vindt. In dat geval kan ik nog wel een hele waslijst 'memorabele quotes' plaatsen in dit topic.

Inderdaad. Ik vind het gewoon een mooie hoes. En zo'n fan van The Smiths ben ik verder ook niet eigenlijk... ik reken ze in ieder geval niet tot mijn "helden".

Ik zie de waarde als memorabele quote eigenlijk niet.
En ik dus wel. Wat is je probleem?

Ik denk dat niemand 'een probleem' heeft, alleen snapt niemand het geloof ik.
Misschien wat meer duidelijkheid van jouw kant i.p.v. zo'n snibbige reactie.

Het berichten posten is ook nog wat nieuw voor hem. Over een week heeft hij het onder de knie, geloof me.

Florsi Florsa schreef:
Het berichten posten is ook nog wat nieuw voor hem. Over een week heeft hij het onder de knie, geloof me.

Als er geen probleem is, waarom überhaupt melden dat je het waardevolle ergens niet van inziet. Ik post hier iets, blijkbaar vind ik het memorabel. Maar wees gerust, voortaan vraag ik toestemming...

Apollinisch schreef:
blijkbaar vind ik het memorabel

Maar dit topic is er niet voor om duidelijk te maken dat je andermans smaak niet begrijpt (want ondanks het feit dat je dat nog steeds niet hebt willen toelichten ga ik daar wel van uit dat je dat bedoelde).

dix
Apollinisch schreef:
(quote)
En ik dus wel. Wat is je probleem?

ik zie het nog steeds niet en nou blijk ik nog een probleem op de koop toe te hebben

Apollinisch schreef:
(quote)

Als er geen probleem is, waarom überhaupt melden dat je het waardevolle ergens niet van inziet. Ik post hier iets, blijkbaar vind ik het memorabel. Maar wees gerust, voortaan vraag ik toestemming...

Je gaat het nog druk krijgen als je elke keer dat je het niet eens bent met iemands smaak ons dat hier komt melden.

Ik snap ook nog steeds niet wat wat er memorabel zou kunnen zijn aan die doodgewone berichtjes... Dat kun je toch wel even uitleggen?

Mensen. Ik ben een onbegrepen individu in een grote boze wereld.

Peace.
(afbeelding)

Even wat bijgeveegd, wat dingen die al nergens meer over gingen.

dix
ik zou zeggen maak het dan maar helemaal bezemschoon.

Z'n avatar is wel vet.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:18 uur

geplaatst: vandaag om 16:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.