De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2008, 16:47 uur
De komst van Bob Dylan voor twee optredens in de HMH inspireerde menig MuMe gebruiker. Enig literair talent kan de MuMe schare toch niet ontzegt worden wanneer het gaat over deze levende legende van de popmuziek
:
Mijn favoriet:
:onze favoriete geldgraaier
Stephen Hawking, die zijn allerbeste imitatie doet van Dylan, die na een nacht zwaar doorzaken met een fles Jack Daniels en een doos zware sigaren, probeert te klinken als Tom Waits met terminale keelaandoening
dhr. Dylan
Meneertje Zimmerman en zijn groepje
verkouden schaap
Mijn favoriet:
in cowboykleren gestoken, aan zijn keyboard vastgeroeste, contactgestoorde, voor Nobelprijs genomineerde en als Stephen Hawking klinkende profeet van de popmuziek
een zingende kraai
die ouwe jood
een oude roggelende chagerijn die eigenlijk maling heeft aan zijn publiek
0
Antonio
geplaatst: 28 december 2008, 23:04 uur
dudehere schreef:
De komst van Bob Dylan voor twee optredens in de HMH inspireerde menig MuMe gebruiker. Enig literair talent kan de MuMe schare toch niet ontzegt worden wanneer het gaat over deze levende legende van de popmuziek
:
Mijn favoriet:
:(quote)
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)
Mijn favoriet:
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)

Het is allemaal goed bedoeld hoor...
Ik en een aantal van mijn vrienden praten eigenlijk altijd op deze manier over onze favoriete artiesten, niet alleen Dylan moet het ontgelden

0
geplaatst: 4 januari 2009, 23:21 uur
Rayman in het sporttopic:
"Goed. Dat was dus een pak op den ruime broek voor de postbode. Taylor is niet gewoon. Die is heel erg ongewoon."
Ik snap er geen bal van (nee, dit is geen woordgrap) maar vind 'm heerlijk!
"Goed. Dat was dus een pak op den ruime broek voor de postbode. Taylor is niet gewoon. Die is heel erg ongewoon."
0
Sheplays
geplaatst: 4 januari 2009, 23:32 uur
Bertus schreef:
Die postbode heeft echt een ruime broek die je niet tussen de confectie vindt, die heeft wel een taylor nodig, ook al balt ie niet!
0
geplaatst: 8 januari 2009, 15:04 uur
Bij: William Basinski - The Disintegration Loops IV:

Edit: is inmiddels al verwijderd, maar was net optijd.
D-ark schreef:
1000ste stem!

1000ste stem!

handsome_devil schreef:
2740e nutteloze bericht!
2740e nutteloze bericht!

D-ark schreef:
5599ste bericht voor jouw.
(quote)
5599ste bericht voor jouw.
BoordAppel schreef:
Voor haar wat?
Voor haar wat?

Edit: is inmiddels al verwijderd, maar was net optijd.
0
edris.
geplaatst: 9 januari 2009, 01:07 uur
Ik heb precies hetzelfde grapje jaren geleden om MoMe gemaakt!
0
geplaatst: 9 januari 2009, 09:49 uur
Toen Pim Fortuyn net dood was had iemand hier heel groot "We missen jouw" op de muur gekalkt. Een paar dagen later stond er in een ander kleurtje "hondjes?" achter.
Daar ken ik hem van.
Daar ken ik hem van.
0
geplaatst: 9 januari 2009, 12:50 uur
herman schreef:
Toen Pim Fortuyn net dood was had iemand hier heel groot "We missen jouw" op de muur gekalkt. Een paar dagen later stond er in een ander kleurtje "hondjes?" achter.
Daar ken ik hem van.
Daar ken ik hem van.
da's dankzij die foute w
0
geplaatst: 9 januari 2009, 22:16 uur
Sietse schreef:
klopt...
klopt...
bubbachups schreef:
Ik zou bij dezen Sietse zijn bevestiging graag willen bevestigen.
Ik zou bij dezen Sietse zijn bevestiging graag willen bevestigen.
Kwam deze bij toeval tegen bij het album Machinefabriek - Bij Mirjam, vind hem wel leuk

0
tuktak
geplaatst: 15 januari 2009, 21:16 uur
Maiky schreef:
Het lijkt in niets op datgene wat ik associeer met Japanse (rock). Dat is begrijpelijk, want ik geloof niet dat dit rock is.
Het lijkt in niets op datgene wat ik associeer met Japanse (rock). Dat is begrijpelijk, want ik geloof niet dat dit rock is.

0
geplaatst: 21 januari 2009, 18:29 uur
Bij Deftones, White Pony:
Ach ja, volwassenheid, daar vindt iedereen kennelijk iets anders onder vallen.
Kingsnake schreef:
Bands die in kleding-adds staan, met allemaal hippe skatekleren en petten, neem ik nu niet zo serieus.
Ik geef toe, dat het muzikaal en tekstueel mijlen verder is dan Limp Piskit en Lickin Pork maar toch vind ik niet echt volwassen.
Mijn mening.
Bands die in kleding-adds staan, met allemaal hippe skatekleren en petten, neem ik nu niet zo serieus.
Ik geef toe, dat het muzikaal en tekstueel mijlen verder is dan Limp Piskit en Lickin Pork maar toch vind ik niet echt volwassen.
Mijn mening.
0
geplaatst: 21 januari 2009, 18:32 uur
Nightrider schreef:
(quote)
Over ironie gesproken

0
geplaatst: 26 januari 2009, 21:16 uur
Een oudje. Niet grappig, wel memorabel 

Jochempie schreef:
Dit is een kleine exploratie van het album wat ik laatst heb meegemaakt.
So what do we have here, we have Animal Collective of course! And what are they giving us, well they are giving us a mixed bag. A mixed bag, but what’s in it then? Well there are some parts of shit, some hints of extreme annoyingness but mostly utter crap. How does that taste like? I’ll tell you about it:
First up, are the parts of shit! They are brown and ugly the entire time, it’s very hard to digest because they taste so bad you just want to scream you wouldn’t have to eat those parts of shit, but you have to if you want that mixed bag!
Next up are the hints of extreme annoyingness which are the bitterest parts in the bag. All these hints seem complete unnecessary and random but it’s happening anyway. Yes hey! These hints of extreme annoyingness may all be a big joke to hide some kind of genius other part in the bag, so let take another quick look!
And here we are with the main course, the utter crap part. Too bad there is so many of it because it’s absolutely disgusting. But hey, don’t be disappointed because you can always skip this part and go back to the first 2 bits of the bag!
1/5
Dit is een kleine exploratie van het album wat ik laatst heb meegemaakt.
So what do we have here, we have Animal Collective of course! And what are they giving us, well they are giving us a mixed bag. A mixed bag, but what’s in it then? Well there are some parts of shit, some hints of extreme annoyingness but mostly utter crap. How does that taste like? I’ll tell you about it:
First up, are the parts of shit! They are brown and ugly the entire time, it’s very hard to digest because they taste so bad you just want to scream you wouldn’t have to eat those parts of shit, but you have to if you want that mixed bag!
Next up are the hints of extreme annoyingness which are the bitterest parts in the bag. All these hints seem complete unnecessary and random but it’s happening anyway. Yes hey! These hints of extreme annoyingness may all be a big joke to hide some kind of genius other part in the bag, so let take another quick look!
And here we are with the main course, the utter crap part. Too bad there is so many of it because it’s absolutely disgusting. But hey, don’t be disappointed because you can always skip this part and go back to the first 2 bits of the bag!
1/5
0
godlydevil7
geplaatst: 31 januari 2009, 21:50 uur
Bij het debuut van Scars on Broadway:
james_cameron schreef:
Lijkt sterk op het album van Serj Tankian. Deze band heeft de betere songs, maar Serj is de betere zanger. De twee zouden eens moeten gaan samenwerken, dat zou iets moois opleveren. O nee, wacht eens even...
Lijkt sterk op het album van Serj Tankian. Deze band heeft de betere songs, maar Serj is de betere zanger. De twee zouden eens moeten gaan samenwerken, dat zou iets moois opleveren. O nee, wacht eens even...
0
geplaatst: 1 februari 2009, 17:17 uur
Bij Glee van Bran Van 3000 

Sjaan schreef:
Ik dacht dat het 2000 was ipv 3000???
Ik dacht dat het 2000 was ipv 3000???
0
geplaatst: 5 februari 2009, 10:09 uur
Thuurke schreef:
20 augustus pindakazen, yammie yammie.
20 augustus pindakazen, yammie yammie.
coldwarkids schreef:
Of gewoon downloaden, en dan wel het liefst voor de 20ste
Of gewoon downloaden, en dan wel het liefst voor de 20ste
Deze kwam ik (net als velen onder ons) tegen bij de die laatste van The Verve.

0
geplaatst: 7 februari 2009, 16:39 uur
Bij het Wat zong je net onder de douche?-topic.
Voorzet:
Kopbal:
Binnen.
Voorzet:
Gatver schreef:
Marco Borsato - "En niemand ziet hoe klein je bent!"
Marco Borsato - "En niemand ziet hoe klein je bent!"

Kopbal:
MJ_DA_MAN schreef:
Aha, je was voor je jongeheer aan het zingen
?
Aha, je was voor je jongeheer aan het zingen
?Binnen.
0
geplaatst: 7 februari 2009, 16:52 uur
Ik denk het ook niet, maar het is hét perfecte voorbeeld van een "shit, had ik dat nu maar niet gezegd"-situatie. 

0
geplaatst: 7 februari 2009, 17:02 uur
Natuurlijk is dat met opzet. Kom op zeg. Wie gaat nou Marco Borsato zingen onder de douche. Overbekende grap.
0
geplaatst: 7 februari 2009, 17:02 uur
Ik heb de grap overigens niet zelf bedacht, maar hoorde hem ooit eens op de radio. Wellicht verzacht dat de pijn een beetje
.
.* denotes required fields.