De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 7 februari 2009, 17:02 uur
Florsi Florsa schreef:
Natuurlijk is dat met opzet. Kom op zeg. Wie gaat nou Marco Borsato zingen onder de douche.
Natuurlijk is dat met opzet. Kom op zeg. Wie gaat nou Marco Borsato zingen onder de douche.

0
geplaatst: 7 februari 2009, 20:53 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik weet alleen niet of het bedoelde voorzet was
.
Ik weet alleen niet of het bedoelde voorzet was
.bennerd schreef:
Ik denk het ook niet
Ik denk het ook niet
Nogal evident een bedoelde voorzet (eigenlijk al zo duidelijk dat het een voorzet en inkopper tegelijk was).
0
geplaatst: 7 februari 2009, 21:45 uur
Lijkt me ook wel duidelijk inderdaad. Het is meer de bal die toch al binnenrolt, maar voor de zekerheid nog even tegen de touwen wordt gejaagd.
0
geplaatst: 8 februari 2009, 20:58 uur
Voor hetzelfde geld kon het ook de keeper zijn die de bal per ongeluk richting eigen doel laat rollen 
Maar zo kunt ge blijven neuten.

Maar zo kunt ge blijven neuten.
0
geplaatst: 8 februari 2009, 21:01 uur
Met het nederlandse korps zou er ook zomaar voor buitenspel kunnen worden gefloten.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 01:37 uur
Ik snap 'm niet, kunnen jullie hem anders nog een pagina lang verder uitleggen?
0
pretfrit
geplaatst: 9 februari 2009, 08:41 uur
Kijk, het is eigenlijk heel logischss.
Je hebt een bal en je hebt een doel, Het doel is nu om die bal in de goal te krijgen..
Lijkt mij logischss
Je hebt een bal en je hebt een doel, Het doel is nu om die bal in de goal te krijgen..
Lijkt mij logischss
0
Relax
geplaatst: 9 februari 2009, 09:12 uur
Vraag het aan de man die de bal schoot zelf?
Hij had het meeste overzicht.
Hij had het meeste overzicht.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 12:50 uur
0
geplaatst: 9 februari 2009, 22:58 uur
pretfrit schreef:
Voetbal

Niet persoonlijk.
0
geplaatst: 1 maart 2009, 18:34 uur
Er is eindelijk weer een groot user opgestaan binnen het hiphop gedeelte van de site, ik vermaak me kostelijk. Ik heb wat opmerkingen gevonden van hem die ik nu al legendarisch vind:
Aldus wesside tegen mij, je moet weten: deze user heeft tot dusver een erg beperkte muzieksmaak.
Even later, bij hetzelfde album nu tegen MJ_DA_MAN, Grimy en mij:
Tot zover de user wesside, ik vind hem erg vermakelijk; hopelijk is hij een blijvertje op musicmeter.
wesside schreef:
Ben je zelf al uitgelachen of moet ik meedoen?
De user in kwestie geeft mij een tip.
Als je dat luistert verbreed je misschien je kennis en smaak.
Ben je zelf al uitgelachen of moet ik meedoen?
De user in kwestie geeft mij een tip.
Als je dat luistert verbreed je misschien je kennis en smaak.
Aldus wesside tegen mij, je moet weten: deze user heeft tot dusver een erg beperkte muzieksmaak.
Even later, bij hetzelfde album nu tegen MJ_DA_MAN, Grimy en mij:
wesside schreef:
Wacht maar tot Bishop all over Detox is en The Reformation dropt. Dan gaan jullie sowieso met de massa mee, zoals de meeste mensen op deze site. Als het commercieel word kent iedereen het en gaan ze erover discussiëren denkende dat ze er verstand van hebben. Hip Hop moet je waarderen voordat het te commercieel word IMO.
Wacht maar tot Bishop all over Detox is en The Reformation dropt. Dan gaan jullie sowieso met de massa mee, zoals de meeste mensen op deze site. Als het commercieel word kent iedereen het en gaan ze erover discussiëren denkende dat ze er verstand van hebben. Hip Hop moet je waarderen voordat het te commercieel word IMO.
Tot zover de user wesside, ik vind hem erg vermakelijk; hopelijk is hij een blijvertje op musicmeter.
0
geplaatst: 1 maart 2009, 19:08 uur
Het lijken eerlijk gezegd quotes met een superieure ondertoon, gepost door de verdedigende partij blijkbaar. Als een soort van knock-out via belachelijk maken tegen derden.
Damn, wat heb ik gegeten?
Damn, wat heb ik gegeten?
0
geplaatst: 1 maart 2009, 20:01 uur
Nou dan niet, ik vermaak me wel met die user; vind het wel leuk iemand die tegen mij ingaat en dat al op zijn eerste dag op deze site. De tweede quote laat zien dat hij zich nog niet helemaal verdiept heeft in de site aangezien het grote gros aan hiphopliefhebbers op deze site voornamelijk de wat onbekendere artiesten waardeert (wesside is dus een van ons, maar beseft dat nog niet
. Maar eerlijk: ik mag die jongen wel, hij brengt leven in de brouwerij.
. Maar eerlijk: ik mag die jongen wel, hij brengt leven in de brouwerij.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 1 maart 2009, 21:46 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Lijkt me stug, hij is net behoorlijk de grond in gestampt. Maar misschien komt hij dan weer terug onder een andere nickname

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 1 maart 2009, 22:11 uur
Wat is er zo vreselijk aan hem? laat hem lekker.
0
geplaatst: 2 maart 2009, 23:46 uur
Lekker to the point commentaar bij deze plaat :

JerryL schreef:
Verwacht je een nieuwe Hazes te horen, dan zul je niet echt tevreden zijn met dit album. Luister je er echter naar om Frans Duijts te horen, dan zul je dit album best kunnen waarderen. Nogmaals, je zult met regelmaat het Hazes geluid horen, maar wil je Hazes luister dan naar Hazes.
Verwacht je een nieuwe Hazes te horen, dan zul je niet echt tevreden zijn met dit album. Luister je er echter naar om Frans Duijts te horen, dan zul je dit album best kunnen waarderen. Nogmaals, je zult met regelmaat het Hazes geluid horen, maar wil je Hazes luister dan naar Hazes.

0
geplaatst: 3 maart 2009, 12:17 uur
itchy schreef:
Mensen, dit topic heet MM memorabele quotes.
Mensen, dit topic heet MM memorabele quotes.
Ik vond hem wel leuk eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 3 maart 2009, 13:35 uur
Verwacht je een nieuwe memorabele quote te lezen, dan zul je niet echt tevreden zijn met deze posting. Lees je dit echter om iets van dix te lezen, dan zul je deze posting best kunnen waarderen. Nogmaals, je zult met regelmaat iets memorabels lezen, maar wil je memorabele quotes, lees dan memorabele quotes.
0
geplaatst: 3 maart 2009, 20:26 uur
Doe even zoals ik al een paar maal gedaan heb: lees gewoon het gehele topic even door. Je lacht je af en toe te pletter. Helaas is dat de laatste pagina's veel minder...
0
geplaatst: 3 maart 2009, 20:54 uur
Deze vind ik geweldig, ik heb hem al een paar keer gelezen en ik begin het eindelijk te snappen (laat je hersenen kraken):
Geplaatst bij het album Liquid Swords van GZA.
Sjaakspeare schreef:
Een dergelijk stukje commentaar tref je echt alleen aan onder een zogenaamde klassieker... Ik bedoel; je kunt niks aan dat nummer veranderen, en zonder ingrijpende, sociologisch hooginteressante wendingen in je leven ook niet aan je perceptie ervan. Behalve dan wanneer je zo'n nummer goed wílt gaan vinden, omdat dat noodzakelijk wordt doordat de massa ooit als een lopend vuurtje op impliciete wijze is bestuurd door een manifestatie van kuddegedrag die maakte dat het album waar dat nummer opstaat als zijnde van verheven klasse werd bestempeld. En tja, het individu is altijd onderhevig aan de massa. Dus als de massa iets impliciet, zonder doorslaggevende argumentatie (immers: de meeste mensen in de massa hebben daar het verstand niet voor, en bovendien duurt het anders te lang), canonniseert, zal het individu datgeen van kiet af aan bevooroordeeld bejegenen. Dit is een vanzelfsprekend mechanisme; er moet overzicht zijn, een rangschikking, in een hoop van hetzelfde dat varieert op een lagere niveaus, omdat die hoop anders onbruikbaar wordt. Het menselijk brein heeft ook een beperkte draagkracht. Ik ga dan ook niet zeggen dat het kortzichtig en triest is dat mensen zich laten leiden door impliciete, gemeenschappelijke compromissen over de kwaliteiten van bepaalde zaken. Ik vind het alleen storend om te merken dat ik, omdat ik het mechanisme doorzie en er enigszins in slaag mijn eigen rangschikking te scheppen, het bekrompen plezier van eensgezindheid misloop. De reden dat ik jou, Rythm & Poetry, om maar even af te stappen van die algemene adressering, nu aanhaal, is omdat ik me toch ook wel erger aan mensen die het zich gedeeltelijk kunnen veroorloven de veto van de massa te negeren, maar niettemin toenaderingsgezind tegenover het standpunt van die massa blijven staan. Maar ja, dat komt eigenlijk ook alleen maar door wat voor de vorige zin stond. Tja, mensen zijn per definitie egoïstisch, heilig geloof in het determinisme werkt oneindig relativerend en dit verhaal hoort eigenlijk nauwelijks op een muziekbeoordelingssite thuis.
Trouwens, die impliciete canonnisering is natuurlijk altijd wel ergens op gegrond; onder de zogenaamde klassiekers zijn zover ik weet geen waarlijk belabberde albums (hoewel ik sommige er niet heel ver vanaf vind zitten). Ik word dus alleen moe van die blinde verering ten gevolge van de status van een album. Bovendien wordt enige mate van beoordelingsmatige zelfstandigheid sociaal wel degelijk aangemoedigd, waarbij het sociaal gerechtvaardigd wordt door het begrip 'smaak', ook al wordt deze persoonlijke voorkeur, resulterend uit genetische en sociologische verschillen tussen mensen, vaak sterk ondermijnd wanneer er een officieuze canon om de hoek komt kijken. Maar ja, dit forum heeft natuurlijk ook niet per toeval, of als gevolg van Tsjernobiel, bestaansrecht.
Een dergelijk stukje commentaar tref je echt alleen aan onder een zogenaamde klassieker... Ik bedoel; je kunt niks aan dat nummer veranderen, en zonder ingrijpende, sociologisch hooginteressante wendingen in je leven ook niet aan je perceptie ervan. Behalve dan wanneer je zo'n nummer goed wílt gaan vinden, omdat dat noodzakelijk wordt doordat de massa ooit als een lopend vuurtje op impliciete wijze is bestuurd door een manifestatie van kuddegedrag die maakte dat het album waar dat nummer opstaat als zijnde van verheven klasse werd bestempeld. En tja, het individu is altijd onderhevig aan de massa. Dus als de massa iets impliciet, zonder doorslaggevende argumentatie (immers: de meeste mensen in de massa hebben daar het verstand niet voor, en bovendien duurt het anders te lang), canonniseert, zal het individu datgeen van kiet af aan bevooroordeeld bejegenen. Dit is een vanzelfsprekend mechanisme; er moet overzicht zijn, een rangschikking, in een hoop van hetzelfde dat varieert op een lagere niveaus, omdat die hoop anders onbruikbaar wordt. Het menselijk brein heeft ook een beperkte draagkracht. Ik ga dan ook niet zeggen dat het kortzichtig en triest is dat mensen zich laten leiden door impliciete, gemeenschappelijke compromissen over de kwaliteiten van bepaalde zaken. Ik vind het alleen storend om te merken dat ik, omdat ik het mechanisme doorzie en er enigszins in slaag mijn eigen rangschikking te scheppen, het bekrompen plezier van eensgezindheid misloop. De reden dat ik jou, Rythm & Poetry, om maar even af te stappen van die algemene adressering, nu aanhaal, is omdat ik me toch ook wel erger aan mensen die het zich gedeeltelijk kunnen veroorloven de veto van de massa te negeren, maar niettemin toenaderingsgezind tegenover het standpunt van die massa blijven staan. Maar ja, dat komt eigenlijk ook alleen maar door wat voor de vorige zin stond. Tja, mensen zijn per definitie egoïstisch, heilig geloof in het determinisme werkt oneindig relativerend en dit verhaal hoort eigenlijk nauwelijks op een muziekbeoordelingssite thuis.
Trouwens, die impliciete canonnisering is natuurlijk altijd wel ergens op gegrond; onder de zogenaamde klassiekers zijn zover ik weet geen waarlijk belabberde albums (hoewel ik sommige er niet heel ver vanaf vind zitten). Ik word dus alleen moe van die blinde verering ten gevolge van de status van een album. Bovendien wordt enige mate van beoordelingsmatige zelfstandigheid sociaal wel degelijk aangemoedigd, waarbij het sociaal gerechtvaardigd wordt door het begrip 'smaak', ook al wordt deze persoonlijke voorkeur, resulterend uit genetische en sociologische verschillen tussen mensen, vaak sterk ondermijnd wanneer er een officieuze canon om de hoek komt kijken. Maar ja, dit forum heeft natuurlijk ook niet per toeval, of als gevolg van Tsjernobiel, bestaansrecht.
Geplaatst bij het album Liquid Swords van GZA.
0
geplaatst: 3 maart 2009, 22:40 uur
Wat vind je er geweldig aan (of snap je het daar nog niet goed genoeg voor?
)?
)?* denotes required fields.