De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
The Oath
geplaatst: 1 juli 2009, 17:03 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Bijna alle berichten van 88Fabian kun je hier wel plaatsen.
Bijna alle berichten van 88Fabian kun je hier wel plaatsen.

Ie is 21 jaar OF heeft een kaal kopje... welke van de 2 ?

0
Heliophobic
geplaatst: 1 juli 2009, 20:06 uur
Bij Metallica's "Kill 'em All:
eh...
CTK schreef:
De minste zeker weten voor mij ( hun rommel niet meegeteld )
De minste zeker weten voor mij ( hun rommel niet meegeteld )
eh...
0
geplaatst: 1 juli 2009, 22:32 uur
Een aantal berichten verwijderd. Je HOEFT niet op alles en iedereen te reageren in dit topic.
0
Sheplays
geplaatst: 1 juli 2009, 22:53 uur
Bij Beyoncé "I Am..", over Bob Dylan:
Misterfool schreef:
Omdat hij zingt vanuit rouw gevoel. Zijn spervuur van emotie is soms zelfs te veel voor mijn tienerbrein.
Omdat hij zingt vanuit rouw gevoel. Zijn spervuur van emotie is soms zelfs te veel voor mijn tienerbrein.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 15:10 uur
Bij Mr. Mister - Welcome to the Real World
c-moon schreef:
"Welcome to the Real World" is best geen goede plaat.
"Welcome to the Real World" is best geen goede plaat.
0
Sheplays
geplaatst: 5 juli 2009, 10:34 uur
In het taaltopic. Father McKenzie over Sheplays:

Father McKenzie schreef:
Ik ben al lang blij dat ik niet zo'n bekrompen geest als de jouwe heb, en zeker niet zo'n bekrompen muzieksmaak,
Ik ben al lang blij dat ik niet zo'n bekrompen geest als de jouwe heb, en zeker niet zo'n bekrompen muzieksmaak,

0
geplaatst: 5 juli 2009, 10:46 uur
Dat zal wel omwille van Led Zeppelin zijn,daar houdt hij niet zo van

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 juli 2009, 11:27 uur
Lol, ik keek vluchtig even en Father McKenzie draait al die muziek zelf ook toch? 

0
geplaatst: 6 juli 2009, 00:52 uur
Voor old time's sake weer eens wat Toto-topics doorgebladerd.
sebas__71 schreef:
Voor me stond een griet met een hele dikke kont alle songs mee te galmen, eerst irriteerde het me, maar na een aantal biertjes en wijntjes werdt die kont steeds mooier!
Voor me stond een griet met een hele dikke kont alle songs mee te galmen, eerst irriteerde het me, maar na een aantal biertjes en wijntjes werdt die kont steeds mooier!
0
geplaatst: 6 juli 2009, 20:49 uur
Devoo schreef:
Guardian of Isis? Ben jij een beetje zo een Chinees achtig type? Zoja, dan denk ik dat jij dicht bij me stond tijdens Mastodon
Guardian of Isis? Ben jij een beetje zo een Chinees achtig type? Zoja, dan denk ik dat jij dicht bij me stond tijdens Mastodon
0
geplaatst: 10 juli 2009, 13:21 uur
joyce19791 schreef:
Ik weet niet of dit voor mij bedoeld is, maar ik zal in ieder geval nooit van mezelf zeggen dat ik "dé goede smaak" heb. Ik luister nota bene ook naar Nick & Simon. Ik trek mezelf niets aan van wat zogenaamd een goede smaak is.
Met smaak heeft het ook niets te maken. The Beatles is dé bekendste band ter wereld. Een vaag bandje is een bandje waar bijna niemand nog van gehoord heeft. Het tegenovergestelde van the Beatles dus.
Ik weet niet of dit voor mij bedoeld is, maar ik zal in ieder geval nooit van mezelf zeggen dat ik "dé goede smaak" heb. Ik luister nota bene ook naar Nick & Simon. Ik trek mezelf niets aan van wat zogenaamd een goede smaak is.
Met smaak heeft het ook niets te maken. The Beatles is dé bekendste band ter wereld. Een vaag bandje is een bandje waar bijna niemand nog van gehoord heeft. Het tegenovergestelde van the Beatles dus.
Denk gewoon aan het feit dat er 40 jaar later nog steeds naar The Beatles geluisterd wordt en dat de band ook veel jonge fans heeft.
The Beatles is allesbehalve een vaag bandje.
0
geplaatst: 10 juli 2009, 13:53 uur
Elvis Hitchcock schreef:
Denk gewoon aan het feit dat er 40 jaar later nog steeds naar The Beatles geluisterd wordt en dat de band ook veel jonge fans heeft.
(quote)
Dat zegt ze ook

0
Sheplays
geplaatst: 11 juli 2009, 21:34 uur
Bij Echo and the Bunnymen - Heaven up Here:

Enigma, mijn beste Mjuman?!
mjuman schreef:
Ergens op MuMe heb ik geschreven (waa row aar) dat ik deze de beste vond en Ocean Rain de mooiste ....[ ]. Weer elders (Wave/PP-plaat der dag) wat nou pw/pp perzies is
Ergens op MuMe heb ik geschreven (waa row aar) dat ik deze de beste vond en Ocean Rain de mooiste ....[ ]. Weer elders (Wave/PP-plaat der dag) wat nou pw/pp perzies is

Enigma, mijn beste Mjuman?!
0
geplaatst: 12 juli 2009, 10:29 uur
Ik denk dat mjuman hier de roots van de postpunk wil herleiden naar Iran? 

0
geplaatst: 13 juli 2009, 14:08 uur
Qwertyuiopas schreef:
Eigenlijk vind ik het opvallend dat Brother Bear niet in de top 250 zit
Eigenlijk vind ik het opvallend dat Brother Bear niet in de top 250 zit
0
geplaatst: 26 juli 2009, 19:04 uur
In het favoriete MC's topic:
TrailerTrash schreef:
1) RA The Rugged Man
2) B-Real
3) Twiztid
4) Cell Block
5) Goretex
Deze MC's keepen het real in 2009.
1) RA The Rugged Man
2) B-Real
3) Twiztid
4) Cell Block
5) Goretex
Deze MC's keepen het real in 2009.
Sjaakspeare schreef:
1) Iker Casillas
Alleen deze man keept het real in 2009.
1) Iker Casillas
Alleen deze man keept het real in 2009.
0
Social_Mask
geplaatst: 27 juli 2009, 00:15 uur
Deze van P_Jay in het "Maak kennis met rap en beoordeel" topic is ook erg leuk:
En hierop de hilarische reactie van een medegebruiker !:
P Jay schreef:
Heb de single van "Gangste Bitch" (niet het album)... Er zaten ook twee briljante stickers bij: één met "I Want a Gangsta Bitch" en één met "I'm a Gangsta Bitch"...
Die hou ik lekker tot ik getrouwd ben, zodat zowel ik als mijn vrouw één sticker op onze brooddoos kunnen plakken...
Heb de single van "Gangste Bitch" (niet het album)... Er zaten ook twee briljante stickers bij: één met "I Want a Gangsta Bitch" en één met "I'm a Gangsta Bitch"...
Die hou ik lekker tot ik getrouwd ben, zodat zowel ik als mijn vrouw één sticker op onze brooddoos kunnen plakken...
???? schreef:
Ik heb wel een vermoeden welk sticker jij zal krijgen P_Jay, en hij begint niet met "I Want.."
.
Ik heb wel een vermoeden welk sticker jij zal krijgen P_Jay, en hij begint niet met "I Want.."
.
0
Frostyx
geplaatst: 27 juli 2009, 00:25 uur
obsessed schreef:
Je vind jezelf wel erg grappig geloof ik.
Je vind jezelf wel erg grappig geloof ik.
Als dat echt zo is:
Lachen om je eigen grap is echt not done gewoon.
0
geplaatst: 27 juli 2009, 00:46 uur
Social_Mask schreef:
O god, het is nog waar ook.En hierop de hilarische reactie van een medegebruiker !:
* denotes required fields.