MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
pretfrit
Sandokan-veld schreef:
'rustgevende emotionele climax' ???

ja toch ?

Om in dezelfde semi wijze taal te vervolgen....De emotionele climaxen die ik toch regelmatig mag ervaren hebben over het algemeen een zeer rustgevend gevolg. Ik sta daar niet alleen in, mijn vriendin ervaart hetzelfde...(en toch weer anders)

Wat dat dan weer te maken heeft met de muziekbeleving van een 15 jarige puber ontgaat mij ook even

pretfrit
wizard schreef:
Maar je hoeft natuurlijk niet per se elke open deur in te trappen.

nu is het weer een open deur ....pfff...moeilijk volk dat mumevolk.

mischien vind je dit dan leuk (bericht locohermano)

Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Op zoek naar de toplijst waar iedereen vrede mee heeft

maar dat zal ook wel weer niet

pretfrit schreef:
(quote)

nu is het weer een open deur ....pfff...moeilijk volk dat mumevolk.

mischien vind je dit dan leuk (bericht locohermano)

Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Op zoek naar de toplijst waar iedereen vrede mee heeft

maar dat zal ook wel weer niet

Haha, ja, die kon ik wel waarderen. Vooral de Hoestdrank metal of zo bij een nummer van Paradise Lost bracht bij mij wel een glimlach op het gezicht.
En ik ben een introverte/nuchtere noorderling, dus de meeste andere internetgebruikers hadden hier geroepen dat ze over de grond aan het rollen waren van het lachen.

Enfin, verder had ik ook niet gezegd dat een open deur per definitie niet ingetikt mag worden...want soms mag het resultaat er best zijn

Een aantal berichten verwijderd. Deze koffiepraat kan ook via PM of een chatbox.

Edit: En nog een rijtje weggehaald.

Yann Samsa
Heb je me nou, dat wordt dan verwijderd
...
Dit volgende bericht wordt dus totaal on-topic:
I.v.m. 'dat kind'
-> In de Westhoek wijst dit dus totaal niet op leeftijd, en krijgt het ook geen negatieve betekenis bij.
Je moet het meer zien in de context van 'Nog zo een persoon...'
Ben dit al gewoon, heb al meerdere keren misérie gehad door verschillende taalopvattingen.
Zo voelden Nederlandse vrienden van me zich beledigd door de woorden 'Toetoet' en 'Eni'; terwijl dit zoveel wil zeggen als 'Jawel' en een bevestiging vragen.
3/4 v/d responsens lijken daarmee overbodig en verdienen evenveel gedeletetet (Zo is de vervoeging toch) als mijn bericht van gisteren.
Even terzijde: dat bericht was ook niet bedoelt als discussie want daarna hebben metallica1997 een serieuze conversatie gehad over welk album nu eigenlijk beter is.

Wil ook even mijn excuses aanbieden voor het bericht van gisteren, aanvallend en onvolwassen I'm Sorry.

-Gelieve dit bericht niet te verwijden, het bevat een uitleg van mijn quote + excuses ; het is dit on topic en als het verwjiderd wort ja dan blijven ze gewoon verder doen

Antonio
elrayo schreef:
Waarschijnlijk de zoon van Enait.

Ferre Clabau schreef:

Wil ook even mijn excuses aanbieden voor het bericht van gisteren, aanvallend en onvolwassen I'm Sorry.

Omdat je nog niet volwassen bent, is het je vergeven.

Yann Samsa
Arrie schreef:
(quote)

Omdat je nog niet volwassen bent, is het je vergeven.

Net gevonden bij Queen's Absolute Greatest:

Anoniempje96 schreef:
Hey, weet iemand of dit nog gezongen is door de echte queen of door die gaste die ze nu nadoen??

In het topic over kitschmuziek kwam ik onderstaande zinsnede tegen die zeer fraai vond.

Ferre Clabau schreef:
muziek blijft een uitlaatpijp

Yann Samsa

Zeggen ze dat dan niet in Nederland...
Een uitlaatpijp = in plaats van te vechten je woede afreageren en je focussen op de muziek...

Niets verkeerds toch, jullie dubbelzinnige geesten

Wij noemen dat uitlaatklep.

Yann Samsa
Ach zo...
Wij niet

Nu, aangezien ik vind dat we dit topic meer voor grappige zaken kunnen gebruiken, ipv mensen wat uit te lachen met hun domme fouten (en als jullie zeggen dat het niet waar is zal ik zeggen dat het wel waar is )

Deze, bij Metal Machine Music van Lou Reed...

User1:
Topklasse? Ja. Kunst? Mogelijks.

User2:
Wat is hier dan zo uniek aan?

deric raven:
Dat zelfs een artiest als Lou Reed per ongeluk zijn gitaar tegen een versterker neer zet, en er twee uur later achter komt dat hij alles opgenomen heeft.
Verder prima; is blijkbaar een markt voor.
De geruchten zijn dat hij volgend jaar een album op de markt brengt; gebaseerd op de verbouwing van zijn badkamer.

Bij een cd van Toto

Voor kerst heb ik de dvd Toto-live in Amsterdam gekregen. Ben benieuwd waar dit gespeeld is. Als iemand dat weet hoor ik het graag.

tuktak
ghehe
hij was nog leuker geweest als je de uitleg van de grap weg had gelaten trouwens

Idd, aangepast

Nou dat was lol. Slowchat verwijderd

Hier nog eventjes een Gouwe Ouwe voordat we het decennium verlaten...

hard candy schreef:
Sorry aerodynamic maar wat een gezeik

Madonna is al jaren origineel geweest dus voor deze ene keer mag ze best eens even een lekker fun dance-album maken

En het is niet zo dat het album afgezaagd klinkt gewoon omdat Pharrell en Timbaland eraan hebben meegewerkt. He hoort duidelijk dat dit een Madonna album is. Hier kunnen Loose van Nelly Furtado en FSLS van Justin Timberlake niet aan tippen!

hard candy schreef:
Nou ja, er zullen altijd mensen zijn die een bepaalde periode van haar niet leuk vinden maar het feit is dat ze voor altijd zal overheersen. Er is niemand die ook maar in de buurt komt van Madge :)

hard candy schreef:
WTF...ze heeft een deal gesloten met een of andere oplichtersite die concertkaartjes verkoopt voor 700 a 100 euro om nog meer geld te verdienen. Ze is de eerste artiest die dat doet! Heb het ineens helemaal gehad met haar! Wat een arrogante trut! Al die jaren heb ik gedacht dat ze een echte artieste was maar nu ben ik er eindelijk achter wat voor een achterbakse teef het is! Tot ziens Mandonna!!!

Mandonna

En dan vervolgens Aero's kurkdroge reactie daarop:

aERodynamIC schreef:
Tel daar de hele discussie hier voorafgaand bij op en we hebben geloof ik de grap van het jaar te pakken.

Hij blijft goed!

Deze vond ik leuk :

dvl schreef:
ik ben als eerste die stemt maar ik vind het niet zon slecht album daarom geef ik een vijf maar eigenlijk vind ik het niks

Sheplays
Deze vond ik wel grappig, vooral omdat ik pas bij het bericht van GrafGantz zag wat sq eigenlijk had geschreven .

sq schreef:

Alhier in huize sq met 2 gezinnen weer schandalig veel vuurwerk afgestoken.

GrafGantz schreef:

Daar komen brokken van sq, zoiets hoor je gewoonlijk buitenshuis te doen

Droog en memorabel.

Bij een verzamelalbum van 2Unlimited:

Madjack71 schreef:

De muziek is niet echt mijn ding, maar het blijft plakken. Maar goed dat doet behanglijm ook, dus dat wil nog niets zeggen.

Sheplays schreef:
Deze vond ik wel grappig, vooral omdat ik pas bij het bericht van GrafGantz zag wat sq eigenlijk had geschreven .

(quote)

(quote)

Paapscore: 3

Improvision
Bij Feedback, klachten en andere opmerkingen...

Daily Operator schreef:
Stel mijn wachtwoord is veranderd en ik zit nu nog op MuMe zeg maar maar ik weet mijn wachtwoord niet... wat moet ik dan doen?

Bij: The Best of Earth, Wind & Fire

Zat Jerney Kaagman toen nog in die band?

Sheplays schreef:
bericht van GrafGantz

Ik vind de opmerkingen van GrafGantz eigenlijk altijd wel zorgen voor een enorme glimlach. Het zijn de luchtige gangen van de worm onder de musicmetergrond die de boel luchtig en gezond weten te houden
Ik hoop er nog veel tegen te komen.....

sq
Och ik zie nu pas dat ik ook eens in het topic sta. Da´s voor t eerst . Ik had GrafGantz opmerking natuurlijk ook al wel gezien en die van mij is zo ook mooi duidelijk gespot als bedwelmd door bubeltjeswijn.

dix
Lin schreef:

Hee kleine ezel ...

Gast
geplaatst: vandaag om 20:58 uur

geplaatst: vandaag om 20:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.