MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Musicmeter bestaat dan ook voor 60% uit 4 mensen.

Hulde aan Sandokan-veld, trouwens.

Bij het Algemeen Sporttopic:

Naomi Watts schreef:
Op papier is Spanje beter ....

rayman schreef:
Maar zelfs in Afrika spelen ze op gras.

Stijn_Slayer
Haha.

Yann Samsa

Misterfool
patrick_p72 schreef:
Grappig om te lezen over Maggot Brain.

Ik weet ik en al mijn vrienden toendertijd (jaren 80, ik ben 1 jaartje jonger dan het album ) vonden het een prachtig nummer zeker na wat organische geestveruimende middelen was het heerlijk om met een flinke donis c. sativa op de bank te hangen.

Cassette bandje werd jammer genoeg ooit opgegeten door de cassette recorder.

herman schreef:
Opgegeten... Herkenbaar verschijnlijk. Gelukkig hebben we daar geen last meer van.

verschijnlijk?

Misterfool
ik denk dat hij herkenbaar verschijnsel bedoelde

Zou het?

Zover was ik ook wel hoor, ik vond het gewoon grappig klinken.

Stijn_Slayer
Volgende keer even goed lezen hè Misterfool. Alleen bij The Oath moet je dit soort dingen uitleggen.

Misterfool
ik zal er aan denken.

Bij het topic Posters:

luc011190 schreef:
Ik wil nog graag een Opgezwolle poster. Weet iemand hoe ik daaraan kan komen?

Jornaquin schreef:
Gooi wat water over je posters

Gallow
Beetje schot voor open doel als je het mij vraagt

Alsof die er altijd ingaan.

Bij Crystal Castles - Crystal Castles:

Ik vind Baptism toch wel een lekker nummer , vooral door de muziek.

Ik zeg .

Blijkbaar vindt ie de zang niet minder belangrijk op het nummer, maar is het vooral de muziek erachter die hij lekker vindt. Weinig memorabels aan, vind ik persoonlijk. Maar je kan het inderdaad anders opvatten.

Kaztor bij Tool - Undertow (1993) :

Prison Sex...

Iets waar ene Joran nu z'n billetjes voor dicht mag gaan knijpen.

Maar... memorabel?

Wie weet denken we hier over twee jaar nog eens met een grote glimlach aan terug...

Gallow
...wanneer we Joran met wijde pas over straat zien lopen.

Over 2 jaar al? Da's wel een heel goede advocaat dan.

Casartelli (moderator)
Maar zíj begon...

Ik hoorde gisteren dat Joran is gevraagd mee te doen aan het tv-programma 40 dagen zonder sex.
Zelf denkt Joran dat hij dat wel haalt.

1798 peruaanse gevangen denken van niet.

rayman schreef:
Ik hoorde gisteren dat Joran is gevraagd mee te doen aan het tv-programma 40 dagen zonder sex.
Zelf denkt Joran dat hij dat wel haalt.

1798 peruaanse gevangen denken van niet.

Haha, hoorde deze laatst op Radio Veronica

De verschrikking die de Top 40 heet is weer eens op ludieke wijze opgevrolijkd door de verbale gave van Sandokan-veld:

Week 24:

#26: Maaike - We Belong To The Night
Modern stukje utilitarisme met postromantische trekjes. Roept herinneringen op aan grote Europese auteurs als Musil, Proust, en, in de beschrijvingen van de heersende sociale mores, Dostojevski.
(Na tig van dit soort nikserige talentenjacht-schimmels slaat de meligheid toe, merk ik.)
Cijfer: 2

#29: Yolanda Be Cool ft. Dcup - We No Speak Americano
Goed uitgebalanceerd geheel van foute smaak en 'hoe krijg ik meisjes aan het dansen'. Zou het dus goed moeten doen als dansvloervulling. Aan de voortekenen te zien loopt het decadente tijdperk op zijn laatste benen, dus waarschijnlijk hebben we over twee jaar met zijn allen heimwee naar dit soort onbenulligheid. Laten we het afzeiken, nu het nog kan. Een nummer als een chimpansee: grappig om een paar minuten naar te kijken in de zoo, daarna mag iemand anders de poep opruimen.
Cijfer: 3

#31: Lena - Satellite
Vertel het niet aan mijn snobistische vrienden, maar nu ik dit nummer voor het eerst beluister (songfestival compleet genegeerd, desondanks een fijne avond gehad, dank u), moet ik bekennen: vrij redelijk liedje. Wel is deze paardenstaartsoul-formule intussen nogal een open deur geworden, en over het arrangement en de uitvoering van het nummer ben ik minder te spreken. Dat laatste kan ook te maken hebben met het moment van opname, direct na de prijsuitreiking, waarbij de vermoeidheid is duidelijk te horen.
Cijfer: 5

#34: Graffiti6 - Stare Into The Sun
Aanstekelijke, lieve mash up van psychedelica en blue eyed soul, met een heerlijke videoclip. Zowaar iets in de top 40 wat ik voor mijn eigen plezier nog een paar keer zou willen horen. Tijdens het typen kijk ik met een half oog uit het raam of de andere tekenen van de apocalyps ook al te zien zijn, maar tot dusver: kust veilig.
Cijfer: 7,5

#38: Enrique Iglesias ft. Pitbull - I Like It
Subtiliteit is voor mensen met een slecht sexleven, blijkt wel: 'No one can do the things I wanna do to you.' Ren, meisje, ren!
Iglesias en obligate rapper weten hier zo efficient het meest platvloerse uit de moderne popmuziek te halen, dat er een aparte grammy voor zou moeten worden ingevoerd. Wat een derrie, zeg, hahaha!
Cijfer: 1

Stalin schreef:
De verschrikking die de Top 40 heet is weer eens op ludieke wijze opgevrolijkd door de verbale gave van Sandokan-veld:

Inderdaad hilarisch Het is in dat topic elke week weer wachten op zijn inbreng

In het "Muziek uit de top 40 die je wél kunt waarderen" topic:

jasper1991 schreef:
Raar topic dit. top 40 muziek zou toch de populairste muziek moeten zijn?
in de titel wordt eigenlijk geïmpliceerd dat de top 40 niet echt gewaardeerd wordt. Hoop alto's enzo blijkbaar op deze site.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:29 uur

geplaatst: vandaag om 04:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.