MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Rhythm & Poetry schreef:
Hoe omschrijf jij jezelf in eigenschappen?

- R&P: Sociaal, humoristisch, aantrekkelijk, eigenlijk GrafGantz pt. II

Kon er op zijn minst om glimlachen

Bertus schreef:
(quote)

Kon er op zijn minst om glimlachen

Ik vond de reactie van GrafGantz vervolgens ook wel memorabel..

Stijn_Slayer
Nah, niet echt.

Stijn_Slayer schreef:
Nah, niet echt.

Spelbreker..

Stijn_Slayer

Bij het topic: Hoe kwam je in aanraking met jouw soort muziek?

deathmetalhead schreef:
Nou het zat zo eerst was ik een emo. Toen werd ik een qoth. Toen werk ik een alto. En nu ben ik een metalhead. Ben trouwens van plan om naar de vakantie punker te worden staat ook in m'n agenda.

pretfrit
grappig

Lees even wat andere posts van hem, duidelijk iemand die thuis niet grappig wordt gevonden en het daarom maar hier probeert.

The Oath
Thomzic schreef:
Bij het topic: Hoe kwam je in aanraking met jouw soort muziek?

(quote)

Casartelli (moderator)
bennerd schreef:
Lees even wat andere posts van hem, duidelijk iemand die thuis niet grappig wordt gevonden en het daarom maar hier probeert.

Mooi is dat. Zeggen ze nu in de familie "jij bent zeker de leukste op MusicMeter"?

Een deurklink hebben we hier niet dus dat moet mogelijk zijn.

Sandokan-veld gaat weer los in het Top 40 topic, wat door zijn wekelijkse opmerkingen zolangzamerhand het leukste topic aan het worden is om te volgen

Week 25

#35: David Guetta & Chris Willis featuring Fergie & LMFAO - Gettin' over you
Zoals we kunnen zien aan videoclips, zijn popsterren allemaal vriendjes, die de hele dag alleen maar feest hoeven te vieren. Waarom ook niet? Tegenwoordig hebben ze niet eens drugs meer nodig om dingen mooier te laten lijken dan ze zijn, want er is botox, photoshop en autotune.
Omdat er ook geld moet komen voor de party, party, neemt Guetta soms een bosje vocalisten mee de studio in voor een oppervlakkig deuntje, waarbij de kids zich even kunnen inbeelden dat hun leven ook alleen maar party, party is.
Ach, wie ben ik om de mensheid hun massahallucinaties te misgunnen?
Cijfer: 4

#37: John Mayer featuring Taylor Swift - Half of my heart
Sfeervol maar tam nummer van de overweldigend populaire zanger/gitarist met de puppy-oogjes. Voor kids en huisvrouwen die even genoeg hebben van party, party is hier dan wat liefdespijn, maar wel netjes opgepoetst, met fris ruikende oksels. Aangenaam om naar te luisteren, die Mayer, maar af en toe zou je willen dat hij eens flink op de grond zou rochelen, of ineens zijn gitaar aan gort zou slaan tegen de versterkers.
Cijfer: 5,5

#39: Ginger Ninja - Sunshine
Lang geleden dat ik iemand naar Dodgy of The Boo Radleys heb horen verwijzen, Kaztor. Jeugdsentiment!
Maar onze MuMe-vriend Kaztor legt ondanks zijn positieve reactie wel de vinger op de zere plek: bij het horen van de titel Wake Up Boo! zullen veel jongere forumgebuikers denken: 'Wie?'
Indertijd was dat eventjes een leuk hitje, maar nu liggen de overgebleven exemplaren cd-rot te verzamelen in bakken met een handgeschreven bord erboven: 'MEENEMEN 1 EURO.'
Het is beregezellig, dit soort zonnige pop met een mespuntje energie en scherpte uit de rock 'n' roll. Maar voor mij moet een liedje toch wel iets meer uitstralen voor een echt hoog cijfer, en hiervan gaat het niet bepaald bliksemen in mijn onderbuik. De uitverkoopbak staat al klaar, vrees ik.
Cijfer: 6

Vond ik wel leuk:

88Fabian schreef:
Tot nu toe geef ik dit album een 3 want een 4 of een 5 vindt ik echt
te hoog.

Stijn_Slayer
Bij Michael Jackson's Dangerous:

kaztor schreef:
De goede nummers zijn hier duidelijk de uitschieters

Geen speld tussen te krijgen lijkt me

B.Robertson, met in zijn Top 10 Klaus Schulze gebroederlijk naast Andre Hazes, leeft zich al een paar dagen uit in het topic 'verband tussen smaak en intelligentie'.

B.Robertson schreef:
Smaak en intelligentie, deel 3.
Ik ken wel een stel goed ontwikkelde arbeiders uit Hongarije. Die heb ik eens een cd van Frans Bauer uitgeleend. Ze vinden het helemaal niks en lachen mij ermee uit. ( de dame van het stel, de jongen kijkt me eerder met ontsteltenis aan.) Corry Konings doet het ook niet goed bij deze mensen; het zijn dan ook fans van André Hazes.

Oké, een beetje flauw, maar:

88Fabian schreef:
Dit vind ik het meest depressieve album van Coldplay.
Daarom krijgt het van mij ook de laagste score.

Daar is toch niks memorabels aan?

Beetje flauw inderdaad... Dan zou het juist de hoogste score moeten krijgen. Een album dat je depressief maakt kan niet worden verweten dat het emotieloos is. En daar draait muziek juist om: emotie.

Nope, zeker niet memorabel. 13 in een dozijn eerder.

Oh, je bedoelt als deze dertien.

Hans Brouwer schreef:
Coldplay is zo dodelijk saai

Hans Brouwer schreef:
Coldplay is zowiezo niet heel geweldig

Hans Brouwer schreef:
Als ik deze cd draai val ik na twee nummers in slaap of ik ga van pure verveling heel erg gapen.

Hans Brouwer schreef:
Ik moet er erg van

Hans Brouwer schreef:
Toch nog maar eens een keer geprobeerd.......

Hans Brouwer schreef:
het kon me dus gewoon echt niet boeien.

Hans Brouwer schreef:
om tot de slot conclusie te komen dat er echt geen ruk aan is.

Hans Brouwer schreef:
Coldplay doet me een beetje aan dat knaapje denken, hoe heet ie ook al weer? O ja, James Blunt, zo slaapverwekkend

Hans Brouwer schreef:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het helemaal niks, zo !

Hans Brouwer schreef:
Zo maar uit het niets klonken via de radio een aantal tracks van "Viva La Vida Or Death and All His Friends (2008)". Daarna heel lovende woorden van de dienstdoende DJ . En ik . Ik kon alleen slechts gapen .

Hans Brouwer schreef:
Als ik een vrouw had die zou beweren dat "Viva La Vida Or Death and All His Friends (2008)" niet gaat vervelen, dan geloof ik niet dat ik met haar onder 1 dak zou kunnen wonen . Of het zou echt een bloed mooie vrouw moeten zijn .

Louis2703 schreef:
Maar dit album begint gewoon vervelend te worden als je het lang blijft luisteren, net als Parachutes. De nummers worden een beetje eentonig en bijna saai.

Hans Brouwer schreef:
Dat probeer ik nu al een hele tijd te zeggen!

Stijn_Slayer
Ook echt sowieso fout geschreven.

Maar Hans Brouwer staat dan ook om dit soort uitspraken bekend, neem maar eens een kijkje bij de Led Zeppelin albums (Misty Mountain Hop).

Ik weet het, de uiteenzetting van wizard was destijds ook fantastisch en ik kon het niet laten om het nog eens dunnetjes over te doen

Geniaal, ook al ben ik het er niet mee eens.

skyline
In het sporttopic geeft boomkat blijk van een lichte voorkeur voor v. Persie in de spits:
boomkat schreef:
En ik heb tering motherfucking neger schijt, mensen die Van Persie niet als de nummer 1 spits zien hebben KEIN verstand. Stelletje nerds.

In drie talen.

Ravenous
Dus.

Je kan ze blindelings noteren in dit desbetreffende topic, de verbale frustraties omtrent het tranendal dat de Top 40 heet, van Huisdichter Sandokan-veld, dus hier is weer een nieuwe selectie hapklare quote-brokjes:

Week 26.
'Ben ik soms de enige in Nederland die verkeerd in elkaar zit?' - Johan Derksen.

25. B.o.B. featuring Hayley Williams of Paramore - Airplanes
Als we 's nachts vliegtuigen mochten meetellen als vallende sterren, dan konden we een hele hoop wensen doen!
Inderdaad, B.o.B, en wat filosofisch van je!
Mijn achterbakse sarcasme ten spijt, is dit toch wel een aardige popsingle. Muzikaal in orde, toegankelijk en gaat enigszins ergens over, ook nog.
Hopelijk volgt er hierna geen veel te lange plaat waarin B.o.B tachtig minuten lang zanikt over het Empire dat hij heeft opgebouwd en de Bitches die hem zijn succes niet gunnen. Gewoon dit soort popsingles blijven maken en je bent al honderd keer beter dan je meeste concurrenten, Bob.
Cijfer: 6,5

29. Inna - Amazing
Oh, ehm... Ja, dit is toch die zangeres die laatst al een hitje scoorde met ehm... Dat nummer was eh... Nou ja, Ik vind dit nummer in ieder geval ehm...
[Kijkt uit het raam, wordt afgeleid door de vredig wuivende boomblaadjes]
Eh...
Wat was de vraag ook alweer?
Cijfer: 2

34, Wolter Kroes - Viva Hollandia 2010
In het begin maakt het liedje een scherpe overgang van nep-Afrikaans naar Nederlands Fout Feestje. Het doet een beetje denken aan een kleuter die een tekening maakt van een huis, en daar dan vleugels aan tekent, en een olifant op het dak. Er klopt allemaal geen zak van, dus, maar toch een stempel van de juf, voor het komen opdagen in de les.
Viva Hollandia, want Nederland is er weer bij, en volgens Kroes is dat 'Prima'.
Inspirerend!
('Ik hou van je, Wolter!'
'Prima, schatje')
En vergeet niet: Met van Persie in de punt, speelt Nederland zo sterk als een... leeuw. Rijmen is niet makkelijk. Zou Wolter nog een brief naar van Marwijk hebben gestuurd om De Zeeuw in de spits te zetten zodat het rijmen makkelijker zou gaan?
Ten slotte, voordat ik het vergeet: wat een kutnummer!
Cijfer: 1,5

36. Dance Nation - Great Divide
Waar Wolter Kroes zingt zoals een kleuter tekent, is dit meer het niveau van Iedereen Kan Schilderen. Weet u nog? Je schildert de juiste vakjes vol met de juiste kleurtjes, en op magische wijze verschijnt er een fraai wit paard op het canvas. De conclusie zou dan moeten zijn: netjes binnen de lijntjes gekleurd, jongens. Volgende keer eens een havenzicht proberen?
Om de metafoor niet te overspannen, even concreet: erg voorspelbaar en weinig opvallend nummer, dit. Zal best werken op een terrasje, maar op de radio slaan dit soort dingen vind ik altijd nogal dood. Iedereen kan schilderen, maar Rembrandt is nog niet in zicht.
Cijfer: 4,5

38. Cascada - Pyromania
Leeghoofdige radiovulling door Duits projectje, die me doet denken aan bepaalde dansgroepjes uit mijn eigen jeugd zoals Twenty4Seven. De zangeres van die band, Nance, heeft nog een baan weten te vinden als presentatrice nadat haar act was opgevreten door het gapende gat der apathie dat al dit soort onbelangrijke muzikanten wacht. Hopelijk kunnen de mensen van Cascada, na hun kwartiertje roem, ook nog iets vinden bij de televisie, of iets anders waarvoor je niet al te veel hoeft te kunnen. Veel mislukte muzikanten in de bijstand lijkt me niet prettig, gezien de harde Duitse bezuinigingsmaatregelen.
Cijfer: 3.

Hoe verzin je het toch ?

Is Sandokan-veld de zoon van Nico Dijkshoorn?
Ik ga me sinds jaren weer eens in de Top 40 verdiepen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:22 uur

geplaatst: vandaag om 23:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.