De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
Gallow
geplaatst: 7 oktober 2010, 13:06 uur
Ken het nummer ook niet, denk dat ik het ook maar zo laat.
0
sxesven
geplaatst: 7 oktober 2010, 14:37 uur
Net onder m'n steen vandaan gekropen, maar even vlug weer teruggekropen.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 14:38 uur
Same here. Wat is het toch heerlijk om geen radio te luisteren
Maar bij eerste beluistering vind ik het niet eens zo slecht - wel lekker lome reggaeton 
Maar bij eerste beluistering vind ik het niet eens zo slecht - wel lekker lome reggaeton 
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 18:53 uur
Ook voor deze non-radioluisteraar is er doorgaans geen steen groot genoeg om aan dergelijke nummers te ontkomen. Misschien maar eens naar het tuincentrum...
0
geplaatst: 8 oktober 2010, 12:15 uur
Misschien moeten we Stuart Murdoch eens laten weten dat-ie wel wat Jamaica in z'n nieuwe projecten kan gebruiken

0
Maartenn (crew)
geplaatst: 8 oktober 2010, 13:22 uur
Titmeister schreef:
Ook voor deze non-radioluisteraar is er doorgaans geen steen groot genoeg om aan dergelijke nummers te ontkomen. Misschien maar eens naar het tuincentrum...
Ze zijn delen van de A12 aan het herasfalteren; misschien hebben ze daar nog een plekje vrij voor jou en andere MuMe'ers

0
geplaatst: 9 oktober 2010, 19:14 uur
beaster1256 schreef:
en voor de mensen die me niet kennen weten dat ik nick cave altijd 4 tot 5 sterren geef , nu maar 3.5 !
en voor de mensen die me niet kennen weten dat ik nick cave altijd 4 tot 5 sterren geef , nu maar 3.5 !
Omdat ie zeker twee kanten op gaat; het belang van een goede formulering wordt zo nog eens onderstreept.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 oktober 2010, 19:38 uur
Waarom zijn jouw quotes nooit memorabel, Maarten (Slowgaze dus)? 

0
geplaatst: 10 oktober 2010, 19:29 uur
Omdat je me live mee moet maken. Degenen die mij in het echt kennen weten dat ze alleen moeten luisteren naar de eerste en de laatste zin over een onderwerp dat ik heb aangesneden: tussendoor leg ik allerlei dwarsstraatjes en dwarsstraatjes naar dwarsstraatjes.
0
geplaatst: 10 oktober 2010, 21:49 uur
Doe ik er wel eentje, bij Feedback, klachten en andere opmerkingen:
Ik moest er om lachen
L_T_B schreef:
Ik heb het album weer verwijderd. Een aantal dagen/weken geleden is bij alle (?) albums van N.W.A de artiestennaam weggevallen.
Ik heb het album weer verwijderd. Een aantal dagen/weken geleden is bij alle (?) albums van N.W.A de artiestennaam weggevallen.
GrafGantz schreef:
Niggaz Without Artiestennaam
Niggaz Without Artiestennaam
Ik moest er om lachen

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 oktober 2010, 00:50 uur
Joy schreef:
zeuren over spelvoute doe je maar ergens anders, opleiding lijkt mij niet terzake
zeuren over spelvoute doe je maar ergens anders, opleiding lijkt mij niet terzake
Zo te zien heeft Joy groep 3 niet voltooid.
0
geplaatst: 11 oktober 2010, 00:56 uur
En wat is er precies memorabel? Dat ie in die zin een spelfout maakt?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 oktober 2010, 01:00 uur
Het is de slechtste spelfout die ik ooit gezien heb. Die ontbrekende n doet er nog niet eens zo toe, maar wie schrijft fout n0u met een v? 

0
geplaatst: 11 oktober 2010, 01:10 uur
Je gaat me niet vertellen dat je dat 'grapje' niet door hebt toch, hè!?
Ik maak me ernstig zorgen nu...
Ik maak me ernstig zorgen nu...
0
geplaatst: 11 oktober 2010, 23:04 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 oktober 2010, 00:07 uur
Bij Michael Jackson's Dangerous:
Brunniepoo schreef:
Dat MJ hier op zijn best is, daar kan ik me redelijk in vinden, dat hij op zijn hoogtepunt zou staan dat lijkt me sterk. Volgens mij gold hij hier al als een begaafde maar zeer excentrieke mafketel.
Dat MJ hier op zijn best is, daar kan ik me redelijk in vinden, dat hij op zijn hoogtepunt zou staan dat lijkt me sterk. Volgens mij gold hij hier al als een begaafde maar zeer excentrieke mafketel.
kingofmusic schreef:
ik snap niet wat je met dat mafketel gedeelte bedoelt??.
ik snap niet wat je met dat mafketel gedeelte bedoelt??.
0
geplaatst: 12 oktober 2010, 00:25 uur
Ik denk toch dat ik moet concluderen dat ik een andere soort humor heb dan jou, Stijn_Slayer.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 oktober 2010, 00:37 uur
Michael Jackson is haast een synoniem voor mafketel, toch?
Overigens is memorabel geen synoniem voor grappig...
Overigens is memorabel geen synoniem voor grappig...
0
geplaatst: 12 oktober 2010, 08:38 uur
Ik denk toch dat ik moet concluderen dat ik een ander gevoel voor memorabel heb dan jou, Stijn_Slayer.
0
geplaatst: 12 oktober 2010, 10:25 uur
Nou ja, als je nog vragen hebt over het mafketel deel dan ben je tenminste tamelijk uniek en ook wel een beetje ludiek toch?
0
geplaatst: 12 oktober 2010, 12:25 uur
Ik dacht, al die berichten zijn naar het taaltopic overgeheveld. Maar het lijkt er op dat ze inderdaad zijn weggeveegd door een eh.... wegbezemer, naar de eeuwige jachtvelden.....
* denotes required fields.