MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Gallow
Ken het nummer ook niet, denk dat ik het ook maar zo laat.

Ook hier een steen.

sxesven
Net onder m'n steen vandaan gekropen, maar even vlug weer teruggekropen.

Same here. Wat is het toch heerlijk om geen radio te luisteren Maar bij eerste beluistering vind ik het niet eens zo slecht - wel lekker lome reggaeton

Bertus Eindelijk een medestander.

Misterfool
ik ga een steen opzoeken

Ook voor deze non-radioluisteraar is er doorgaans geen steen groot genoeg om aan dergelijke nummers te ontkomen. Misschien maar eens naar het tuincentrum...

Arrie schreef:
Bertus Eindelijk een medestander.

Misschien moeten we Stuart Murdoch eens laten weten dat-ie wel wat Jamaica in z'n nieuwe projecten kan gebruiken

Maartenn (crew)
Titmeister schreef:
Ook voor deze non-radioluisteraar is er doorgaans geen steen groot genoeg om aan dergelijke nummers te ontkomen. Misschien maar eens naar het tuincentrum...

Ze zijn delen van de A12 aan het herasfalteren; misschien hebben ze daar nog een plekje vrij voor jou en andere MuMe'ers

beaster1256 schreef:

en voor de mensen die me niet kennen weten dat ik nick cave altijd 4 tot 5 sterren geef , nu maar 3.5 !

Omdat ie zeker twee kanten op gaat; het belang van een goede formulering wordt zo nog eens onderstreept.

Stijn_Slayer
Waarom zijn jouw quotes nooit memorabel, Maarten (Slowgaze dus)?

Omdat je me live mee moet maken. Degenen die mij in het echt kennen weten dat ze alleen moeten luisteren naar de eerste en de laatste zin over een onderwerp dat ik heb aangesneden: tussendoor leg ik allerlei dwarsstraatjes en dwarsstraatjes naar dwarsstraatjes.

pqt
Doe ik er wel eentje, bij Feedback, klachten en andere opmerkingen:

L_T_B schreef:
Ik heb het album weer verwijderd. Een aantal dagen/weken geleden is bij alle (?) albums van N.W.A de artiestennaam weggevallen.

GrafGantz schreef:
Niggaz Without Artiestennaam

Ik moest er om lachen

Stijn_Slayer
Joy schreef:

zeuren over spelvoute doe je maar ergens anders, opleiding lijkt mij niet terzake

Zo te zien heeft Joy groep 3 niet voltooid.

En wat is er precies memorabel? Dat ie in die zin een spelfout maakt?

Stijn_Slayer
Het is de slechtste spelfout die ik ooit gezien heb. Die ontbrekende n doet er nog niet eens zo toe, maar wie schrijft fout n0u met een v?

Je gaat me niet vertellen dat je dat 'grapje' niet door hebt toch, hè!? Ik maak me ernstig zorgen nu...

Kos
pqt schreef:
Ik moest er om lachen

.

*zoekt naar bezem*

bennerd schreef:
*zoekt naar bezem*
Gevonden.

Er is een taaltopic...

Stijn_Slayer
Bij Michael Jackson's Dangerous:

Brunniepoo schreef:

Dat MJ hier op zijn best is, daar kan ik me redelijk in vinden, dat hij op zijn hoogtepunt zou staan dat lijkt me sterk. Volgens mij gold hij hier al als een begaafde maar zeer excentrieke mafketel.

kingofmusic schreef:

ik snap niet wat je met dat mafketel gedeelte bedoelt??.

Ik denk toch dat ik moet concluderen dat ik een andere soort humor heb dan jou, Stijn_Slayer.

Stijn_Slayer
Michael Jackson is haast een synoniem voor mafketel, toch?

Overigens is memorabel geen synoniem voor grappig...

Ik denk toch dat ik moet concluderen dat ik een ander gevoel voor memorabel heb dan jou, Stijn_Slayer.

Nou ja, als je nog vragen hebt over het mafketel deel dan ben je tenminste tamelijk uniek en ook wel een beetje ludiek toch?

Stijn_Slayer
Precies, en dat is wat ik bedoel.

Ik vind hem goed hoor

VanDeGriend schreef:
Gevonden.

Er is een taaltopic...

Ik dacht, al die berichten zijn naar het taaltopic overgeheveld. Maar het lijkt er op dat ze inderdaad zijn weggeveegd door een eh.... wegbezemer, naar de eeuwige jachtvelden.....

Gast
geplaatst: vandaag om 13:17 uur

geplaatst: vandaag om 13:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.