De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2010, 21:50 uur
Doe dat vooral niet letterlijk, tenzij het 'a whole lotta Rosie betreft' - alleen in dat geval land je zacht, in alle andere ga je pijnlijk voor schut!
0
geplaatst: 7 november 2010, 22:05 uur
ArthurDZ schreef:
Nogmaals, iedereen doet ermee wat hij wil, ik oordeel of veroordeel niet, maar persoonlijk vind ik het onrespectvol tegenover jezelf en het slachtoffer. Ik vind het ook surrealistisch eigenlijk: in een discotheek willekeurig mooie meisjes gaan zoenen, een beetje profiteren van de dronken situatie en jezelf er onterecht beter door voelen? Dat is gewoon niks voor mij.
Nee mensen, echte liefde, dat is wat telt
(quote)
Nogmaals, iedereen doet ermee wat hij wil, ik oordeel of veroordeel niet, maar persoonlijk vind ik het onrespectvol tegenover jezelf en het slachtoffer. Ik vind het ook surrealistisch eigenlijk: in een discotheek willekeurig mooie meisjes gaan zoenen, een beetje profiteren van de dronken situatie en jezelf er onterecht beter door voelen? Dat is gewoon niks voor mij.
Nee mensen, echte liefde, dat is wat telt
Met die laatste zin sla je natuurlijk wel de spijker op zijn kop

Ik hou ook niet van die mensen die vantevoren de hele tijd lullen hoeveel ze wel niet gaan scoren en weet ik veel wat ze er nog meer mee willen doen. Je gaat gewoon op stap voor de lol en als er wat 'leuks' gebeurt mag het altijd. Maar ik ken mensen die echt alleen maar met '1 gedachte' bezig zijn en dat vind ik vrij sneu eigenlijk.
Maar goed...
Iemand nog quotes

0
geplaatst: 7 november 2010, 22:45 uur
Er wordt geheel voorbij gegaan aan de k*t muziek die er in dergelijke gelegenheden meestal wordt gedraaid, dus in die zin kan ik Arthur geheel volgen: dit doe je een dame niet aan. Ik hok al 25 jaar (linkse kerk!) en ben nog van de generatie die samen met zijn vriendin regelmatig goede concerten bezocht of leuke festivals. Of anders gewoon het café.
In een tent als die van TukTak zul je mij dus ook niet vinden, ook al krijg je dat aflebberen er blijkbaar gratis bij. Bleeeeeeh
In een tent als die van TukTak zul je mij dus ook niet vinden, ook al krijg je dat aflebberen er blijkbaar gratis bij. Bleeeeeeh

0
geplaatst: 7 november 2010, 22:55 uur
Het ultieme foute vakantiegevoel.
Perfect op een ironische manier verwoord door tuktak.
Ook ik heb me vermaakt met het stukje.
Doet me denken aan die zaterdagprogramma's van TMF (R.I.P.).
Volgens mij heette het In Da Club of iets dergelijks.
Waarbij de geintervieuwde bezoekers zichzelf een open sollicatie oplegden voor een verplicht huisarrest.
Verhuizen naar een andere stad was ook geen goede optie.
Ook daar op straat kom je mensen tegen die zeggen:"Verrek, waar ken ik jouw ook al weer van?".
Soort van Sex voor de Buch complex (voor de oudere users onder ons, die weten wel wat ik bedoel).
Perfect op een ironische manier verwoord door tuktak.
Ook ik heb me vermaakt met het stukje.
Doet me denken aan die zaterdagprogramma's van TMF (R.I.P.).
Volgens mij heette het In Da Club of iets dergelijks.
Waarbij de geintervieuwde bezoekers zichzelf een open sollicatie oplegden voor een verplicht huisarrest.
Verhuizen naar een andere stad was ook geen goede optie.
Ook daar op straat kom je mensen tegen die zeggen:"Verrek, waar ken ik jouw ook al weer van?".
Soort van Sex voor de Buch complex (voor de oudere users onder ons, die weten wel wat ik bedoel).
0
geplaatst: 7 november 2010, 23:42 uur
Dat was het programma On the Road met Mental Theo. Ongelooflijk slecht. Daarin zag je inderdaad altijd het volk dat tuktak beschrijft.
0
geplaatst: 7 november 2010, 23:56 uur
Dat bedoelde ik; waarbij Mental Theo zatte pubers verkeerde, vaak seksistische spelletjes liet uitvoeren. 

0
geplaatst: 8 november 2010, 00:01 uur
Het kan vast niet zo erg geweest zijn als We Like to Party bij ons op Jim TV...
0
geplaatst: 8 november 2010, 00:22 uur
Hahahahaha echt geniaal, vooral dat stukje met die gast met die antennes! 

0
geplaatst: 8 november 2010, 00:51 uur
Dat soort filmpjes had je dus ook met Mental Theo.
Te triest voor woorden, maar wel leuk.
Te triest voor woorden, maar wel leuk.
0
geplaatst: 8 november 2010, 09:41 uur
Na 1.20 uitgezet, je moet zelf ook wel straal bezopen zijn om hier langer naar te kunnen kijken.
0
geplaatst: 8 november 2010, 10:02 uur
Hier:
.
waarom staat bij genre metal als het acoustisch is had best klassiek dieptepunt kunne heten ( en dat is nog een understatiement.
Wat een user
.
0
geplaatst: 8 november 2010, 10:20 uur
Had 'em de weg gewezen naar dit topic en 'em om reactie gevraagd. Had je meteen de goede daad voor de dag weer gedaan.
0
geplaatst: 8 november 2010, 15:08 uur
Wel een heel slecht argument bij The E.N.D van Black Eyed Peas. 

tieske! schreef:
En live is de Black Eyed Peas zo slecht niet. Als je het nou van andere kant bekijkt, zie je dat het wel goed is.
Wat krijg je als je aan het feesten bent? Een slechte stem. En dat is precies wat de Black Eyed Peas doen, ze maken er een feest van.
En live is de Black Eyed Peas zo slecht niet. Als je het nou van andere kant bekijkt, zie je dat het wel goed is.
Wat krijg je als je aan het feesten bent? Een slechte stem. En dat is precies wat de Black Eyed Peas doen, ze maken er een feest van.
0
JanBetonde2e
geplaatst: 8 november 2010, 18:30 uur
Koning-Phong schreef:
Ik heb geen verstand van Folk muziek..weet niet eens wat het is maar ik denk wel dat fans ervan er superveel van houden en ook van Bon Iver houden dus wil ik even wat kwijt.
Ik als HipHop fan wil mij mijn schaamte betuigen aan jullie, omdat kanye west met Bon Iver werkt en niet alleen HipHop verpest maar ook Folk.
Dankjewel.
Ik heb geen verstand van Folk muziek..weet niet eens wat het is maar ik denk wel dat fans ervan er superveel van houden en ook van Bon Iver houden dus wil ik even wat kwijt.
Ik als HipHop fan wil mij mijn schaamte betuigen aan jullie, omdat kanye west met Bon Iver werkt en niet alleen HipHop verpest maar ook Folk.
Dankjewel.

* denotes required fields.