MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Koning-Phong maakt sowieso zijn naam waar met zijn opmerkingen

Koning-Phong schreef:
Ik heb geen verstand van Folk muziek..weet niet eens wat het is maar ik denk wel dat fans ervan er superveel van houden

Doet me denken aan een opmerking die mijn schoonbroer maakte toen hij ons King Crimson's The Power to Believe liet horen. Volledig ontgoocheld door de opmerking dat zijn moeder het maar niks vond zei hij: "Ja maar als je hier van houdt vind je dit fantastisch."

Leo Blokhuis wist bij de Nacht van de Popmuziek ook een memorabele quote te produceren:
"Ze noemden hem ook wel Sam, een afkorting van zijn initialen."

Koning-Phong schreef:
Ik heb geen verstand van Folk muziek..weet niet eens wat het is maar ik denk wel dat fans ervan er superveel van houden

hoi123 schreef:
Wel een heel slecht argument bij The E.N.D van Black Eyed Peas.

(quote)

lol @ Koning-Phong

deric raven schreef:
Daar zeker ook jouw nickname aan te danken.

Neuh, al dateert ie wel van rond die tijd. Ben daarna ook nog op een privé-feestje bij hem thuis geweest, hartstikke spannend allemaal

Daar draaide ie vast alleen maar Satie?

Neu, hij zat voornamelijk formule 1 te kijken. Wij vermaakten ons wel met zijn promogirls...

Even een in het kader onbegrijpelijke berichten die op kaas slaan:

flex schreef:
bedankt voor de reacties maar het is geen grapje ik bedoel flex van thc absoluut niet mijn muziek veel haat en dergelijke maar m`n zoon vind hem goed misshien toch iemand die me kan helpen????

Ik snap haar* wel .

Als je er zelf een paar komma's of punten tussen propt valt het inderdaad wel te snappen. Maar dan nog blijft het een vaag stukje tekst.

Onbegrijpelijk is het niet, maar memorabel inderdaad wel.

MJ_DA_MAN snapte haar inderdaad, vandaar zijn antwoord:

Flex heeft geen CD's op de markt liggen (en dat is serieus), dus dat wordt geen Flexxie voor ju zoon in du jail.

Soledad