De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2010, 19:47 uur
Koning-Phong maakt sowieso zijn naam waar met zijn opmerkingen 

0
geplaatst: 8 november 2010, 20:21 uur
Koning-Phong schreef:
Ik heb geen verstand van Folk muziek..weet niet eens wat het is maar ik denk wel dat fans ervan er superveel van houden
Ik heb geen verstand van Folk muziek..weet niet eens wat het is maar ik denk wel dat fans ervan er superveel van houden
Doet me denken aan een opmerking die mijn schoonbroer maakte toen hij ons King Crimson's The Power to Believe liet horen. Volledig ontgoocheld door de opmerking dat zijn moeder het maar niks vond zei hij: "Ja maar als je hier van houdt vind je dit fantastisch."
0
geplaatst: 8 november 2010, 20:38 uur
Leo Blokhuis wist bij de Nacht van de Popmuziek ook een memorabele quote te produceren:
"Ze noemden hem ook wel Sam, een afkorting van zijn initialen."
"Ze noemden hem ook wel Sam, een afkorting van zijn initialen."
0
geplaatst: 8 november 2010, 21:28 uur
Koning-Phong schreef:

0
geplaatst: 8 november 2010, 21:52 uur
0
geplaatst: 9 november 2010, 01:53 uur
lol @ Koning-Phong
Neuh, al dateert ie wel van rond die tijd. Ben daarna ook nog op een privé-feestje bij hem thuis geweest, hartstikke spannend allemaal
deric raven schreef:
Daar zeker ook jouw nickname aan te danken.
Daar zeker ook jouw nickname aan te danken.
Neuh, al dateert ie wel van rond die tijd. Ben daarna ook nog op een privé-feestje bij hem thuis geweest, hartstikke spannend allemaal

0
geplaatst: 9 november 2010, 14:30 uur
Neu, hij zat voornamelijk formule 1 te kijken. Wij vermaakten ons wel met zijn promogirls... 

0
geplaatst: 11 november 2010, 16:59 uur
Even een in het kader onbegrijpelijke berichten die op kaas slaan:
flex schreef:
bedankt voor de reacties maar het is geen grapje ik bedoel flex van thc absoluut niet mijn muziek veel haat en dergelijke maar m`n zoon vind hem goed misshien toch iemand die me kan helpen????
bedankt voor de reacties maar het is geen grapje ik bedoel flex van thc absoluut niet mijn muziek veel haat en dergelijke maar m`n zoon vind hem goed misshien toch iemand die me kan helpen????
0
geplaatst: 11 november 2010, 17:11 uur
Als je er zelf een paar komma's of punten tussen propt valt het inderdaad wel te snappen. Maar dan nog blijft het een vaag stukje tekst.
0
geplaatst: 11 november 2010, 23:41 uur
MJ_DA_MAN snapte haar inderdaad, vandaar zijn antwoord:
Flex heeft geen CD's op de markt liggen (en dat is serieus), dus dat wordt geen Flexxie voor ju zoon in du jail.
Flex heeft geen CD's op de markt liggen (en dat is serieus), dus dat wordt geen Flexxie voor ju zoon in du jail.

0
Soledad
geplaatst: 12 november 2010, 10:40 uur
Leidenaar187 schreef:
Hele sterke cd,heb em al 5 jaar als onderzetter en hij is nog niet naar de klote.
Hele sterke cd,heb em al 5 jaar als onderzetter en hij is nog niet naar de klote.
Deze vind ik toch wel erg geestig. Bij "Het Land Van" van Lange Zwans en Baas B.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 november 2010, 11:22 uur
Bij Goatsblood - Goatsblood (2000):
Joy4ever schreef:
Mijn hemel, wat een grafplaat is dit zeg.. Ik ga er geen score aan verbinden want na het beluisteren van het tweede nummer was ik al naarstig op zoek naar een stuk touw.
Mijn hemel, wat een grafplaat is dit zeg.. Ik ga er geen score aan verbinden want na het beluisteren van het tweede nummer was ik al naarstig op zoek naar een stuk touw.
ThirdEyedCitizen schreef:
Touw? Om de denkbeeldige cd boven je hoofd mee weg te lasso-en?
Touw? Om de denkbeeldige cd boven je hoofd mee weg te lasso-en?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 november 2010, 11:50 uur
Bij MD. 45 - The Craving (1996)
Cabeza Borradora schreef:
Ook nog eens een Metal album van de week waarnaar je kunt luisteren zonder dat je geburen meteen de psychiatrische instelling bellen om je te laten interneren...
...wat toch ook mooi meegenomen is.
Ook nog eens een Metal album van de week waarnaar je kunt luisteren zonder dat je geburen meteen de psychiatrische instelling bellen om je te laten interneren...
...wat toch ook mooi meegenomen is.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 november 2010, 14:18 uur
Bij Morkobot - Morto (2008)
andnino schreef:
Ik draaide dit waar m'n broertje bij zat. Hij werd er duizelig van, zei 'ie. Ik vertelde hem dat dat de bedoeling ervan was. Dat snapte hij niet.
Ik draaide dit waar m'n broertje bij zat. Hij werd er duizelig van, zei 'ie. Ik vertelde hem dat dat de bedoeling ervan was. Dat snapte hij niet.
0
geplaatst: 12 november 2010, 14:59 uur
Ok ik zeg stop, niet nog meer quotes, ik lig over de grond van het lachen.
0
geplaatst: 12 november 2010, 15:01 uur
Bij recovery las ik dit redelijk onbegrijpbare bericht, wat tussen haakjes staat
1. MMLP
2. SSLP
3. TES / Recovery
( Geweldig 4 de 4 klassiekers van Eminem in Recovery is die Slim Shady, Marshall Mathers en Eminem gemixt )
2. SSLP
3. TES / Recovery
( Geweldig 4 de 4 klassiekers van Eminem in Recovery is die Slim Shady, Marshall Mathers en Eminem gemixt )
0
geplaatst: 13 november 2010, 01:49 uur
Snoeperd schreef:
Bij recovery las ik dit redelijk onbegrijpbare bericht, wat tussen haakjes staat
(quote)
Ik zal het voor je vertalen:
Geweldige vier albums, de vier klassiekers van Eminem. Op het album Recovery is hij de Slim Shady, Marshall Mathers en Eminem door elkaar.
Zo, kunnen we dan nu verder met de memorabele quotes?
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 13 november 2010, 08:59 uur
Arrie schreef:
Geweldige vier albums, de vier klassiekers van Eminem. Op het album Recovery is hij de Slim Shady, Marshall Mathers en Eminem door elkaar.
(quote)
Spreek jij 'hun' taal?
0
geplaatst: 18 november 2010, 14:05 uur
Slowgaze over Frans Duijts:
Zijn adoptiebroer heet overigens Koreaans Duijts.
0
Gallow
geplaatst: 18 november 2010, 17:45 uur
Zo'n grap hoor ik elke keer als de naam Frans Duijts voorbij komt. 

* denotes required fields.