MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Koning-Phong maakt sowieso zijn naam waar met zijn opmerkingen

Koning-Phong schreef:
Ik heb geen verstand van Folk muziek..weet niet eens wat het is maar ik denk wel dat fans ervan er superveel van houden

Doet me denken aan een opmerking die mijn schoonbroer maakte toen hij ons King Crimson's The Power to Believe liet horen. Volledig ontgoocheld door de opmerking dat zijn moeder het maar niks vond zei hij: "Ja maar als je hier van houdt vind je dit fantastisch."

Leo Blokhuis wist bij de Nacht van de Popmuziek ook een memorabele quote te produceren:
"Ze noemden hem ook wel Sam, een afkorting van zijn initialen."

Koning-Phong schreef:
Ik heb geen verstand van Folk muziek..weet niet eens wat het is maar ik denk wel dat fans ervan er superveel van houden

hoi123 schreef:
Wel een heel slecht argument bij The E.N.D van Black Eyed Peas.

(quote)

lol @ Koning-Phong

deric raven schreef:
Daar zeker ook jouw nickname aan te danken.

Neuh, al dateert ie wel van rond die tijd. Ben daarna ook nog op een privé-feestje bij hem thuis geweest, hartstikke spannend allemaal

Daar draaide ie vast alleen maar Satie?

Neu, hij zat voornamelijk formule 1 te kijken. Wij vermaakten ons wel met zijn promogirls...

Even een in het kader onbegrijpelijke berichten die op kaas slaan:

flex schreef:
bedankt voor de reacties maar het is geen grapje ik bedoel flex van thc absoluut niet mijn muziek veel haat en dergelijke maar m`n zoon vind hem goed misshien toch iemand die me kan helpen????

Ik snap haar* wel .

Als je er zelf een paar komma's of punten tussen propt valt het inderdaad wel te snappen. Maar dan nog blijft het een vaag stukje tekst.

Onbegrijpelijk is het niet, maar memorabel inderdaad wel.

MJ_DA_MAN snapte haar inderdaad, vandaar zijn antwoord:

Flex heeft geen CD's op de markt liggen (en dat is serieus), dus dat wordt geen Flexxie voor ju zoon in du jail.

Soledad
Leidenaar187 schreef:
Hele sterke cd,heb em al 5 jaar als onderzetter en hij is nog niet naar de klote.

Deze vind ik toch wel erg geestig. Bij "Het Land Van" van Lange Zwans en Baas B.

panjoe (moderator)
Woord.

Sir Spamalot (crew)
Bij Goatsblood - Goatsblood (2000):
Joy4ever schreef:
Mijn hemel, wat een grafplaat is dit zeg.. Ik ga er geen score aan verbinden want na het beluisteren van het tweede nummer was ik al naarstig op zoek naar een stuk touw.

ThirdEyedCitizen schreef:
Touw? Om de denkbeeldige cd boven je hoofd mee weg te lasso-en?

Sir Spamalot (crew)
Bij MD. 45 - The Craving (1996)
Cabeza Borradora schreef:
Ook nog eens een Metal album van de week waarnaar je kunt luisteren zonder dat je geburen meteen de psychiatrische instelling bellen om je te laten interneren...
...wat toch ook mooi meegenomen is.

Sir Spamalot (crew)
Bij Morkobot - Morto (2008)
andnino schreef:
Ik draaide dit waar m'n broertje bij zat. Hij werd er duizelig van, zei 'ie. Ik vertelde hem dat dat de bedoeling ervan was. Dat snapte hij niet.

Ok ik zeg stop, niet nog meer quotes, ik lig over de grond van het lachen.

Bij recovery las ik dit redelijk onbegrijpbare bericht, wat tussen haakjes staat
1. MMLP
2. SSLP
3. TES / Recovery

( Geweldig 4 de 4 klassiekers van Eminem in Recovery is die Slim Shady, Marshall Mathers en Eminem gemixt )

pretfrit
Wat corn1holio1 zegt, maar dan 'op' de grond

juist, rollen en liggen enzo...

Snoeperd schreef:
Bij recovery las ik dit redelijk onbegrijpbare bericht, wat tussen haakjes staat
(quote)

Ik zal het voor je vertalen:

Geweldige vier albums, de vier klassiekers van Eminem. Op het album Recovery is hij de Slim Shady, Marshall Mathers en Eminem door elkaar.

Zo, kunnen we dan nu verder met de memorabele quotes?

Maartenn (crew)
Arrie schreef:
(quote)

Ik zal het voor je vertalen:

Geweldige vier albums, de vier klassiekers van Eminem. Op het album Recovery is hij de Slim Shady, Marshall Mathers en Eminem door elkaar.

Zo, kunnen we dan nu verder met de memorabele quotes?

Spreek jij 'hun' taal?

JanBetonde2e
Most Memorable Racist.

Grapje

Maartenn (crew)
Daar gaat dit topic over; grapjes

pretfrit
maar dan wel leuke grapjes

Slowgaze over Frans Duijts:

Zijn adoptiebroer heet overigens Koreaans Duijts.

Gallow
Zo'n grap hoor ik elke keer als de naam Frans Duijts voorbij komt.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.