De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2010, 19:47 uur
Koning-Phong maakt sowieso zijn naam waar met zijn opmerkingen 

0
geplaatst: 8 november 2010, 20:21 uur
Koning-Phong schreef:
Ik heb geen verstand van Folk muziek..weet niet eens wat het is maar ik denk wel dat fans ervan er superveel van houden
Ik heb geen verstand van Folk muziek..weet niet eens wat het is maar ik denk wel dat fans ervan er superveel van houden
Doet me denken aan een opmerking die mijn schoonbroer maakte toen hij ons King Crimson's The Power to Believe liet horen. Volledig ontgoocheld door de opmerking dat zijn moeder het maar niks vond zei hij: "Ja maar als je hier van houdt vind je dit fantastisch."
0
geplaatst: 8 november 2010, 20:38 uur
Leo Blokhuis wist bij de Nacht van de Popmuziek ook een memorabele quote te produceren:
"Ze noemden hem ook wel Sam, een afkorting van zijn initialen."
"Ze noemden hem ook wel Sam, een afkorting van zijn initialen."
0
geplaatst: 8 november 2010, 21:28 uur
Koning-Phong schreef:

0
geplaatst: 8 november 2010, 21:52 uur
0
geplaatst: 9 november 2010, 01:53 uur
lol @ Koning-Phong
Neuh, al dateert ie wel van rond die tijd. Ben daarna ook nog op een privé-feestje bij hem thuis geweest, hartstikke spannend allemaal
deric raven schreef:
Daar zeker ook jouw nickname aan te danken.
Daar zeker ook jouw nickname aan te danken.
Neuh, al dateert ie wel van rond die tijd. Ben daarna ook nog op een privé-feestje bij hem thuis geweest, hartstikke spannend allemaal

0
geplaatst: 9 november 2010, 14:30 uur
Neu, hij zat voornamelijk formule 1 te kijken. Wij vermaakten ons wel met zijn promogirls... 

0
geplaatst: 11 november 2010, 16:59 uur
Even een in het kader onbegrijpelijke berichten die op kaas slaan:
flex schreef:
bedankt voor de reacties maar het is geen grapje ik bedoel flex van thc absoluut niet mijn muziek veel haat en dergelijke maar m`n zoon vind hem goed misshien toch iemand die me kan helpen????